Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.825
Cevap
43
Favori
547.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Recep Usta demek ki haklıymış o 4500 tl derken millet bu ne fiyat derken kendisi siz bir de ipragaz fiyat açıklasın o zaman görürsünüz diyordu..

    Mybestfriend


    Siz aracınızı ne kadar aldınız ?

    48 bine aldım..

    Şimdi size kısa bir hesap yapalım.

    48 bine aldığınız araç 1.6 GDI motor. bu aracın 1.6 dizeli yok, 2.0 dizeli var onun da şuanki satış fiyatı 108.000 bin.biz diyelim 100.000 bin.

    100.000 bin - 48.000 bin = 52.000 Bİn TL Benzinli motoru ile Dizel motor arasındaki fiyat farkı.

    Sizin şuan ki yakıtınız ortalama 50 krş (km de) , bu aracın dizel motoru da 35 krş yakmakta.

    Şimdi biz size bu aracı alırken Lpg li isterseniz 10.000 Tl daha farkı var desem siz de kabul etseniz, bu araç olur 58.000 Bn Tl, fakat,
    her km de %45 tasarruf etseniz km'de yakıtınız 27 krş olsa,

    10.000 km de bakıma değil her 20.000 kmde gitseniz, vergi olarak senelik 2.700 tl değil, 1.6 motor için 783 tl verseniz
    bu kite hala pahalı diyebilirmisinz ?



    :)

    Benim aracın 1.6 dizeli yok ama başka markaların dizelleri ile benzinlisi arasındaki farkı kıyaslayın ve aynı motor özellikleri ile..Motor farkı girdi mi zaten performansta değişiyor ötv den dolayı fiyatta..

    Focus dizel ve benzinli( 8000 tl fark var tabi benzinlinin beygir gücü daha fazla) , qasqai dizel ve benzinli ( visia 7000 tl fark var), linea dizel benzinli ( 2000 tl fark var ), toyota corolla ( 7000 tl fark var)

    Bu fiyatlara göre kıyaslama yaparsanız daha mantıklı olur gibime geliyor..

    Bakım zaten araba 5 yıl garantili mecbur 10000 binde bakıma gitmeliyim, peki lpg den dolayı motor garantisi bozuluyor siz motor garantisi veriyormusunuz??




  • pipolarla ilgili tecrübemiz kısaca şudur:

    honda CRV'de ve 6 silindir 5.20'de rölantide, benzinde çalışmada sıkıntı yarattığı için sökülmüştür,

    sebep bizce ,pipo takılınca,

    10-14 mm civarı ,

    orijinal yerinden geri 'ye çekilen benzin enjektörünün ,

    püskürtme açısının daralmasıdır,

    pipolar söküldükten sonra sorun çözülmüştür...

    sonuç:
    pipo kullanımı,
    benzin enjektörlerinin otomotiv firmaları tarafından ince hesaplamalarla pozisyonladırılmış orijinal konumlarını bozacağından !!!

    tavsiye etmiyor ve kullanmıyoruz,

    saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    pipolarla ilgili tecrübemiz kısaca şudur:

    honda CRV'de ve 6 silindir 5.20'de rölantide, benzinde çalışmada sıkıntı yarattığı için sökülmüştür,

    sebep bizce ,pipo takılınca,

    10-14 mm civarı ,

    orijinal yerinden geri 'ye çekilen benzin enjektörünün ,

    püskürtme açısının daralmasıdır,

    pipolar söküldükten sonra sorun çözülmüştür...

    sonuç:
    pipo kullanımı,
    benzin enjektörlerinin otomotiv firmaları tarafından ince hesaplamalarla pozisyonladırılmış orijinal konumlarını bozacağından !!!

    tavsiye etmiyor ve kullanmıyoruz,

    saygılarımızla,


    lpg taktığınız arabalara ne tür garantiler veriyorsunuz?? Motorda sorun olduğunda garantiye giriyor mu??




  • Bizi, tekrar tekrar uyarmak zorunda bırakmayınız lütfen.

    Konu dışı tartışmalarınızı forum dışında yapınız, üyelerimizden rahatsız olduklarına dair şikayetler alıyoruz.

    Devamında farklı çözüm yolları aramak zorunda kalacağız ki bunu da yapmak istemiyoruz.

    LPG taktırmak veya bilgi almak isteyen Üyeler prins hakkında bilgi almaya çalışıyor, siz birbirinize düşüyorsunuz......

