Merhaba, 2021 polol 1.0tsi manuel comfort paket 50 bin küsür kmde arabam var. Daha önce de başka bir b sınıfı araç kullandım. Poloyu satıp deri koltuklu, sunrooflu otomotik vites büyük bir araç almak istiyorum. Volvo s80 ikinci elde 2011-2015 model arası alınır mı sizce? Kullananlar oldu mu? 1.6 dizel versiyonlarına baktım sarı sitede. Onlarda powershift şanzıman varmış. Bu sebepten dolayı 2.0 dizel ilanlarına bakıyorum. 2.0 dizel verisyonlarında vites geartronicmiş. Önerisi olan var mı? Başka model araç da olur. B sınıfı araçtan büyük konforlu bir araca geçmek istiyorum özetle. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inanaras -- 4 Temmuz 2024; 4:42:14 > |
Polo 1.0tsi den volvo s80 e geçilir mi



-
-
e segment yerine daha yeni d segment olsa masraf acisindan rahat edersiniz.
Passat superb belki insignia sizin memnun eder.
sanirim kucuk aractan memnun degilsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alacağınız araç bakımlı olduktan sonra neden geçilmesin ki, bende aynı b segment araçtan E/D segment araçlara geçme düşüncesindeyim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
S80 kronik sorunu pek olmayan taş gibi bir araç, PowerShift almanızda da altyapı Ford olduğu için bir mahsur yok
Götürün iyi bir ekspere motoru şanzımanı arabayı Didik didik kontrol ettirip alın geçin
Katırdan uçağa geçmiş olursunuz:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
motora şanzımana icazet verecek bir eksper var mı sence ?
hiç sahit olduğun bir olay oldu mu ? ben yıllardır sektördeyim böyle bir garantiyi kimse vermiyor
araç satan kurumsal yerler dahi 6 ay garanti vererek şayet bilmedikleri bir araçsa kumar oynuyorlar
sorunlu çıkan araç olursa iade alıp uygun fiyatlı yaptırıp tekrar piyasaya sürerek kardan zarar oynuyorlar...
ki şuan 2.el araçlar bilmem kaç kere ruhsat değişmiş çoğu patates durumda araçlar, temizini bulmak zor veya hakkettiği parayı yüksek istiyorlar...
800 ise piyasası 1.100.000₺ istiyor gibi
kapalı kutu...asla risk alıpta birşey diyemezler...
diyecek uzmanda yok diyorum...
hele konu çift kavrama powershift veya dsg ise... direk kucağına alırsın...
nur topu gibi bir sorunun olur...
bugün revizesi 80-100bin...
oda ayar tutturabilirlerse...
bence hiç risk almayın...
2.4 D5 bakın derim...en sorunsuz gerek motor, gerek şanzıman versiyonu
V8'i dahi yok paraya giderdi bu kasanın...
ne oldu ise son zamanlarda
2milyon'a yakın fiyatlar istiyorlar...
dikkatli olmakta fayda var...
eski ve sorunlu ayar tutmayan bozuk volvo incir ağcını evin ortasına dikmez...
dikeceği yer çok sıkıntılı bir yer olur...
www.sahibinden.com
Just a moment...https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-emsalsiz-degerde-fabrikadan-son-cikan-s80-v8-awd-lerden-1181833724/detay
-
S80e binip potansiyel 80 100 binin lafını edecekseniz arkadaşa egea önerin.
Ustası olmasa herhalde kalkıp Volvo bakmaz
Tarcanlar gibi ekspertiz firmaları gayet de aracın seceresini çıkarıyor
2.4d sağlam bir ünite evet,yalnız onu vermişken arıza durumunda nereye götürecek parçaları nereden getirecek ustaya onu da yazsaydınız.
1.6d trilyon tane satmiş motor
2.4d bin tane satmiş motor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 4 Temmuz 2024; 10:42:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
volvo'da bu rakamlar çarpanı ile karşılıyor kullanıcıyı
konuyu açalım
POLO'dan geçecek... bu dikey bir geçiş değil... füze ile seyahat sonrası geçiş gibi birşey olacak...
Volvo servis listem var :) hangi il'de olduğu önemli.
gerekirse bana direk ulaşarak kayıtlı servis ağları üzerinden destek sunar, detayları paylaşırım.
