Şimdi Ara

### POLO GTİ 6R ANA BAŞLIĞI ### (162. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.287
Cevap
19
Favori
226.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hımm peki bu yazılımı iyi yapabilen yerler neresidir? Ve kaça mal olur bana acaba? Benim için açıkcası en önemli kısım 0-100 ün hızlı olması. Yüksek hızlarda araç kullanan biri değilim ama 0-100 de iddialı olmak istiyorum. Henüz daha aracı da alamadık ama en uygun Polo gti daha doğrusu 4 kapı olmasından dolayı en mantıklı seçim Polo diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sel0001 S kullanıcısına yanıt
    RSA Motorsports da yazılım işini en güzel şekilde hallederler. Yazılıma ve isteğe göre farklı fiyatlar olacağından arayıp fiyat almak en doğrusu. 0-100 önemli olacaksa lastiklerin önemi büyük. Önden çeker olduğu için sarmayı minumuma düşürmek gerek. Yumuşak tipte A marka lastiklere yönelmek gerek. Ancak yollarımızın durumu malum çukurlar yumuşak lastikleri yarabilir ve daha kısa ömürlü olurlar. Ağırlık dağılımı için kalkışta geriye daha az yaslanması gerek. Bunun içinde yay, coilover yapılırsa yük daha az arkaya kayar ve kalkışta tutuş artar, viraj kabiliyeti artar ve görüntü sportifleşir. Ancak bu hamle görece sert olan süspansiyonu daha da sert hale getirir. Eğer yazılım yapılacaksa + olarak dump vale takılması çok daha sağlıklı sonuç verecek. Çünkü standart dv basınç artışında kaçırma yapıyor. Yazılım + dv olarak düşünün derim. Eğer ilerleyen zamanlarda daha da yüklenirseniz stage 2 gibi, 0-100'den ziyade 100-200'den zevk almaya bakıcaksınız. Malum araçlar arkadan itiş veya 4 çeker değil. Bu fiyata bundan iyi hızlanan ayrıca bu donanım ve malzeme kalitesi veren araç yok. Sıkıştırma yüksek olduğu için yağ yakma elbette olacak. Her sıkışık turbo araç yağ eksiltir niyeyse polo'nun üzerine gidiliyor bu konuda fazlaca.
    Eski yüksek hacimli spor araçların 0-100 değerlerine 1.4 motorla ulaşıyor daha ne olsun.

    2011 Volkswagen Polo GTI Compare Car 0-60 mph 6.8

    1996 Saleen S281 Mustang Compare Car 0-60 mph 6.8
    1991 Porsche 911 Carrera 2 Compare Car 0-60 mph 6.8
    1990 Bentley Turbo R Compare Car 0-60 mph 6.8
    1990 Nissan 300ZX Compare Car 0-60 mph 6.7
    1976 Lamborghini Countach LP400 Compare Car 0-60 mph 6.6
    1988 Aston Martin Virage Compare Car 0-60 mph 6.6
    1988 Ferrari 328 GTS Compare Car 0-60 mph 6.6
    1997 Jaguar XK8 Convertible Compare Car 0-60 mph 6.6
    1991 BMW M5 Compare Car 0-60 mph 6.4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vexx7 -- 16 Mart 2017; 14:44:6 >




  • Yağ konusunu hiç kafaya takmıyorum çünkü gerçekten de normal yapacak bişey yok. Yazılımdan korkuyorum Ki motor ömrünü kısaltır diye. Şimdi bu araç motoru kırsa tekrar yaptırmak için 20-30 ü belki de gözden çıkarmak gerekecek. Yazılım atılınca servis sorun eder mi acaba? Ama iyi yerde yazılım yapılırsa sorun kalmaz diyorsanız kesinlikle yazılım düşünürüm. 0-100 benim için önemli çünkü Zaten uzun düzlükler olan bir yerde yaşamıyorum. Gümüşhane-Trabzon gideceğim genelde. Yılda 1 sefer de gümüşhane - istanbul belki. Arabalar dan hiç anlamadığım için o yapmam gerekenleri bir araştıracağım. Şu an elimde 2005 model kırmızı bir Polo var. Keşke fırsat olsa da yine kırmızı bir tane alabilsem. Erzurum'da bir tane buldum galeride ancak gündüz led leri yok araçta. 2012 model. Fiyat uygun geldi piyasaya göre. 55bin e veririm dediler. Ama önce arabamı satmam lazım. Fakat anlattıklarınız çok değerli. LASTİK olayını hiç düşünmemiştim. Bunların hepsini not ediyorum. Sağ olun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sel0001

