Şimdi Ara

Porsche sağlam geliyor: Mission E, Tesla'lardan iki kat daha hızlı şarj olacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
2.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Almanlar bu durumu hazmedemiyorlar.Bu işin kaymağını Tesla yedi, yiyecekte.Çok geç kaldıklarını onlarda biliyor.Ama 85bin dolar Porsche elektrikli araba için uygun bir fiyat.



    Tesla şu hızlı şarj olayını çözsün zaten direk elektrikli arabaya geçeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    "Mission E, Tesla'lardan iki kat daha hızlı şarj olacak"

    Ben bu salaklığı anlamıyorum. Nedir anlatayım.

    2019 sonunda piyasada olacakmış. Yani 2020. Biz ise 2018 taa başındayız. Yani 2 sene var.

    Porsche'nin düşündüğü ise, 2 sene sonra bu pil teknolojili araçlarını çıkarttığı zamana kadar Tesla'nın pil teknolojisinde hiç ilerleme sağlamayacak olmasını anca HAYAL etmek.
    Yani 2 sene sonra Tesla hâlâ aynı pil teknolojisini kullanıyor olacak sanıyorlar.
    Yoksa böyle demezlerdi.

    Oysa ben normal bir vatandaşım. Araba ehliyetim dahi yok. Buna rağmen Elon Musk'ın elektrik üretimi üzerine daha yeni fabrika açtığını, güneş enerjisi şirketi olduğunu ve pil teknolojileri geliştirmek için ortaklıklar dahi yaptığını biliyorum.
    Adamlar belki 2 yıla güneş enerjisi teknolojisindeki verimi öyle bir arttıracaklar ki, tam şarjla giderken aynı anda şarj da olduğu için Porsche'nin yapmak zorunda olduğu gibi durup 20 dakika şarj etmeye bile gerek kalmayabilecek.

    Ben bunu düşünebiliyorum ve görebiliyorum ama Porsche'nin mühendisleri göremiyor. O zaman tabi salaklık derim.

    Adam güneş enerjisi ve enerji depolama üzerine fabrikalar kuruyor ki kendini geliştirsin, arabalarında bu teknolojileri kullansın.

    Adamın Güney Avustralya da yaptığı fabrika 30.000 eve güç sağlayabiliyor.

    Porsche neyin kafasını yaşıyorsa söylesin de biz de ondan kullanalım...

    Li-ion pillerdeki katodik polarizasyon, self-discharge, discharge capacity gibi problemler 20 yılda anca çözülebilmiş iken. Adam 2 yılda pil teknolojisinin çağ atlayacağını falan düşünmüş Ah seni küçük kafalı, bugun grid enerjide yeni yeni kullanılan ileri teknoloji sodyum-sulfur pil hücreleri tam olarak bundan 26 yıl önce duyuruldu.


    Bir de utanmadan ben bunu düşünebiliyorum ve görebiliyorum demiş, rolunu nasıl büyütüyorsa




  • tesla'yı gözünüzde anormal büyütüyorsunuz ve yanılıyorsunuz. ama bunu söylediğimiz zaman bitmez bir polemik başlar ve "sen kimsin de oturduğun yerden konuşuyorsun" noktasına gider.

    tesla'nın mali tablosu hakkındaki haberlere de biraz göz atın lütfen diyorum sadece.

    bir diğer arkadaşın dediği gibi elon musk 10 tane dervrimsel söz veriyorsa 9'unu tutamıyor. diğer yandan devasa otomobil devleri sessiz sedasız bekliyor değiller. show yapmadan planlamalarını yapıyorlar.

    bir diğer nokta da milyonlarca ve milyonlarca otomobile yetecek bir elektrik altyapısı şu an yok ve çok kolay kolay da sağlanabilir değil.

    elektrikli otomobillerle ilgili psikolojiyi biraz ay yolculuğunun yapıldığı dönemki psikolojiye benziyorum. o dönem en öngörülü bilim insanları bile insanlığın 2000 li yıllara mars kolonilerinde gireceğini düşünüyorlardı. bu konuda yazılmış onlarca makale çekilmiş filmler yazılmış romanlar ortada.

    elektrikli otomobil bir realitedir kabul ama 2-3 yıla bütün markalar bitecek herkes jetgillerin arabasıyla gezecek demeden önce sakin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    Asıl senin 2 yıl içerisinde pil teknolojisinde hiçbir gelişme olmayacak, aynı kalacak yorumun KÖR CAHİLCE olmuş.

