Şimdi Ara

Polo stop ediyor. Bi yardım edin... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
76.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sorunuma yardımcı olacak yok mu ? Stop sorunu yüzünden kafayı yemek üzereyim

    97 model aee motor 1.6 polo da krank sensörü nerede biliyormusunuz ? Motorun her yerine baktım sensörü bulamadım ? Böyle bir sensör yok mu bu araçta ?
  • 98 Wv polo var. Yazın almıştık kış geldiğinde ilk marşta çalışıp hemen sönmeye devamında çok uzun süre marşa basmayla çalışıyordu.Sorun ve çözümü nedir acaba ACİL YARDIM !. Bujiler'i değiştirdi usta hala aynı sorun.
  • müfit bey can sıkıcı sorununuzun aynısını ben yaşadım.problemi bulunduğum yer dolayısıyla çok zor çözdüm.kısaca söylemek gerekirse probleminizin sebebi %99 boğaz kelebeğinden ve boğaz kelebeğini temizlettiğiniz takdirde %99 olasılıkla çözülecek.kalan %1 ise boğaz kelebeğini değiştirmeniz olacaktır ki az önce güvenilir bi sitede bizim boğaz kelebeklerinin 275 tl olduğunu tesadüfen görmüştüm.temizletmek 10tl.
    ben bu problemi tam 15 gün yaşadım.ustayım diye geçinenlerin şu parçayı değiştirelim,şunu şöyle yapalım,beyni kurcalayalım laflarını çok duydum.en son internetten araştırdım , söktürüp temizlettim sorun çözüldü.

    bu arada bende bir soru sorayım,bi arkadaşta sormuş cevap gelmemiş belki bilen vardır.arabam 98 polo aee 1,6 benzinli.
    bilgisayarda krank sensör arızası yazıyor,bizim burda ki ustalar bu arabada krank sensörü yok diyor :) anlayan,bilen var mıdır?




  • merhaba arkadaşlar,
    benim de 2003 polo 1.4 trendline var.arabaya daha yeni bakım yaptırdım.1400 tl masraf ettim.bakımdan 3 gün sonra araba çalışmadı.akü bitik olduğu için galiba.arabayı vurdurup çalıştırdık ama araba bu sefrde gaz yemedi.stop etmedi ama gaz da yemedi.boşta gaz vermeye çalıştım gazı almıyor.neyse aküyü de değiştirdim düzeldi gibiydi.ama bugün yine başıma geldi araba yine gaz yemedi.sorun nerden kaynaklanabilir?forumda ankara dan usta da varsa onların yanına da götürebilirim arabayı.
    herkese teşekkürler...
  • Evet arkadaşlar. uzun zamandır yazacağım yazamadım. Problemin ana kaynağı LPG SİSTEMİ. lpg takan usta ( kılıklı kişi ) bu sorunu arabaya atması üzerine, yani boğaz kelebeği, ateşleme sistemi, ısı sensörü, hararet müşürü, ve sizlere ne söylendiyse hepsini denedik ama olmadı. SONUÇ mu? işte sonuç: Lpg sistemin merkezini aradım ve bu sorunu çözemedikleri üzerine sitem ettim. onlarda sistemi takan kişiye yönlendirerek sisteme uzaktan bağlantı yaptılar ve problemi 5 dk içerisinde çözdüler. Bayinin kullanmadığı ve bilmediği bazı ayarları yaptılar olay kısaca bu. 6 aydır bu problem de yok. Sakın ola yukarıda yazdığım parçalarınızı değiştirmeyin. Benzinde de de yapmasındaki sebep yine LPG UNUTMAYIN. Boğaz kelebeği temizliği dedikleri şey ise şu. Elinize temiz bir bez alın. hava filtre plastiğini sökün ve gaz pedalınının telini çekin. açılan hava penceresini iyice silin. hepsi bu. SAKIN!!! benzin, tiner, veya başka bir madde kullanmayın. nem yapıp kelebek sistemini arızalandırıyor. isteyen arkadaşlara mail yoluyla yardımcı olurum. resimli anlatımlı. Bu tip arabalarda da ara gaz yapmayın yeter. Saygılar.