    Yağ konusunu hiç kafaya takmıyorum çünkü gerçekten de normal yapacak bişey yok. Yazılımdan korkuyorum Ki motor ömrünü kısaltır diye. Şimdi bu araç motoru kırsa tekrar yaptırmak için 20-30 ü belki de gözden çıkarmak gerekecek. Yazılım atılınca servis sorun eder mi acaba? Ama iyi yerde yazılım yapılırsa sorun kalmaz diyorsanız kesinlikle yazılım düşünürüm. 0-100 benim için önemli çünkü Zaten uzun düzlükler olan bir yerde yaşamıyorum. Gümüşhane-Trabzon gideceğim genelde. Yılda 1 sefer de gümüşhane - istanbul belki. Arabalar dan hiç anlamadığım için o yapmam gerekenleri bir araştıracağım. Şu an elimde 2005 model kırmızı bir Polo var. Keşke fırsat olsa da yine kırmızı bir tane alabilsem. Erzurum'da bir tane buldum galeride ancak gündüz led leri yok araçta. 2012 model. Fiyat uygun geldi piyasaya göre. 55bin e veririm dediler. Ama önce arabamı satmam lazım. Fakat anlattıklarınız çok değerli. LASTİK olayını hiç düşünmemiştim. Bunların hepsini not ediyorum. Sağ olun...

    Doğru yerde sınırlarını bilerek yapılırsa sorun olmaz. Ondan önce düşünülmesi gereken parçalar dsg şanzıman ve turbo. Polo gti da dq200 7 ileri kuru kavrama dsg kullanılıyor. Dq200'ün max. tork olarak sınırı 250nm olarak vermiş vw. Gti'da 250nm nasıl olacak derseniz bu limitin tölerans payı da var. Tabi biz bilemiyoruz bunu 350nm mi 500nm mi?
    Bana kalırsa 300nm üstüne çıkıldığında tehlikeli sulara girmiş oluyorsunuz. Daha farklı örnekler sunabilecekler varsa yazsın tabi. 350nm üstüne çıkanlar ve sorun yaşamayanlar da var.Siz ne kadar bilinçli kullanırsanız dsg o kadar sorunsuz devam eder çalışmasına. Bana göre dsg kullananlar şu adımlara dikkat etmeli;https://www.youtube.com/watch?v=lDISJ9gkVVg

    Fiyatı güzel duruyor tabi aracın boyası değişeni hakkında bilgi vermemişler. Araç full tavana kadar ilginç bir şekilde ama ledli bi-xenon far yok o ilginç. Bana göre gti olan araçta bu tip standart bir farın olması hoş durmuyor. Araçta sıkıntı yoksa alıp ilk gün bi-xenon far taktırıp öyle kullanırım açıkcası. Bu araç olacaksa bi-xenon içinde bütçe ayırın bence chip veya başka bir şeyden önce. Eğer lastikler fabrika çıkış dunloplar ise onlar da taşlaşmıştır. Onu da sorun lastikleri orjinal dunlop mu yoksa değişmiş mi? Değiştiyse ne marka ne model? Duruma göre ek olarak lastik de almak gerek çok önemli bu araçlarda tutunma çünkü. Renk olarak da daha sonra kırmızıya kaplarsınız bir süre beyaz gezin sonra kırmızı kaplama değişiklik olur hem.