    Adamlar niye pil ve güneş enerjisi fabrikaları açtılar sanıyorsun. Senin kara kaşın kara gözün için mi?

    Bak! 18 kişi benim dediğimi doğru bulmuş. Seninkisini ise "0".
    Demek ki düşüncem yanlış değil. Seninle aynı fikirde 1 kişi dahi yok.

    Esas Mars'a roket gönderen firmanın 2 yıl içerisinde ellerinin armut toplayacağını, hiçbir şey yapmadan öylece bekleyeceğini
    düşünmek çok büyük cahillik. Çok büyük. Azıcık düşün. Beyin bedava...

    2 yıl sonra görüşürüz kardeş

    Dh deki çoluk çocuğun oyunu bu kadar önemsiyorsan acınası durumdasın 😉

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonEyes

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    "Mission E, Tesla'lardan iki kat daha hızlı şarj olacak"

    Ben bu salaklığı anlamıyorum. Nedir anlatayım.

    2019 sonunda piyasada olacakmış. Yani 2020. Biz ise 2018 taa başındayız. Yani 2 sene var.

    Porsche'nin düşündüğü ise, 2 sene sonra bu pil teknolojili araçlarını çıkarttığı zamana kadar Tesla'nın pil teknolojisinde hiç ilerleme sağlamayacak olmasını anca HAYAL etmek.
    Yani 2 sene sonra Tesla hâlâ aynı pil teknolojisini kullanıyor olacak sanıyorlar.
    Yoksa böyle demezlerdi.

    Oysa ben normal bir vatandaşım. Araba ehliyetim dahi yok. Buna rağmen Elon Musk'ın elektrik üretimi üzerine daha yeni fabrika açtığını, güneş enerjisi şirketi olduğunu ve pil teknolojileri geliştirmek için ortaklıklar dahi yaptığını biliyorum.
    Adamlar belki 2 yıla güneş enerjisi teknolojisindeki verimi öyle bir arttıracaklar ki, tam şarjla giderken aynı anda şarj da olduğu için Porsche'nin yapmak zorunda olduğu gibi durup 20 dakika şarj etmeye bile gerek kalmayabilecek.

    Ben bunu düşünebiliyorum ve görebiliyorum ama Porsche'nin mühendisleri göremiyor. O zaman tabi salaklık derim.

    Adam güneş enerjisi ve enerji depolama üzerine fabrikalar kuruyor ki kendini geliştirsin, arabalarında bu teknolojileri kullansın.

    Adamın Güney Avustralya da yaptığı fabrika 30.000 eve güç sağlayabiliyor.

    Porsche neyin kafasını yaşıyorsa söylesin de biz de ondan kullanalım...

    2 Yılda Pil Teknolojisinde çağ mı açılacak sanıyorsun

    Cahilce bir yorum olmuş.

    Almanların üretim kapasitesi belli Teslanın belli Teslanın kalitesi belli Almanların belli

    Teslayı kötülemiyorum ama bu işe Mercedes-Bmw-Porsche planlı bir şekilde giriyorlar ve öyle üretim sıkıntısı,kalite problemleri felan olmucak muhtamelen

    Tesla çok iyi bir atılım yaptı doğru ancak halen alması gereken çok yol var

    Karşısında 100 yıldan fazla üretm teknolojisi olan devler var o işler öyle kolay değil

