Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (316. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.825
Cevap
43
Favori
547.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayotogaz

    Metin Bey Merhaba. Aracınıza Prins VSI2.0 Turbo(5 Silindir) LPG sistemi takılmalıdır.


    merhaba, Prins'in Vsi2-di diye bir modeli var , sanırım 3750 tl montaj ücreti varmış. edindiğim bilgi doğruysa direkt enjeksiyonlu motorlar için üretilmiş, klasik sıralı sistem lpg'li araçlar gibi, sadece araç ilk çalıştırıldığında benzinde çalışıp, sonra lpg'ye geçiyor ve sürekli lpg'de çalışmaya devam ediyormuş. Sormak istediğim; bu sistem vw grubu TSI motorlara mı takılabiliyor? Hyundai GDİ motorlara da uygulanabiliyor mu? TSI motorlarda farklı motor kodları var, Örneğin Tiguan araçların tamamına uygulanabilir durumda mı? önümüzdeki zamanda inşaallah ikinci el TSI veya GDI motorlu bir araç düşünüyorum ama tercihimi aracın lpg'ye uyumlu ve sorunsuz uygulanabilmesi esasına göre belirlemek istiyorum. özetle 2. el bir araç alacaksın, adama motor kodunu sormak biraz tuhaf geliyor bana. o yüzden aracın lpg'ye uyumlu olup olmamasını başka türlü anlayamaz mıyız? mesela 122hp' , 150hp. 160hp gibi motor seçeneklerinden şunlara uyumlu diyebilir miyiz?
    Prins vsi2-di sistemi şu an sorunsuz bir sistem midir? ve TSI, GDI motorlu araçların hangilerine sorunsuz şekilde uygulanabilir durumda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 3 Aralık 2014; 14:44:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    Arkadaslar herkese selamlar. Haziran 2014 de 2013 model honda civic aracima prins marka yaglama sistemli lpg baglattim. Bugun yolda seyir halindeyken birden bip sesi geldi ve araç benzine gecti. Kit taktirali 9500 km yol yaptim. Aracima genelde totalden lpg alirim bugüne kadar herhangi bir sıkıntı yasamadim. Yasadigim ilde prins bayii yok bem lpg baglattigim ankaradaki memduh istayi aradim lpg yaginin bittiği icin sistem ariza vermiş olabilir dedi. Yag bidonuna baktim icinde yuzde on yag var. Arabayi benzinde kullaniyorum sorun siCe ne olabilir.

    bu arızayı cıhaza bağlamadan ulmak ımkansız.. hata kodu vermıştır şımdı .. pc ye bağlanıp bakılırç.. ama muhtemelen valve care sıvı tüketımı çok düşük der ..

    Peki mehmet usta valve care sıvı dediğin resimdeki yap mı oluyor. Bunu değiştirince düzelir değilmi.
    Fiyatı 95 tl imiş. Ayrıca benim araca neden yağlama sistemli lpg taktılar anlamış değilim. Sizce gerek varmı?

    açıkcası valve care faydası çok. ancak sızın araç ıçın bıraz lüks yanı takılmasada olur. aynen o dedığınız parça




  • Ford focus 2001 model 1.6 zetec motor lu aracıma Elazığ Enes Umut otogaz da Prins silverline dönüşüm uygulattım aracım 102bin km de. Aracımda ciddi bi performans degişimi hissetmedim şehir içinde. LPG de benzinden daha sessiz çalışıyor buna çok şaşırdım prins kiti çok sessiz çalışıyor. Tek memnun olmadığım şey gösterge ilk 50km den sonra hızla lambalar sönüyor tek lamba kaldıgında bile dolduruyorum 20lt almıyor. Ustama henüz gösteremedim farklı şehirde oldugum için simit tank larda bu sorun oluyormuş. Detaylı montaj resimlerinide atacagım.

