Şimdi Ara

PowerColor R9 290X PCS+ 4GB İNCELEMESİ [ 13+2 Oyun ] (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
295
Cevap
2
Favori
12.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • APOLL0 kullanıcısına yanıt
    Asus tutunamadı malesef 290 serisine..iade yaptığınız için sevindim.
  • Forumda benden başka aynı kartı kullanan 2 kişi gördüm. ikiside iade etmiş oyunlardaki kapanma sorunlarından dolayı. Gerçi bende kapanmıyordu ama bir gece BF4 den çıkıp sıcaklığa baktığımda 90 dereceydi. Hemen arkasından furmarka soktum 95 i gördü ve iade etmeye karar verdim. NVIDIA ya geri döndüm.
  • Geçtiğiniz kart daha güzel hocam.

    Evet, Asus ile ilgili sıkıntıyı duymuştum. Bu seviyede bir kartta bu şekilde bir sorun varken nasıl satabiliyorlar anlamak güç doğrusu. PowerColor'da öyle bir sorun yok. Soğutma konusunda başarılı bir kart.
  • Hocam üst düzey oyunlarda veya gelecekte sürücü desteği yani yazılımsal destek karşılaştırıldığında nvidia gtx 780 nin yeri nedir? Hangisini alırsam daha iyi olur. Herkes birşeyler diyor nvidia yazılımsal olarak önde gtx 780 al diye. Buyrun bu da benim konum: Asus GTX780 DirectCU II mi Powercolor R9 290X PCS+ mi Almak Daha MANTIKLI?
  • GTX970 karşılaştırması da gelir inşallah, tabi başka bir cpu ile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    GTX970 karşılaştırması da gelir inşallah, tabi başka bir cpu ile

    Sen kısmetse hayırlısıyla kur şu sistemi de biz bekleriz.
  • İsler degisebilir o konuda bakalim duruma göre bende merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modern Warfare 3 deki fps düşüklüğünün sebebi muhtemelem oyun orjinal olmaması ve ilk çıkan ilacın kullanılmasından ilacın fix sürümünde ilk ilacın hatalı ve belli bir fpsyi geçmediği uyarısı yapılmıştı eğer fix olan ilaç kullanılırsa sorun ortadan kalkacaktır.
  • MW3 testini daha sonra çok tekrarladım ama oyun orijinal olmadığı için bir ayarsızlık var. Bu kartın o oyunda en ufak sıkıntı yaşamayacağını bildiğim için çok kıstas olarak almaya gerek olmadığını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Baba

    NOT : İncelemenin en iyi şekilde görüntülenebilmesi için Ayarlar kısmından Tercihler / Resim Küçültme Ayarlarım sekmesinde , Sadece 900'den büyükleri küçült açık olmalıdır.










    Arkadaşlar merhaba , bugün PowerColor'un R9 290X PCS+ çözümüne yakından bakıyoruz.

    Bildiğiniz üzere R9 295X2 , Amd nin Çift Gpu Amiral gemisi konumunda. Tek Gpu'da ise bayrak 290X'in elinde. PowerColor, kendi özel soğutma sistemi, özelleştirilmiş bileşenler ve hız aşırtılmış Gpu ve Bellek hızları ile kullanıcının karşısına bir canavar ile çıkıyor yine bu sefer. Esasında PowerColor'dan 3 Fanlı dev canavarlar görmeye son zamanlarda alışmıştık. R9 290X , PowerColor'un PCS+ soğutma sistemiyle geliyor. Bu sistemde ısı boruları yapraklar arasında dolaşıyor ve böylece daha iyi ısı iletimi sağlanmış oluyor.

    Dilerseniz üzerinde 6.2Milyon Transistatör ve 2816 Stream işlemcisi bulunduran bu canavar ve ailesi için bir özellik tablosunu gözden geçirelim.






    HD serisinin üzerine konumlanan seride , R9 290 ve 290X te yeni nesil Hawaii Gpu'su kullanılmış. Öyleki 6.2 milyar transistatör bulunan kartlarda , bir önceki nesile göre ( HD7970Ghz Edition & R9 280X ) Rop sayısında %100 artış , Texture Ünitesi ve Stream işlemci sayısında %30-%40 artış yapılmış. Yani tam birer canavara dönüştürülen kartlar , tek gpu'da Nvidia cephesinde GTX780 / GTX780Tİ ' a direk rakip konumunda kalmış.