    Evet adamlar 100 yıldan fazladır kapitalist sistemde insanların cebindekini nasıl sömürürüm derdinde olduğundan olması gerekenleri kağnı gibi yavaş yavaş ilerlettiler, Halbuki çok iyi bir atılım yaptı dediğin Tesla sıfırdan direk insanlara hizmet eden çığır açan teknolojiyle o 100 yıllık firmaları solladı geçti, bunu yaparkende tesadüfi değil planlı bir şekilde yaptı,hatta geçenlerde haberini görmüşsündür şimdiden 10 yıllık plan yapıp neler başarabileceklerini açıkladılar. Zaten bu 100 yıllık firmaların her haberinde Teslayı baz almaları adamların başarısını net ortaya koyuyor. Cahilce düşünen burda kim oda ortaya çıkmış oluyor.

    Ne konuda solladı ?

    Mercedes konforu

    Bmw dinamikliği

    Volvo güvenliği

    Audi işçiliği var mı Teslada ?



    Alamıyacağınız arabaları bu kadar savunmayın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • saydığın tüm konularda solladı fazlası da var, elektirikli olması,otomatik sürüşü olması,güncellenebilir olması vay arabanın kapılarının yanına yaklaştığında açılmasından tut da anahtarına kadar,yok bilemedin kapı içine gizlenmiş kapı tutamacına kadar,yok daha da fazla eşşek gibi ekrandan herşeyi yönetebilmene, araçta 5 parmağın 5 ini geçmeyen tuş olmasına,menziline,beygirine,sollamayacağı araba olmamasına,genişliğine,önde motor olmayıp bagaj kapasitesine daha sayabilirim :)

    Ayrıca saydıklarınıda alamıyorum mağlesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeonEyes -- 26 Ocak 2018; 13:12:48 >
  • copycat kullanıcısına yanıt
    insanlar bence yeterince sakin oldu taaki Tesla'nın çıkışına kadar,yoksa bilindik markalar hala bizi olmamız gereken zamandan 10-15 yıl geride saydıracaklardı, adamlar çığır açtı sen neden bahsediyosun,Tesla olmasaydı şimdi elektrikli araçlar bukadar konu mevzu bahis olacakmıydı, olmayacaktır, ortada abartılacak bişey yok, Sezarın hakkını Sezara veriyor insanlar,Teslanı mali tablosu ve üretimdeki sorunlarını az çok biliyoruz ama burda önemli olan ortaya çıkan mal, adamın yaptığı araç en hızlı araçları bile geçecek seviye de ve en lüks dediğin araçlara bile kafa tutacak derecede modern ve rahat,olay tamamen kapitalizm başka birşey değil ama Elon Musk bunu az çok yıkmaya çalışan,temiz enerji üretmeye çalışan,yeşil dünya hayalleri olan saygı duyulacak biri.

    Ayrıca hiçbir zaman elektirik üretiminin yada depolanmasının yada şarj etmenin şuanda sanki çok büyük sorunmuş gibi söylenmeside hiç inandırıcı gelmedi bana gelmiyorda, 3-5 sene öncesinde 10-15 yaşında bir kız bir icat yapmıştı normal telefon şarjlarını 1dk gibi kısa sürede şarj edebildiği bir sistem vardı hemde çok düşük maliyetli, o kızdan mesela ses seda yok bakıldığında şarj süreleri ciddi anlamda düştü ama bu dünya sisteminde bişeylerin çok rahat olması gerektiğinden çok çok yavaş gitmesi gerektiğini savunan ve öyle işleten bir düzen var mağlesef.




