Şimdi Ara

Porya bilyası 2 ay içinde yine değişiyor! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
4.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 12
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 21
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • evil2302 (16 mesaj) programmer_onur (7 mesaj) CLİO SYMBOL (4 mesaj) Polestar191 (3 mesaj) S1000XR (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (25 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Lastikler ve jantlar sadece test sırasında değişti. Araç teslim sırasında ise lastiklerim ve jantlarım geri takıldı. Sorun lastiklermiş, yenisini almamı istediler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 5 Eylül 2019; 22:11:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Ankara’da iseniz test yapabiliriz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Ankara’da iseniz test yapabiliriz...
    2 haftaya kadar ankarada olucam yapabiliriz tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Tmm, geldiğinizde buluşalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bakım için başka bir yetkili servise gittim ve durumu anlattım; Porya bilyaları kontrol edildi ve sorun lastiğin sertleşmesi denildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Bakım için başka bir yetkili servise gittim ve durumu anlattım; Porya bilyaları kontrol edildi ve sorun lastiğin sertleşmesi denildi.
    Evet hocam. Demiştim. Bu hamurlar çok çabuk sertleşiyor. Km pek önem arz etmiyor. Yaş, ebat ve hamur yapısı ana etken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Eylül 2019; 13:48:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Onur hcm,
    Bugün lastikleri ayrıntılı olarak inceledim. Lastiğin dış tarafındaki kanalların kanal derinliği 4-5 mm civarı iken, iç taraf kanalın derinliği 6 mm civarında ölçtüm. Ayrıca lastiğin taban yüzeyi bozulmuş, iç taraftan dış tarafa gelirken tümsekten iner gibi olmuş. Bunun sebebi ne olabilir?
    Rotasyon ile düzebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 24 Eylül 2019; 21:0:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Porya bilyası değişince ses kesiliyor mu, devam ediyor mu? Devam ediyorsa diğer tarafın bilyasını da değişin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Onur hcm,
    Bugün lastikleri ayrıntılı olarak inceledim. Lastiğin dış tarafındaki kanalların kanal derinliği 4-5 mm civarı iken, iç taraf kanalın derinliği 6 mm civarında ölçtüm. Ayrıca lastiğin taban yüzeyi bozulmuş, iç taraftan dış tarafa gelirken tümsekten iner gibi olmuş. Bunun sebebi ne olabilir?
    Rotasyon ile düzebilir mi?
    Benim aracımda da aynı model (pm3) farklı ebatta lastik mevcut (205-55-r16), yine sizin gibi 30.000 km civarında yol yaptım ve sizinde söylediğiniz gibi lastik içten dışa doğru tümsekten iner gibi bir iniş mevcut. Benimde durur halde park manevralarında direksiyon sertliği (elektrik desteği yok normal hidrolik direksiyon) ve düşük hızlarda aracın sertleşip konforu törpüleme şikayetlerim var, bu konforsuzluk 100-110 km/h gibi oluşmuyor. Acaba lastiğin değişim zamanı gelmiş olabilir mi? Sizinde bu tür şikayetleriniz var mıdır?




  • Lacano kullanıcısına yanıt
    En son gittiğim yetkili servis, lastik tabanlarımın bozulduğunu söyledi, bundan dolayı uğultu yaptığını söyledi. Rot ayarının bozuk olması da tabanların bozulmasına sebebiyet verebilmektedir. Bugün rot ayarı yaptırdım. Yapan usta lastiklerden dolayı uğultu yapıyor dedi ve rot ayarını yolda bir kez yaptır dedi. Aracımın direksiyonu her zaman sert idi, bu konuda bir yorum yapamayacağım. Ancak düşük hızlarda bile konforunuz (porya bilyalarınız sağlam olduğunu varsayarak uğultudan şikayet ediyorsanız) azalmışsa lastikten olabileceğini düşünüyorum, çünkü aynı sorunu yaşamaktayım.
    Michelin primacy 3 ve 4’ te görülen uğultu şikayetlerini şikayet sitesinde inceleyebilirsiniz.
    Lastiklerimi gelecek yıl kış-yaz lastik değişimi yaptığımda değiştireceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 25 Eylül 2019; 16:58:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Onur hcm,
    Bugün lastikleri ayrıntılı olarak inceledim. Lastiğin dış tarafındaki kanalların kanal derinliği 4-5 mm civarı iken, iç taraf kanalın derinliği 6 mm civarında ölçtüm. Ayrıca lastiğin taban yüzeyi bozulmuş, iç taraftan dış tarafa gelirken tümsekten iner gibi olmuş. Bunun sebebi ne olabilir?
    Rotasyon ile düzebilir mi?
    Lastikleri iç dış yaptır. Biraz da böyle kullan eşit bir şekilde aşınsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Lastikler outside, bu şekilde olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evil2302 e kullanıcısına yanıt
    O zaman ön arka yer degiştirirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Rotçu rotasyon artık fayda etmez dedi, ayrıca uğultuya katlanırsam
    lastiklerim 10-15 bin km daha gider dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 25 Eylül 2019; 18:25:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evil2302 e kullanıcısına yanıt
    Yani 38k lastikler için çok degil ama iş biraz maddiyata bakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Ayrıca rotçum ve yetkili servisteki usta, Volvolar ağır otomobiller olduğundan dolayı lastiklerdeki yıpranmalar daha fazla olur dedi.
    Ayrıca, neden rot balans ayarı bakım sırasında yapılmıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 25 Eylül 2019; 18:24:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Ayrıca rotçum ve yetkili servisteki usta, Volvolar ağır otomobiller olduğundan dolayı lastiklerdeki yıpranmalar daha fazla olur dedi.
    Ayrıca, neden rot balans ayarı bakım sırasında yapılmıyor?
    Servislerde rot balans makinası yok gibi birşey onlarda dışarıda yaptırıyor. Run flat lastik belki daha saglam_saglıklı olur. Siz istemedikce servis mudahele etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Onur hcm,
    Bugün lastikleri ayrıntılı olarak inceledim. Lastiğin dış tarafındaki kanalların kanal derinliği 4-5 mm civarı iken, iç taraf kanalın derinliği 6 mm civarında ölçtüm. Ayrıca lastiğin taban yüzeyi bozulmuş, iç taraftan dış tarafa gelirken tümsekten iner gibi olmuş. Bunun sebebi ne olabilir?
    Rotasyon ile düzebilir mi?
    Hocam bu tamamen sürüş alışkanlığı ve parkura bağlı. Asimetrik aşınma zor olsa da mümkün. Rotasyon yapılabilir. Çapraz rotasyonda düşünebilirsiniz ama bana kalırsa hamur yapısı ve ebatları nedeniyle daha sessiz başka lastikler kullanmanızı tavsiye ederim. Michelin bu konuda biraz leş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Eylül 2019; 13:48:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bütün tekerlere rot ayarı yaptırdım. Bakımda servise para bayılıyoruz ancak lastiklere bakım hiç yapılmıyor! Önerdiğiniz bir lastik var mı?
    Çoğu kişi Michelin pilot Sport 4 öneriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 27 Eylül 2019; 13:48:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.