    Bugün incelediğimiz PowerColor R9 290X PCS+ ise, standart 290X ten bir miktar hız aşırtılmış olarak piyasaya sürülmüş. E olsun o kadar dediğinizi duyar gibiyiz zira üzerindeki devasa soğutucu ilk bakışta kendine hayran bırakmayı başarıyor. Kısaca özetlersek en önemli özellik olarak Karttan Crossfire bağlantısı kaldırılmış. Yani 2.bir kart kullanılacağı zaman Crossfire köprüsü ile bağlantı durumu sonlandırılmış. Crossfire, yazılımsal olarak PCI girişi üzerinden yapılıyor. Kartta 1X8Pin , 1X6Pin güç girişi bulunuyor. Kartın uzunluğu ise tam tamına 29.6cm. Biz bunu 30cm düşünerek, kasamızı düzgün ölçüp biçmeliyiz almadan önce. Çift slot kaplayan soğutma tasarımına sahip olan kartı , oldukça güzel bir de arka plaka ile geliyor.








    Başlıyoruz







    Kutu Ve İçeriği















    R9 290X PCS+ , şık bir kutuya sahip. PCS+ logosu kırmızı renk ile desteklenmiş ve kabartılmış. Grafik kartı ise , taşıma sırasında zarar görmemesi adına oldukça güzel paketlenmiş. Kutu içeriğinin neredeyse boş olması ilk bakışta can sıksa da , kartı görünce ' zaten ekran kartı kutusundan ne çıksın, anakart mı bu sanki ' diye kendimizi teselli ediyoruz. Kart gerçekten çok güzel görünüyor.



    İlk Bakış / İlk Dokunuş








    290X PCS+ da dikkat çeken ilk şey , 3lü fan tasarımı oluyor. Metal bir plaka içine konumlandırılan bu fanlar, dışarıdan serin havayı çekip , Grafik İşlemci ve belleklere doğru üflüyor. Karta ilk dokunuşta kalite hissi kullanıcıya doğrudan geçiyor. Kartın metal soğutucusu ve kartın arka kısmındaki metal aparat ( backplate ) , oldukça güzel bir hava katmış ve metal işçiliğiyle de fazlasıyla tatmin edici bir görüntü oluşturmuş. Kartta 1 tanesi 8pin , diğeri 6pin olmak üzere 2 adet te güç girişi bulunuyor. Standart 290X'lerde TDP 300W olarak belirtilmiş lakin PowerColor R9 290X PCS+ , özel bir kart olduğu için firma kaliteli bir 750W güç kaynağı ile kullanılmasını tavsiye etmiş. İncelemede sonlara doğru firmanın öngörüsünde haklı olduğunu beraber göreceğiz:)





    Kartın üzerinde 2 adet Dvi , 1 Hdmi ve 1 Adette DisplayPort bağlantı noktası bulunuyor. Kartta dikkat çeken diğer bir ayrıntı ise , CrossFire bağlantı noktasının bulunmaması. Yani karttan 2.kartı ekstra kablo ile diğerine bağlama durumuna son verilmiş. Bu durum yerine yazılımsal olarak Anakart Pcı slotu üzerinden aktarım hedeflenmiş. 2.bir kartımız olmadığı için deneyimleyemiyoruz ama kablo gerekliliğini kaldırmak adına olumlu bir gelişme olduğunu söyleyebiliriz.






    Kartta arka plakaya yer verilmesi oldukça güzel bir tasarım olmuş. Alüminyum ana malzemeli metal yapı , sadece görsel esaslı değil esasında. Kartın arka bölümündeki devreleri hem temaslarda hemde toz vb. dış temaslarda korumuş oluyor. Neredeyse 30cm uzunluğundaki 290X PCS+ nın eğilmesini de engelleyip kasa içerisinde oldukça sağlam bir duruş sergilemesine sebep oluyor. Eh birazda benim gibi pencereli kasa kullananlar için , görsel tatmin seviyesini yükseltmiş oluyor :)




    Montaj / Takalım Çalıştıralım










    290X ' i takmadan önce eski kartımız ile vedalaşıyoruz. Aslında yeterli seviyede olan HD7870 , şimdilik emekli oluyor. Eski kral ve yeni kral yanyana da oldukça güzel durmuşlar:)







    Daha önce de belirtmiştik , R9 290X PCS+ , neredeyse 30cm boyunda. Bu kazulet gibi boyuyla da her kasaya sığabilmesi mümkün değil maalesef. Bizim kasamız Corsair Air 540 olunca, böyle bir sıkıntı yaşamadık tabiki. Hatta üstüne fanlar ile kart arasında 5cm den fazla da boşluk kaldı. Kartın mat siyah soğutucusu ve arka plakası, renk uyumu olarakta olumsuz bir görüş yaratmadı.