    LÜTFEN, bu tartışmalarınıza son verin.......
  • 2007 model honda accord 2000cc 155hp aracım var.

    prins lpg taktırmayı düşünüyorum. Enjektör seçimi turuncu mu olacak? Sarı mı?

    Bir yerle görüştüm. turuncu takarız dediler. Ama tabloya bakılınca beygir gücüne göre Sarı takılması gerekiyor.
    Turuncu yeterli gelir mi? Yoksa kesinlikle sarı mı takılması gerekir?

    yakıt olarak fark oluşur mu?

    (yetkili birisi cevap verirse sevinirim)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turan37

    2007 model honda accord 2000cc 155hp aracım var.

    prins lpg taktırmayı düşünüyorum. Enjektör seçimi turuncu mu olacak? Sarı mı?

    Bir yerle görüştüm. turuncu takarız dediler. Ama tabloya bakılınca beygir gücüne göre Sarı takılması gerekiyor.
    Turuncu yeterli gelir mi? Yoksa kesinlikle sarı mı takılması gerekir?

    yakıt olarak fark oluşur mu?

    (yetkili birisi cevap verirse sevinirim)

    genelde turuncu son limitlerde taşıyor sarıda olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turan37

    2007 model honda accord 2000cc 155hp aracım var.

    prins lpg taktırmayı düşünüyorum. Enjektör seçimi turuncu mu olacak? Sarı mı?

    Bir yerle görüştüm. turuncu takarız dediler. Ama tabloya bakılınca beygir gücüne göre Sarı takılması gerekiyor.
    Turuncu yeterli gelir mi? Yoksa kesinlikle sarı mı takılması gerekir?

    yakıt olarak fark oluşur mu?

    (yetkili birisi cevap verirse sevinirim)



    155 hp ye turuncu takılırsada olur sarıda olur.. arasındaki hp okadar fazla değil.. sadece limitede bir değer yüksek verir ki oda turuncu enjektör için sorun teşkil etmez.. bence turuncu daha makul olur..
  • Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    pipolarla ilgili tecrübemiz kısaca şudur:

    honda CRV'de ve 6 silindir 5.20'de rölantide, benzinde çalışmada sıkıntı yarattığı için sökülmüştür,

    sebep bizce ,pipo takılınca,

    10-14 mm civarı ,

    orijinal yerinden geri 'ye çekilen benzin enjektörünün ,

    püskürtme açısının daralmasıdır,

    pipolar söküldükten sonra sorun çözülmüştür...

    sonuç:
    pipo kullanımı,
    benzin enjektörlerinin otomotiv firmaları tarafından ince hesaplamalarla pozisyonladırılmış orijinal konumlarını bozacağından !!!

    tavsiye etmiyor ve kullanmıyoruz,

    saygılarımızla,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prins Recep -- 19 Ocak 2012; 11:20:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Recep Usta demek ki haklıymış o 4500 tl derken millet bu ne fiyat derken kendisi siz bir de ipragaz fiyat açıklasın o zaman görürsünüz diyordu..

    Mybestfriend


    Siz aracınızı ne kadar aldınız ?

    48 bine aldım..

    Şimdi size kısa bir hesap yapalım.

    48 bine aldığınız araç 1.6 GDI motor. bu aracın 1.6 dizeli yok, 2.0 dizeli var onun da şuanki satış fiyatı 108.000 bin.biz diyelim 100.000 bin.

    100.000 bin - 48.000 bin = 52.000 Bİn TL Benzinli motoru ile Dizel motor arasındaki fiyat farkı.

    Sizin şuan ki yakıtınız ortalama 50 krş (km de) , bu aracın dizel motoru da 35 krş yakmakta.

    Şimdi biz size bu aracı alırken Lpg li isterseniz 10.000 Tl daha farkı var desem siz de kabul etseniz, bu araç olur 58.000 Bn Tl, fakat,
    her km de %45 tasarruf etseniz km'de yakıtınız 27 krş olsa,

    10.000 km de bakıma değil her 20.000 kmde gitseniz, vergi olarak senelik 2.700 tl değil, 1.6 motor için 783 tl verseniz
    bu kite hala pahalı diyebilirmisinz ?



    :)

    Benim aracın 1.6 dizeli yok ama başka markaların dizelleri ile benzinlisi arasındaki farkı kıyaslayın ve aynı motor özellikleri ile..Motor farkı girdi mi zaten performansta değişiyor ötv den dolayı fiyatta..