    Yakıt tüketimim şöyle;

    Şehirler arası bol virajlı 70km si tek şeritli yolda ortalama 80-120km/h aralıgında kullandım 19lt ile 235Km yol yaptım. 20kr civarı yaktı.
    Şehir içinde ise devirli kullandım genel olarak 20lt ile 205km yol yaptım oda 25kr civarına geliyor . Benzin ile 40kr yakardım. yaklaşık %35-40 arası tasarruf ettim. Bu degerler nettir. Gazı ise Opet aygaz dan aldım. Son depomu ise İpragaz dan aldım. Tahminim ce otoban yolculugunda 17-18kr a sakin kullanımla ulaşmak çok zor olmayacak.

    Ener umut otogaz a teşekkürler, Sönmez ustaya da ayrıca teşekkür ederim onun yorumları sayesinde prins taktırmaya karar verdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Ford focus 2001 model 1.6 zetec motor lu aracıma Elazığ Enes Umut otogaz da Prins silverline dönüşüm uygulattım aracım 102bin km de. Aracımda ciddi bi performans degişimi hissetmedim şehir içinde. LPG de benzinden daha sessiz çalışıyor buna çok şaşırdım prins kiti çok sessiz çalışıyor. Tek memnun olmadığım şey gösterge ilk 50km den sonra hızla lambalar sönüyor tek lamba kaldıgında bile dolduruyorum 20lt almıyor. Ustama henüz gösteremedim farklı şehirde oldugum için simit tank larda bu sorun oluyormuş. Detaylı montaj resimlerinide atacagım.

    Yakıt tüketimim şöyle;

    Şehirler arası bol virajlı 70km si tek şeritli yolda ortalama 80-120km/h aralıgında kullandım 19lt ile 235Km yol yaptım. 20kr civarı yaktı.
    Şehir içinde ise devirli kullandım genel olarak 20lt ile 205km yol yaptım oda 25kr civarına geliyor . Benzin ile 40kr yakardım. yaklaşık %35-40 arası tasarruf ettim. Bu degerler nettir. Gazı ise Opet aygaz dan aldım. Son depomu ise İpragaz dan aldım. Tahminim ce otoban yolculugunda 17-18kr a sakin kullanımla ulaşmak çok zor olmayacak.

    Ener umut otogaz a teşekkürler, Sönmez ustaya da ayrıca teşekkür ederim onun yorumları sayesinde prins taktırmaya karar verdim.


    Tüketiminiz 100 km de litre bazında takip ederseniz Sizin için daha sağlıklı olur. Örnek şehir içi 100 Km 9 litre şehir dışı 7,5 litre gibi. Birde yaz ile kış ayları 100 km de bir litre fark edebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    Arkadaslar herkese selamlar. Haziran 2014 de 2013 model honda civic aracima prins marka yaglama sistemli lpg baglattim. Bugun yolda seyir halindeyken birden bip sesi geldi ve araç benzine gecti. Kit taktirali 9500 km yol yaptim. Aracima genelde totalden lpg alirim bugüne kadar herhangi bir sıkıntı yasamadim. Yasadigim ilde prins bayii yok bem lpg baglattigim ankaradaki memduh istayi aradim lpg yaginin bittiği icin sistem ariza vermiş olabilir dedi. Yag bidonuna baktim icinde yuzde on yag var. Arabayi benzinde kullaniyorum sorun siCe ne olabilir.

    bu arızayı cıhaza bağlamadan ulmak ımkansız.. hata kodu vermıştır şımdı .. pc ye bağlanıp bakılırç.. ama muhtemelen valve care sıvı tüketımı çok düşük der ..

    Peki mehmet usta valve care sıvı dediğin resimdeki yap mı oluyor. Bunu değiştirince düzelir değilmi.
    Fiyatı 95 tl imiş. Ayrıca benim araca neden yağlama sistemli lpg taktılar anlamış değilim. Sizce gerek varmı?

    açıkcası valve care faydası çok. ancak sızın araç ıçın bıraz lüks yanı takılmasada olur. aynen o dedığınız parça

    Alıntıları Göster
    Bu sorunun cevabını bende cok merak edıyorum zira bende arkadaş gibi tıguan alma nıyetindeyım.Acaba vsi di2 mi yoksa direct liqud max mı taktırma konusunda karasızım.