  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    değerli dostum, ben mesajımda elektrikli araçların bir realite olduğunu ama sanıldığı kadar kısa sürede içten yanmalı motorlu araçları yıkıp geçemeyeceğini söyledim. yine de söylüyorum. iddialı konuşmaya gerek yok. zaman zaten her şeyi ortaya koyacak.

    yalnız bu işler 10 - 15 yaşında kızın yaptığı şarj sistemi ile falan olacaksa kolay gelsin tüm insanlığa. insanlık çok çok uzun yıllardır mevcut pil teknolojisini bir adım aşamıyor. elimizdeki akıllı telefonları her gün şarja takıyoruz ve piller bir yılda turşuya dönüyor. bunun da kapitalizmin oyunu olduğunu düşünüyorsanız, saygı duyarım bir şey diyemem.

    verdiğim örneği yine tekrar ediyorum. bundan 40 - 50 yıl önce birçok insan 2000'li yıllara uçan arabalarla mars'ta gireceğimizi her yerde söylüyordu, sonuç ortada.

    milyonlarca ve milyonlarca aracın iki günde bir şebekeden devasa boyutta elektrik emdiğini düşünün. bu elektriği yenilenebilir yollardan sağlamak imkansız. sadece mevcut ihtiyacı bile termik ve nükleer kaynaklardan sağlıyor dünya. enerjinin temiz olacağı konusunda da netlik yok. aracınızda yakmadığınız petrol ürününü santralde yakacaksanız ve her şehirde bir santral olacaksa fark göremiyorum.




  • Sınav testmiş kanka nerde
  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Elektrikli otomobili ilk tesla mı yaptı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanal84

    Almanlar bu durumu hazmedemiyorlar.Bu işin kaymağını Tesla yedi, yiyecekte.Çok geç kaldıklarını onlarda biliyor.Ama 85bin dolar Porsche elektrikli araba için uygun bir fiyat.



    Tesla şu hızlı şarj olayını çözsün zaten direk elektrikli arabaya geçeceğim.

    200 bin satışa yeni ulaşmış(almanların yıllık hedefi 1 milyonun üstünde) ve sürekli zarar açıklayan bir firma nasıl kaymak yemiş oluyor bana açıklar mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonEyes

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    "Mission E, Tesla'lardan iki kat daha hızlı şarj olacak"

    Ben bu salaklığı anlamıyorum. Nedir anlatayım.

    2019 sonunda piyasada olacakmış. Yani 2020. Biz ise 2018 taa başındayız. Yani 2 sene var.

    Porsche'nin düşündüğü ise, 2 sene sonra bu pil teknolojili araçlarını çıkarttığı zamana kadar Tesla'nın pil teknolojisinde hiç ilerleme sağlamayacak olmasını anca HAYAL etmek.
    Yani 2 sene sonra Tesla hâlâ aynı pil teknolojisini kullanıyor olacak sanıyorlar.
    Yoksa böyle demezlerdi.

    Oysa ben normal bir vatandaşım. Araba ehliyetim dahi yok. Buna rağmen Elon Musk'ın elektrik üretimi üzerine daha yeni fabrika açtığını, güneş enerjisi şirketi olduğunu ve pil teknolojileri geliştirmek için ortaklıklar dahi yaptığını biliyorum.
    Adamlar belki 2 yıla güneş enerjisi teknolojisindeki verimi öyle bir arttıracaklar ki, tam şarjla giderken aynı anda şarj da olduğu için Porsche'nin yapmak zorunda olduğu gibi durup 20 dakika şarj etmeye bile gerek kalmayabilecek.

    Ben bunu düşünebiliyorum ve görebiliyorum ama Porsche'nin mühendisleri göremiyor. O zaman tabi salaklık derim.

    Adam güneş enerjisi ve enerji depolama üzerine fabrikalar kuruyor ki kendini geliştirsin, arabalarında bu teknolojileri kullansın.

    Adamın Güney Avustralya da yaptığı fabrika 30.000 eve güç sağlayabiliyor.

    Porsche neyin kafasını yaşıyorsa söylesin de biz de ondan kullanalım...

    2 Yılda Pil Teknolojisinde çağ mı açılacak sanıyorsun

    Cahilce bir yorum olmuş.