    Focus dizel ve benzinli( 8000 tl fark var tabi benzinlinin beygir gücü daha fazla) , qasqai dizel ve benzinli ( visia 7000 tl fark var), linea dizel benzinli ( 2000 tl fark var ), toyota corolla ( 7000 tl fark var)

    Bu fiyatlara göre kıyaslama yaparsanız daha mantıklı olur gibime geliyor..

    Bakım zaten araba 5 yıl garantili mecbur 10000 binde bakıma gitmeliyim, peki lpg den dolayı motor garantisi bozuluyor siz motor garantisi veriyormusunuz??

    mybestfriend

    Öncelikle şunu belirteyim. 3 gündür bulunduğumuz semt de inter server sorunları yüzünden cevp yazamıyoruz,


    focus'da toyotada ve nissan Quasqai modeline zaten Direct Liqui max sistemini uygulayamazsınız, bu sistem sadece GDI ve TSI motor lar için geçerlidir.
    aynı şey fiat linea içinde geçerli, biz buaraçlara zaten 2300 Tlye uygulama yapıyoruz, binlerce örneği var gelecek olan sistem bunlara uygulanamaz bu motorlar direkt püskürtmeli değil, bizim bağlayacağımız bu sistemde ki araçların dizel fark fiyatları çok anormal ben size bunu vurgulamaya çalışıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Recep Usta demek ki haklıymış o 4500 tl derken millet bu ne fiyat derken kendisi siz bir de ipragaz fiyat açıklasın o zaman görürsünüz diyordu..

    Mybestfriend


    Siz aracınızı ne kadar aldınız ?

    48 bine aldım..

    Şimdi size kısa bir hesap yapalım.

    48 bine aldığınız araç 1.6 GDI motor. bu aracın 1.6 dizeli yok, 2.0 dizeli var onun da şuanki satış fiyatı 108.000 bin.biz diyelim 100.000 bin.

    100.000 bin - 48.000 bin = 52.000 Bİn TL Benzinli motoru ile Dizel motor arasındaki fiyat farkı.

    Sizin şuan ki yakıtınız ortalama 50 krş (km de) , bu aracın dizel motoru da 35 krş yakmakta.

    Şimdi biz size bu aracı alırken Lpg li isterseniz 10.000 Tl daha farkı var desem siz de kabul etseniz, bu araç olur 58.000 Bn Tl, fakat,
    her km de %45 tasarruf etseniz km'de yakıtınız 27 krş olsa,

    10.000 km de bakıma değil her 20.000 kmde gitseniz, vergi olarak senelik 2.700 tl değil, 1.6 motor için 783 tl verseniz
    bu kite hala pahalı diyebilirmisinz ?



    :)

    Benim aracın 1.6 dizeli yok ama başka markaların dizelleri ile benzinlisi arasındaki farkı kıyaslayın ve aynı motor özellikleri ile..Motor farkı girdi mi zaten performansta değişiyor ötv den dolayı fiyatta..

    Focus dizel ve benzinli( 8000 tl fark var tabi benzinlinin beygir gücü daha fazla) , qasqai dizel ve benzinli ( visia 7000 tl fark var), linea dizel benzinli ( 2000 tl fark var ), toyota corolla ( 7000 tl fark var)

    Bu fiyatlara göre kıyaslama yaparsanız daha mantıklı olur gibime geliyor..

    Bakım zaten araba 5 yıl garantili mecbur 10000 binde bakıma gitmeliyim, peki lpg den dolayı motor garantisi bozuluyor siz motor garantisi veriyormusunuz??

    mybestfriend

    Öncelikle şunu belirteyim. 3 gündür bulunduğumuz semt de inter server sorunları yüzünden cevp yazamıyoruz,


    focus'da toyotada ve nissan Quasqai modeline zaten Direct Liqui max sistemini uygulayamazsınız, bu sistem sadece GDI ve TSI motor lar için geçerlidir.
    aynı şey fiat linea içinde geçerli, biz buaraçlara zaten 2300 Tlye uygulama yapıyoruz, binlerce örneği var gelecek olan sistem bunlara uygulanamaz bu motorlar direkt püskürtmeli değil, bizim bağlayacağımız bu sistemde ki araçların dizel fark fiyatları çok anormal ben size bunu vurgulamaya çalışıyorum.



