Vodafone net kullanıcısıyım modemim Air5442 port açma ile ilgili sorun yaşıyorum bu durumu müşteri hizmetlerini arayarak çözme yoluna gittim port açma konusunda hiç bir fikirleri yok ordan oraya bağladılar bir sonuca ulaşamadık port açma konusunda yeterli bilgim var kendim sorunun kaynağını tespit ettim ama nasıl çözüleceği konusunda bir fikrim yok müşteri hizmetlerine bu durumu anlatamadım çünki o teknik bilgiye sahip hiç kimseyle muhatap olamadım sorun şu modem arayüzünden baktığımda ip farklı ip sorgulama sayfalarında gördüğüm ip farklı çözüm için önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdfx48 -- 22 Ocak 2021; 21:24:38 > |
Bildirim