  • infernaltr kullanıcısına yanıt
    Kardes b sorunun öyle biseyki harbiden baskalarininda dedigi gibi bicok seyden olabilir,ancak senin stop sorunu biraz farkli yani stop ettikten sonra hemen tekrar calissaydi lpg kitinin montajinda yada tesisatinda sikinti var denebilirdi,ama bi sure calismiyor demissin,ayni sorunu baskasida yazmisti daha once ve sorunu atesleme bobini cikmisti.bide distribitor kapağını takarken cok iyi ayarlayip takmak gerekiyo oda sorun yaratabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • infernaltr kullanıcısına yanıt
    Kardes b sorunun öyle biseyki harbiden baskalarininda dedigi gibi bicok seyden olabilir,ancak senin stop sorunu biraz farkli yani stop ettikten sonra hemen tekrar calissaydi lpg kitinin montajinda yada tesisatinda sikinti var denebilirdi,ama bi sure calismiyor demissin,ayni sorunu baskasida yazmisti daha once ve sorunu atesleme bobini cikmisti.bide distribitor kapağını takarken cok iyi ayarlayip takmak gerekiyo oda sorun yaratabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKA83

    Evet arkadaşlar. uzun zamandır yazacağım yazamadım. Problemin ana kaynağı LPG SİSTEMİ. lpg takan usta ( kılıklı kişi ) bu sorunu arabaya atması üzerine, yani boğaz kelebeği, ateşleme sistemi, ısı sensörü, hararet müşürü, ve sizlere ne söylendiyse hepsini denedik ama olmadı. SONUÇ mu? işte sonuç: Lpg sistemin merkezini aradım ve bu sorunu çözemedikleri üzerine sitem ettim. onlarda sistemi takan kişiye yönlendirerek sisteme uzaktan bağlantı yaptılar ve problemi 5 dk içerisinde çözdüler. Bayinin kullanmadığı ve bilmediği bazı ayarları yaptılar olay kısaca bu. 6 aydır bu problem de yok. Sakın ola yukarıda yazdığım parçalarınızı değiştirmeyin. Benzinde de de yapmasındaki sebep yine LPG UNUTMAYIN. Boğaz kelebeği temizliği dedikleri şey ise şu. Elinize temiz bir bez alın. hava filtre plastiğini sökün ve gaz pedalınının telini çekin. açılan hava penceresini iyice silin. hepsi bu. SAKIN!!! benzin, tiner, veya başka bir madde kullanmayın. nem yapıp kelebek sistemini arızalandırıyor. isteyen arkadaşlara mail yoluyla yardımcı olurum. resimli anlatımlı. Bu tip arabalarda da ara gaz yapmayın yeter. Saygılar.