    Kral Soyundu !








    Krala daha yakından bakmak için rica ettik , üzerindekileri atmasına yardımcı olduk oda tüm karizmasıyla ortaya çıktı:)

    Standart 290X'e göre PowerColor PCS+ , 50Mhz daha hızlı çalışıyor. Bellekler ise toplamda 400Mhz hız aşırtılmış olarak geliyor. Elpida üretimi bellekler, bakır soğutucu bloğu ile direk temas halinde olduğu için ondan faydalanıyor. Diğer elemanların ise kendilerine göre küçük bakır soğutucuları bulunuyor. Soğutma konusunda kartın üzerinde çalışıldığı çok açık.





    Soğutucu Detayı










    PowerColor R9 290X PCS+ , oldukça büyük ve ağır bir soğutucuya sahip. Bakır ısı borularının aralarındna geçtiği alüminyum yapraklar , 8mm çapındaki 3 fan tarafından soğutuluyorlar. Kartın yan tarafından bakılınca aslında biraz göze çarpan mavi doku ise , ısı yalıtımlı bir pad aslında. Belleklerin soğutucu blokla direk teması arasında yalıtım görevi üstleniyor. Böylece bu soğutucudan Cpu kadar belleklerde fayda sağlamış oluyor.




    Güç Verildi ! Performans / Stok ve OC ' li Değerler / Karşılaştırma ve dahası ..






    Test Sistemi

    AsRock Fatal1ty 990FX
    FX8350 4.0Ghz / 4.5Ghz
    Vengeance 2x4GB 1600Mhz Cl9
    WD Black 2
    Corsair Air 540
    Corsair AX760i
    Powercolor R9 290X PCS+

































    Benchmark sonuçlarına bakıldığında, olması gerekenden biraz daha düşük skorlar gözlemleniyor. Bunun sebebinin FX8350' nin karta kısıtlama getirdiği ilk akla gelen olsa da , kullanılan uygulamalarda ve çözünürlükte Cpu etkisi minimum düzeyde olduğu için , kartın biosunun eski olmasında karar kılınıyor. Zaman olursa yeni bios ile tekrar denemeler yapmayı düşünüyorum.



    OYUN TESTLERİ




    Oyun testlerinin tamamı , minimum 2 şer kere Fraps ile oyun ekranından uzun süre oyun içi değer alınarak oluşturulmuştur. Değerler ortalama değerlerdir milimetrik sonucu vermez ama %100 doğru değerlerdir. Tüm oyunlar, o oyun ayarlarındaki değelerin tamamının en sona getirilmesiyle değerlendirilmiştir. Elimde sadece bu oyunlar olduğu için maalesef bu kadar ile kaldı, son güncel oyunlar ile umarım sonuçları daha da çoğaltabilirim.


    Son Güncel Sürücü : 14.7













    BF4 Testi en eğlenceli testlerdendi. Sürücü problemi ilk seferde yaşansa da 14.7 sonrasında oyun akıcılığı düzeldi. Hatta BF4 testini bitirmem saatler sürdü BF4 te Cpu kullanımları anlamsız yükselse de Gpu kullanımı %90'ın altına çok nadir düştü ve genel olarak %97-%100 arasında durdu. Arada %60'lara da düştü ama sahneleri tam ayırt edemedim maalesef, Cpu işlem gücü gerektiren bölümlerde Cpu kullanımı tüm çekirdekler %50 ve üzerine geldiği zaman Gpu kullanımı %60-70 arasına anlık olarak düşüyor. Buna bir kısıtlama yada darboğaz demek, şu seviyede yanlış olacaktır ama MultiPlayer'da aynı şeyleri söylemek maalesef mümkün olmaz:)















    Black Ops Testinde de herhangi bir sorun oluşmadı. Eski bir oyun olsa da optimizasyon olarak sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum lakin, değerlerin bu oyunda daha yüksek olması gerekiyordu. Minimum Fps'ye ve Cpu / Gpu kullanımlarındaki dengesizliğe bakarak yazılımsal sıkıntıdan ziyade, Cpu ile ilgili az da olsa bir yetersizlik olduğunu düşünüyorum.

