    Ayrıca bır sorum daha olacak; Prıns ford kuga ıçin ürettığı kıte valve care öneriyormu?Sıstemın böyle bır özellıgı varmı yoksa müşterinin isteğine mı bırakılıyor.

    Tsı motorlara gelecek olan yeni sıvı sistemin motor kodları belli oldumu fıyat açıklandımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loadingmaster -- 14 Aralık 2014; 22:16:07 >




  • loadingmaster kullanıcısına yanıt
    merhaba ford kuga araçlara direct ligui max takılıyor
    likit sistemlerde carve care takılmaz carve care sıralı sistemlerle birlikde takılır
    saygılar
  • arkadaşlar merhaba, makyajlı kasa focus 3 (3.5) alma arifesindeyim, teknik özelliklerde 1.6L Ti-VCT 125PS motora sahip olduğu gözüküyor, birde bu motorun öncekinden farkı euro 6 olması, bu motor direk enjeksiyolu bir motormudur? prins lpg sistemi uyumlumudur? saygılar..
  • st_emx kullanıcısına yanıt
    Kuzenimde vardı o lovato obd li lpg taktı memnun. ben 1.6 zetec 100bg e prins taktım çok memnunum uzun yolda şuan 18kr un altında yakıyor otobanda 16-17kr a kadar düşüyor 100-120 arası süratte..lpg fiyatı 2.35
  • Iyi Akşamlar 2014 corolla 1.6 cvt vitesli aracıma prins taktırmak istiyorum.Aracıma simit tank taktırmak istiyorum.lastiği bagajdan Alınca lastik basınç sensörleri yanıyormuş. bunu önlemenin bir yolu varmıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egebingul -- 17 Aralık 2014; 20:54:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 aralık itibariyle lpgyi söktüm. lpg simit depo sava yani prins değil. kafa/beyin tabir edilen regülatör de maaaaalesef vs2. değil silverline yani alt model ucuz olanı. bu silver kafa benim kafamın tepesini attırdı. altın(golden)parası öde ama silver(gümüş) al. nerde kaldı prins arabasının kıymetini bilenler. hadi montaj işçilik kötü olabilir cahildir beceriksizdir o gün terslik olmuştur. ama insaf kora kor çatır çatır pazarlık yapmaya çalış ve tamamı prins olmak üzere pazarlık yap 3500tl. öde ama depo ve kafa 2. kalite olsun. Eskişehir aşkın oto lpgyi kınıyorum. şu denebilir belki silver ile vs.2 aynı kafa sadece görüntü farkı var denebilir ama web sayfasında vs.2 için yüksek beygirler içindir anlamında ekstra yazı var. aynı bile olsa en azından bu durumun bana söylenmesi gerekmezmi ben sırf prins diye para veriyorum ama aldığım 2. kalite. Volvo özel servis ustası bana vikars taktır demişti(piyasadaki en ucuz yerli bursa firması) niye dediğimde ne gerek var fazla para vermeye hepsi aynı demişti. biz eşeklik ettik bol para verdik enayiliğimizi tescilledik demekki. ben zaten lpg sistem temizleyici gibi bakım ürünleri kullanıyorum. bakımlı olduktan sonra ömrüde uzun olur. zaten enjektör takımı 300 TL civarı. tuzlu oldu ama öğrendik.
    meraklısına iletişim formundan prinse durumu anlatıp ürün ve para iadesi talep ettim. sadece 3500 istedim. yok eğer kabul etmezlerse yaptığım tüm masraflar ve 1500 tl. avukatlık ücreti dahil 7300 TL gibi bir rakam çıkardım. bu rakam üzerinden yasal yollara başvuracağım(avukatlık ücreti onlara olan maliyet benim talebim 6300TL ve işlemiş işleyecek faizi) bana mesleği ile kazık atana bende mesleğimle cevap vermesini bilirim. geç bile kaldım. forumdaki ustalarımız üzerine alınmasın ama hakketen psikolojik olarak bile sinir bir durum çakma(melez) prins vs.2 ye orijinal para vermek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 18 Aralık 2014; 5:02:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    17 aralık itibariyle lpgyi söktüm. lpg simit depo sava yani prins değil. kafa/beyin tabir edilen regülatör de maaaaalesef vs2. değil silverline yani alt model ucuz olanı. bu silver kafa benim kafamın tepesini attırdı. altın(golden)parası öde ama silver(gümüş) al. nerde kaldı prins arabasının kıymetini bilenler. hadi montaj işçilik kötü olabilir cahildir beceriksizdir o gün terslik olmuştur. ama insaf kora kor çatır çatır pazarlık yapmaya çalış ve tamamı prins olmak üzere pazarlık yap 3500tl. öde ama depo ve kafa 2. kalite olsun. Eskişehir aşkın oto lpgyi kınıyorum. şu denebilir belki silver ile vs.2 aynı kafa sadece görüntü farkı var denebilir ama web sayfasında vs.2 için yüksek beygirler içindir anlamında ekstra yazı var. aynı bile olsa en azından bu durumun bana söylenmesi gerekmezmi ben sırf prins diye para veriyorum ama aldığım 2. kalite. Volvo özel servis ustası bana vikars taktır demişti(piyasadaki en ucuz yerli bursa firması) niye dediğimde ne gerek var fazla para vermeye hepsi aynı demişti. biz eşeklik ettik bol para verdik enayiliğimizi tescilledik demekki. ben zaten lpg sistem temizleyici gibi bakım ürünleri kullanıyorum. bakımlı olduktan sonra ömrüde uzun olur. zaten enjektör takımı 300 TL civarı. tuzlu oldu ama öğrendik.
    meraklısına iletişim formundan prinse durumu anlatıp ürün ve para iadesi talep ettim. sadece 3500 istedim. yok eğer kabul etmezlerse yaptığım tüm masraflar ve 1500 tl. avukatlık ücreti dahil 7300 TL gibi bir rakam çıkardım. bu rakam üzerinden yasal yollara başvuracağım(avukatlık ücreti onlara olan maliyet benim talebim 6300TL ve işlemiş işleyecek faizi) bana mesleği ile kazık atana bende mesleğimle cevap vermesini bilirim. geç bile kaldım. forumdaki ustalarımız üzerine alınmasın ama hakketen psikolojik olarak bile sinir bir durum çakma(melez) prins vs.2 ye orijinal para vermek

