Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Priestler Nasıl pot yapar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
37
Cevap
0
Favori
5.485
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Priestler Nasıl pot yapar?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    173 Mesaj
    Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olnlar cvp yazsınlar.Pot yapmak için neyin gerekli olduğunu söylesin birisi.



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3207 Mesaj
    en küçük deney tüpü gibi olan potlardan ve yapcağın potun ismiyle aynı bi kaıt var sundrieste ondan alıosun bunları sanırım priest helenaya götürüosun
    |
    |
    _____________________________
    I started to watch myself with a mirror's eyes,

    And I begin to slip away.

    And no one's here to reach the other side with me.

    Why don't you see me go this way?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ne demek pot yapar kullanır dmk istiyosan savaşlarda kullanıyolar
    |
    |
    _____________________________
    lvl 54 buffer in olympia

    Human Kazedemo sığmıyo yaw imza kural dışı diolar
  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: #Kazedemo#

    ne demek pot yapar kullanır dmk istiyosan savaşlarda kullanıyolar
    peki bu her lvl de oluo mu ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3207 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rogue_man

    peki bu her lvl de oluo mu ?

    Alıntıları Göster
    lvline göre yapabiliosun
    |
    |
    _____________________________
    I started to watch myself with a mirror's eyes,

    And I begin to slip away.

    And no one's here to reach the other side with me.

    Why don't you see me go this way?
  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    lvline göre yapabiliosun

    Alıntıları Göster
    nasıl yanı lvl 30 ken water of grace lvl 50 ken water of fawors ole mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3207 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rogue_man

    nasıl yanı lvl 30 ken water of grace lvl 50 ken water of fawors ole mı ?

    Alıntıları Göster
    tam hangi lvllerde hangileri yapılıo bilmiom ama mantık öle
    |
    |
    _____________________________
    I started to watch myself with a mirror's eyes,

    And I begin to slip away.

    And no one's here to reach the other side with me.

    Why don't you see me go this way?
  • Teğmen
    230 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    tam hangi lvllerde hangileri yapılıo bilmiom ama mantık öle

    Alıntıları Göster
    benim bildigim en az 60 olman gerek.
    |
    |
    _____________________________
    Server : Edana

    Lvl : 61 %4

    Job : Shadow Vain

    Nation : Karus
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ronaldinh0

    benim bildigim en az 60 olman gerek.

    Alıntıları Göster
    lvl 30da 120lik lvl 40 ta 240lık lvl 50de 480lik lvl 60ta 720lik
    |
    |
    _____________________________
    +AllVisibLe


    LeAdErs İn ManeS
  • Yarbay
    4730 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Perseus_35

    lvl 30da 120lik lvl 40 ta 240lık lvl 50de 480lik lvl 60ta 720lik

    Alıntıları Göster
    şunu bilen biri yazsın benim lvl 60 buffer ım var bu 960 heal tüpü yapabilirmi yoksa healer mı olması lazım=?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 0nur!

    şunu bilen biri yazsın benim lvl 60 buffer ım var bu 960 heal tüpü yapabilirmi yoksa healer mı olması lazım=?

    Alıntıları Göster
    ok saolun
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89



    şunu bilen biri yazsın benim lvl 60 buffer ım var bu 960 heal tüpü yapabilirmi yoksa healer mı olması lazım=?







    bufferla 240lık yapabilirsin 960lık yapcaksan lvl 60 healer olman gerekir
    |
    |
    _____________________________
    +AllVisibLe


    LeAdErs İn ManeS
  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Perseus_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89



    şunu bilen biri yazsın benim lvl 60 buffer ım var bu 960 heal tüpü yapabilirmi yoksa healer mı olması lazım=?







    bufferla 240lık yapabilirsin 960lık yapcaksan lvl 60 healer olman gerekir

    Alıntıları Göster
    rezzer ler kaçlık yapıo lvl 40 da?
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rogue_man



    rezzer ler kaçlık yapıo lvl 40 da?





    hiç yapamassın heale verdiin puan en az 30 olmalı o zmn 120lik yapabilirsin ama yine işine yaramaz healer deilsen lvl 48 de 120lik yapabilirsin
    |
    |
    _____________________________
    +AllVisibLe


    LeAdErs İn ManeS
  • Yüzbaşı
    274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Perseus_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: rogue_man



    rezzer ler kaçlık yapıo lvl 40 da?





    hiç yapamassın heale verdiin puan en az 30 olmalı o zmn 120lik yapabilirsin ama yine işine yaramaz healer deilsen lvl 48 de 120lik yapabilirsin

    Alıntıları Göster
    yahu sacmalamayin lvl 30 da 120 lik can sisesiymis ben 42 lvl healer la 90 lik can siselerinden bastim en kücügün bi üstü ama lvl 60 healer lar 720 lik basabiliyo ayrica 1440 l1k potda basabiliyorlar san1r1m.

    su 1440 lik pot isini bilen varsa söleyebilirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kursaaa -- 18 Mart 2006; 18:37:21 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3207 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kursaaa

    yahu sacmalamayin lvl 30 da 120 lik can sisesiymis ben 42 lvl healer la 90 lik can siselerinden bastim en kücügün bi üstü ama lvl 60 healer lar 720 lik basabiliyo ayrica 1440 l1k potda basabiliyorlar san1r1m.

    su 1440 lik pot isini bilen varsa söleyebilirmi

    Alıntıları Göster
    1440lık 70.lvl yapabilio sanırım yada event itemdir
    |
    |
    _____________________________
    I started to watch myself with a mirror's eyes,

    And I begin to slip away.

    And no one's here to reach the other side with me.

    Why don't you see me go this way?
  • Binbaşı
    1242 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RespecT

    1440lık 70.lvl yapabilio sanırım yada event itemdir

    Alıntıları Göster
    960 hp potunu lvl 60 healler yapabilio sadece diğer potların lvlini bilmiom ama onalr içnde healler gerekio
    |
    |
    _____________________________




    Lolüyom ben yuaa!!

    Katılım Zamanı: 10 Eylül 2005
  • Teğmen
    173 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CeLLo_1905

    960 hp potunu lvl 60 healler yapabilio sadece diğer potların lvlini bilmiom ama onalr içnde healler gerekio

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar nasıl yapıyorum bu pot yapma işini lvl 35 nerden ne alıcam biri açıkça açıklasın.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    671 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _Exheptan

    arkadaşlar nasıl yapıyorum bu pot yapma işini lvl 35 nerden ne alıcam biri açıkça açıklasın.

    Alıntıları Göster
    ben acıklıım bare

    sadece 60 olman gerekmıor master da olman gerkıor

    sadece favors basabılısoun

    en kucuk potalr war holy water adları onları bı de sundıresteb kaıt alıosun onları helena ya werıosun o da onlatı fawors yapıo bu kadar basıt

    anlasılmıstır umarım.....
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    671 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kursaaa



    yahu sacmalamayin lvl 30 da 120 lik can sisesiymis ben 42 lvl healer la 90 lik can siselerinden bastim en kücügün bi üstü ama lvl 60 healer lar 720 lik basabiliyo ayrica 1440 l1k potda basabiliyorlar san1r1m.

    su 1440 lik pot isini bilen varsa söleyebilirmi



    yalan ! ! !

    pot fln basamamasıın ufak at

    herkesı kek mı sandın sen !

    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,253
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.