    Unutmadan ekleme;
    Servis ABT yazılım dışında yazılım veya servis onayı olmayan herhangi bir durum, parça, malzeme için sorumluluk almaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vexx7 -- 16 Mart 2017; 18:12:46 >




  • Vexx7 V kullanıcısına yanıt
    Evet Zaten benim de en çok Çan'ımı sıkan farlar oldu. Şimdiki aracımında farları çok kötü. Bunun yanında değişen arka tampon var dediler bir de ön sağ Çamurlukta boya varmış. Ama şu 2012 ve 2013 ikilemini Hale'n aşamadım. Hem fren hem de motor olarak sanki daha mı dayanıklı olur acaba 2013 ya ben en aZından 4-5 sene kullanmak istiyorum. Servise gider bakım yaparım ama motor yakarsa ya da dediğiniz gibi dsg sorun çıkarırsa çok üzülürüm. Aracıma yarın gelip bakacaklar beğenirlerse bir kaç hafta içinde almış olabilirim. Bir diğer düşüncem de aslında aracı istanbul dan alıp Gümüşhane'ye getirtmek. Oralarda otorapor da ekspertiz yapıp iyice arabadan emin olmak istiyorum. Erzurum'da acaba iyi ekspertiz yapan bir yer bulabilir miyim. Bu adamlar sonuçta araba satan bir firma gider anlaşır ekspertiz yapacağım yerle örneğin servis le kandırabilirler mi beni. Çok pimpirikliyim belki ama...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında aklıma şu da geliyor acaba önden kaza yaptı da farları uyduruk mu taktılar sonradan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sel0001 S kullanıcısına yanıt
    Pimpirikli olmakta fayda var ne boyasız arabalar taklacı güvercin çıkıyor sonuçta En can sıkanı da bu şekilde uzun yoldan gelip bakıldığında ekstra yazılmayanların çıkması. İnşallah böyle birşey olmaz tabi. Ufak tefek şeyleri varmış önemli değil onlar gayet alınabilir duruyor. 2012-2013 ikilemi de aslında bir tek büyük diskler diyebilirim. Yağ yakma olayı şans faktörü ve aracın ilk kontağını çeviren sahibinin rodaj süresince sağ ayağına hakimyetine bağlı. Üstte yazdığım gibi onun da önüne geçilebiliyor. Cth kodlular performans olarak daha fazla psi basıyor. Stock haldeyken 2013 bir gıdım daha iyi gidiyor. Ama misal aynı firmanın aynı yazılımı cave motora da cth motora da yapılırsa fark ortadan kalkıyor. İkisi de aynı gidiyor. Yoksa performans namına farklı bir parça yok sadece 2013lerin turbo yazılımını bir tık üstte kodlamışlar. Farlar değişir, hatta değişmişken far sensörü de takarlar. Önemli olan artık piyasada bulunmayan bir modelin temizini sorunsuzunu bulabilmek bence. Dikkatli kullanıp bakımları aksatılmazsa sorun çıkarma durumunu düşürmüş oluruz. Hiç bir şey garanti değil tabi. Stage 1 yazılım + dv + cold air intake kit takıp daha fazla yüklenmez ve dikkatli kullanırsanız sorunsuz binebilme şansınızı yükseltirsiniz.




  • Vexx7 V kullanıcısına yanıt
    Okudukça arabamı almak için heyecan duyuyorum aslında bunları zaten yapmış birinden de alınabilir belki ama aracı iyi kullandığından emin olmak zor. En iyisi Stock bulup bu şekle çevirmek... çok teşekkürler bilgiler için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinizin sayesinde gti konusu canlandı. sağolun arkadaşlar.
  • Rica ederim. Eğer uğraşırım derseniz vag-com kablo alın bir adet. Aliexpress'de çok ucuz ama gelmesi bir ayı bulur. Olmadı yurtiçinden 220tl'ye alın. Vcds programını internetten indirip laptop ile araca bakmaya gidin. Araç ile vag-com aracılığı ile laptop'a bağlayıp herhangi bir problem, kaçırma, güç düşüklüğü, hata kodu var mı kendiniz gözlemleyebilirsiniz. Hem kablo dursun gizli özelliklerini açar kapatırsınız aracın. İnternet de videolu nasıl yapılacağını anlatıyorlar.