    Size sonuna kadar katiliyorum 1.6 polo classic alm motor araba var bendede ve arabayi aldigimda lgd de stop sorunundan kafayi yemek uzereydim bi turlu cözulememisti,tüp tomasettoydu.en sonunda baktim yeni bi tüp parası cikaracak benden alet,gidip söktürdüm işinin ehli bi ustaya sıfır atiker taktirdim sorun cözüldü.gercektende şunu ogrendimki iş gercekten ustada bitiyo isterse git 10000 liralik malzeme taktir usta iyi. Degilse bi halta yaramiyo.Benim suanda sadece malum kıs sartlari hava eksi derecelerde araba ilk lpg ye gectiginde trafik ısiklarina gelirsem yada rolantiye alirsam rolanti oynayip duruyo motor iyice ısınip lpg regulatörüde ısıninca hersey normale biniyo.ki motor sugukken eksi derecelerde ısınana kada dikkat ettim benzindede hafif rolanti oynaması yapiyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fikret kardeşim dediğin gibi USTA çok önemli. Aracımın üzerinde takılı olan eski lpg sisteminin servisi olmaması ufak defek arızalarını kimsenin yapmak istememesi üzerine değiştirdim. Aksayarak da olsa çalışan sistemimi beğenmeyen, yerden yere vuran USTACIK, kendi takdığı LPG nin de stop etme problemi çıkarması ve bunu arabaya atması, onun nekadar karakterli biri olduğunu gösterir. Bu arıza daha önce yoksa ve lpg den sonra olduysa sıkıntı LPG sisteminin uyumsuzluğundan dır. UNUTMAYIN!!! yukarıda yazdığım gibi halledildi. Ancak bunu yapan cihaz öncelikle boğaz kelebeği. Şunu da deneyin mutlaka. sistemde sorun olduğunda akü başlığını sökün ve 10 - 15 dk bekleyin. düzelme olacaktır. bu işlem lpg nin ve diğer takılan sistemin kendisini sıfırlamasına yardımcı olur.
  • 2008 den beri bu arzaları yazmıslar kimse cevap bulamamıs egerki cevap bulan varsa aydınlatın arkadaslar BENDE 99 polo 100 luk 1.6 aee motor var DUZ YOLDA GIDERKEN ARACIM STOP ETTİ BIRDAHA CALISMADI 10 GUNDUR TAMIRHANE GEZDIRIYOM KURTARICI ÜSTUNDE


    DEĞİŞENLER
    1-BUJİ
    2-BUJİ KABLOSU
    3-DİSTRİBİTÖR
    4-BOBİN
    5-MANİFOLD CATLAMISTI YAPISTIRDIK SIKINTI YOK
    6-BOGAZ KELEBEGINI DEGISTIRDIK YINE CALISMADI
    7 BEYİN DEDİLER BEYİCİYİ GETİRDİM ARIZA GORUNMUYO DEDI
    LÜTFEN YARDIM EDİN ARTIK YAKICAM ARABAYI




  • 2005 model basicline polo var bende.rölantide dalgalanma oluyor ve bu sebepten kırmızı ışıkta bazen stop ediyor.seyir halinde sorun yok ancak durdugumda dalgalanma oluyor,devir yükselip alçalıyor ve çok beklersemde stop ediyor.sizce ne olabilir?
  • kilicsamet K kullanıcısına yanıt
    bende 2001 polo classic var.

    bende yolda kalmıştım.
    çözüm farklı olabilir ama değerlendirmekte fayda var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_60973684/tm.htm


    18 Mayıs 2012; 23:05:08 Paylaş Değiştir Cevap Alıntı Sil PM
    Bugün araç çalıştı.
    Kontağa ve ateşleme bobinine WD40 sıktık ardından yağ filtresi altındaki devir göstergesi değişti.
    Araç tıkır tıkır çalışıyor.
    Paylaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicsamet

    2008 den beri bu arzaları yazmıslar kimse cevap bulamamıs egerki cevap bulan varsa aydınlatın arkadaslar BENDE 99 polo 100 luk 1.6 aee motor var DUZ YOLDA GIDERKEN ARACIM STOP ETTİ BIRDAHA CALISMADI 10 GUNDUR TAMIRHANE GEZDIRIYOM KURTARICI ÜSTUNDE


    DEĞİŞENLER
    1-BUJİ
    2-BUJİ KABLOSU
    3-DİSTRİBİTÖR
    4-BOBİN
    5-MANİFOLD CATLAMISTI YAPISTIRDIK SIKINTI YOK
    6-BOGAZ KELEBEGINI DEGISTIRDIK YINE CALISMADI
    7 BEYİN DEDİLER BEYİCİYİ GETİRDİM ARIZA GORUNMUYO DEDI
    LÜTFEN YARDIM EDİN ARTIK YAKICAM ARABAYI

    immobilizer sistemi arızalı ise araba çalışmaz bunuda kontrol ettirin.




