Şimdi Ara

PORSCHE DIZEL MODELLERININ URETIMINI SONLANDIRDI!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
2.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Porschenin 2009 da baslayan dizel macerasi son buldu.

    Panamera ve Macan dizel modelleri artik uretilmeyecek. Yeni Cayenne de dizel versiyon sunulmamisti.

    Kati emisyon normlari ve dizele azalan talep verilen kararda rol oynadi. Porsche daha once dizele olan yatirimlari durdurdugunu aciklamisti.

    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/porsche-axes-all-diesel-variants-line

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İyi olmuş. Bu kadar, üst seviye araçları alıpta litre hesabı yapacak olan hiç almasın zaten. Bakalım önümüzde daha neler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    İyi olmuş. Bu kadar, üst seviye araçları alıpta litre hesabı yapacak olan hiç almasın zaten. Bakalım önümüzde daha neler var.

    Tamam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    İyi olmuş. Bu kadar, üst seviye araçları alıpta litre hesabı yapacak olan hiç almasın zaten. Bakalım önümüzde daha neler var.

    Tamam.

    Neye tamam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de dizel modelleri peynir ekmek gibi satarken bu karardan sonra müşterisi çok azalır.
  • Türkiye'de 1 yılda sattıkları 600-700 küsür aracı pek önemsediklerini hiç ama hiç sanmıyorum. Yani satış rakamlarının %1'ini bile biz oluşturmuyoruz. Dizel'in sonu geldi. Zaten 10 seneye Avrupa dizeli komple yasaklayacak. Merak ettiğim Panamera dizeller ne olacak? En büyük talep onlaraydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid ve elektrikli modellere yatırım yapmaları daha iyi olacaktır. Zaten en başında dizel seçenek sunmaları hataydı. Ekonomik porsche isteyen müşteriye hybrid ve elektrikli model sunarsın, traktör motorlu zehir saçan dizelin ne işi var porsche otomobilde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Gecen yil satilan panameralarin %50 si hidrid %15 i dizeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantıklı karar.. Lüks arabada dizele karşıyım. O kadar para ver sonra gır gır gır gır ses dinle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’deki satışları bıçak gibi kesilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • X objeye Y para verenler, sarf malzemeye Z para veremiyorsa X objesini kullanmasin zaten.



    Bu bakış açısı olmasa bu ulke ilerlerdi. Vergi sisteminden tut, eş - iş seçimine kadar bu basit mantık calisiyor. Anti-Muhendislik ve Gelişimi engelleyen bir faktor.



    Ornekler



    Apple Cep Telefonuna Y para verenler, fatura Z para veremiyorsa iphone X objesini kullanmasin zaten. (Yazilim gelistirmeyi codecleri baltaladik)



    Porsche Arabasina Y para verenler, yakita Z para veremiyorsa Porsche kullanmasin zaten. (Verimlilik ve cevreciligi baltaladik)



    Villa da oturmaya Y para verenler Vergi ve dogalgaz icin Z para veremiyorsa Villada oturmasin zaten ( yenilenebilir enerji ve vverimlilik cevre duzeni baltaladik)



    Fabrika kuran Y para verenler Vergi ve Faturalar icin Z para veremiyorsa Çin den ithal etsin zaten( uretim ve ekonomi baltaladik)



    Guzel/Yakisikli olup Y para harciyanlar Saygida kusur etmiyorsa Sana bakmaz zaten( kültürü baltaladik)



    Beyaz yakali isci olup 40% yillik vergi verenler benzinden de 70% vergi veremiyorsa bu ulkede yasamasin zaten (beyin göçü ne oldu)



    Motorsiklette binip yolun sağından kaldirima paralel gidemiyorsa düşüp ölmeyi gize alamiyorsa binmesin zaten ( trafigin canina ettik)



    .....



    Uzar gider...



    Konuya yorumum, Demekki dizellerin karbon emisyonunu engellemek yerine elektrik motorlu ya da destekli (hibrid) araclar uretecekler. Çünkü elektrik motorlu taşıt Pil'den Markaya kazandırırken, yakit tuketimini dizel gibi azaltan bir arac kimseye kazandirmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel sevmem.Dacia yı bile benzinli almıştım.Ama saçma bir karar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 21 Şubat 2018; 9:34:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • niye sacma karar anlamadım? otomativ sektorunde hybrid ve elektrikli motorlara yatırım yapılırken, ve dizel emisyon degerleri ile ilgili avrupa nın tutumu dikkate alındıgında benzinliden mi vazgececekler.
  • Tüh! Tam da 500 bin biriktirmeme 3-5 bin kalmıştı. Ben alamadan kaldırdılar.