    @toxoplazma
    Hakikaten ben yeni katıldım konuya gti ile fakat konu ölmüş biraz canlandıralım el birliğiyle
  • Vexx7 V kullanıcısına yanıt
    Vag com aslında her zaman insana lazım olacak birşey. Bir araştırayım.. evet konu canlansın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saffet Hocam hayirli olsun jantlarin, gule gule kullan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vexx7 V kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun yeni araciniz, Allah kaza bela vermesin, keyifli surusler. Basligi canlandirdiginiz icin de ayrica tesekkurler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amf23

    Hayirli olsun yeni araciniz, Allah kaza bela vermesin, keyifli surusler. Basligi canlandirdiginiz icin de ayrica tesekkurler.

    Teşekkür ederim

    Vag com bağlantısı için obdeleven diye bir ürün buldum. Bluetooth üzerinden telefonunuz ile kolay bir biçimde aracın durumuna bakabiliyorsunuz ve gizli özelliklerini kolayca açıp kapayabiliyorsunuz. Ara yüzü çok basit ve anlaşılır. Ebay'de satılıyor 50$'a. Tek sinir bozucu yanı her değiştirmeye credit adı altında para alıyor sizden program. Misal sound actuator sesini %50'ye getirdiniz. Sizden kredi istedi ödediniz. Daha sonra sesini %0 yapmak istediniz yine kredi istiyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=9Uwc_WL-s-Q
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.voltasit.obdeleven



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vexx7 -- 19 Mart 2017; 9:50:36 >




  • Merhaba arkadaşlar. Aracıma OBD2 ELM 327 modülü takıp, storedan Torque aplikasyonunu indirerek 0-100km denemesi yaptım.

    Araç durumu;
    2012 model stok, 68.327km'de(65.000 bakımı yapıldı), Shell V-power nitro+ 95 (%90 depo doluluğu), Falken ze 914 lastik(900km. de), Motul x-clean 8100fe yağ(100km. önce değişti), dış ortam sıcaklığı 12C derece, lastikler ısıtılmış, yağ sıcaklığı 90+ derece, çekiş kontrol açık, araç ağırlığı + sürücü ağırlığı + depo doluluğu paremetrelerini girerek yaptım.

    Elde ettiğim en iyi değerler;
    0-100: 6.4sn. (Hafif bayır aşağı)
    0-100: 6.7sn. (Düz yol)
    0-100: 7.4sn. (Hafif bayır yukarı)

    Not: Bayır aşağı ve bayır yukarı yollar farklı bölgeledeki farklı eğim derecesindeki yollardır. Aynı yoldan gidiş dönüş yapmadım.

    İyi tutan asfaltta denedim fakat birde havalar biraz daha ısındığında çekiş kontrol kapalı tekrar deniycem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vexx7 -- 21 Mart 2017; 15:40:25 >
  • Hocam 0-100ü çok deneme bence. Çünkü şanzımana çok yük biniyor. Onun yerine 100-200 , 80-120 denemesi yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    Hocam 0-100ü çok deneme bence. Çünkü şanzımana çok yük biniyor. Onun yerine 100-200 , 80-120 denemesi yap

    Haklısın şanzımanın çok üstüne gitmemek lazım

    Biraz deneme amaçlı oldu bu seferki genelde yükünü hafiflettikten sonra hızlanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vexx7


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    Hocam 0-100ü çok deneme bence. Çünkü şanzımana çok yük biniyor. Onun yerine 100-200 , 80-120 denemesi yap

    Haklısın şanzımanın çok üstüne gitmemek lazım

    Biraz deneme amaçlı oldu bu seferki genelde yükünü hafiflettikten sonra hızlanıyorum.

    Yani 6,4 ü görmüşsün. Artık yorma arabayı. Yazılım yapınca denersin bir kez daha. Sonra hiç elleme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar;

    İlandaki aracım satılıktır. Düşünen arkadaşlara duyurulur :) Araç ile ilgili merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.
    Fotoğrafları koyamadım, bugün koyacağım gün içerisinde.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-satilik-gti-411318512/detay/
  • Arkadaşlar bizim araçlar (2013, 1.4 180hp gti) kaç litre motor yağı alıyor acaba bilen varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.