    Boşver kardeşim şunu bunu.. Ben taktıracağım zaten..Artıları da var eksileri de sistemi çok inceledim güzel bir sistem.. Benim derdim makul bir fiyat olursa düşünmeden taktırır millet fahiş fiyat çıkarsa 2 kere düşünmek zorunda kalırız..

    Sonuçta adam arge yapmış üretmiş bu ürünü kazanacak parasını ipragaz ithal ediyor o da alacak payını bayiler de işçi çalıştırıyor o da alacak sakalını biz son kullanıcılarda malum türkiye şartları herkeste borç harç gani uygun olursa sürümden kazanılır..
    Şu an siz ve BRC firması bu kitleri üretmişsiniz yanlış bilmiyorsam başka üreten firma yok ve bu kitler yakında lansman yapılarak sürülür...

    Test arabası ile ilgili bilgilerinizi bekliyoruz var mı gelişmeler..Km de hangi ilde ne kadar yakıyor (soguk sıcak iller meselesi ) performans olayını , arıza lambası yandı mı, bizim arabaya ne zaman montaj yapacaksınız ( ix35 gdi)

    Bol bol bilgilendirirseniz sevinirim gerçi ben sizin merkezi(kayseri) telefonla aramıştım geçenlerde sağolsun ordaki beyefendi ( bence işine hakim biriydi) beni bilgilendirdi..




  • slm arkadaşlar toyota auris 2011 model 124 beygir A/T aracıma prins gaz taktırmak istiyorum eskişehire en yakın nerde taktırabilirim ve bana ne kadara mal olur? auriste bu lpg markasında sıkıntı yaşar mıyım yetkili arkadaşlar bilgi vebilirse sevinirim şimdiden teşekkürler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjQ7

    slm arkadaşlar toyota auris 2011 model 124 beygir A/T aracıma prins gaz taktırmak istiyorum eskişehire en yakın nerde taktırabilirim ve bana ne kadara mal olur? auriste bu lpg markasında sıkıntı yaşar mıyım yetkili arkadaşlar bilgi vebilirse sevinirim şimdiden teşekkürler....

    aracınız için prins çok doğru bir seçim olur sorunsuz ve ergonomik bir sürüş keyfi elde ederak performanslı bi şekilde aracınızı kullanırsınız .

    prins fiyatı 2.450 tl 10 taksit detaylı bilgiye imzamdaki web sitesinden ve iletişim numaralarından ulaşabilirsiniz .

    iyi günler diliyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sönmez usta-yıldız otogaz -- 20 Ocak 2012; 13:44:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjQ7

    slm arkadaşlar toyota auris 2011 model 124 beygir A/T aracıma prins gaz taktırmak istiyorum eskişehire en yakın nerde taktırabilirim ve bana ne kadara mal olur? auriste bu lpg markasında sıkıntı yaşar mıyım yetkili arkadaşlar bilgi vebilirse sevinirim şimdiden teşekkürler....

    Prins'e olan ilginize teşekkürler,

    Auris'te Prins'le hiçbir sıkıntı yaşamazsınız,
    Eskişehirde Esgüç veya Aşkın otogaz'da montaj yaptırabilirsiniz,bayilerin detaylarıwww.prins-tr.com da mevcut,
    tavsiye fiyatı 2450 tl 10 taksit,
    saygılarımızla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    pipolarla ilgili tecrübemiz kısaca şudur:

    honda CRV'de ve 6 silindir 5.20'de rölantide, benzinde çalışmada sıkıntı yarattığı için sökülmüştür,

    sebep bizce ,pipo takılınca,

    10-14 mm civarı ,

    orijinal yerinden geri 'ye çekilen benzin enjektörünün ,

    püskürtme açısının daralmasıdır,

    pipolar söküldükten sonra sorun çözülmüştür...

    sonuç:
    pipo kullanımı,
    benzin enjektörlerinin otomotiv firmaları tarafından ince hesaplamalarla pozisyonladırılmış orijinal konumlarını bozacağından !!!

    tavsiye etmiyor ve kullanmıyoruz,

    saygılarımızla,


    lpg taktığınız arabalara ne tür garantiler veriyorsunuz?? Motorda sorun olduğunda garantiye giriyor mu??