    yaşanan sıkıntılar ve fiyat politikaları yüzünden Prins ten soğudum.




  • Merhaba, LPG taktırdıktan sonra 2001 model Ford focus marka aracımda yalancı hararet musallat oldu. Araçta normalde hiç bişey yok lpg performansı ve yakıtıda çok iyi. ama uzun yolda birden bire hararet sona vuruyor ve bir kaç sn sonra tekrar yerine gidiyor. LPG takarken hava yapmıştı araç ama sonra antifirz eklenip havası alındı. Hararet ibresini görünce ustamı aradım hava kalmıştır aldır geçer dedi. Havayı aldırdım bi ustaya ama uzun yola çıkınca yine yaptı. Sonra Bi ford servisine gittim. hemen lpg yi sök bidaha bu sorunla karşılaşmassın dedi. Bende yeni taktım neden sökeyim dedim. oda bu sorunun motora yeterli suyun dolaşmadıgından kaynakladı sogutma suyunun lpg yi döndügünü bunda kaynaklandıgını söyledi Bypass yapacagız ve devirdaimi değişecegiz 600TL ye sana mal olur dedi. Tabi kabul etmedim eski bi ustam var onu aradım oda paranı kaptırma servise hiç bişey degiştirmene gerek yok,hava kalmıştır yolun düşünce gel havasını alırım ben. Bu şekilde de kullanmanda sakınca yok o yalancı hareret fazla sıkıştırma bişey olmaz dedi. Aynısını Ford bayi servisi de dedi.
    Şimdi degerli ustalarımıza soruyorum nedir bunun çözümü sizler taktıgınız focuslarda böle bi sorun yaşadınız mı ? çözümü nedir ? Prins Silverline taktırdım.