    Almanların üretim kapasitesi belli Teslanın belli Teslanın kalitesi belli Almanların belli

    Teslayı kötülemiyorum ama bu işe Mercedes-Bmw-Porsche planlı bir şekilde giriyorlar ve öyle üretim sıkıntısı,kalite problemleri felan olmucak muhtamelen

    Tesla çok iyi bir atılım yaptı doğru ancak halen alması gereken çok yol var

    Karşısında 100 yıldan fazla üretm teknolojisi olan devler var o işler öyle kolay değil

    Evet adamlar 100 yıldan fazladır kapitalist sistemde insanların cebindekini nasıl sömürürüm derdinde olduğundan olması gerekenleri kağnı gibi yavaş yavaş ilerlettiler, Halbuki çok iyi bir atılım yaptı dediğin Tesla sıfırdan direk insanlara hizmet eden çığır açan teknolojiyle o 100 yıllık firmaları solladı geçti, bunu yaparkende tesadüfi değil planlı bir şekilde yaptı,hatta geçenlerde haberini görmüşsündür şimdiden 10 yıllık plan yapıp neler başarabileceklerini açıkladılar. Zaten bu 100 yıllık firmaların her haberinde Teslayı baz almaları adamların başarısını net ortaya koyuyor. Cahilce düşünen burda kim oda ortaya çıkmış oluyor.

    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?
    Tesla'nın çığır açan teknolojisi nedir?

    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?
    Tesla'nın yeni yaptığı şey nedir?

    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?
    Tesla kimi solladı?

    Eğer elektrikli araba ve otonom sürüş yazacaksan, hemen sana 2'sinin tarihçesini ayrı ayrı anlatan 2 makale paylaşacağım.

    Daha şunun farkında değilsiniz;

    Elektrikli otomobillerin kullanımı bir tercih meselesidir.
    Örneğin 1900 - 1910 yıllarında amerikada elektrikli otomobil sayısı, fosil yakıt otomobillerle benzeri rakamlardadır.
    Adam amerikada 1905 yılında 1400 küsür elektrikli otomobil saymış, kaydetmiş.
    1. dünya savaşı sırasında fosil yakıtlar daha ekonomik olduğu için dünya fosil yakıtı tercih etmiş.
    1990 ile 2000 yılları arasında 14000 çeşit elektrikli otomobil tasarlanmış, 200.000 den fazla elektrikli otomobil satılmış.

    Lityum iyon pilleri icat edildiği ve konuşulduğu ilk konferansta 5 yıl içerisinde mobil elektronik cihazlar ve 10 yıl içerisinde elektrikli otomobillerin çıkacağı tahmin edilmiş.

    90'lı yıllara ait hemen hemen her tekonoloji dergisinde 10-20 içerisinde elektrikli otomobillerin hayatımıza gireceği belirtilmiş...

    Elektrikli otomobillerin son kullanıcıya ulaşması için 2000 km menzil hedefi konmuş. Son birileri :) (kim acaba) bu standartı düşürmüş, 480 km'ye :)

    Otonom sürüş kavramını ortaya atan siemens ve avrupa birliği. İlk kullanan mercedes (0 derece), 1. dereceyi ilk kullanan mercedes, porcshe, jaguar, bwm. 2. dereceyi ilk kullanan mercedes. 3. dereceyi ilk kullanan tesla diye (ki otonopm sürüş de değil ayrıca beta) siz otonom teknolojisini geliştirdi sanıyorsunuz.

    Size bir hype yaratıyorlar. Tüm cahilliğiniz ile kalan bilgileri kendiniz aklınızdan dolduruyorsunuz.

    Tesla otomobillerin yeni yaptığı hiç bir şey yok. Bazı özelliklerin daha iyisini yaptılar (galaxy s6 - galaxy s7 gibi), sizi de bu hype ile ilk yapmış gibi keklemekteler.

    Teslanın menzili, performansı, kalitesi son kullanıcya uygun dediler. Siz de yutuyorsunuz.

    Altı üstü yapacağın ulusal tez merkezinden bir elektrikli otomobilin tarihini anlatan tez okumak. Bir kere dene.