    0-1000 km arasındaki tüm araçlara marka gözetmeden, Valve care ile montaj yapılırsa motorunuzun yanma odasındaki parçalara 2 yıl İpragaz garantisi var
    katalitik konvektör hariç ,

    yalnız sizin aracınız direk enjeksiyonlu olduğu için onda valve care kullanılmayacak,

    direct liqui max 'da bu garanti kapsamı daha netleşmedi,

    saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRINS ANKARA -- 20 Ocak 2012; 22:58:23 >




  • vialle'nin de sıvı lpg sistemi var,

    sadece Prins ve brc demek vialleye haksızlık olur...

    bir de icom'dan bahsedilmişti,

    farkları olabilir,

    Prins ilk veya soğuk çalıştırmada dahi lpg ile çalışıyor

    istemezseniz hiç benzin kullanmayabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRINS ANKARA -- 20 Ocak 2012; 23:23:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    vialle'nin de sıvı lpg sistemi var,

    sadece Prins ve brc demek vialleye haksızlık olur...

    bir de icom'dan bahsedilmişti,

    farkları olabilir,

    Prins ilk veya soğuk çalıştırmada dahi lpg ile çalışıyor

    istemezseniz hiç benzin kullanmayabilirsiniz



    Tşk ler.. BRC deki sistemde de (lpdi) araç ilk ve soğuk çalıştırmada lpg ile çalışıyor..vialleye mail attığımda bana henüz gdi motorlara uygun kitlerinin olmadığıı söylemişlerdi belki dediğiniz gibi yurtdışında vardır..

    Bilgilendirmeniz için teşekkürler.. Şubatta başlarmısınız montajlara?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    vialle'nin de sıvı lpg sistemi var,

    sadece Prins ve brc demek vialleye haksızlık olur...

    bir de icom'dan bahsedilmişti,

    farkları olabilir,

    Prins ilk veya soğuk çalıştırmada dahi lpg ile çalışıyor

    istemezseniz hiç benzin kullanmayabilirsiniz



    Tşk ler.. BRC deki sistemde de (lpdi) araç ilk ve soğuk çalıştırmada lpg ile çalışıyor..vialleye mail attığımda bana henüz gdi motorlara uygun kitlerinin olmadığıı söylemişlerdi belki dediğiniz gibi yurtdışında vardır..

    Bilgilendirmeniz için teşekkürler.. Şubatta başlarmısınız montajlara?

    Sıvı sistemler bütün araçlara Göre tasarım yapılmadı

    İlk Sıvı sistem yapan firmalar,

    İcom Jtg Hp: gdi motorlara sistemleri yok

    Vialle LPdi gdi motorlara sistemleri yok

    Prins liquid 1 Yıl Önce Dönüşüm yapılmış araç mevcutdur ( IX35 1591cc 99 (135) GDI Engine Code G4FD )

    Net Garanti Dönüşüm yapılan sistemler şimdilik bunlar

    Prins direct liquid max Dönüşüm olmayacak araçlar da var, Örnek: Vw touran FSI Highline Engine Code BAG

    AR-GE Departmanı Kaliteli Olan Dünya Devi Olur

    Montaj Ustalarında 10 Yaşından beri ingizce Konuşmasını bilenler Kendi Bölgesinde En iyi Olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prins Recep -- 21 Ocak 2012; 1:28:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    vialle'nin de sıvı lpg sistemi var,

    sadece Prins ve brc demek vialleye haksızlık olur...

    bir de icom'dan bahsedilmişti,

    farkları olabilir,

    Prins ilk veya soğuk çalıştırmada dahi lpg ile çalışıyor

    istemezseniz hiç benzin kullanmayabilirsiniz



    Tşk ler.. BRC deki sistemde de (lpdi) araç ilk ve soğuk çalıştırmada lpg ile çalışıyor..vialleye mail attığımda bana henüz gdi motorlara uygun kitlerinin olmadığıı söylemişlerdi belki dediğiniz gibi yurtdışında vardır..

    Bilgilendirmeniz için teşekkürler.. Şubatta başlarmısınız montajlara?

    Sıvı sistemler bütün araçlara Göre tasarım yapılmadı

    İlk Sıvı sistem yapan firmalar,

    İcom Jtg Hp: gdi motorlara sistemleri yok

    Vialle LPdi gdi motorlara sistemleri yok

    Prins liquid 1 Yıl Önce Dönüşüm yapılmış araç mevcutdur ( IX35 1591cc 99 (135) GDI Engine Code G4FD )

    Net Garanti Dönüşüm yapılan sistemler şimdilik bunlar

    Prins direct liquid max Dönüşüm olmayacak araçlar da var, Örnek: Vw touran FSI Highline Engine Code BAG

    AR-GE Departmanı Kaliteli Olan Dünya Devi Olur

    Montaj Ustalarında 10 Yaşından beri ingizce Konuşmasını bilenler Kendi Bölgesinde En iyi Olur



    Recep ustam, 1 yıl önce gdi motora lpg takıldı yazmışsınız sanırım İngilterede yapıldı o montaj..Sorarmısınız onlara 1 yıldır ne tür pozitif ve negatif sonuçlarla karşılaşmışlar..Yakıt tasarruf oranları ne kadarmış..




