Şimdi Ara

PREY 2 (PS4 ANA KONU) [Bethesda Softworks]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
1
Favori
8.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  PREY 2 (PS4 ANA KONU) [Bethesda Softworks]







    Söylenti: Prey 2'den İlk Detaylar Ortaya Çıktı




    Uzun süreden beri çıkmaza giren Prey 2 için en son, Dishonored'ın yapımcısı Arkane Studios kolları sıvamıştı. Hakkında fazla haber alamadığımız Prey 2 için bir sızıntı yaşandı. Arkane Studios'un sunumlarda kullandığı iki adet PDF dosyası sızdırılınca, oyundan olduğu iddia edilen ilk detaylar ortaya çıktı.
     
    Eğer PDF dosyaları gerçekten Arkane Studios'a aitse, Prey 2 Project Danielle adıyla anılıyor ve PC, PS4, Xbox One için geliştiriliyor. 2016'nın üçüncü çeyreği hedeflenen Prey 2, FPS ile RPG hibriti olarak hazırlanıyor.
     
    Yayınlanan dosyalarda Prey 2, System Shock 2'nin ruhani devamı olarak anılmış. System Shock 2'nin oynanış elementlerinden bazılarını aldığı belirtilen oyunun yoğun bir şekilde hikayeye odaklanacağı söylenmekte. 20 saatlik oynanış süresi hedefiyle yola çıkan oyunda yapımcıların amacı, tekrar oynanabilir bir oyun ortaya koymak.
     
    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Soylenti_Prey_2den_ilk_Detaylar_Ortaya_Cikti-60155.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 1 Haziran 2014; 7:13:42 >







  • Elinden Dishonored çıkan heriflerin oyunu, Next Gen System Shock ünvanını da söktü daha çıkmadan. Almazsam ayıp olurdu.

    Daha ilk saniyesinden tipik shooterdan öte olduğunu belli ediyor, altında zaten manyak bir senaryo var. Demoyu hepiniz oynadınız oraları geçtim, uzay istasyonu gerçeğini görünce hikaye sana beyin yakan sekanslar gösterip hiç bir şey bilmeden Dark Souls gibi kendin çözmeni istiyor olayları. Hikaye desen en azından çözebildiğim yere kadar süper. Oyunun öncesinde mesela eski başkan John F. Kennedy bunun geçtiği evrende suikast yemiyor. Uzay bilimine trilyarlar harcayan ve dünyanın kaderiyle oynayan bir figür olarak var bu oyunda.

    Uzay olayı nereden çıktı merak edenler için; Typhon diye bir uzaylı ırkı var. 20.yüzyıldayken standart, dünyaya saldırıyor Amerika ve Sovyet birleşip karşı müdehale ediyor ve saldırıyı yapan uzaylıları eline geçirerek Kennedy'nin yatırımlarıyla Ay yörüngesinde kurulmuş Kletka uzay istasyonuna hapsediyorlar hepsini. 1964 de sovyet dağılıyor ve ortaklık vs kalmıyor. Tabii istasyonun bütün yetkileri de Amerikanın artık, hiç durmadan yüzlerce bilim adamı görevlendirip bu uzaylıları Axiom Project altında deneylemeye, çözmeye başlıyor onlar da. Testlerin sonucunda Dünyaya bir tehdit daha olursa bu ırktan öğrenilen bilgilerle gelişmiş teknolojilerin engelleyeceğini düşünüyorlar. 1980'e kadar deneyler, araştırmalar sorunsuz giderken uzay istasyonunda bir kaza olmuş Typhon serbest kalıp bütün istasyonu dağıtıp ele geçiriyor. Durum anında Dünya da politik sıkıntılar yarattığı için Amerika istasyonu da, Axiom Projecti de deklarasyonla iptal edip istasyonu kendi haline bırakıyor.

