Şimdi Ara

Polo'dan Neye Geçilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: MMX 166 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı bayramlar


    2018 1.0 tsi Dsg comfortline polom var. Şuan 165 bin km de.

    Tercihen 2020 model üstü 100 bin km altı bir ufak tefek bir araç arıyorum. Nispeten donanımlı olan car play vs..

    Bütçem 1 milyon civarında

    Aklımda 1.3 tce Clio var. Bu rakamlara bulunabilir mi? Alternatif olarak ne alınabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Geçme sebebi önemli. Km mi araç mı keyfen mi

    Polodan clioya geçseniz bir düşüş yaşanacağı bariz. Clio yalıtım ve yol tutuş, sürüş olarak poloyla çekişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coobaydın C kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında araçtan memnunum. Makyajlı polo düşündüm ama fiyatları yüksek.

    Km yükseldiği ve güncel modellere göre donanım az kaldığı için değiştireyim diyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coobaydın C kullanıcısına yanıt

    Valla hocam garip helecek ama 2016 polodan son kasa poloya geçtim kız arkadaşımda da son model clio var, polonun kalitesi eskisi gibi değil clioya denk diyebilirim. Bariz bir düşüş olmaz diyebilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo’dan Clio’ya geçiş segment düşmek gibi olur ama sonuçta daha güncel bir araca geçeceksiniz. 1.0 Evolution‘lar da fena durmuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • momenty kullanıcısına yanıt

    Seni burada topa tutarlar hocam bayram bayram neye uğradığını şaşarsın. Ne demek Polo, Clio'dan çok farklı değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki başka ne alabilirim

    Clio yu sadece 1.3 tce olarak düşünüyorum. Bunlarda da termostat sorunu varmış. Tamiratı ne kadara mal oluyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Egea dan chr ye geçilir mi ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 13 sene evvel 12 senedir kullandığım manuel Polo’ dan otomatik Jazz’ a geçmiştim…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Sıfırlarında kalite olarak çok fark yok. Ben Megane E-Tech ile id4'ü incelemiştim. Megane E-Tech malzeme kalitesi olarak daha kaliteli geldi. VW'de şöyle bir durum var. Araçlarinda donanımı kısıyor, donanım ekletirsen de çok para istiyor. VW'de eklettiğin donanimlar, Renault'ta baz paket ya da orta pakette bulunuyor zaten. VW'nin eski cazibesi kalmadı yani. Bakma sen bizim ülkede hala tuttuğuna. Özelllikle elektrikli araç tarafında kötü durumdalar. Yazılım kötü, uzaktan kontrol yok, doğuş oto fazla kar peşinde olduğu için TR'ye düşük menzillisini getiriyor, bi de üstüne Tesla kadar fiyat istiyor. Uzun yolda 400-420 km gerçek menzile sahip full donanımlı, yazılımı en iyi, uzaktan kontrollü, 185 kw gücünde hızlı şarjlı (%10-80 ortalaması 110 kw), SUV - JD Large segmentine sahip, geniş iç hacimli ve bagaj kapasiteli Juniper'in 1,86 milyon TL'ye; uzun yolda 480-500 km gerçek menzile sahip, yazılımı id4'e benzer, 135 kw gücünde hızlı şarjlı (%10-80 ortalaması 105 kw), hacim ve bagaj kapasitesi olarak id4'e benzer, enerji verimliliği yüksek, full donanımlı (v2l ve araç içi ev prizi bile var.) Kia Ev3 Long Range GT Line'ın 1,8-1,9 milyon TL'ye (bazı bayiler %10 ötvye soksrak veriyorlar); satıldığı bir ülkede uzun yolda 280-300 km menzile sahip, 145 kw gücünde hızlı şarjlı (fakat %10-80 ortalaması 87 kw), kısıtlı donanımlı, yazılımı kötü olan VW id4 pure araca 1,7 milyon TL vermem. Bu şarlarda bana göre id4'ün ya da bu menzillerdeki/özellikteki/donanımdaki herhangi bir aynı segment elektrikli aracın (Mesela Atto3) fiyatı 1.3-1,4 milyon TL civarlarına konumlanmalı. O da kredi imkanı sunulduğu takdirde (bakınız e-c4x 1,4 milyon TL bayi fiyatı). Hatta BYD teşvikli olduğu için daha ucuza vermeli.





  • Ibiza nasılsın olur peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genelde insanlar b segmentinden sıkılıp daha ferah bişeye geçmek ister,siz neden tekrar b bakıyorsunuz

  • Zibidi Gonzales kullanıcısına yanıt

    Hocam c segment araçlar bütçemi aşıyor. Model dusurmem gerekiyor

    Hemde oturduğum yerde park yeri çok sıkıntılı. Polo ya bile çok zor yer buluyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt

    anladım,o zaman bence fabia bak clioya falan bakma çünkü o kalitesizliği hissedersin,fabia ise iç genişlik ve kullanışlık olarak bence polodan bile üstün 1,0tsi fabia makyajlı çok iyi olur

  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt

    Hahahaha valla hocam görünen köy klavuz istemez çıtır çutur trim sesi var arabanın her yerinde  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • momenty kullanıcısına yanıt
    Araçta bir sıkıntı olabilir hocam. Son kasa Polo C segmenti bazı araçlardan bile kaliteli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alprklt A kullanıcısına yanıt

    Bizim kurumda 5-6 kişide var hepsi aşağı yukarı aynı sorunlardan muzdarip. Hatta 2024 model olanda arka kapıdaki hoparlörleri bile çıkartmışlar. Gittikçe maliyet azaltılmaya çalışılıyor ve bu hissediliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • momenty kullanıcısına yanıt

    Gsr2 den sonra kalite baya düştü. Benim araçta trim sesleri yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de 2014 model 1.6 tdi dsg polo var km 106k oldu. Bende daha büyük neye geçebilirim diye düşünüyorum golfler el yakıyor aşırı pahalı.

  • SHIHAD kullanıcısına yanıt

    Herkese önerdiğimi sanada öneririm egea cross hibrit düşün.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedman kullanıcısına yanıt

    Özellikle golf7 piyasası çok saçma bir hal almış durumda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.