Şimdi Ara

Porsche: 'Tesla bizim için kıstas değil'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Elektrikli otomobil pazarına giriş yapmaya hazırlanan neredeyse tüm üreticilerin adının Tesla ile birlikte anılmasına son zamanlarda çok sık rastlıyoruz. Ya duyurulan elektrikli araçlar “Tesla Katili” olarak nitelendiriliyor, yada üreticiler doğrudan Elon Musk’a gönderme yapıyor.
     

    Bahsettiğimiz bu üreticilerden bir tanesi de Porsche. Alman üreticinin ilk elektrikli aracı olacak Mission E’nin özellikleri doğrudan rakip olarak Tesla Model S’i işaret ediyor. Ayrıca, şuan pazarda tamamen elektrikli ve yüksek performanslı başka bir sedan bulunmuyor. Bu yüzden de Mission E ve Model S sık sık birbiriyle karşılaştırılıyor.

     

    "Tesla bizim için kıstas değil"

    Görünen o ki Porsche CEO’su Oliver Bloom’a göre durum pek de öyle değil. Zira Bloom, son yaptığı açıklamada Model S'in Mission E'nin rakibi konumunda bulunmadığını ve Tesla’nın kendileri için kıstas olmadığını belirtti. Bu cümle, pek çok kişi tarafından Tesla’ya meydan okuma olarak yorumlandı.

     
     

    Elektrikli araç çalışmaları için 7.4 milyar dolar yatırım yapan Alman üreticinin ilk tamamen elektrikli aracı Mission E olacak. Onun hemen arkasından Cross Turismo SUV modeli gelecek. Porsche’nin planları arasında kendi şarj istasyonu ağını kurmak da yer alıyor.








  • bu trendi eski sektorlerdeki analogdan dijitale gecise benzetiyorum. analog fotorafdan dijitale gecis orneginde oldugu gibi yeni teknoloji baslarda eski teknolojinin sundugu pek cok seyi tam olarak sagliyamiyor ama belli avantajlarindan oturu yayginlasmaya basliyor ve bir noktada eski teknolojiyi her alanda siliyor, eski soktorun duayen firmalari bir sure daha is yapmaya devam etselerde bir sure sonra onlarda islerinden oluyor. fotograf sektorunde kodak gibi yillarin devi bir firmanin battigini hatirlamak gerek.
  • Şimdi Tesla diyorki Motoruna 8 yıl Sınırsız Km ve pilinede 8 yıl sınırsız km garnti veriyor.

    Bu rakamdan aşağı garanti şartı çıkartırsan dediği doğru yapamadığından.

    Jaguar i peck 8 yıl 160.000 km vermiş garantiyi Tesla sınırsız dier araçlar sınırlı km veririken porche nin ne yapacağını bekliyorum.

    Bu arada jaguar ı aradım 2 günde bana bilgi veremediler. En son Avcılar borusan dan aranacaktım ve ben aradım ve araç hakkında garanti kısmında hiçbir bilgi alamadım. Bu kadar vasat bir hizmet var. Elindeki araçların ne olduğundan bi haberler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Şimdi Tesla diyorki Motoruna 8 yıl Sınırsız Km ve pilinede 8 yıl sınırsız km garnti veriyor.

    Bu rakamdan aşağı garanti şartı çıkartırsan dediği doğru yapamadığından.

    Jaguar i peck 8 yıl 160.000 km vermiş garantiyi Tesla sınırsız dier araçlar sınırlı km veririken porche nin ne yapacağını bekliyorum.

    Bu arada jaguar ı aradım 2 günde bana bilgi veremediler. En son Avcılar borusan dan aranacaktım ve ben aradım ve araç hakkında garanti kısmında hiçbir bilgi alamadım. Bu kadar vasat bir hizmet var. Elindeki araçların ne olduğundan bi haberler.



    Nope. Tesla'nın yeni şirket oluşundan. Tesla aracına güvendiği için değil milletin güvenini kazanması gerektiği için yapıyor bunu. Emir (teslaturk) geçenlerde Türkiyedeki tesla aracı sahibinin arabasını bakıma götürdü. Araçta bir sürü sorun vardı. Kaldı ki motorla ilgili sorunlar yabancı tesla forumlarında da pek az değil. Sorunlu arabaların parçalarını değiştirerek hem milleti sevindiriyorlar. Hem de eksiklerini görüyorlar bence.

    https://www.youtube.com/watch?v=m3ym-x_r56g

    Bu da değişenler ve verilen ücret;

    https://www.youtube.com/watch?v=6Pf6AF4NFXw

    Porsche vs zaten belli bir kitle sahibi köklü şirket. Satışları görmeden ağam paşam diye milletin önünde eğilmeyecektir. Tabi bu ve bunun gibi alman arabalarının elektriklileri piyasa bir dökülsün tesla s2 mi artık ne olacaksa onunla cevap vereceklerdir. Model vs her şeyleri hazırdır tabiki. Güzel bir savaş olacak. Bazı araç markalarının uzun vadede kapanabileceğini bile düşünüyorum.