    Arac yüksek devirlerdeyken yapmıyor örnegin 140- 200 Km/h hızları arasında hiç yapmıyor ama 90-110 arası yapıyor rampalarda aniden çıkıp iniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gafo

    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    17 aralık itibariyle lpgyi söktüm. lpg simit depo sava yani prins değil. kafa/beyin tabir edilen regülatör de maaaaalesef vs2. değil silverline yani alt model ucuz olanı. bu silver kafa benim kafamın tepesini attırdı. altın(golden)parası öde ama silver(gümüş) al. nerde kaldı prins arabasının kıymetini bilenler. hadi montaj işçilik kötü olabilir cahildir beceriksizdir o gün terslik olmuştur. ama insaf kora kor çatır çatır pazarlık yapmaya çalış ve tamamı prins olmak üzere pazarlık yap 3500tl. öde ama depo ve kafa 2. kalite olsun. Eskişehir aşkın oto lpgyi kınıyorum. şu denebilir belki silver ile vs.2 aynı kafa sadece görüntü farkı var denebilir ama web sayfasında vs.2 için yüksek beygirler içindir anlamında ekstra yazı var. aynı bile olsa en azından bu durumun bana söylenmesi gerekmezmi ben sırf prins diye para veriyorum ama aldığım 2. kalite. Volvo özel servis ustası bana vikars taktır demişti(piyasadaki en ucuz yerli bursa firması) niye dediğimde ne gerek var fazla para vermeye hepsi aynı demişti. biz eşeklik ettik bol para verdik enayiliğimizi tescilledik demekki. ben zaten lpg sistem temizleyici gibi bakım ürünleri kullanıyorum. bakımlı olduktan sonra ömrüde uzun olur. zaten enjektör takımı 300 TL civarı. tuzlu oldu ama öğrendik.
    meraklısına iletişim formundan prinse durumu anlatıp ürün ve para iadesi talep ettim. sadece 3500 istedim. yok eğer kabul etmezlerse yaptığım tüm masraflar ve 1500 tl. avukatlık ücreti dahil 7300 TL gibi bir rakam çıkardım. bu rakam üzerinden yasal yollara başvuracağım(avukatlık ücreti onlara olan maliyet benim talebim 6300TL ve işlemiş işleyecek faizi) bana mesleği ile kazık atana bende mesleğimle cevap vermesini bilirim. geç bile kaldım. forumdaki ustalarımız üzerine alınmasın ama hakketen psikolojik olarak bile sinir bir durum çakma(melez) prins vs.2 ye orijinal para vermek

    yaşanan sıkıntılar ve fiyat politikaları yüzünden Prins ten soğudum.

    bireysel yanlışlıkları ve hataları prinse maletmek pek doğru değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceya023

    Merhaba, LPG taktırdıktan sonra 2001 model Ford focus marka aracımda yalancı hararet musallat oldu. Araçta normalde hiç bişey yok lpg performansı ve yakıtıda çok iyi. ama uzun yolda birden bire hararet sona vuruyor ve bir kaç sn sonra tekrar yerine gidiyor. LPG takarken hava yapmıştı araç ama sonra antifirz eklenip havası alındı. Hararet ibresini görünce ustamı aradım hava kalmıştır aldır geçer dedi. Havayı aldırdım bi ustaya ama uzun yola çıkınca yine yaptı. Sonra Bi ford servisine gittim. hemen lpg yi sök bidaha bu sorunla karşılaşmassın dedi. Bende yeni taktım neden sökeyim dedim. oda bu sorunun motora yeterli suyun dolaşmadıgından kaynakladı sogutma suyunun lpg yi döndügünü bunda kaynaklandıgını söyledi Bypass yapacagız ve devirdaimi değişecegiz 600TL ye sana mal olur dedi. Tabi kabul etmedim eski bi ustam var onu aradım oda paranı kaptırma servise hiç bişey degiştirmene gerek yok,hava kalmıştır yolun düşünce gel havasını alırım ben. Bu şekilde de kullanmanda sakınca yok o yalancı hareret fazla sıkıştırma bişey olmaz dedi. Aynısını Ford bayi servisi de dedi.
    Şimdi degerli ustalarımıza soruyorum nedir bunun çözümü sizler taktıgınız focuslarda böle bi sorun yaşadınız mı ? çözümü nedir ? Prins Silverline taktırdım.