    Mevzu, mevcut modelin 180 km fazlası ve 1 derece üst otonom teknolojisi ile devrim yaratmaksa, daha abd çok devrim yaratır.

    Bir de eektrikli otomobilin yenilenebilir enerji ile çalıştığını sananlar var. Popüler kültür işte... Göstermelik 2 tane de fabrika kurarsın. Millet yenilenebilir enerji kullanıyor zanneder.


    Elektrikli otomobil için dönüm noktaları:

    1- Elektrik motoru (19. yüzyıl)
    2- Volta'nın pil teknolojisi (19. yüzyıl)
    3- 1. ve 2. dünya savaşları (20. yüzyıl)
    4- Küresel Isınmanın hızının belirlenmesi (20. yzyıl)
    5- Lityum İyon Piller (20. yüzyıl)

    Bunların hiçbirinin 21. yüzyıla ait Tesla ile alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 29 Ocak 2018; 12:4:39 >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tabiki Tesla yapmadı söylediklerimden bunu nasıl çıkardın hayret ama adamlar elektrikli otomobil konusuda çığır açtı,öncü oldu o bahsettiğin 100 yıllık firmalara rol model oldu daha ne yapsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro


    quote:

    Orijinalden alıntı: sanal84

    Almanlar bu durumu hazmedemiyorlar.Bu işin kaymağını Tesla yedi, yiyecekte.Çok geç kaldıklarını onlarda biliyor.Ama 85bin dolar Porsche elektrikli araba için uygun bir fiyat.



    Tesla şu hızlı şarj olayını çözsün zaten direk elektrikli arabaya geçeceğim.

    200 bin satışa yeni ulaşmış(almanların yıllık hedefi 1 milyonun üstünde) ve sürekli zarar açıklayan bir firma nasıl kaymak yemiş oluyor bana açıklar mısın?

    Gelecek bu teknolojide.Ve bunu şuan en iyi pazarlayan, sisteme para dökende Tesla adı altında çok güçlü yatırımcıları var.Bekleyin 3-4 seneye kadar Şuan yapılan zararların misli kazançları olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanal84


    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro


    quote:

    Orijinalden alıntı: sanal84

    Almanlar bu durumu hazmedemiyorlar.Bu işin kaymağını Tesla yedi, yiyecekte.Çok geç kaldıklarını onlarda biliyor.Ama 85bin dolar Porsche elektrikli araba için uygun bir fiyat.



    Tesla şu hızlı şarj olayını çözsün zaten direk elektrikli arabaya geçeceğim.

    200 bin satışa yeni ulaşmış(almanların yıllık hedefi 1 milyonun üstünde) ve sürekli zarar açıklayan bir firma nasıl kaymak yemiş oluyor bana açıklar mısın?

    Gelecek bu teknolojide.Ve bunu şuan en iyi pazarlayan, sisteme para dökende Tesla adı altında çok güçlü yatırımcıları var.Bekleyin 3-4 seneye kadar Şuan yapılan zararların misli kazançları olacak.


    Bizim elektrikli otomobillerin büyümesiyle ilgili problemimiz yok. Tesla ve Elon Musk şaklabanının sahte hype'ları ile ilgili sorunumuz var.

    1990'larda üretilen agresif pazarlama stratejisinin devamı bu;

    Önce Apple, şimdi tesla...

    Dünyada ne mucitler, ne devrimciler, ne çevreciler hayatlarını bu amaçlar için harcarken, bu şaklabanın övülmesi basitçe gücümüze gidiyor.

    Hiç biri bu kadar haberi, bu kadar reklamı, bu kadar övgüyü haketmiyor.

    Adam yerçekimi dalgalarını buluyor, burada Elon Musk'ın yatırımını övüyorsun. Marsa otomobil gönderecek; yerçekimini dalgalarını bulan ekipten bir kere bile bahsetmezken, siemensin çevreci politikasından bir kere bile bahsetmezken, 1 yıl boyunca "helal olsun" yazıp,Elon Musk'ı konuşacaksın.