    Uzay yatırımlarının başladığı ilk zamandan 2025 senesine kadar kendini geliştirip ipleri eline alacak kadar büyüyen TranStar adlı şirket ortaya çıkıyor. Kimsenin ilgilenmediği Kletka istasyonunu satın alıyor, beş yıl, 2030 a kadar araştırmalarını tamamlayıp adını da Talos I yaparak istasyona yerleşmek için yola koyuluyor. Uzaylıları tekrar hapsediyor. Bunların amaçları da uzaylıları iyice araştırıp yeni türler keşfetmek. Ama testler yapılırken Nöromod adında insanın DNA'sını komple değiştirebilen ve bazı güçler ekleyebilen yeni bir teknoloji bulup kafayı kırıyorlar. 3D kullanıp nöromadlar çoğaltılıyor önce, olduğu gibi Dünyaya satıp milyarlar kazanılıyor. Bu süreçten sonra uzay istasyonunda yine büyük sıkıntılar yaşanmış. Zaten Talos I de çalışan protagonist 2032 yılında o karmaşanın arasında uyanıyor ve olayların bu noktasından sonra oynamaya başlıyorsun. Devamında daha büyük olaylar var tabii, çoğu sağlam spoiler. Oyunda ilerledikçe anlatmaya çalışırım.

    Oynanışta çok keyifli şeyler var. Lineer görev yerine uzay istasyonunda serbest dolaşabilmek kendini oynattıran en önemli faktörü mesela. Şifreyi bilmediğin için giremediğin bir yer olursa ne var orada diye kafayı bozup her yeri aramaya başlıyorsun vs bunlar hep oynanabilirlik üzerine hareketler, oyunu geliştirirken standart düşünmeden farklı denemeler yapmak istediklerini anlıyorsun. Nöromadlarla kazanılan özellikleri de çok beğendim, objelerin şeklini alarak geçemediğin yerlerden geçme vs bir sürü yeni olay var. Mekanlar, tasarımlar doğal olarak Dishonored gibi, dolabı, çekmecesi, masaların arkası her yere item koymuşlar. Gizli yollar bulup gittiğin yere daha çabuk ulaşma gibi çoklu yönlerde var.

    Geldiğim yere kadar oyunun tek eksisi o kadar yeniliğin, harika hikayenin yanında arada frene bastıkları bölümlerin çok göze batmış olması. Başka bir oyunda keyifle oynayabileceğiniz bölümler bayağı zorlama görünüyor bu yüzden. Düşmanlar da çok dengesiz olduğu için sinir bozabilir. Grafiklerden de puan kıran olabilir, CryEngine denemişler ama kaplamalar vs berbat, PS3 grafiği var. Belki hikaye açıklanmıyor diye de puan kıran çıkar. Başka da bir şey gelmiyor aklıma. Bana göre şu iki, üç saatte gördüklerimle dört dörtlük oyun. Gece bir kaç SS atarım.
  • sipahi ps3 den 4-5 tane ana konu açmak zor olmalı ve bunun için seni tebrik ediyorum
  • Oyun id software'in Rage isimli oyunuyla aynı grafik motorunu kullanacakmış.
    İlk oyunu PC ve Xbox 360 sahipleri iyi bilirler. Bulmaca ağırlıklı zevkli bir fps'dir.
  • @ ps_hero tesekkurederim ALLAH razi olsun. Epey zor oluyor fakat alisdim artik :)

    @ Hatırlarsanız sabah saatlerinde yapılan açıklama ile Prey 2'nin id Tech 5 kullanmayacağı açıklanmıştı. Bunun nedeni olarakta oyunun bir süredir geliştirme aşamasında olduğu ve bu sırada id Tech 5'in de geliştirmesinin devam ettiği söylenmişti.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Prey_2_Bir_Kez_Daha_Kapak_Oldu-14154.htm


    @ evo_4 Haberde Tech5 Engine olmuyacagindan bahsedilmis. ilk oyunu oynamadim eger dedigin gibi Adventure bulmacalarla bezenmis bir action oyunu ise ne guzel oynarik evel ALLAH. :)




  • Yine mi FPS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RayLeigh~`

    Yine mi FPS


    Aynen kusucam shooter oyunlarından artık
  • sevmiyorsanız sevmeyin başlığı kirletmenin amacı ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    sevmiyorsanız sevmeyin başlığı kirletmenin amacı ne?


    Senin şimdi yaptığın farklı sanki.
  • ELLERINE SAGLIK @SiPAHi KARDES EMEKLERINDN DOLAYI. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SANALA-DALAN -- 16 Mart 2011; 17:33:30 >
  • @ SANALA-DALAN ALLAH razi olsun tesekkurederim.

