Şimdi Ara

Prime Efsane 20 Geçemedik Bitti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekomdan Vodafone a geçmiştim. Tekrar Türk Telekom Prime Efsane 20 paketine geçeyim diyerek yılbaşı gecesi 23:30 da form doldurdum prime li olmak için bakalım nasıl değerlendirecekler. Yeni fiyatlardan mı geçirecekler yoksa vay efendim biz onu 1 ocakta gördük yeni fiyatlar mı geçerli diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam maalesef geçemezsiniz, 90 gün geçmesi lazım idi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmesine gerek yok diye biliyorum. Türk Telekom 30 tl yansıtıyor 90 gün dolmadan geri dönene ben dün yaptığım için başvuruyu 2019 kampanyalarına dahil olur muyum onu merak etmiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Hocam tarifeyi son kullanma tarihi şeklinde detay belirtmedikleri sürece pek tabi alabilirsiniz.
    Ben de 30TL ile 90 gün beklemenin önü kesiliyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama şu an bütün fiyatlar değiştirilmiş. Prime Efsane 20 düşünen varsa ne yazık ki kapatılmış ürünler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Web sitesi mi güncel değil? aynı fiyata duruyor hala kampanya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değiştirmişler prime Efsane 20 yazınca çıkmıyordu. 20 lik paket fiyatı 105 tl olarak çıkıyordu şimdi girdim baktım eski fiyatlar geri gelmiş. Anlamadım birşey.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Hocam,https://www.turktelekomprime.com/tarifeler/prime-efsane-20-tarifesi
    burada hala aynı tutar duruyor.
  • memcho kullanıcısına yanıt
    TT mobil müşterisiyim seçeneği aktif kalmıştır siz bakarken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğrudur olabilir. Genelde direk 31 Aralık kampanya katılım son tarih olunca öyle sandım. Vodafone da hd görüşme harika ama nerede çekip çekmeyeceği belli değil. Tt kullanırken sorun yaşamadığım alanlarda vodafone ile sorun yaşadım. Sırf bu sebepten ve başka sebeplerden geçiş yapacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Hocam umarım geçişiniz tamamlanır en kısa sürede.
    Ayrıca onlar sonuçta sizden tarife ismini aldılar, taahhüt vermediğiniz için henüz tarifenin fiyatı ile oynamak dışında başka hiçbir şey yapamazlar, kaldı ki bu da meşkatli bir durum. Artık BTK mı sağ olsun engelliyor ani fiyat değişikliklerini belli bir dönem arasında fiyat güncellemelerini yaparlar. Genelde 6 8 belki 10 ayda ancak tarife fiyatlarını güncelleyebiliyorlar.
    Hala şu 30TL olayından emin olmayan bir sürü kullanıcı var. Siz de size zahmet olmazsa buraya örnek olarak sizden tahsil edilecek 30TL "ceza"nın (Ne yazık ki tahsil edilen bu ücrete başka bir isim bulamıyorum.) alındığı ilk faturalandırmayı burada ekran görüntüsü olarak paylaşırsanız bu tekliften yararlanmayı düşünen ve gel git yapmaktan çekinen kullanıcılara ilk ağızdan örnek olursunuz. Böyle olduğunu biliyoruz, internet sitesinde de aralara sıkıştırılmış bir durumda ancak görselli kanıt pek tabi daha çok ikna edici olacaktır.




  • buna benzer bir durum turkcellde basıma gelmisti. Sonra arayıp yeni tarife secin bu bitti demişlerdi.
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi ilgili madde mevcut, müşteri temsilcilerinin çoğu da bu detayı teyit ediyor. Geçmek isteyenler endişe etmesin yani.

    18.10.2019 tarihi itibarıyla tarifelere kaydolacak müşterilerden son 90 gün içerisinde Şirketimizce sunulmakta olan faturalı, faturasız bir tarifeden ya da Kontrollü S.E.Ç. Tarifelerinden diğer operatörlere numarasını taşıyıp sonrasında bu tarifeye kaydolan müşteriler için bir kereye mahsus 30 TL kayıt ücreti alınacak ve söz konusu ücret müşterilerin ilk faturalarına yansıtılacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Bu kampanyanın bitiş tarihi belli değil henüz. Hdses ise yani volte 4.5G üzerinden sinyal aldığınız her yerde devreye girer. Fakat Türk Telekom da hala daha vowifi hizmeti yok bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Web sitesi üzerinden başvuru formu doldurdum. Aramalarını bekliyordum. Ne arayan var ne soran. Ben arayayım dedim. Webden aranmanız ve sim kart gönderimi çok uzun sürüyor direk bayiye gidin oradan halledin vs. dediler. Bunların saha satış personeli falan yokmu acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memcho kullanıcısına yanıt
    Hocam doğrudur kesinlikle bayiye gitmeniz ve oradan hat başvurusu yapmanız çok daha mantıklı.
    Bu servis hizmetleri ne yazık ki ülkemizde ağır işliyor. Bunun bir de kargo gibi imkansıza yakın olan versiyonu var ki oraya hiç değinmiyorum.
    Ne yazık ki Türk telekom şu işi Turkcell Platinum kadar ciddiye alamadı. Gidip özel hizmet, kat kat hayat diye tanıtırsalar tüketici de haklı olarak karşılığını bekler.
    Hocam son durumunuzu bizimle paylaşırsanız seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • online kanallardan başvuru sadece bir kurye ile hizmetin ayağınıza gelmesini sağlıyor, tarife konularında imzayı fiziki olarak atım sim kartı elinize aldığınız an durum-koşul-kampanya neyse onlar geçerlidir, 23.30 da yaptığınız işlemin bir espirisi yoktur.
  • İlk 3 ay cayma bedeli yok diye birşey hatırlıyorum ama geçen ay 37 tl görünen cayma bu ay 67 olmuş ve ay geçtikçe artacak gibi sanki. E 30 tl de türk telekom geçirecek 3 ay içerisinde geri geldiğim için bana 97 tlye mâl olacak geri dönüş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Sierra

    Hocam doğrudur kesinlikle bayiye gitmeniz ve oradan hat başvurusu yapmanız çok daha mantıklı.
    Bu servis hizmetleri ne yazık ki ülkemizde ağır işliyor. Bunun bir de kargo gibi imkansıza yakın olan versiyonu var ki oraya hiç değinmiyorum.
    Ne yazık ki Türk telekom şu işi Turkcell Platinum kadar ciddiye alamadı. Gidip özel hizmet, kat kat hayat diye tanıtırsalar tüketici de haklı olarak karşılığını bekler.
    Hocam son durumunuzu bizimle paylaşırsanız seviniriz.
    Küçük bir acenteden başvuru verdim. Bakalım süreç nasıl işleyecek. Ben 90 gün muhabbetine takıldım. Yani 90 günü doldurmadığım için mevcut müşterisiyim gibi davranıp kampanyasız fiyattan mı verecek yoksa 30 tl karşılığı kampanyalara dahil mi edecekler göreceğiz. Vodafone cayma 37 den 67 ye yükselmiş anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memcho -- 3 Ocak 2020; 20:18:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar

    dün itibariyle ben Prime 20 GB'ye geçtim.

    Size danışmak istediğim konu Türk Telekom Bulut'u kullanabilen var mı?1 haftadır takip ediyorum pc'den sayfa açılmıyor.Sayfa açılmadan kayıt olamıyorsun.App kullanılmıyor.Ücretsiz 150 Gb bulut yalan mı?Koskoca şirket 1 haftadır sayfayı düzeltemedi mi?

    Dijital Depo diye çalışan bir hizmetleri var.Bari ordan alan verseler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.