    Diğer markalara bakacağım artık.
  • Dizel için sonun başlangıcı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darısı binek olan tüm dizel araçların başına...
  • tüp taktırıcaz artık yapacak bişey yok
  • Bilgi doğru yeni nesil Porsche SUV modelleri R4, V6 ve V8 benzin olarak üretilecek, soğutma hortumlarını çalıştığım fabrika yapıyor.
  • İyi olmuş doğru bi karar bu dizel duyduğum vakit iğreniyo aklıma tar tar ses ve koku geliyor.



    TSI lar varken benzin ve dizel arasında fark azsa Dizel almanın hiç bir mantığı yok anca çevre kirliliği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Elon ve ABD lobileri iş başında hala.

    Dizel motor üretimleri sonlandığı an Renault-PSA-Fiat gibi markalar direkt olarak iflas bayrağını çekerler.

    Porsche'de binek 4 kapı araçlarda cevabını alacaktır illa ki, saçmalamışlar. Madem sonlandıracaktın, niye dizel çıkarıp kendini rezil ettin zamanında? Macan başarılı satışlara ulaşıyordu, benzinli versiyonunu tercih eden sayısı düşer, çünkü diğer süper spor markalar gibi ekonomi olayını beceremiyor Porsche. Maserati-Jaguar-Land Rover benzinli modellerde daha ekonomik.

    Bu markaları alanlar da ekonomi düşünüyor ayrıca.

    1 milyon TL'den fazlaya satılan Mercedes S'lerin %50'sinden fazlası dizel modellerden oluşuyor. Bu forumda belki 3.0 ve üzeri benzinli motora binmeyen pek yoktur ama benzin ibresinin devir saati gibi yürüdüğünü görmek gayet normal bir şey ve bu zengin adamın da canını sıkıyor.

    Dizel motordan nefret ederim ama bu muhabbetler cidden baydı.

    Ekonomi düşünülsün elbette ona karşı değilim kendi adıma. 6.0, 5.7 litre gibi dev hacimli araçlara bindim öyle hızlıca inen bir yakıt ibresiyle karşılaşmadım, belkide ödediğim yakıtın birim fiyatı az olduğu için pek hissetmiyorum. Büyük hacimli araçlar daha çok şehiriçinde abartılı bir tüketim değerine ulaşıyorlar. Hibrit motorları koyarlar ekonomi sağlanır.



    Ama Porsche gibi yıllarca motorsporlarında yer almış bir markanın, yıllarca günlük kullanılabilecek kadar konforlu ama pistte gidebilecek kadar da kabiliyetli araç üreten bir marka için dizel motoru yakıştırmıyorum. Bu kolaya kaçmaktır. Dizelin sesini kesmek, titreşimlerini hissettirmemek, kabin izolasyonu sağlamak ile uğraşacaklarına biraz daha kafa patlatıp daha az yalıtım materyali kullanarak, boşa israf edilen mühendisliği daha işe yarar bir motora aktararak hem kendileri için hem de tüketiciler, hem çevre için(her anlamda;nox emisyonu, daha fazla materyal kullanımı açısından) için daha yararlı bir iş yapmış olmazlar mıydı?



    Elbette çok iyi otomobillere binenler de ekonomik bir araca binmiş olsunlar bunu istemeyen varsa sorunludur. İyi otomobillere binenler akaryakıtını aracın camından boşlatırcasına bir tüketim değeriyle seyahat etmesinler elbette. Ama Porsche gibi bir markaya binipte dizeli benimsemek ve bunu kullanmayı haklı bulmayı ben porsche tüketicisi açısından da, porsche'nin kendisi açısından da doğru bulmuyorum.

    Mercedes için dahi dizeli kabul edebilirim ama bazı markaların bazı şeyleri para için yada her ne için olursa kullanmamaları gerektiğini düşünüyorum. Marka saygınlığı açısından bu böyle olmalı



    Fiat, PSA falan gibi markaların da batacağını hiç sanmıyorum. Böyle düşünerek içten yanmalı motorlar birgün son bulduğunda günümüzdeki otomobil markaları batacak tümevarımına ulaşmak mümkün, buna ihtimal vermiyorum. Ancak kendilerini geliştirmezlerse veya ayak uydurmakta zorlanırlarsa batarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.