    Prey 2 nin ilk tanitim vidyosu arkadaslar.

  • vay anasını bu nasıl video :) saolasın
  • Yine mı uzaylılar :-(
  • yine mi karnım acıktı
  • KALİTELİ BİR OYUN BENZİYOR BAKALIM OYNAYIP GÖRCEZ
  • Prey hakkinda ilk ayrintilar


    - Oyun 3 yıldır geliştiriliyor.- Oyunun ana platformu Xbox 360 olarak açıklanmış.- Oyunun grafikleri için hayranlık uyandırıcı değil ama oldukça iyi görünüyor denilmiş.Grafik stili olarak ise Bioshock ve Mass Effect karışımı bir stile sahip olduğu belirtiliyor.- Oyunun yapımında Mirror's Edge dışında Riddick ve Blade Runner yapımlarından da etkilenilmiş.- Oyunda büyük alanlar ve çevredeki gölgelerden yararlanarak gizleneceğimiz yerler olacak.- Multiplayer modu, 3D, Move ve Kinect desteği düşünülmüyor.- Çıkış tarihi olarak 2012 belirtilmiş.- Mirror's Edge ilerleyişi, Mass Effect özgürlüğü ve Killzone 2 aksiyonu(oynanışı) olacak- Oyunda açık bir oynanış olacağı söylenmiş ve "kiminle isterseniz konuşabilir, istediğiniz yere gidebilir ve istediğiniz görevi yapabilirsiniz" açıklamasında bulunulmuş.- Oyunda Killzone benzeri bir siper sistemi olacağı söylemiş ve oynanışta Vanquish gibi oyunlardan da etkilenilmiş.- Düşmanlardan kaçacağımız bazı bölümler olacak.

    BSC




  • İlk oyundaki kızılderili macerasından sonra, biraz dha günümüze uyarlanmış oyun.
  • denemeden bir sey söylemek mümkün degil ,multisi iyi olursa belki vakit gecirmek icin oynanabilir(pek sanmiyorum)
  • Acikcasi ilk oyunu oynamadigim icin bir yorum yapmam olanaksiz. Fakat FPS turunde olmasaydi daha iyi olurdu. BF3, Call of Duty oyunlar varken gereksiz bir dusunce hele hele @ evo_4 kardesimin anlattigina gore ilk oyunda zorluyan guzel bulmacalarla bezenmis iyi bir Action / Adventure bir oyun zannedersem. Adventure ogesi ile TPS turundeki oyunlarin uyumu beni daha cok etkilesede sirf oyunun ic dinamiklerindeki adventure bulmacalar vb gibi nedenlerden dolayi gelismeleri takip ediyorum. Ayrica Bethesda Softworks dan bos oyun cikmaz en sevdigim 3, 4 oyun sutudyosundan biridir. Bu baglamda Bethesda da guvenim sonsuz.
  • Human Head firması 2006'daki ilk oyunda en çok akılda kalan özellikler olan portal'lar ve değişken yerçekimi gibi özelliklerin Prey 2'de neden olmayacağını açıkladı.Baş tasarımcı Chris Reinhart PSM3 dergisine yaptığı bir röportajda kararın oyundaki odak noktalarının değişiminden kaynaklandığını belirtti."Bu oyunu haddinden çok bir puzzle oyununa dönüştürmeyi hiç istemiyordum. Portal'lar ve yerçekimi olayı tamamen The Sphere'in sağladığı bir özellikti ve şimdi The Sphere gitti. Dolayısı ile onların olması da mantıksız."Mart ayında duyurulan Prey 2 Bethesda üzerinden PC, Playstation 3 ve Xbox 360 için önümüzdeki yıl raflardaki yerini alacak.

    http://www.merlininkazani.com/Prey_2de_portallar_olmayacak-haber-40465p1.html




  •  PREY 2 (PS4 ANA KONU) [Bethesda Softworks]


     PREY 2 (PS4 ANA KONU) [Bethesda Softworks]


     PREY 2 (PS4 ANA KONU) [Bethesda Softworks]




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.