  • kilicsamet K kullanıcısına yanıt
    kardeş araba immobilizere baktırdınmı?
  • Arkadaslar bana da bi bilgi verirseniz cok memnun olurum 97 model polo clasicc aldim bir hafta olacak aracla 500 km yol gittim suan ankaradayim araci stop etim ve marş basiyor yalniz araç calismiyor. Ne yapmaliyim tanidik ustada yok. Yillik izne ciktim vaktim cok az. Bide aracla yolda gelirken 5.viteste aracda dusuk devirde sarsinti oluyordu acap bobinde mi bi sikinti var ki.az

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun ne oldu
  • arabam calıştı beyinden mis problem beyını degıstırdık 1.5 ay guzeldi simdi arac seyir halindeyken stop ediyo ve tekrar calıstırıyom 3 sn. sonra bıda stop edıyo 20 dak. feln beklıyosun tekrar hareket edıyo sankı arızayı ben verdım ve boyle devam edıyo aynı arızaya distribütör ve devir kran sensörü dıyolar 2 sınden suphelenıyolar dogrumudur anlayan varsa yardımcı olsun lutfen
  • Arkadaşlar bende yeni 98 model 1.6 100 lük polo aldım, yaklaşık 1000 km yaptım hiç bir sorun yoktu. taki düne kadar. Dün bir anda sanırım aşırı ısınmadan dolayı araba stop etti, yolun ortasında kaldım, biraz bekledim biraz bekleyince (soğuyunca yani 10-15 dk falan ) araba zorda olsa çalıştı, çalışmıyor dediysemde gıy gıy gıy ediyor ama bir türlü benzin almıyordu, neyse yola çıktım 5 dakika gittim birkaç ışık geçtim, 5. dakikanın sonundaki ışıkta araba bir anda yine stop etti ve bir daha çalışmadı bu sefer öncekinden daha fazla ısınmıştı motor kısmı, arabayı biraz soğuttum ama motor çok sıcak olduğu için malesef çalışmadı, ustamı çağırdım, usta biraz karıştırdı distpratör kapağını açtı kapattı sonra araba çalıştı, sorunun dispratör olduğunu söyledi, halbuki dispratörü açtığında daha toz bile olmamış dispratör yeni değişmiş, bana senmi değiştirdin diye sordu bende benden önceki sahibi değiştirmiştir dedim, çin malı disptratör olabilir, onlar böyle sorunlar yapıyor dedi, aracı çalıştırdıktan sonra 5 dakika sonra yine aynı şekilde araba stop etti, aynı şekilde hemen ısınmıştı, biraz saat geçince yani 4-5 saat sonra arabamı stop ettiği yerden alıp evime getirdim sıkıntısız olarak, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, sizce dispratörü değiştirmelimiym?




  • Karseş az cok yardimci olabilmeniz icin biraz daha detayli ve net anlatirsan sevinirim.birincisi araba vitesteykenmi stop ediyor yoksa denriyaja basincami stop ediyor,ikincisi arabanin devir saati gaz vernedigin zaman bostayken asagi yukari cok sallaniyomu?ayrica hararet göstergesi motor cok ısıniyo dedigin zamanlar 90 konumundami yoksa yüksekmi hararet.Lpg varmi arabada eger varsa bu stop olayini benzindeyken mi yoksa lpg deykenmi yapiyo.
    @Ey-Ka @Ey-Ka
  • Selam arkadaşlar yeniden burdayım. benim aracımdaki sorun 2 ana unsur üzerinde duruluyor 1. si şuan tüp iptal ancak tüp iptal olmasına rağmen yine aynı şekilde motor sıcaklığı 90 a ulaştığında aynı sorunu yapıyordu. Bu seferde motorun altın doğru 3 tane toplu halde bulunan başlıklar (soketler) vardı, adlarını bilmiyorum. bunları çıkardı içini iyice temizledi sonra tekrar taktı, hatta bir tanesinin içinde su bile birikmiş nasıl olmuşsa şu an araba benzinde gayet güzel gidiyor bir sıkıntısı yok. sanırım sorun bu soketlerdeymiş bakalım biraz daha deneyip göreceğim. Aynı sorunu yaşayanlar bunu da bir deneyebilirler
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.