Şimdi Ara

### POLO GTİ 6R ANA BAŞLIĞI ### (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.287
Cevap
19
Favori
226.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amf23 kullanıcısına yanıt
    Aliexpress tarzı sitelerde bulunabilir aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkann_06

    Aliexpress tarzı sitelerde bulunabilir aslında.

    Tesekkurler ama maalesef aliexpressden bulamamistim, neyse aramaya devam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. 5 gün önce bende bir 6r gti sahibi oldum. Alır almaz jantları detroit tarzı boyattım. Detroit en uçlara doğru siyah gitmiyor. Ben lastiğe kadar siyaha boyatıp ilizyonu daha da genişletmeye çalıştım. Eğer Sizin de 2011 - 2012 eski tip boyasız jantlarınız varsa boyatmanızı tavsiye ederim. Ortasını parlak aynalı yerine normal bıraktım. Böyle daha güzel duruyor bana göre aynalı biraz fazla iddialı geliyor bana.



  • Aracınız hayırlı olsun, araciniz benim aracım ile aynı renk. Benim GTi 2011 model ve 63bin km'de.(stock)

    Jantları bu haliyle daha çok seviyorum, siyah boya attirmayacagim ama mevcut jantlardaki çiziklerden dolayı komple orijinal rengine boyattiracagim. Siz nerede ve ne kadara yaptırdınız?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 5 Mart 2017; 14:2:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler. Ben Ankara'da ikamet ediyorum eğer buralara yolunuz düşerse Şaşmaz'da yaptırdım. Ustam tanıdık biraz hatıra 300TL'ye yaptı 4 tanesini. Maskelemesi çok olduğu için biraz daha zahmetli. Düz zımpara atılıp boyatması daha kolay. Belki daha uygun da olabilir.
  • Arkadaşlar 2011-2012-2013 Polo gti lar arasında çok fark var mı? Aslında 2013 istiyorum ancak çok pahalı geliyor bana. Ortalama 66bin civarında araçlar. Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sel0001

    Arkadaşlar 2011-2012-2013 Polo gti lar arasında çok fark var mı? Aslında 2013 istiyorum ancak çok pahalı geliyor bana. Ortalama 66bin civarında araçlar. Ne önerirsiniz?

    2011'lerin tamamı ve 2012'lerin son çeyreğe kadar satılanları CAV kodlu motora sahiptir. Stok turbosu 0.9-1.0 bar civarı basar. Fren diskleri küçüktür, durma mesafesi daha uzundur.

    2013'lerin tamamı ve 2012'lerin son çeyrekten sonra satılanları CTH kodlu motora sahiptir. Stok turbosu 1.2 bar basar. Stok olarak CTH'ler CAV'lardan daha hızlıdır ama yazılımla ikisi de eşit duruma gelir. Fren diskleri daha büyüktür. 2011'lere 15 inç demir kara jant uyarken, 2013'lere uymaz. 16 inç kara jant uyar. Yağ yakma durumu ise tamamen şans ve ilk kullanımdaki rodaja bağlıdır. yağ yakan 2011'ler de var, yakmayan da. aynı durum 2013'ler için de geçerlidir. Kazasız boyasız 2011 satılık vardı, cam tavansız gri renkli. Öyle bir araç alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: sel0001

    Arkadaşlar 2011-2012-2013 Polo gti lar arasında çok fark var mı? Aslında 2013 istiyorum ancak çok pahalı geliyor bana. Ortalama 66bin civarında araçlar. Ne önerirsiniz?

    2011'lerin tamamı ve 2012'lerin son çeyreğe kadar satılanları CAV kodlu motora sahiptir. Stok turbosu 0.9-1.0 bar civarı basar. Fren diskleri küçüktür, durma mesafesi daha uzundur.

    2013'lerin tamamı ve 2012'lerin son çeyrekten sonra satılanları CTH kodlu motora sahiptir. Stok turbosu 1.2 bar basar. Stok olarak CTH'ler CAV'lardan daha hızlıdır ama yazılımla ikisi de eşit duruma gelir. Fren diskleri daha büyüktür. 2011'lere 15 inç demir kara jant uyarken, 2013'lere uymaz. 16 inç kara jant uyar. Yağ yakma durumu ise tamamen şans ve ilk kullanımdaki rodaja bağlıdır. yağ yakan 2011'ler de var, yakmayan da. aynı durum 2013'ler için de geçerlidir. Kazasız boyasız 2011 satılık vardı, cam tavansız gri renkli. Öyle bir araç alabilirsin.

    Ayrıca yağ yakma olayına ek olarak;
    Aracın yağ jetlerini değiştirip, Eğer yağa acımam parası neyse veririm, 7500km'de bir değişirim derseniz motul 300v 5w30 ile ortadan kalkıyor yakma problemi.

    O kadar para veremem 15.000km'de değişsin derseniz motul 8100 x-cess/x-clean 5w40 veya liqui moly 4100 5w40 ile hem yağ yakmanın önüne geçer, hemde daha sessiz ve motoru daha koruyan yağlarla devam edebilirsiniz.