  • bu trendi eski sektorlerdeki analogdan dijitale gecise benzetiyorum. analog fotorafdan dijitale gecis orneginde oldugu gibi yeni teknoloji baslarda eski teknolojinin sundugu pek cok seyi tam olarak sagliyamiyor ama belli avantajlarindan oturu yayginlasmaya basliyor ve bir noktada eski teknolojiyi her alanda siliyor, eski soktorun duayen firmalari bir sure daha is yapmaya devam etselerde bir sure sonra onlarda islerinden oluyor. fotograf sektorunde kodak gibi yillarin devi bir firmanin battigini hatirlamak gerek.

  • Nokia'da böyle demişti şaka bir yana Mercedes, ford gibi bütün otomobil üreticileri dinazor olmak üzere eğer kendi içlerinde devrim yapmaz iseler çünkü düşünsenize samsung gibi büyük küresel bir şirket pilide kendi üretebiliyor, eğer o alana girerse ve yeterince arz yapabilirse ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1BilimAdamı -- 26 Mart 2018; 15:12:20 >
  • teslayı kimse kaileye almadıkça elon kendi kendine dünyayı bırakıp uzayla diyaloglara girmeye başladı. umarım tesla kalıcı olur ki diğer firmalarla rekabet eder vatandaşa olumlu etkisi olur. ben teslanın pek ileriye gidemeyip ufak tefek mazda gibi mitsu. bir marka olarak kalacağı yönünde görüş belirtenlerdenim.
  • Tesla yı kıstas kabul etmeyen bu şirket şu emisyon skandalı nedeniyle dünya kadar ceza yiyip araçlarını geri toplamak zorunda kalan (Türkiye hariç) malum şirkete ait değil mi?

  • Gizliden tesla sipariş edip inceleyen , ezberi bozdurup elektrikli tarafta elini opturen teslanın kıstastan fazlası olduğunu biliyoruz oliver...






    Hepsi ne dediğini ne yaptığını bilmiyor hala...zaman kazanma adına tribüne yapılan boş konuşmalar.





    Almanlar saygı duymayı öğrenmeli,marka değeri olarak yüzyılı devirmiş markaları bile yemiş yutmuş tesla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 26 Mart 2018; 20:9:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    Şimdi Tesla diyorki Motoruna 8 yıl Sınırsız Km ve pilinede 8 yıl sınırsız km garnti veriyor.

    Bu rakamdan aşağı garanti şartı çıkartırsan dediği doğru yapamadığından.

    Jaguar i peck 8 yıl 160.000 km vermiş garantiyi Tesla sınırsız dier araçlar sınırlı km veririken porche nin ne yapacağını bekliyorum.

    Bu arada jaguar ı aradım 2 günde bana bilgi veremediler. En son Avcılar borusan dan aranacaktım ve ben aradım ve araç hakkında garanti kısmında hiçbir bilgi alamadım. Bu kadar vasat bir hizmet var. Elindeki araçların ne olduğundan bi haberler.



    Hic bir firmanin garanti ve benzeri bilgileri alinmak icin merkez ofis varken lokal satis veya servjs birimine muracaat edilmez.

    Hele de ulkemizde..

    Kaldi ki babamin firmasi dahi olsa sinirsiz omur boyu gibi yalan dolanla urun pazarlamaya kalkisan firmanin lafina bakip urununu almam.

    Bu tarz girisimlerde denek bi firma cikar ve herkes onun afini duyar konusur.

    Sektor tam anlami ile olgunlastiginda en iyi ihtimalle hala faaldir.

    Cogunlukla bu denek firmalar pastanin hakimi degildir.

    3d yazici diye sabah aksam haber vikardi

    Gelsitiren firmalar orjinal isimleritle piyasada yok.

    Siemens general boing gibi balinalar hepsini yuttu.

    Gununuz funyasinda fikir herkesten cikiyor ama baslayip sonjnj getirmeyi cok az insan-firma yapabiliyor.

