Şimdi Ara

Polygon sayisini dusurmek - Yardim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Hazir 3D cizimimi AR programina atacagim fakat cok fazla polygon uyarisi aliyorum. Bilgisayarimin teknik kapasitesi nedeniyle maalesef dusuremedim. Bu konuda yardimci olabilecek biri var mi?

    Anladigim kadariyla cok kolay bir ise benziyor. Maksimum 3 dk alacak gibi. Yardim edenlere maddi veya yemek borcu odeyebilirim.

    Yardimlariniz icin cok tesekkurler.



  • çizimin bir görselini veya projeyi at buraya inceleyelim
  • https://www.youtube.com/watch?v=2gLcpoYQVGI
    http://www.blendertr.com/viewtopic.php?t=3549

    blender ucretsız zaten ındır kur yap. tum 3d programlarda benzer araçlar var. ama en saglıklısı retopology yapmaktır. onunda derslerı ayrıva var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasezo

    https://www.youtube.com/watch?v=2gLcpoYQVGI
    http://www.blendertr.com/viewtopic.php?t=3549

    blender ucretsız zaten ındır kur yap. tum 3d programlarda benzer araçlar var. ama en saglıklısı retopology yapmaktır. onunda derslerı ayrıva var.


    Merhaba,

    Blender ile denedim fakat indiremedim. Ayni videolari denedim. Sanirim detayli bir cizim oldugu icin her parcayi reduce etmem gerekiyor. O noktada biraz daha tecrubesiz kaldim.

    Burada baska bir urun var. Link:https://3dwarehouse.sketchup.com/model/ub642a0b9-b149-4ead-be21-897a86322ef1/Siemens-Artis-Zeego

    Bu urunu denemedim fakat sistem maksimum 1M polygon destekliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deli Komutan

    çizimin bir görselini veya projeyi at buraya inceleyelim

    Merhaba,

    Link uzerinden tiklayabilirsiniz.

    Link:https://3dwarehouse.sketchup.com/model/ub642a0b9-b149-4ead-be21-897a86322ef1/Siemens-Artis-Zeego
  • @Delikomutan @kasezo @YGA Hocam merhabalar. Bende araç modelleme ile uğraşıyorum. Profesyonel değilim, büyük programlar kullanmıyorum. Zmodeller ile araç modellerinin hatalrını gideriyorum, eksik parçaları çiziyorum. Yani bir araç modelini baştan sona değiştirebiliyorum.

    Ancak bazı arkadaşların istediği araçlar 500.000-700.000 polygon oluyor. Bana en fazla 100.000 poly lazım. Polygon cruncher ile 3-4 aracın iç ve detaylı kısımlarını çıkartarak düz kaportadan polygon düşürerek işimi gördüm. Ancak program ücretli, bir ara bilgisayara format atmam gerekti deneyeyim dedim format ile de hala deneme sürümünü kullanmış gözüküyorum.

    Bana polygon düşürücü program önerebilir misiniz ?
  • linyit43 kullanıcısına yanıt
    instant meshes işini gorur. ayrıca blender ıcındede bu iş için araçlar var onuda kullanabılırısn.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linyit43

    @Delikomutan @kasezo @YGA Hocam merhabalar. Bende araç modelleme ile uğraşıyorum. Profesyonel değilim, büyük programlar kullanmıyorum. Zmodeller ile araç modellerinin hatalrını gideriyorum, eksik parçaları çiziyorum. Yani bir araç modelini baştan sona değiştirebiliyorum.

    Ancak bazı arkadaşların istediği araçlar 500.000-700.000 polygon oluyor. Bana en fazla 100.000 poly lazım. Polygon cruncher ile 3-4 aracın iç ve detaylı kısımlarını çıkartarak düz kaportadan polygon düşürerek işimi gördüm. Ancak program ücretli, bir ara bilgisayara format atmam gerekti deneyeyim dedim format ile de hala deneme sürümünü kullanmış gözüküyorum.

    Bana polygon düşürücü program önerebilir misiniz ?

    Denildigi gibi Blender iyi ve bir de MeshMagic var, ben onunla da denemistim. Kullanimi kolay ama benim de soyle bir problemim var; niyeyse 2M dolaylarindaki cizimleri, 1M'a dusurdugumde, inanilmaz derecede goruntu kaybi meydana geliyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.