    Ben internetten getirtip serviste doldurmayla uğraşamam özel serviste mobil 1 esp 0w40 veya shell hx8 5w40 orada ne varsa doldurup devam edebilirsiniz.

    Yahut castrol dışındaki yağları imza karşılığında yetkili servislerde de değiştirebilirsiniz.

    Vw tercihi castrol edge 5w30 düşük viskozitesi yüzünden yüksek ısıda incelip çabuk buhar oluyor . Aracı koruduğunu da düşünmüyorum. Ayrıca dizel gibi çalışıyor araç bu yağla. Üstte yazdığım markaların 5w40 değilde 5w30'u da tercih olabilir.

    Sırf vw anlaşmalı diye ve de emisyon kuralları yüzünden ısrarla sözde sentetik grup III castrol edge koyuyorlar. Bastığınız anda çabuk ısınıyor ve buhar oluyor. Viskozite limiti düşük.(0w30 Alman ve Belçika yapımı veya 0w40 Alman yapımı dışında. Bunlar grup 4'e kayıyor fakat ülkemizde yoklar.) Yazık araçlara.

    Markaların sitelerine girip modellerin teknik veri pdflerinden değerlerine bakıp karşılaştırma yapabilirsiniz.

    Yukarıdaki örneklerin grup aşamaları şu şekilde;

    Grup I – mineral

    Grup II/II+ – hydrocrak (VI <120)

    Grup III – hydrocrack ( VI >120, Mineral kökenli “Sözde Sentetik” )

    Grup IV – polyalphaolefin ( insan yapısı Sentetik )

    Grup V – Ester & benzeri tam sentetik maddeler ( Ester veya Polyolester, süper üstün seviye Sentetik, jet uçak motorları için).

    Örneğin:

    Redline ( Grup V Polyester ) Motul 300V ( Grup V Polyester )

    Motul 8100 E-Tech 0W40 ( Grup IV/V Karışımı )

    Mobil 1 ( Grup IV )

    Motul 8100 xcess 5w40 (Grup IV) ~$60 – ( Tam bir F/P Ürünü, en uygun POE Yağdır )

    Alman Castrol SynTec 0w30 ( Grup IV )

    Amerikan Castrol SynTec 5w40 ( grup III ) ( Bazı kaynaklara göre içinde Grup 4 de var )

    Castrol Edge Sport 5w30 veya 10w60 ( Grup III )

    Motul 4100 Turbolight (Grup II? )

    Listeyi biraz daha sadeleştirecek olursak:

    Grup 1 – 20w50 gibi tam mineral yağlar

    Grup 2 – 15w40 gibi yeni nesil mineral yağlar

    Grup 3 – 10w40 gibi yarı sentetik, sentetik bazlı mineral yağlar

    Grup 4 – 5w40-10w60-0w30 vb. gibi tam sentetik PAO( polyalphaolefin ) yağlar

    Grup 5 – 5w40-10w60-0w30 vb. gibi tam sentetik POE( poly ester ) yağlar

    POE baz yağı Motul ve Redline kullanıyor. PAO’yu ise Castrol, Mobil vs kullanıyor.

    Ayıca şu makaleyi okuyun eğer polo gti aracınız olacaksa :)
    https://www.otopark.com/2016/06/motor-yaglari-hakkinda-merak-edilenler/
  • bunlar da benim polo gti'ın yeni Pabuçları..

    17 inç OZ Ultraleggera. oem jantlardan yaklaşık 3 kg daha hafif.

    oem jantlara göre daha offsetli olduğu için sanki spacer takılmış gibi jantlar daha dışarıda duruyor. arabayı daha bi güzel gösteriyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 12 Mart 2017; 19:52:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    bunlar da benim polo gti'ın yeni Pabuçları..

    17 inç OZ Ultraleggera. oem jantlardan yaklaşık 3 kg daha hafif.

    oem jantlara göre daha offsetli olduğu için sanki spacer takılmış gibi jantlar daha dışarıda duruyor. arabayı daha bi güzel gösteriyor.



    Bu jantlari vw grubu araclara cok yakistiriyorum. Yurt disinda 18" takan var pololara ama bizim yol kosullarimiza gore en ideali olmus. Gule gule kullanin guzel tercih

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vexx7


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    bunlar da benim polo gti'ın yeni Pabuçları..

    17 inç OZ Ultraleggera. oem jantlardan yaklaşık 3 kg daha hafif.

    oem jantlara göre daha offsetli olduğu için sanki spacer takılmış gibi jantlar daha dışarıda duruyor. arabayı daha bi güzel gösteriyor.



    Bu jantlari vw grubu araclara cok yakistiriyorum. Yurt disinda 18" takan var pololara ama bizim yol kosullarimiza gore en ideali olmus. Gule gule kullanin guzel tercih

    teşekkür ederim. senin polo'nun eski sahibiyle bir kez tanışma fırsatım olmuştu. baya yüklüydü. şu anda modifiye durumu nedir? yazılım vs var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vexx7


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    bunlar da benim polo gti'ın yeni Pabuçları..