    Crysis serisi çıktı çıkalı tam sistem canavarı durumunda oldu hep. Lakin Yerli kardeşleri tekrar tebrik etmeliyiz zira benim gördüğüm oyun optimizasyonu en başarılı yapımlar. Bu sebeple ekran kartı incelemelerinde mutlaka kullanılmalılar. Crysis 2, Nvidia destekli bir yapım olmasına karşın , Gpu kullanım değerleri hep %99-100 gibi seyretti. Cpu kullanımlarıda düzenliydi ve performans / akıcılık anlamında oldukça güzel bir sonuç çizdiler.
    Ayrıca oyunda kartın hız aşırtmaya tepkisi, diğer oyunlarda olmadığı şekilde mantıklı ilerledi. Diğer oyunlarda sürekli testleri tekrarlayıp sorun yaşamama rağmen Crysis'te mantıklı sonuçlar elde ettim. Özellikle minimum Fps'de hız aşırtmanın etkisi neredeyse %50 civarında.














    Devil May Cry 5 , ilk defa oynadığım bir oyun. Oldukça da değişik geldi açıkçası. Çokta sevdiğimi söyleyemem Cpu ve Gpu kullanımının ciddi anlamda dengesiz olduğu bir oyun. Gpu kullanımı bir %0 da bir %30 da bir %100 de. Oldukça sinir bozucu olsa da bu oynanabilirliği hemen hiç etkilemedi işin ilginç tarafı.















    Most Wanted sonuçlarının düşük olması, tamamen oyun ile alakalı bir durum. Optimizasyon olarak ciddi sıkıntıları olan bir oyun. Güncelleme ile düzelebilir sanırım. Oynanış olarak en ufak sıkıntı yok hatta görsel kalite olarakta fazlasıyla tatmin edici diyebilirim.

















    Sıradaki oyun MW3. Hem görsel olarak hem de Gpu/Cpu kullanımı olarak hoşlanmadığım bir oyun. 200 karelerde gezmesi gereken FPs, maalesef yerlerde sürünüyor. Çünkü oyunun yarısı Gpu kullanımı %0 olarak oynanıyor. Bir ara bu oyunu Gpu dan değil Cpu dan oynuyorum filan zannettim hatta Çok kaleye alınacak sonuçlar değil ama test almışken eklemek istedim MW3 te bulunsun.



















    Crysis 3 , optimizasyon anlamında piyasadeki en iyi oyunlardan. Resim kalitesi olarakta fazlasıyla tatmin edici zira daha kaliteli görselleri barındıran oyun kaç tanedir ? sanırım hiç birimiz sayamayız. En yüksek ayarlar ile akıcı oyun oynamaya çalıştığımız Crysis 3 , bu konuda bize ortalama 28-30 kare/saniye ortalama verdi ve bu değer ile oynanabilirliği hiç bozmadı. İlginç:)

















    Görev yapmak yada dağ bayır gezmeyi seven kullanıcılar için güzel bir seçenek olan Far Cry 3 , Crysis benzeri görselleri içinde barındırıyor. Far Cry'da kart hiç zorlanmadı lakin düzensiz bir Cpu ve Gpu kullanımıyla karşılaştık. Bunun sebebi yüksek ihtimalle donanımsal. Evet aklınıza gelen şeyi düşünüyorum, 4.0Ghz deki emektar FX8350

















    Metro 2033 , gece oynayınca hafif tırstıran oyun Ama bu güne kadar da test ettiğim en stabil ve en güzel optimizasyonu olan oyunlardan birisi. Oyun kart ile oldukça iyi anlaştı zira %100' ün altına düştüğü durumlar çok nadir oldu diyebilirim. 3 evet' i tek başıma vererek uğurluyorum kendisini. Üst düzey ayarlarda ortalama 70 Fps ile oyun acayip sarıyor özellikle gece vakti:)


















    Grid Autosport , yeni çıkan bir yarış oyunu. Zaten ilk oyunuylada resim kalitesiyle etkileyen oyun, son serisi ile de ciddi başarı yakalamış. Gpu kullanımı olarak yerlerde sürünsek'te , oynanabilirlik hiç geri düşmüyor.


