    Aslında önemli nokta şu;

    Herhangi bir kişi günümüz teknolojisindeki gelişmeleri bir insana atfediyorsa ya da küçük bir zümreye atfediyorsa zaten cahilliğin kralını yapmış oluyor.

    Günümüzde; vizyon, teknoloji gibi kavramlar bu şekilde işlemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 29 Ocak 2018; 12:20:47 >




  • copycat kullanıcısına yanıt
    Sayın arkadaşım, bende tam tersini düşünüyorum ki gelişmiş ülkelerin çoğu zaten elektrikli araç üretimini,satışını teşvik etmesinin yanında bazıları daha şimdiden 5-10 sene sonra fosil yakıtla çalışan araç üretimini yasaklayacağını duyurdu,bunlardan en önemlisi de araba devi Almanya,bu haberler bile firmaların direk olarak elektrikli araç üretmeye,yapmaya direk zorunlu olarak ittiğinden zaten olması gereken bir durumu sırf kapitalizm yüzünden yaşayamadığımızı ve çok geç bile kaldığımızı ifade ettim.

    O bahsettiğim işleri yapan 10-15 yaşındaki kızı da hafife alman çok talihsizlik olmuş,sonuçta bu yaşlarda hatta daha küçük yaşlarda ne işler yapmış,ne fikirler üretmiş,neleri değiştirmiş binlerce insan var, hatta bana sorsan dünyayı bile bu çocuklar yönetsin.

    neden milyonlarca aracın elektrik şebekesinden elektrik emdiğini düşüneyimki, elektrik üretmenin onlarca yönetmi var, araçların sanroof'una kaput üstüne vs elektrik panalleri döşenerek elektrik üretilebilir en basitinden,zaten Tesla araçlarında frenleme sisteminde de geri dönüşüm sağlanıyor,geliştirilebilir ama işte aynı şeye geliyoruz kapitalizim buna izin vermiyor,bizim bilmediğim ciddi anlamda teknolojiler zaten var ama zaten kurulu bir düzeni bozarak insanların ceplerini boşaltmaktan neden geri dursun sistem, şuanda deli gibi fosil yakıtlardan kazanılan parayı bir anda yok etmeye hangi sistem izin verir.Adamlar geciktirdikçe geciktirmeye çalışyor, hee yarın öbürgün bu sistem iyice yaygınlaştığında adım gibi eminim bu seferde başka bir şey ile cebimizdekini sömürecekler, hatırlarsan ilk elektrikli araçlar medyaya lanse edildiklerinde pil kiralama olayı vardı, Tesla sayesinde en azından o bağımlılık ortadan kalktı yoksa pillere verilecek kira parasının şuandaki benzinden mazottan farkı yoktu. Adamlara kalsa tüm supercharger istasyonlarından para almayacaktı,lakin baskıya dayanamadıklarındandır diye düşündüğüm ilk model S ler dışında yeni üretilen araçlar için çok cüzzi bir miktarda olsa para talep edecekler. yani adamlar başarılı. Biraz uzun oldu ama neyse tartışmak faydalıdır. :)




  • sanal84 S kullanıcısına yanıt
    3-4 seneye asil kaymagi yiyecek firmalar sahnede olacak ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Ya cocuk sen ne anlatmaya calisiyosun. Yazdigin seylerin hepsi piyasada olan seyler zaten. Teslada olup kimsede olmayan hicbir sey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Almanya fosil uretimi felan durdurmayacak mercedes in bmw nin 2025 stratejisi elektrikli modellerin %15-25 payi olacagi yonunde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    bikere saygılı konuşmayı öğren,cevap yazdığın kişinin yaşını bilmeden çocuk lafı kullanmaman gerektiğini bilmen lazım. Tesla da olup da kimsede olmayan hatrı sayılır şeyler var bana göre bunu sen göremiyorsan benim yapabileceğim bişey yok.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.