Şimdi Ara

Popeyes Maxi XL Menü İncelemem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
17.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.
    Daha önceki incelemeler doğrultusunda ve gelen istekler yönünde aldığımız karara göre hamburger statüsünden daha ileriye çıkmaya karar verdim. Gerek sizlerin bu konuda sadece hamburger üzerinde takılıp kalmamanız için gerek yeni tatları keşfedebilmeniz için bugünde sizlere Popeyes Maxi XL Menü'sünü inceledim. Bunun yerine KFC yi düşünmek tabiki aklıma geldi, tabi bu firmanın KFC gibi heryerde de şubesi yok ne yazıkki, ancak KFC'ye göre daha çok tutulduğunu sanıyorum, zira bende geçenlerde Tower isimli KFC menüsünü denediğimde son derece verdiğim paraya acıdım. Çünkü hamburger berbat durumda idi. Popeyes'ı ilk defa denememe rağmen memnun kaldım diyebilirim. Önceden ''tavuk yiyelim'' portresi oluştuğunda aklıma KFC gelirdi. Ancak bundan sonra Popeyes ağır basabilir. Resimlerdede göreceğinizi üzere menümüzü incelemeye başlayabiliriz.
    Menüyü bostancı şubesinden istedim, oturduğum yere olan uzaklığına göre gayet iyi zamanda geldi. En fazla 20 dakikadır.

    Paketimizin içeriği gayet dolgun. Diğer hamburger firmalarına nazaran içinde, broşür ıslak mendil tipi şeyler var. Her ne kadar gereksiz olsada, bu broşürü sakladım. Nede olsa menü güzeldi.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Evet hepsini içinden çıkardığımızda çıkanlar gayet güzel özellikle sosları; ketçap, mayonez, sarımsaklı mayonez, barbekü sos ve acı sosdan oluşuyor. Ancak hardalın eksikliğini yaşamadım desem yalan olur. Bu firmada burgerking gibi içeceğini kutu olarak yolluyor. Artı özellik. Gayet soğuktu. Paketin içini açmak için sabırsızlandığımı çok iyi hatırlıyorum, zira sıcaklığı beni baya cezbetmişti.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Sosların fazlalığı hoşuma gitti. Öbürleri gibi yalnızca ketçap ve mayonez yollamamışlar. Sarımsaklı mayonez ve barbekü sosa bayıldım. Hepsi tazeydi en ufak bir bayatlık hissetmedim. Bu arada barbekü sos acı yazıyor ama acıdan eser yok. Size acı sos yetecektir zaten.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Sonunda paketimizi özenle açtık ve içindekilere bir göz attık. Masaya koyduğumda hepsini saymakla uğraşmak istemedim, internetteki verilere bakarsak 8'li Nuggets 3'lü Acılı Kanat ve birde küçük boy patatesimiz var. He coleslaw'ı unutmuşum. KFC'de verdilerinden daha farklıydı bu coleslaw, herneyse ilerde bahsedeceğiz. Patatese bakarsak diğerlerindeki gibi çıtır ince ve yağlı değil. Biraz kendi sıcağında nemlenmiş, her birinin gramajı fazla ve hepsi birbirine yapışıktı. Tadına diyeceğim yok ancak genel itibari ile böyle
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Acılı kanatlarımız, tadı gayet baharata doymuş ve çıtırdı. Sevdim diyebilirim. Bunun kovasını düşünürsek bir oturuşta 10-15 tane yenilebilir.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Nuggetlarımız, gayet şirinler, birini ağzınıza attığınızda hemen parçalanıveriyor. Dışındaki çıtırda ayrı lezzetli. Bunlardan yukarda dediğim gibi 8 tane vardı. Ancak hepsini birlikte düşünürsek gayet doyurucu.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Pateteslerimiz, yukarda bahsettim zaten fazla söze gerek yok. Ne iyi ne kötü. Ama MC'dekiler daha iyi demeden geçemeyeceğim.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Ve coleslaw'ımız. Soğuk ve gayet lezzetli.. Yedikçe yiyesi geliyor insanın. Ve inanın bunu yediğinizde sanki ''bunun içine şeker mi koymuşlar'' sorusu aklınızda beliriveriyor. KFC'dekinden daha iyi. Mayhoş tadı ve şeker tadının varlığı benim bu şeyi bitirmeme yardımcı oldu..
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Gelelim işin can alıcı kısmına.. Hamburgerimizin ekmeği gayet güzel. Sıcak ve yumuşacıktı. Hafif hamurlaşmış olması şahsen benim hoşuma gitti. Ekmeğin şeklini ben anlamadım, sizde kafa yormayın yiyin gitsin. Aslen içindeki tavuk dışardan gözükmüyor ama tam içine gömülmüş durumda. Keşfedilmeyi bekleyen bir hazina gibi. Ben son derece beğendim. Bunu yerken tabi diğerlerindende yediğinizi varsayarsak gayet lezzetli oluyor.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Her hamburgerde olduğu gibi domates ve marul. Burda kötü çıkmış ama dediğim gibi tavuk yine görünmüyor. Ekmeğin içinde adeta.
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
    Diğerlerine geri dönüş yapalım...
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem

    Soslarımızın açılmış hali..
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem

    Ve sonunda tavuk azda olsa hamburgerin içinde görünmüş..
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem

    Genel itibariyle son bir görüntü,
     Popeyes  Maxi XL Menü İncelemem

    Evet, bu menü için puanlama yaparsak,

    Lezzet: 8
    Fiyat:5
    Yiyebilirlik Kolaylığı: 9
    Paketleme/Görüntü: 8
    Servis, Zaman: 8
    Doyuruculuk: 9
    Malzeme Kalitesi, Doygunluğu: 8
    Yedikten Sonra Yaşattığı Pişmalık Hissi: 1

    Görmeyen arkadaşlar için diğer incelemelerin linkleri;
    http://forum.donanimhaber.com/m_52630532/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_52711045/mpage_2/f_/key_//tm.htm#52730253
    http://forum.donanimhaber.com/m_52884875/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52970092

    Edit; fiyat 13.75
    Tekrar bir incelemede görüşmek üzere selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 24 Eylül 2011; 16:43:14 >



    _____________________________




  • coleslaw sarmaz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haien

    coleslaw sarmaz

    Bende öyle düşünüyordum ama bu farklı geldi..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reppu

    coleslaw sarmaz
    Zararlılık: 10
    _____________________________
    Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reppu

    coleslaw sarmaz
    YETER LAN DOYMADIN MI
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reppu

    coleslaw sarmaz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname2465

    YETER LAN DOYMADIN MI

    Sen doyduktan sonra açlıktan ölene kadar yemek yemiyor musun?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einstein

    Zararlılık: 10

    Alıntıları Göster
    Aldığın kalori ve yağlanma paha biçilemez, değilmi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exhell

    Aldığın kalori ve yağlanma paha biçilemez, değilmi?

    Olmam gereken kilonun çok altındayım..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3C8697718

    quote:

    Orijinalden alıntı: noname2465

    YETER LAN DOYMADIN MI

    Sen doyduktan sonra açlıktan ölene kadar yemek yemiyor musun?

    Alıntıları Göster
    İnceleme için teşekkürler incelemelerinizi tikate alıyorum iyi forumlar
    _____________________________
    Hiçlik




  • Hala 12.75 mi bunun fiyatı, bi ara kampanya dolayısıyla öyleydi ?
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: PisagorAmca



    Alıntıları Göster
    Ücretini göremedim,ne kadar acaba?
    _____________________________

    CPU: AMD Ryzen 5 1600 MOBO: Gigabyte AB350-Gaming 3 RAM: GSKILL TridentZ RGB DDR4 3200MHz CL16 2x8GB GPU: Palit GTX 1060 JetStream 6GB 192Bit HDD: WD Caviar Blue 1TB SSD: Samsung 860 EVO 250GB PSU: FSP Hydro 600W 80 Bronze CASE: Phanteks Eclipse P400S Monitor: Asus MG248QR 24' 1ms 144Hz Mice: Corsair M65 PRO Keyboard: Corsair K70 LUX Red LED

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalPWN

    Ücretini göremedim,ne kadar acaba?

    Alıntıları Göster
    para bol heralde bitanede bize soylede bizde inceleyek
    _____________________________
    .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalPWN

    Ücretini göremedim,ne kadar acaba?

    Alıntıları Göster
    popeyes her yerde bulamıyoruz benim eve servisi de yok canım çekti forum istanbulda varmıydı acaba
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trafik cenavarı

    popeyes her yerde bulamıyoruz benim eve servisi de yok canım çekti forum istanbulda varmıydı acaba

    Alıntıları Göster
    kaç kilosun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rajeesh

    kaç kilosun

    58

    kick down; evet heryerde yok bu marka. Sanmıyorum ordada yoktu galiba
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinalyus

    Hala 12.75 mi bunun fiyatı, bi ara kampanya dolayısıyla öyleydi ?
    Fiyatlarınıda yazsan iyi olacak aslında sadece "Fiyat: 5" yazmak bir şey ifade etmiyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ukko

    para bol heralde bitanede bize soylede bizde inceleyek

    Alıntıları Göster
    bi kaç kere daha böyle inceleme gördüm, niklere dikkat etmedim, o senmisin acaba ? firmalardan para alıyormusun çok merak ettim , bu sayede müşterilerinin arttığına eminim, bu konuda rahatsızmı oldun desen hayır, zevkle okudum ve baktım fotolara.. canımda çekti hatta..

    sonuç olarak illa zarara sokucan bizi, işin gücün yokmu yav
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rajeesh

    kaç kilosun

    Alıntıları Göster
    bi göbek fotosu koyda gülelim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yıldırım35½

    Fiyatlarınıda yazsan iyi olacak aslında sadece "Fiyat: 5" yazmak bir şey ifade etmiyor.

    Kusura bakmayın dikkat etmemişim Düzeltildi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: oversteer

    bi kaç kere daha böyle inceleme gördüm, niklere dikkat etmedim, o senmisin acaba ? firmalardan para alıyormusun çok merak ettim , bu sayede müşterilerinin arttığına eminim, bu konuda rahatsızmı oldun desen hayır, zevkle okudum ve baktım fotolara.. canımda çekti hatta..

    sonuç olarak illa zarara sokucan bizi, işin gücün yokmu yav


    Bazı arkadaşlarda yapmaya başladı ancak konuya diğer incelemelerin linklerini koydum. Onlar benim Para almıyorum, kendi isteğimle sizlerin aklınızda bir fikir yakmak amacım. Maddi bir kazanç amacım yok yani.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.