    Arac yüksek devirlerdeyken yapmıyor örnegin 140- 200 Km/h hızları arasında hiç yapmıyor ama 90-110 arası yapıyor rampalarda aniden çıkıp iniyor.



    pm den aynı soruyu bana sormuşsunuz yine pm üzerinden cavapladım bilginize .

    selamlar




  • arkadaşlar bende 1.6vti 120hp otomatik pejo 208 var,lpg taktıralım dedik olay oldu,prins en iyisi dediler bi bayisini aradım 2200 dedi biyere kend,m gittim konuşmaya prins olmaz buna tartarini takalım dediler memduh ustayı aradım oda 4500tl dedi kafam karıştı nası iş bu bi anlatın,bu arada brc yide aradım daha önceden takmadıgını ama sorun olmayacagını en fazla motor arıza lambasının yanacagını söyledi,bunlar az paralar değil o yüzden birbirimizi kandırmayalım ne olursa olsun,yardımlarınızı bekliyorum,saygılar
  • anıl72 A kullanıcısına yanıt
    şikayetimi üstteki yazı tarihi itibariyle prins ve şikayetvar.com ada yazmıştım. ertesi günü prins istanbuldan aradılar. lpg sorunu nedeniyle doğan konvektör sensör değişim maliyetlerini karşılamayacaklarını istersem VS'siyah regülatör değişimi yapacaklarını bu arada şikayetimle ilgili aşkın otogazla görüşeceklerini kite ödediğim bedeli soracaklarını benim araç için siyah regülatör(turbolu) dışında uyum olmayacağını söylediler. bayi ile müşteri ucuza maletmek için depo kafa gibi parçalarda vs2 dışında parça kullanabildiklerini söyledi. ben uyumsuz ise ben istesem bile takılmaması gerektiğini kaldı ki aracımın ve benim tavrımın ucuza kaçacak olmadığını öyle olsa başka turbo regülatörlü daha ucuza marka tercih edeceğimi söyledim. bugüne kadar cevap gelmedi. ancak şikayet var.com şikayeti değerlendirmemi isteyince tüm sorularda 10 üzerinden 0 (sıfır )verince mailden 30 dk.sonra ankara bölge sorumlusu Sinan bey arayarak siyah turbo regülatörün aşkın otogaza gönderildiğini ve bana haber vermek için arandığımı ama ulaşılamadığını söyledi. ben de 1 kereden fazla başka zamanda arasaydınız iyi olurdu dedim. böyle bir durumda mesaj ve mail ile haber vermeleri daha ciddi ve kurumsal bir hareket olurdu. neyse durum bundan ibaret. tekrar montaj yaparmıyım şu an bilmiyorum. zaten dün suyun hidrojen ve ojksijene ayrışması sonucu oluşan hidrojeni motora gönderen bir tazarruf cihazını -denemelik;ücretsiz- aldım. cihaz en iyi dizel sonra lpg daha sonra da benzinde yani ne kadar zor tutuşursa o kadar performans ve tasarruf sağlıyormuş. duruma göre ya sadece hydro cihazı kullancam yada lpg+hydro cihazı kullancam. aldığım kişi performansdan memnundu ama tasarrufu hesaplayamadan elektrik soketinin yanması nedeniyle sökmüştü daha 1 aylık cihaz 750 TL. memnun kalırsam ben satın alıcam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 29 Aralık 2014; 15:14:23 >




