Şimdi Ara

polo stop sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar.polo 1996 6n aracım seyir halinde iken gaz yemeyip stop ediyor.tekrar marşa bastıgımda sıkıntısız çalışıyo ancak yine rölanti dalgalanması ve stop sorunu var.ancak boşta iken gaz yememe problemi yok rölanti 500 1000 rpm arası gidip geliyo ama stop etmiyo vitese alıp harakete geçtiğimde gaz yemeyip direk stop ediyo.5-6 defa stop edip çalştırdıgımda sorun kendiliğinden ortadan kayboluyo problemsiz devam ediyo...lpg yok benzinli araç..boğaz kelebeği temizlendi.hararet müşürü yeni değişti maf sensörü başka araçtan alıp denendi sıkıntı yok..benzin pompası değişti enjektörler temizlenip ayarlandı..bobin başka araçtan denendi sağlam...sorun ne olabilir???çıldırtacak bu araç beni???



  • Boğaz kelebeği adaptasyonu yapıldı mı temizlendikten sonra?
  • Yapildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buji ve buji kablolarını kontrol ettirin.
  • Hocam aküye baktırdınız mı ? Aküdeki voltaj dalgalanmaları da buna sebep olabilir. Özelliklede soğuk havalarda.
  • Buji ve kabloları orjinal ve 6 ay önce değişti.aküyü olcturmedim ama geçen yıl takılmış 72 amp. ve akü ışığı yeşil sıkıntı yoktur diye dusunuyorum ama kontrol etmekte fayda var tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pololarda oluor bence sorun bogaz kelevegi gibi geliyor ayari baska yerde yaptitin yine pololar hep stop ediyor rolanti dalgalaniyor bogaz kelebegi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akü kutup başını 2 saat söktüm beyin resetlendi muhtemelen. kelebeği tekrar adapte falan etmedik şuan için bi problem görünmüyor.pololar elektrik konusunda çok hassas ve arıza kolay kolay bulunamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krank sennsörü diger adıyla manyetik kaptör olabilirmi???????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: upliftingsky

    pololarda oluor bence sorun bogaz kelevegi gibi geliyor ayari baska yerde yaptitin yine pololar hep stop ediyor rolanti dalgalaniyor bogaz kelebegi

    aynı sorun benim ibizadada vardı.Aynı motor var poloyla.benzin pompasındaydı sıkıntı.Değiştirdik olmadı.Yan sanayi benzin pompaları biraz dankikmiş.Geri iade edip orjinalini aldım.Sorun çözüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adıdı

    Krank sennsörü diger adıyla manyetik kaptör olabilirmi???????????

    6N kasalarda hall sensor olarka geciyo galiba o parça onda sıkıntı yok.kutup başını söktükten sonra şimdilik sıkıntı görünmüyo mekanik veya elektronik olarak. 1 kaç güne belli eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet stop sorunu tüm hızıyla devam ediyor özelliklede aracı sıkıştırınca yapıyor bunu.ama hararet musurunun fişini çekince stop sorunu kalmıyor.hararet musurunun arızalı olma durumu olamaz orjinal taktik ayrıca başka musur le denedik yine aynı.acaba hararetin başka sensor le çakışma durumu olabilirmi? Mesela o2 sensoru? Hararet musuru aracı sıcak algılarken o2 zengin gösterip çakışma sonucu stop durumu olabilirmi. Aracı sanayi de ustalara bırakmak ta istemiyorum direk beyin diyolar işin içinden çıkıyolar .. Fikri olan varmıdır?? Delirtecek beni bu polö..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: debroglienindalgaboyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: upliftingsky

    pololarda oluor bence sorun bogaz kelevegi gibi geliyor ayari baska yerde yaptitin yine pololar hep stop ediyor rolanti dalgalaniyor bogaz kelebegi

    aynı sorun benim ibizadada vardı.Aynı motor var poloyla.benzin pompasındaydı sıkıntı.Değiştirdik olmadı.Yan sanayi benzin pompaları biraz dankikmiş.Geri iade edip orjinalini aldım.Sorun çözüldü.

    hocam benzin pompası sorunu farklı olmuş.
    ama focuslarda ce polalarda kronik bogaz kelebegi sorunu var boşa atıyorsun pat stop ediuor LpG yapıyor bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz

    Evet stop sorunu tüm hızıyla devam ediyor özelliklede aracı sıkıştırınca yapıyor bunu.ama hararet musurunun fişini çekince stop sorunu kalmıyor.hararet musurunun arızalı olma durumu olamaz orjinal taktik ayrıca başka musur le denedik yine aynı.acaba hararetin başka sensor le çakışma durumu olabilirmi? Mesela o2 sensoru? Hararet musuru aracı sıcak algılarken o2 zengin gösterip çakışma sonucu stop durumu olabilirmi. Aracı sanayi de ustalara bırakmak ta istemiyorum direk beyin diyolar işin içinden çıkıyolar .. Fikri olan varmıdır?? Delirtecek beni bu polö..

    hocam 1.si bogaz kelebegin 2.si rolanti valfi 3.su karter havalandırma borusuna bak 4.manifold contasina baktir.

    bu olaylar benzinde de oluyorsa tabi baska yuzden stop etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: upliftingsky


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz

    Evet stop sorunu tüm hızıyla devam ediyor özelliklede aracı sıkıştırınca yapıyor bunu.ama hararet musurunun fişini çekince stop sorunu kalmıyor.hararet musurunun arızalı olma durumu olamaz orjinal taktik ayrıca başka musur le denedik yine aynı.acaba hararetin başka sensor le çakışma durumu olabilirmi? Mesela o2 sensoru? Hararet musuru aracı sıcak algılarken o2 zengin gösterip çakışma sonucu stop durumu olabilirmi. Aracı sanayi de ustalara bırakmak ta istemiyorum direk beyin diyolar işin içinden çıkıyolar .. Fikri olan varmıdır?? Delirtecek beni bu polö..

    hocam 1.si bogaz kelebegin 2.si rolanti valfi 3.su karter havalandırma borusuna bak 4.manifold contasina baktir.

    bu olaylar benzinde de oluyorsa tabi baska yuzden stop etmez

    Manifold contasida sıkıntı yok sanıyorum tamirci mekanik hiç bir problem yok dedi aracta ..ayrıca aracı stop edip calistirinca sikinti başlıyor yada sıkıntı varsa araç normale dönüyor.yani elektriksel bi problem..karter havalandırmasındada sanmıyorum problem olsun mekanik olsa sürekli aynı durum söz konusu olur.rölanti motoru ve boğaz kelebeği de eleniyor bu durumda çünkü haraket halinde yani devir 3000-4000 deykende stop edip gaz yememe olabiliyor..ama tüm bunlar hararet musurunun soketini çıkarınca sonlanıyor...yüksek ihtimal o2 sensoru arızalı akşam farkettim 4000 5000 devirde boşta boğaz yakacak kadar yoğun benzin kokusu geliyo.bugün o2 sensörünün soketini çıkarıp deniyecem bakalım ne olcak ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorun cozuldu beyler bayagi zaman oldu ama belki bir arkadasin isine yarar sikinti lambda sensorundeymis yani O2 sensoru..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.