(2012 yılında 1.6D Düz vites tecrübem oldu, havuzumda V8'inden 1.6D powershiftlere kadar hizmet veren araçlar vardı)
1.6d ünite muazzam bir makina... citroen C2'den Volvo S80'e kadar sayısız araçta hizmet verdi...
gel gelelim o kasada powershift ile iş bilmeyen insanların oluşturduğu hasarla çok uğraştık, halen de uğraşıyoruz.
çift kavrama şanzıman 2 tonluk araçlarda nelere yol açıyora ait bir çok görsel var...ufak bir araştırma yapılınca çıkıyor...
2.4d volvo'nun bugüne kadar ürettiği (turbolu) en sorunsuz ünite diyebilirim.
1 milyon bandında bir para harcanacak ise en azından keyifli olana bakılmalı derim.
-
Vag grubundan devam bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu soruyu değil volvo herhangi bir c, d ve e segmenti için sorsanız evet derim. otomobil maceram b segmentiyle başladı uzun seneler b segmenti araçlar kullandım, sonrasında c ye geçiş yaptım ve uzun seneler de c segmenti araç kullandım. birkaç aydır ise d segmenti kullanıyorum, bütçe dahilinde çıkılabilecek en üst segmente kadar çıkılmalı. b den c ye büyük fark var, c den d ye de büyük fark var.
-
Araç 1700kg,2 ton diil.
Alacağı 2.4d araç 2012,1.6d araç 2014-15 model
İş bilmeyen insan demişsiniz evet iş bilmeyen insandan araç almamak için zaten eksper yaptırıp arabayı kontrol ettiriyoruz:)
PowerShift çift kavrama bu da doğru,fakat potansiyel sorununuz o da eğer çıkarsa sadece şanzıman kaleminde kalıyor, parça aramiyorsunuz.
Matematiğe vurursak işi:
Yeni, parçası her yerde bulunan 1.6d PowerShift büyüktür
Eski parçası her yerde olmayan 2.4d geadtronic:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 d3 geartronic önerirdim ben.. mantıken evet 1.6d powershift daha önde, sorun çıkarsa da bunların içi dışı biliniyor çift kavrama revizyonu zor değil, parça usta bol ama sonuçta o motor hiç yakışmıyor araca.
5 silindir gürül gürül dizelle, o yumuşak geartronic şanzımanın uyumu şahane. temizini kovalamak çok önemli.
-
Ya tamam arkadaş en birinci sensin. Yedin bizi her konuda her modelde riv riv riv
-
yakıt ve yolcularla + var ise bagaj beraber araç 2TON ağırlığa ulaşıyor ortalama
ki geneli bu şekilde kullanıyor....
araç 1700kg diyerek bir + oluşturamazsın...
çünkü çift kavrama sistemin çalıştığı araçlara bakacak olursak Passat harici geneli b-c segment araçlar
ağırlık seven bir şanzıman değil ki sorun çıkarmaya teşne bir mekanizma hepimiz biliyoruz.
eksperlere çok güveniyorsun, piyasa patlak araba ve davalık insan dolu...
varsayımlarla bir yere varamayız...sen genele yayılmış olanı alalım diyorsun OK eyvallah
matematiğin doğru ama sorunsuz seçenek varken kumar oynamaya deymez demek istiyorum
hatta alınabiliyorsa 1.6T benzinli versiyonu bakılmalı bence...
S80'e biniyorsun aslan ve yem eğrisi derim o zaman... almışken şöyle benzinli olsun
temiz olsun...
-
alman tankı satılıp s80 alınır mı ya?
-
Çoluk çombalak bekleme yapmasın sohbet ediyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6t olan baş belası ecoboost Ford motoru:)
Kullanıcı tercihi biraz, parça sıkıntısı çekmem bulurum diyorsa 2.0 2.4 alsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ortada buluştuk
2.0 D4 veya
2.4 D5
bu kasanın hakkı bu motorlar evet....
-
B6 passat 2.0 TDI kullanıcısı ile konuşuyorsun hacim nedir iyi bilirim:)
Ama Volvo dan 2.0 2.4 araba alacaksan ustan parçacın olacak :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
lise yıllarımdaki reno safrane hayranlığım geldi konuyu okuyunca, şimdiki aracımla sanırım 4-5 tane en temizinden safrane alabilirim ama almıyorum, almam acaba neden?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gecilir lakin powershiff e asla bulasmayin.
2.0 d4 geartronic tam otomatik alin geçin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X