    Herkesin dilinde olan oyunu deneyimlemek, şimdiye nasipmiş. GTA severlerin bağımlı , sevmeyenlerin duyarlı olacağı bir oyun WatchDogs Görevleri yapmak GTA daki gibi en sıkıcı şey olsa da şehirde dolaşmak farklı arabalara binmek ve bunu oldukça iyi bir görsel kalite ile yapmak güzel bir deneyim oldu. Oyunu bitireceğimi sanmıyorum ama sanırım %50 lik kısıma kadar görevleri yapıp bol bol gezerim şehirde Bu oyunda da Gpu kullanımı oldukça dengesiz seyretti. Bizim emektar maalesef besleyemedi kartı , olması gerekenden tahmini %20 kadar geride kaldı :)















    Tomb Raider, tartışmasız amd sistemleri seven bir oyun. Genel benchmark tablolarına baktığımızda, FX8350' nin R9 290X'i kısıtlamadığını görebiliyoruz. Sonuçlar olması gerektiği gibi çıkıyor.






    Ekran görüntüsüz paylaşmak durumunda kaldığım ve aynı zamanda deneyimlediğimiz oyunların sonuncusu , Metro Last Light.

    Sonuçlar, olması gerektiğinden tahmini %30 civarı daha düşük, özellikle Gpu kullanım dengesizliğinden ötürü ortalama Fps olması gerekenin altında görünüyor.






    Darboğaz :

    Test edilen oyunların çoğunda darboğaz görülmese de işlemci gücüne de ihtiyaç duyacak şekilde optimize edilmiş oyunlarda , FX8350 R9 290X için biraz yavaş kalabiliyor. Gpu ve Cpu kullanımlarına baktığımızda çoğu oyunda sorun olmasa bile son çıkan oyunların bazılarında kartı %20 ye kadar kısıtlayabildiğini görebiliyoruz.




    SICAKLIK VE SES SEVİYESİ / HIZ AŞIRTMA YORUMLARI














    Testlerin gerçekleştiği sırada kasa içi havalandırma her ne kadar iyi olsa da, odanın içindeki sıcaklık ciddi şekilde yüksekti arkadaşlar. Bu sebeple stok durumdayken sıcaklık biraz fazla gelebilir zira 47-50 derece civarı seyrediyordu. Tabi bunda fanın %30 da çalışması direkt etkili oluyor. Maksimum sıcaklıklar ise 72-73 derecenin üzerine hiç çıkmadı. Oyunlarda sıcaklık ise ortalama 68 derecede seyrediyor fanlar ise %75 te çalışıyorlar.

    Ses seviyesi konusunda, fanların 8cm olması biraz dez avantaj oluşturuyor ne yazıkki. %45 e kadar fan sesi duymak mümkün değilken , özellikle %50 den sonra ses seviyesi artıyor. %70 lerde ise uğultu şeklinde net olarak duyuluyor maalesef. Bunda benim kasamın oldukça fazla gözenekli yapıda ve masanın üzerinde bulunmasının da etkisi olabilir.

    PowerColor R9 290X PCS+ da max. hız aşırtma sınırı , Gpu 1150Mhz, Bellekler ise 6000Mhz dolaylarında. Belleklerin bir miktar daha giderleri var fakat Gpu'yu 10Mhz daha oynatmak mümkün değil. Hız aşırtma esasında bu kartta sırf hobi olarak uygulanabilir. Yoksa böyle bir kartın 1920X1080 Çözünürlükte yetmeyeceği herhangi bir oyun bulunmuyor piyasada.






    En başta belirtmiştik, firma 750W bir güç kaynağı ile kullanılmasını öneriyor diye. Hız aşırtma yapılınca gördüğünüz gibi güç tüketimi oldukça artıyor. Tüm sistemin prizden çektiği gücü , farklı tablolarda farklı varyasyonlarda göstermeye çalıştım ki hangi uygulamada hangi bileşende ne kadar hız aşırtma var ve bunun güç tüketimine etkisi nasıl oluyor görülsün diye.

    ÖNEMLİ


    Burada dikkat edilmesi gereken nokta , tabloda görülen değerin tüm sistemin Prizden çektiği güç değeri olması. Yani o değeri direk sistem güç tüketimi kabul edersek Psu' muzunda %100 verimle çalıştığını varsaymış oluyor. AX860i'ye %90 verimli desek , tablodaki değerin ortalama %10 daha düşüğüde sistemin Psu'dan çektiği güç kabul edilebilir.



