  • Güzel bir soru Otogaz Fiyatları Farklı Oldu için Türkiye İle karşılaştırma yapamadık

    Dün Ortala bişey cıkaralım diye sordum Daha Sonra Hesap Yapalım dediler,

    Hi Recep,
    I am driving to Holland at the moment so I will respond later.

    Okulda matematikten hep kaldım buraya paylaşırım birlikte hesaplanır :)

    benim tahminlerime Göre %40 45 Gibi Cıkıyor,

    Konuya söyle bakıldı zaman Benzinde 1 lt 10 km giden araç direct liquid max 1 lt 10 gider.

    Prins Vsı Aynı Km Gidiyor Diyeksiniz?? Evet Prins Keihin enjektörler sayesinde aynı inj out Aynı yakalıyor Ya sonrası?? Emme subaplarının sıcaklığı Subaplara zarar veriyor 3 Yıl Ve 5 Yıl sonra Motor iflas ediyor.

    Motor İflas belirtileri nasıldır??

    1-Motor soğukken zor çalışıyor,

    2-Motor soğukken Titremeli Çalışıyor,

    3-Araçın performans düşüyor,

    4-Yakıt tüketimi artıyor

    5-Uzun Yola Cıktınız Aile boyu Yolda Kalıyorsunuz Hayatın gercekleri budur.

    bunun önemi nedir?


    yani mixture Ayarları motorun sıkıştırma Oranlarına Göre ayarlamak lazım

    liqui systems + sı

    arasındaki yanma oranları birbirine daha yakın!!

    benzine Ortalama 80 °C Lpg 130 °C evaporation systems,

    Emme subaplarının sıcaklığı ortalama olarak 400 ºC ve egsoz subaplarının ki 600 ile 900º C arasında değişmekle beraber ortalama 800ºC dir. Motorun yanma sonu ısısı 2000 2200 ºC dir.

    benzine Ortalama 80°C Lpg 85 90°C liqui systems

    Yukada Verdimiz Emme subaplarının sıcaklığı Daha az sevi düşecek motorlar zarar görmeyecek.

    Acıklama Yeterli Oldumu??

    Diyer Bir konu Kafalarda Soru olrak kalan acıklık Getirelim,

    Remarks: Bazı Model Araçlarda Emme subaplarının Zarar göreceğini acıklaması.

    bunun önemi nedir?

    Valve Care sistem %60

    Çelik supap ,, %90

    liqui systems ,, %100

    Örnek: General Motors Üretmiş Oldu Yüksek Turbo Emme Basınclı Motorlardır.

    Motor Üretimleri Avrupa Kanunlarına Göre Üretilir?

    Euro-96 ,,Euro-3 Euro-4 Euro-5 Euro-6 sonrası Zero emission Üretim Olacaktır,

    Euro-6 Direkt enjeksiyonlu araçlar olacaktır %80 ni 2013 2014 Yılında

    Zero Elektrikli araç üretimi cıkacak. 2022 Başlayacak..

    Şimdi Soracaksınız Usta Emme supaplar sorunları neden başladı Türkiye de Euro-96 Araç sayısı çok fazla
    Euro-5 2009 Yılında Türkiye üretimleri girdi tam olarak ve çalışma mixture oranları farklı.

    Okulda bu dersleri görüyordum hocama sormuşdum bu eğitimler benim için boş neden zaman kaybı dedim!!
    cevabı : When the time came he said with a laugh dollars, 10,02 2004 :)


    Euro-6 ve Zero montajlarda arkadaşlara başarılar

    Saygılar.

    Recep Usta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prins Recep -- 21 Ocak 2012; 5:13:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    Güzel bir soru Otogaz Fiyatları Farklı Oldu için Türkiye İle karşılaştırma yapamadık

    Dün Ortala bişey cıkaralım diye sordum Daha Sonra Hesap Yapalım dediler,

    Hi Recep,
    I am driving to Holland at the moment so I will respond later.

