Şimdi Ara

PORSCHE CAYENNE S fiyat olarak Nasıl? Alınırmı?LPG fotoları eklenmiştir.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
38.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lpg tuzağı
    hocam dizel bir şey düşünün
  • ........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GüL BaBa -- 18 Ağustos 2010; 0:33:26 >
  • Zaten Porshe Alıcaksan Benzininide Dert Etmemen Gerek.. Yok Ekonamik Olsun Diyosan Porshe Alma Zaten.:) ama bu arabayı alcak kadar maddi durumun varsa Ben Olsam Alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salus

    Zaten Porshe Alıcaksan Benzininide Dert Etmemen Gerek.. Yok Ekonamik Olsun Diyosan Porshe Alma Zaten.:) ama bu arabayı alcak kadar maddi durumun varsa Ben Olsam Alırdım.



    yukarıyı okumadın herhalde almasından çok binmesi dert bu araçlara
  • 4.5 V8 Cayenne S almak bence çok mantıksız, ya 3.6 V6 Cayanne alın ya da illa 4.5 V8 olun derseniz Cayenne Turbo alın hiç olmazsa verdiğin verginin hakkını performans olarak tam alırsınız.

    Ayrıca ATTRACTION'ın da dediği gibi bu araçları almak sorun değil, esas iş bunları yürütmek.

    Mesela bugün 185 bin euro değerindeki Bmw M5'in 2008 modeli 85 bin euroya satılıyor, bakıldığı zaman aslında müthiş bi değer kaybı söz konusu. Niye? çünkü bu aracı alacak olan adamın bu aracın masrafını üstlenebilmesi gerek halbuki aynı paraya 520d veya E250 de var ama millet gidip aynı paraya M5 almıyor.

    Şöyle ufak bi hesap yaparsak M5'in yıllık masrafını hesaplayalım:

    yılda 20 bin km yol yapılsa (100 km'de ortalama 17.5 lt tüketse).... 13000 TL
    15 bin yıllık bakım masrafı.... 3500 TL (ekstra bi masraf çıkarsa vay haline)
    MTV (indirimli dilim hesaplandı).... 9000 TL
    Zorunlu sigorta ve kasko.... 15000 TL

    Toplam: 40500 TL

    Yani ayda 3375 TL aracın masrafı var, hayırlı olsun güle güle binin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    4.5 V8 Cayenne S almak bence çok mantıksız, ya 3.6 V6 Cayanne alın ya da illa 4.5 V8 olun derseniz Cayenne Turbo alın hiç olmazsa verdiğin verginin hakkını performans olarak tam alırsınız.

    Ayrıca ATTRACTION'ın da dediği gibi bu araçları almak sorun değil, esas iş bunları yürütmek.

    Mesela bugün 185 bin euro değerindeki Bmw M5'in 2008 modeli 85 bin euroya satılıyor, bakıldığı zaman aslında müthiş bi değer kaybı söz konusu. Niye? çünkü bu aracı alacak olan adamın bu aracın masrafını üstlenebilmesi gerek halbuki aynı paraya 520d veya E250 de var ama millet gidip aynı paraya M5 almıyor.

    Şöyle ufak bi hesap yaparsak M5'in yıllık masrafını hesaplayalım:

    yılda 20 bin km yol yapılsa (100 km'de ortalama 17.5 lt tüketse).... 13000 TL
    15 bin yıllık bakım masrafı.... 3500 TL (ekstra bi masraf çıkarsa vay haline)
    MTV (indirimli dilim hesaplandı).... 9000 TL
    Zorunlu sigorta ve kasko.... 15000 TL

    Toplam: 40500 TL

    Yani ayda 3375 TL aracın masrafı var, hayırlı olsun güle güle binin


    kesinliklee size katılıyorum konunun özeti niteliğinde bir yazı olmuş ve bence nokta konulmalı bu yazının altına.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    4.5 V8 Cayenne S almak bence çok mantıksız, ya 3.6 V6 Cayanne alın ya da illa 4.5 V8 olun derseniz Cayenne Turbo alın hiç olmazsa verdiğin verginin hakkını performans olarak tam alırsınız.

    Ayrıca ATTRACTION'ın da dediği gibi bu araçları almak sorun değil, esas iş bunları yürütmek.