    SON SÖZ




    PowerColor , işi tadında bırakmayı başarmış. Tek Gpu ' da üst düzey performans arayanlar için kart biçilmiş kaftan olmuş. Hatta kart , Ful HD çözünürlük için fazla iyi kalmış demek yanlış olmaz. 2K çözünürlüğünde de tüm oyunları oldukça akıcı bir şekilde oynamaya izin vereceğinden eminiz. Şimdi kısa kısa özetleyelim ve puanlamanın ardından incelemeye son verelim ;



    Malzeme Kalitesi : Gerek Pcb , gerek soğutucu , gerek bileşen kalitesi olarak fazlasıyla yeterli bir kart olmuş. 10 / 9.5

    Performans : Performans anlamında söylenecek söz yok sanırım. 10 / 10

    Ses Seviyesi : Testleri gerçekleştirdiğim oda hamam kıvamında olduğu ve yabancı bir çok kaynaktan da araştırma yaptığım için kartın hakkını yemek istemiyorum. Kart biraz daha geniş yapılıp fanlar büyütülebilirdi belki ama bu seferde 3'lü fan teknolojisi kullanılamazdı. 10 / 8.5

    Soğutma Performansı :Soğutucu kalitesi ve bu sıcak havada dahi hız aşırtma sonucu performansı tatmin edici. 10 / 9.5

    Genel olarak 9.3 puan veriyoruz karta, naçizane


    NOT : Bu seviyede bir kart alacak olan kullanıcılar, eğer sıfırdan sistem topluyorlar ise mutlaka karta verdikleri paranın minimum yarısını da işlemci için ayırsınlar.


    Üst düzey performans isteyen kullanıcılar tercihlerinde PowerColor PCS+ ' yı da mutlaka değerlendirsinler.








    TESTLER NASIL YAPILDI ?






    Testler, Fraps proğramının saniye başı kare alma özelliğiyle yapıldı. Belirlediğimiz tuşa basarak oyun içerisindeyken hesaplamayı başlattık , oyunda ölünce yada diğer bölüme geçerken durdurduk, dirilince yada diğer bölüme geçince tekrar başlattık ve yine aynı şekilde bir süre sonra durdurduk. Yani bir oyundan gerçek FPS'leri almak için o oyunu tahmini Min. 30-40dk oynamış olduk. Böylece en sağlıklı sonuçlara da ulaştığımızı düşünüyorum.

    Oyunlardan aldığımız rastgele ekran görüntüleri , o andaki hareket durduğu için oyunda hissedilenden daha fazla görülür. Yani 45 kare ortalama değer veren bir oyunda bizim az dokulu / çatışmalı vs. bir bölgede durup 85 kare görüntülenirken ekran görüntüsü almamız , fazlasıyla yanıltıcı bir durumdur.



    Far Cry 3 için Örnek Hesaplama :


    1- 2014-08-06 19:24:55 - farcry3
    Frames: 1700 - Time: 21313ms - Avg: 79.764 - Min: 43 - Max: 115

    2-2014-08-06 19:29:56 - farcry3
    Frames: 5388 - Time: 83875ms - Avg: 64.238 - Min: 44 - Max: 96

    3-2014-08-06 19:31:26 - farcry3
    Frames: 3018 - Time: 50219ms - Avg: 60.097 - Min: 45 - Max: 106

    4-2014-08-06 19:32:37 - farcry3
    Frames: 17891 - Time: 253328ms - Avg: 70.624 - Min: 52 - Max: 104


    Avg(Ortalama) - Min - Max ' değerlerini alt alta kendi içlerinde toplayıp , 4'e bölerek sonuca ulaşabiliriz. Bir oyunda verimli sonuç almak için , oyun esnasında oyun tarzımızı değiştirmemeli , çatışmadan kaçmamalıyız. Yukarıda gördüğünüz Frames sayısı toplamda 30.000 ' in üzerindeyse o oyunla ilgili fikir sahibi olabilirsiniz.










    Teşekkürler.
    10 numara inceleme olmuş.

    çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthyrr1976fy -- 17 Kasım 2014; 16:10:43 >
  • fthyrr1976fy F kullanıcısına yanıt
    Naptın ya tüm konuyu alıntılamışın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kart şuan stoklarda görünmüyor hiç bir yerde bana sormayın arkadaşlar ben nerden bileyim nerede var nerede yok
  • Güzel konu teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.