    Okulda matematikten hep kaldım buraya paylaşırım birlikte hesaplanır :)

    benim tahminlerime Göre %40 45 Gibi Cıkıyor,

    Konuya söyle bakıldı zaman Benzinde 1 lt 10 km giden araç direct liquid max 1 lt 10 gider.

    Prins Vsı Aynı Km Gidiyor Diyeksiniz?? Evet Prins Keihin enjektörler sayesinde aynı inj out Aynı yakalıyor Ya sonrası?? Emme subaplarının sıcaklığı Subaplara zarar veriyor 3 Yıl Ve 5 Yıl sonra Motor iflas ediyor. yani mixture Ayarları motorun sıkıştırma Oranlarına Göre ayarlamak lazım

    Motor İflas belirtileri nasıldır??

    1-Motor soğukken zor çalışıyor,

    2-Motor soğukken Titremeli Çalışıyor,

    3-Araçın performans düşüyor,

    4-Yakıt tüketimi artıyor

    5-Uzun Yola Cıktınız Aile boyu Yolda Kalıyorsunuz Hayatın gercekleri budur.

    + arasındaki yanma oranları birbirine daha yakın!!

    benzine Ortalama 80 °C Lpg 130 °C evaporation systems,

    Emme subaplarının sıcaklığı ortalama olarak 400 ºC ve egsoz subaplarının ki 600 ile 900º C arasında değişmekle beraber ortalama 800ºC dir. Motorun yanma sonu ısısı 2000 2200 ºC dir.

    benzine Ortalama 80°C Lpg 85 90°C liqui systems

    Yukada Verdimiz Emme subaplarının sıcaklığı Daha az sevi düşecek motorlar zarar görmeyecek.

    Acıklama Yeterli Oldumu??

    Diyer Bir konu Kafalarda Soru olrak kalan acıklık Getirelim,

    Remarks: Bazı Model Araçlarda Emme subaplarının Zarar göreceğini acıklaması.

    bunun önemi nedir?

    Valve Care sistem %60

    Çelik supap %90

    liqui systems %100

    Örnek: General Motors Üretmiş Oldu Yüksek Turbo Emme Basınclı Motorlardır.

    Motor Üretimleri Avrupa Kanunlarına Göre Üretilir?

    Euro-96 ,,Euro-3 Euro-4 Euro-5 Euro-6 sonrası Zero emission Üretim Olacaktır,

    Euro-6 Direkt enjeksiyonlu araçlar olacaktır %80 ni 2013 2014 Yılında

    Zero Elektrikli araç üretimi cıkacak. 2022 Başlayacak..

    Şimdi Soracaksınız Usta Emme supaplar sorunları neden başladı Türkiye de Euro-96 Araç sayısı çok fazla
    Euro-5 2009 Yılında Türkiye üretimleri girdi tam olarak ve çalışma mixture oranları farklı.

    Okulda bu dersleri görüyordum hocama sormuşdum bu eğitimler benim için boş neden zaman kaybı dedim!!
    cevabı : When the time came he said with a laugh dollars, 10,02 2004 :)


    Euro-6 ve Zero montajlarda arkadaşlara başarılar

    Saygılar.

    Recep Usta




    Ustam dediklerinden çıkardığım;

    1. direct liqui max sistemi zaten süper bir sistem olduğundan milletin para verip yaptırdığı valve care işlemi için ayrı bir para vermemize gerek yok zaten bu sistem o koruyuculuğu veriyor..

    2. benzinde ne yakıyorsak yani kaç litre aynı oranda lpg yaktığımızı hesaplamamız lazım..Lpg benzine göre ne kadar düşük olursa o kadar tasararuflu olacak..Şimdiki fiyatlara göre yüzde 45 cepte...

    3. lpg sisteminden dolayı araç yağ yakıt ve filtrelerinin değişimi de uzayacak ...

    4. Eski lpg takılan sistemlerdeki gibi arabanın hararet yapması, arıza lambası,sübap erimesi vs lpg den kaynaklanan sorunlarla karşılaşmayız..

    5. Emisyon düşeceğinden havayı daha az kirletecek..

    Bu arada bilgili olduğunuz iyice ortaya çıktı anlattıklarınız hep bilimsel ve yabancı dilinizde üst seviyede..Artı biz son kullanıcıları aydınlattıgınız için teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.