    Mesela bugün 185 bin euro değerindeki Bmw M5'in 2008 modeli 85 bin euroya satılıyor, bakıldığı zaman aslında müthiş bi değer kaybı söz konusu. Niye? çünkü bu aracı alacak olan adamın bu aracın masrafını üstlenebilmesi gerek halbuki aynı paraya 520d veya E250 de var ama millet gidip aynı paraya M5 almıyor.

    Şöyle ufak bi hesap yaparsak M5'in yıllık masrafını hesaplayalım:

    yılda 20 bin km yol yapılsa (100 km'de ortalama 17.5 lt tüketse).... 13000 TL
    15 bin yıllık bakım masrafı.... 3500 TL (ekstra bi masraf çıkarsa vay haline)
    MTV (indirimli dilim hesaplandı).... 9000 TL
    Zorunlu sigorta ve kasko.... 15000 TL

    Toplam: 40500 TL

    Yani ayda 3375 TL aracın masrafı var, hayırlı olsun güle güle binin




    aşağı yukarı bir ferrari ile aynı masrafı var, ciddiyim.
    ferrarinin senede 20 değil de 10 yaptığını hesaplıyorum.




  • Bu yüzden TR de bu tür araçlara binmek Haram
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    4.5 V8 Cayenne S almak bence çok mantıksız, ya 3.6 V6 Cayanne alın ya da illa 4.5 V8 olun derseniz Cayenne Turbo alın hiç olmazsa verdiğin verginin hakkını performans olarak tam alırsınız.

    Ayrıca ATTRACTION'ın da dediği gibi bu araçları almak sorun değil, esas iş bunları yürütmek.

    Mesela bugün 185 bin euro değerindeki Bmw M5'in 2008 modeli 85 bin euroya satılıyor, bakıldığı zaman aslında müthiş bi değer kaybı söz konusu. Niye? çünkü bu aracı alacak olan adamın bu aracın masrafını üstlenebilmesi gerek halbuki aynı paraya 520d veya E250 de var ama millet gidip aynı paraya M5 almıyor.

    Şöyle ufak bi hesap yaparsak M5'in yıllık masrafını hesaplayalım:

    yılda 20 bin km yol yapılsa (100 km'de ortalama 17.5 lt tüketse).... 13000 TL
    15 bin yıllık bakım masrafı.... 3500 TL (ekstra bi masraf çıkarsa vay haline)
    MTV (indirimli dilim hesaplandı).... 9000 TL
    Zorunlu sigorta ve kasko.... 15000 TL

    Toplam: 40500 TL

    Yani ayda 3375 TL aracın masrafı var, hayırlı olsun güle güle binin




    aşağı yukarı bir ferrari ile aynı masrafı var, ciddiyim.
    ferrarinin senede 20 değil de 10 yaptığını hesaplıyorum.



    Yılda 20.000 Bin km yaparsanız m5 ile 2.500 € Baskı balata fiyatını da ilave etmeyı unutmayın

    onlarında ortalama 20-25 bin km gidiyor baskı balataları..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Alırsın havanı atarsın. harikulade bir persfektif


    Şehrin içinde 2,5 tonluk arazi aracıyla gezmenin başka bir açıklaması var mı? Hava atmaktan başka ne amacı olabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Alırsın havanı atarsın. harikulade bir persfektif


    Şehrin içinde 2,5 tonluk arazi aracıyla gezmenin başka bir açıklaması var mı? Hava atmaktan başka ne amacı olabilir ?


    Doğrudur, binilsin atılsın havalar.
  • 2003-2004 Cayenne Turbo alma asamasindayim.

    Bu arai yurutmesi gercekten zor fakat ayda 3bin tl gibi ucuk rakamlar degil.

    Yillik vergisi 4600tl
    Kasko %65 indirimim var 3000tl civarinda
    15binde bir bakimi var ozel serviste 700-800tl tutuyor.

    20bin km binsek 0,75ten 15bin tl yapar

    Toplamda 23bin tl ye bu is biter ayda 2bin tl yapar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    2003-2004 Cayenne Turbo alma asamasindayim.

    Bu arai yurutmesi gercekten zor fakat ayda 3bin tl gibi ucuk rakamlar degil.

    Yillik vergisi 4600tl
    Kasko %65 indirimim var 3000tl civarinda
    15binde bir bakimi var ozel serviste 700-800tl tutuyor.