    17 inç OZ Ultraleggera. oem jantlardan yaklaşık 3 kg daha hafif.

    oem jantlara göre daha offsetli olduğu için sanki spacer takılmış gibi jantlar daha dışarıda duruyor. arabayı daha bi güzel gösteriyor.



    Bu jantlari vw grubu araclara cok yakistiriyorum. Yurt disinda 18" takan var pololara ama bizim yol kosullarimiza gore en ideali olmus. Gule gule kullanin guzel tercih

    teşekkür ederim. senin polo'nun eski sahibiyle bir kez tanışma fırsatım olmuştu. baya yüklüydü. şu anda modifiye durumu nedir? yazılım vs var mı?

    Evet stage2'ye kadar çıkarmış. Güzel yürüyormuş ama şu an stock. Parçalar duruyor kendisinde hala. İmkan oldukça ben parça parça alıp en azından stage1 hale getirmeyi düşünüyorum. 68.000km'de artık ne olur ne olmaz stage2 görsün istemiyorum bu aşamadan sonra açıkcası. Önceliğim motor şanzıman sağlığı. Bugün motul 8100 x-clean fe 5w30 ile değiştirdim yağı. Üstelik yağı 1 ay önce değişmişti. Acımadım değiştirdim. İçim daha rahat. Bakalım ne fark olacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vexx7 -- 13 Mart 2017; 19:59:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vexx7


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vexx7


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    bunlar da benim polo gti'ın yeni Pabuçları..

    17 inç OZ Ultraleggera. oem jantlardan yaklaşık 3 kg daha hafif.

    oem jantlara göre daha offsetli olduğu için sanki spacer takılmış gibi jantlar daha dışarıda duruyor. arabayı daha bi güzel gösteriyor.



    Bu jantlari vw grubu araclara cok yakistiriyorum. Yurt disinda 18" takan var pololara ama bizim yol kosullarimiza gore en ideali olmus. Gule gule kullanin guzel tercih

    teşekkür ederim. senin polo'nun eski sahibiyle bir kez tanışma fırsatım olmuştu. baya yüklüydü. şu anda modifiye durumu nedir? yazılım vs var mı?

    Evet stage2'ye kadar çıkarmış. Güzel yürüyormuş ama şu an stock. Parçalar duruyor kendisinde hala. İmkan oldukça ben parça parça alıp en azından stage1 hale getirmeyi düşünüyorum. 68.000km'de artık ne olur ne olmaz stage2 görsün istemiyorum bu aşamadan sonra açıkcası. Önceliğim motor şanzıman sağlığı. Bugün motul 8100 x-clean fe 5w30 ile değiştirdim yağı. Üstelik yağı 1 ay önce değişmişti. Acımadım değiştirdim. İçim daha rahat. Bakalım ne fark olacak..

    güle güle kullan, kazasız belasız. havalar düzelsin, ankaralı gti'cılar olarak buluşur bir çay içer muhabbet ederiz.
  • Teşekkür ettim. Aynen havalar biraz daha düzelsin buluşma ayarlayalım.
  • Vexx7 V kullanıcısına yanıt
    Kardeşim çok ama çok teşekkür ediyorum. Çok bilgilendirici oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sel0001

    Kardeşim çok ama çok teşekkür ediyorum. Çok bilgilendirici oldu.

    Bilgiyi ben yazdım teşekkürü vexx aldı

    Sen yağları mı sordun araçları mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakma kardeşim. İki mesajı da aynı kişi yazdı sandım. İkinciyi uzun olunca bir de devamı gibi olunca fark edemedim. İkinize de çok ama çok teşekkür ediyorum. Sağ olun. Çok bilgilendiri oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ettik
  • Ya aslında şunu tam anlayamıyorum 2011 model bir araç alıp yazılımla 2013 gibi bir hıza çeviriyoruz tamam ama bu durum motora zarar vermiyor mu? Örneğin 1.2 bar yapsak turboyu sıkıntı olmuyor mu? Yoksa 2013 model olanlar da aynı motor aynı parçalara sadece fabrikasyon yazılımla mı ulaşıyorlar? 2013 Stock almak 2011 yazılımlı almaktan daha mı iyidir yoksa hemen hemen aynı mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sel0001

    Ya aslında şunu tam anlayamıyorum 2011 model bir araç alıp yazılımla 2013 gibi bir hıza çeviriyoruz tamam ama bu durum motora zarar vermiyor mu? Örneğin 1.2 bar yapsak turboyu sıkıntı olmuyor mu? Yoksa 2013 model olanlar da aynı motor aynı parçalara sadece fabrikasyon yazılımla mı ulaşıyorlar? 2013 Stock almak 2011 yazılımlı almaktan daha mı iyidir yoksa hemen hemen aynı mıdır?

    2011 olanlar 1.0 bar, 2013'ler ise 1.2 bar basıyor. yazılımla 1.4-1.5 bar civarı basıyorlar. 2011'ler yazılımdan sonra stok 2013'ten hızlı oluyor. yazılımı işi bile bir yerde yaptırırsan bir zararı olmaz. ama uygun modifiye parçalarını kullanacaksın.
  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.