  • biraz şikayet köşesi gibi olacak ama prins ankara bölge bana siyah turbolu regülatörü aşkın otogaz aracılığı ile teslim etti. etti ama; kafa çıkma içi açıldığı vida yerlerindeki BARİZ DERİNçiziklerden belli ortadaki vida paslanmaya başlamış. siyah mı siyah koy sepete gitsin.
    aracımda arıza lambası (zengin karışım içeren tüm arıza kodları sırayla birer ikişer hortluyor) yanıyor. dikkatimi çeken
    1-) 2bin devir altında
    2-)uzun yolda kırmızı ışıklarda durunca, akaryakıt istasyonuna yanaşınca yada dolum sonu çıkışta yanıyor.
    bazıları benzin enjektörlerinin açıldığını aracın kendini halen LPG de sanıp ona göre ayar yaptığını vs. söylüyor. aracı fulleyip yola çıktım tekrar fullemede 7.6 litre aldım ama yakıt ortalaması yolbaşında sıfırlamama rağmen 9.5 gözüktü yani 2 litre fazla yakmış gibi görünüyor. yani lpg benzin farkı gibi bir durum var. MAF sensörü torque obd programında çalışır gözüküyor (sağlıklı mı bozuk mu bilemem ama gaza basınca değerlerde değişim oluyor)
    bir arkadaş;
    aracın beynini ve boğaz kelebeğinin ( sanırım etm deniyor ) güncellemesinide yetkili serviste mutlaka yaptır.karışım hatasıda aracın lpg ayarının düzgün olmamasından kaynaklanıyor ltft stft değerleri bozuluyor eğer benzinle kullanacaksan aracın beynini sıfırlamak gerekir mitsuda kutup başı sökülür 15-20 dk sonra takılırsa sıfırlanır volvoda öyledir muhtemelen sonra benzinde 200-300 km sür obd2 cihazıyla ltft değerini gözlemle -1- 0 1 gibi olması gerekir eğer öyle değilse sorun araçtadır.bu değerler arasında ise lpg kitindeymiştir.
    http://www.****.com/viewtopic.php?f=48&t=8975

    şeklinde yorum yapmış ustalarımdan çare bekliyorum. gerekirse bi çayını da içerim. sakarya ankara belki istanbula kadar. yoksa cihaz öylece kalacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 20 Ocak 2015; 15:22:44 >




  • Geçmiş olsun İlhami Bey. Gerçekten anlattıklarınız vahim şeyler. Bu durumda Markadan Bayiye kadar hepsinin suçu var. Bayi bu hatayı yapmış ve müşteriye bu şekilde kötü niyetli zarar vermişse Marka olarak bayine gerekli yaptırımı ve cezayı uygulayacaksın. Kaldıki birde bölge sorumluları arayarak size enjektörleri yollayacaklarını söylemişler ve ikinci el parça yollamışlar. Bu yapılanda terbiyesizliktir ve Güveni Suistimalden başka bir şey değildir. Bunları Avrupa ülkelerinde yapsalar ticari hayatlarının sonu olur ama malesef ülkemizde durum farklı. Tekrar geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler.
    hatayı düzelteyim: enjektörler değil kafa-beyin tabir edilen Regülatör işlem görmüş çıkma parça!
    bu durumda ipragaz yerine İ..ne gaz diyebilirmiyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 22 Ocak 2015; 22:15:32 >
  • merhaba arkadaslar 2010 model k12 kasa 1.2 otomatik micram benzini içiyor resmen.bilgisayar 11 litre ile 10 litre arasında gidip geliyor.ikinci aracımız ve keyifli bi araba oldugundan değiştirmek istemiyorum.lpg taktırmaya karar verdim fakat,servisi ve özel servisi lpg yi katiyen tavsiye etmiyorlar.sormaya gittiğimde şans eseri lpgden sibop yakmış bi aracı tamir ediyorlardı.şayet düzgün bir montojla kaliteli bir kit taktırırsam (prins-teleflex vs ) anca 50-60 bin sorunsuz götürür dediler ( bunu söyleyenler nissan yetkili servisden ayrılma ustalar)
    50-60 bin km ye razıyım fakat taktıracagım uygun kite karar veremedim.bulundugum bölgede ( zonguldak-ereğli) düzgün bayi yok ankara istanbul vs gidip montaj yaptırıcaz.bu yüzden sorun yaşamak istemiyorum karar veremedim uygun kite.daha önce micra -lpg montajını,sorunlarını tecrübe edinmiş ustalar yardımlarınızı fikirlerinizi yazarsanız çok memmun olurum
  • 
Sayfa: önceki 314315316317318
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.