    20bin km binsek 0,75ten 15bin tl yapar

    Toplamda 23bin tl ye bu is biter ayda 2bin tl yapar


    Bunlar görünen masraflar, görünmiyen masraflarda var, atıyorum turbo arıza yaparsa, 5-10 bini gözden çıkarmak zorunda kalabilirsin. Benim 3.20d yi yürütmek 1200-1300tl ye mal oluyo bana ayda, cayenne 2 bin olması çok zor hatta imkansız.




  • Ilk basta bendede 2006 3.20d aracim var ayda o rakamlara yurumesi imkansiz diyebilirim.

    Yillik
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotflmao


    quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    2003-2004 Cayenne Turbo alma asamasindayim.

    Bu arai yurutmesi gercekten zor fakat ayda 3bin tl gibi ucuk rakamlar degil.

    Yillik vergisi 4600tl
    Kasko %65 indirimim var 3000tl civarinda
    15binde bir bakimi var ozel serviste 700-800tl tutuyor.

    20bin km binsek 0,75ten 15bin tl yapar

    Toplamda 23bin tl ye bu is biter ayda 2bin tl yapar


    Bunlar görünen masraflar, görünmiyen masraflarda var, atıyorum turbo arıza yaparsa, 5-10 bini gözden çıkarmak zorunda kalabilirsin. Benim 3.20d yi yürütmek 1200-1300tl ye mal oluyo bana ayda, cayenne 2 bin olması çok zor hatta imkansız.



    Bendede 2006 3.20d arac var.

    Yillik vergisi 1900tl
    Kaskosu %65 hasarsizligim var ve 800tl
    Yilda 20bin km kullansan 4500tl yakit masrafi var
    Bakimi ise 300tl tutuyor.

    Toplamda 7500tl ve ayda 650tl yapiyor

    Turbo 5-10bin tl olmasi imkansiz o fiyatlara rektefiye yapiyorlar cayenne icin




  • ayda 650 tl ye aile geçiniyor be

    şaka bir yana çok özel bir araç benim için. tanımlayamadığım bir albenisi var.
  • @GüL BaBa

    Banlanmışın ama herhalde Akaryakıta yine zam gelceğinden haberin vardır inşallah !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güllaççı

    ayda 650 tl ye aile geçiniyor be

    şaka bir yana çok özel bir araç benim için. tanımlayamadığım bir albenisi var.


    Yazdiklarimda aksini idda eden birsey mi okudunuzda boyle sacma sapan bir yorumda bulundunuz
  • senede 23 bin tl 25 bin tl felan diyorsunuz arkadaşlar
    0 orta sınıf araç fiyatı yapar
    sırf 1 sene havanız yerinde olsun diye verilecek para mı Allah için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    senede 23 bin tl 25 bin tl felan diyorsunuz arkadaşlar
    0 orta sınıf araç fiyatı yapar
    sırf 1 sene havanız yerinde olsun diye verilecek para mı Allah için?


    İyide o gözle bakarsak kimse lüks arabaya binemez.Adam belki ayda 15 bin lira kazanıyordur.Ayda 1000 lira arabaya harcamak ona göre ekonomik bile gelebilir
  • cayenne süper bir alet ,fakat bu kasası motor hacmi ve yakıtından dolayı tutmadı ,bu porsche nin pazarlama hatasıydı o yüzden müşterilerin çoğu 3.0 dizel motorlu X5 X6 ve range rover a kaydı,neyseki porsche bu hatasından vazgeçip güncel kasada 3.0 dizel motor seçeneğini getirdi ve şu anda satış patlaması yaşıyor,örneğin ankaraya gelen ilk 28 cayenne nin hepsi hemen satıldı (27 tanesi dizel 1 tanesi turbo oda son zaman zenginlerinden birinin) şu anda doğuştan alacaksanız 6 ay sıra var anca turan güneşteki galerilerden alabilirsiniz onlarında fiyatı şu anda doğuştan biraz fazla. neyse bence çok canavar alet benim çok yakın bir tanıdığımda var içi vertu tasarım güzel alet ama deli gibi benzin içiyor ve vergisi tabiki inanılmaz,ama 5.30d X5 ve X6 ları dikiz aynasından izlersin izledimde....
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.