Herkese hayırlı bayramlar 2018 1.0 tsi Dsg comfortline polom var. Şuan 165 bin km de. Tercihen 2020 model üstü 100 bin km altı bir ufak tefek bir araç arıyorum. Nispeten donanımlı olan car play vs.. Bütçem 1 milyon civarında Aklımda 1.3 tce Clio var. Bu rakamlara bulunabilir mi? Alternatif olarak ne alınabilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Polo'dan Neye Geçilir?
-
-
Geçme sebebi önemli. Km mi araç mı keyfen mi
Polodan clioya geçseniz bir düşüş yaşanacağı bariz. Clio yalıtım ve yol tutuş, sürüş olarak poloyla çekişir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aslında araçtan memnunum. Makyajlı polo düşündüm ama fiyatları yüksek.
Km yükseldiği ve güncel modellere göre donanım az kaldığı için değiştireyim diyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla hocam garip helecek ama 2016 polodan son kasa poloya geçtim kız arkadaşımda da son model clio var, polonun kalitesi eskisi gibi değil clioya denk diyebilirim. Bariz bir düşüş olmaz diyebilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Polo’dan Clio’ya geçiş segment düşmek gibi olur ama sonuçta daha güncel bir araca geçeceksiniz. 1.0 Evolution‘lar da fena durmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Seni burada topa tutarlar hocam bayram bayram neye uğradığını şaşarsın. Ne demek Polo, Clio'dan çok farklı değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki başka ne alabilirim
Clio yu sadece 1.3 tce olarak düşünüyorum. Bunlarda da termostat sorunu varmış. Tamiratı ne kadara mal oluyor acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
13 sene evvel 12 senedir kullandığım manuel Polo’ dan otomatik Jazz’ a geçmiştim…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sıfırlarında kalite olarak çok fark yok. Ben Megane E-Tech ile id4'ü incelemiştim. Megane E-Tech malzeme kalitesi olarak daha kaliteli geldi. VW'de şöyle bir durum var. Araçlarinda donanımı kısıyor, donanım ekletirsen de çok para istiyor. VW'de eklettiğin donanimlar, Renault'ta baz paket ya da orta pakette bulunuyor zaten. VW'nin eski cazibesi kalmadı yani. Bakma sen bizim ülkede hala tuttuğuna. Özelllikle elektrikli araç tarafında kötü durumdalar. Yazılım kötü, uzaktan kontrol yok, doğuş oto fazla kar peşinde olduğu için TR'ye düşük menzillisini getiriyor, bi de üstüne Tesla kadar fiyat istiyor. Uzun yolda 400-420 km gerçek menzile sahip full donanımlı, yazılımı en iyi, uzaktan kontrollü, 185 kw gücünde hızlı şarjlı (%10-80 ortalaması 110 kw), SUV - JD Large segmentine sahip, geniş iç hacimli ve bagaj kapasiteli Juniper'in 1,86 milyon TL'ye; uzun yolda 480-500 km gerçek menzile sahip, yazılımı id4'e benzer, 135 kw gücünde hızlı şarjlı (%10-80 ortalaması 105 kw), hacim ve bagaj kapasitesi olarak id4'e benzer, enerji verimliliği yüksek, full donanımlı (v2l ve araç içi ev prizi bile var.) Kia Ev3 Long Range GT Line'ın 1,8-1,9 milyon TL'ye (bazı bayiler %10 ötvye soksrak veriyorlar); satıldığı bir ülkede uzun yolda 280-300 km menzile sahip, 145 kw gücünde hızlı şarjlı (fakat %10-80 ortalaması 87 kw), kısıtlı donanımlı, yazılımı kötü olan VW id4 pure araca 1,7 milyon TL vermem. Bu şarlarda bana göre id4'ün ya da bu menzillerdeki/özellikteki/donanımdaki herhangi bir aynı segment elektrikli aracın (Mesela Atto3) fiyatı 1.3-1,4 milyon TL civarlarına konumlanmalı. O da kredi imkanı sunulduğu takdirde (bakınız e-c4x 1,4 milyon TL bayi fiyatı). Hatta BYD teşvikli olduğu için daha ucuza vermeli.
-
Ibiza nasılsın olur peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
genelde insanlar b segmentinden sıkılıp daha ferah bişeye geçmek ister,siz neden tekrar b bakıyorsunuz
-
Hocam c segment araçlar bütçemi aşıyor. Model dusurmem gerekiyor
Hemde oturduğum yerde park yeri çok sıkıntılı. Polo ya bile çok zor yer buluyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
anladım,o zaman bence fabia bak clioya falan bakma çünkü o kalitesizliği hissedersin,fabia ise iç genişlik ve kullanışlık olarak bence polodan bile üstün 1,0tsi fabia makyajlı çok iyi olur
-
Hahahaha valla hocam görünen köy klavuz istemez çıtır çutur trim sesi var arabanın her yerinde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araçta bir sıkıntı olabilir hocam. Son kasa Polo C segmenti bazı araçlardan bile kaliteli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bizim kurumda 5-6 kişide var hepsi aşağı yukarı aynı sorunlardan muzdarip. Hatta 2024 model olanda arka kapıdaki hoparlörleri bile çıkartmışlar. Gittikçe maliyet azaltılmaya çalışılıyor ve bu hissediliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gsr2 den sonra kalite baya düştü. Benim araçta trim sesleri yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende de 2014 model 1.6 tdi dsg polo var km 106k oldu. Bende daha büyük neye geçebilirim diye düşünüyorum golfler el yakıyor aşırı pahalı.
-
Herkese önerdiğimi sanada öneririm egea cross hibrit düşün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özellikle golf7 piyasası çok saçma bir hal almış durumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Seni burada topa tutarlar hocam bayram bayram neye uğradığını şaşarsın. Ne demek Polo, Clio'dan çok farklı değil |
Benzer içerikler
- alfa romeo giulietta 1.4 170 hp
- suzuki swift yorum
- toyota corolla 1.4 d-4d
- megan 2 neden tutulmuyor
- toyota corolla mı megane 4 mü
- en az yakan arabalar
- uçan araba fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X