    Yillarin otomibil firmalarino gecsek bile apple bu ise el atacagi nerdeyse %99 ihtimaldir.

    O durumda milyarlarca dolar ve 10 lardir alisveris yapan firmalar dirurken kim teslayla calismaya devam edecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesla iyi ya da kötü diyemem ama balon bile olsa patlayana kadar çoğu şeyi etkiledi ve etkilemeye devam edecek. Bu teslayı kıstas kabul etmeyen firmalar neden daha önce elektrikli araç konusunda bu kadar ısrarcı olmadılar yapamadıklarından mı tabiki hayır ama tesla geleceği bir şekilde gördü ve insanların iç geçirdiği otomobil üretti sonra da diğer firmalar takip etti ve etmeye devam ediyor.
    İşte orta segmentte de inip artık her modelin bir de elektrikli versiyonu çıkmaya başladığında işte o zaman teslanın başarısı budur diyeceğiz. Adamlar hiç yokken yollarda kullanılabilecek bir araç ürettiler tabiki sorunları olacaktır. vw dsg arızası çıkartan milyonlarca araç sattı o zamanda bile deli gibi sattı ne oldu zarar mı etti :) ya adamlar (doğuş vw satıcıları) satarken abi dsg sorun çıkartabiliyor bence 2 yıl uzatılmış garanti al diye sattılar.
    Ha elektrikli araç kavramı bizde zengin oyuncağından başka bir şey olamaz. Devletimizde zaten geleceği gördü ve hemen vergiyide yükledi.
    Biz biz olalım satılan bir otomobil fiyatından daha fazla alınan vergiye odaklanalım. Düşünsenize adamlar deli gibi yatırım arge yapıyor ve aracı 110bin satarsam kar ederim diyor ama vergi eklenince 285bin. Aracın satış fiyatından daha fazla vergi ödüyoruz.
    Daha iyilerini hak ediyoruz beyler bayanlar..... ha bu arada şimdiki eskisi gelecekteki hükümet ile alakası yok temiz gelir hiç bir hükümet vazgeçmez bundan...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: zolzauza

    Tesla yı kıstas kabul etmeyen bu şirket şu emisyon skandalı nedeniyle dünya kadar ceza yiyip araçlarını geri toplamak zorunda kalan (Türkiye hariç) malum şirkete ait değil mi?




    Volkswagen 2012'de, 5.6 milyar dolar vererek tamamını aldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omega Speedmaster -- 26 Mart 2018; 17:31:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fosil yakıtçılar daha uzun seneler parayı vurmayı düşünürken ezber bozan Tesla kızdırmış gibi.

  • Bundan birkaç sene önce çıkıp General Motors'u geride bırakan Tesla bizim için kıstas değil. Zaten mundar..

  • Almanlar geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanla göreceğiz rakip mi değil mi önce şu mission bir çıksın kullanılsın,sonra bakacaz.

  • bir insan kendini bu kadar ağırdan satabilir mi? dünkü bebek tesla hepinizi alt etti, şu anda elektrikli araç dedin mi akla ilk tesla geliyor? sizin için kıstas değil de, otomobil markaları tesla alıp niye parçalıyor o zaman?
  • Porsche=çöp zengin oyuncağı.

    Faydasız bir marka. Gelecekleri yok bu kafayla. Tesla bunları bitirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 27 Mart 2018; 8:31:8 >
  • Yahu Porsche geçelim bunları, kaale almıyoruz dediğin araba şu anda Mars'a doğru yol almaya devam ediyor, siz hala elektrikliye şu yıl geçicez de şöyle yapıcaz, işte kıstas değil felan. Adamların sadece pil üreten tesislerinin bir benzeri Avrupa'da yok, hatırlatayım.
  • Elektrikli araçlar bir an önce yaygınlaşmalı. Fosil yakıtlı araçlardan her konuda daha iyiler. Verim var hız var emisyon yok ve elektrik enerjisi üretilebilen bir enerji. Fosil yakıtlar gibi sınırlı da değil. Şarj süreleri, şarj istasyonlarının yaygınlaşması ve araçların menzil sorunları da aşılırsa muhteşem olacak.
  • Tesla önce adam gibi bir tasarım yapsın araçlarına. Dış tasarımları felaket, iç tasarımda da ortaya kocaman ekran koyunca oldu sanıyor.

    Zaten çanlar çalıyor. Model 3 ellerinde patladı. Rakipler çoğalınca şimdiki gibi rahat rahat at oynatamayacak.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.