Şimdi Ara

Polo 1.0 Highline - Yeni 208 GT Line Donanım ve Motor Karşılaştırması (Anormal Fark)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
4.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 48
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • beyinsis (8 mesaj) Takeshi Kovacs (5 mesaj) 207m (3 mesaj) icemy (3 mesaj) i am groot (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (45 mesaj) Mini (4 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Polo 1.0 Highline - Yeni 208 GT Line Donanım ve Motor Karşılaştırması (Anormal Fark)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    603 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Hemen düzelttin madalyayı kaptın. Tebrikler dostum.


    Şeritlerin okunmadığı yoldada şerit takip sensörleri çalışıyormu ? Sanırım hızlıca okuyarak hemen cvp verme arayışına girdiğin için atlamış olmalısın.. şerit yok yolda neyi okuyacak sensörler ? Mesela şarköy tekirdağ arası şerit takip ne işime yarıyacak ?

    Ayrıca satış adetlerinden yola çıkarsan bence doğru bir harekette bulunmazsın.. mesela 2020 senesinde avrupada en çok satılan araba golf oldu.. bunu ne yapacaz ?

    Verilerle gelirsen bendede çok veri var sabaha kadar verileşiriz..

    Önemli olan aynı paraya satılan iki arabadan hangisinin tercih edileceği..

    Tercih : Polo..

    Hatta daha pahalı satılsa bile polo..

    208 bugün var yarın ?? 508 e ne oldu sahi? Varmı satışı falan ? En son huracanla yarışıyordu fiyatta  



    Alıntıları Göster

    Serit takip yolun %100unde calismak zorunda degil. Ben virajlarin %90ini serit takipe aldiriyorum. Bu esnada da direksiyonu birakiyor degilim ancak, surusu rahatlatip, guvenligi artiriyor


    Pug asiri kar yuzdesi odakli bir stratejiye gecmeye calisti ve bazi modellerde patladi. 508.in tr pazari icin patlamasi normal. Cunku rakibi passat degil, arteon.du. O sinifin satis adetleri belli


    Golf 7 guzel aracti. Golf 8.de belli standartlarin ustunde gelecektir


    Serit takip

    Uzun far asistani

    Acc

    Sehir ici aktif frenleme radari

    Kor nokta sistani

    Matrix led farlar

    Arka bagimsiz suspansiyon

    Dcc - ayarli suspansiyon

    Ergoactive yari deru elektrikli isitmali koltuklar

    Cam tavan

    Hayalet gosterge

    Karartilmamis camlar

    360 derece kamera

    Anahtarsiz giris calistirma

    17 jantlar

    Far yikama

    Silecek suyu isitma

    Webasto motor ve kabin isitma sistemi

    +150 bg benzinli

    Otomatik vites


    Opsiyonlariyla dolu bir golfu ben de isterim. Artik ozellikle webastoyu ciddi ciddi istiyorum. Umarim adam akilli fiyatlarla getirirler. 320.yi gecerse, passatin arkasinda kalir




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    3235 Mesaj

    Ayyyyynen karşiim.


    Şu marka algıcıları ülkede siyasetçiler kadar tehlikeli. İnsanları kötüye/yanlışa/gereksize yönlendiriyorlar.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    escanor_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    860 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    208, +50 binlik farka rağmen Polo’ya erişemiyorsa burada bir sorun var demektir.

    Bu kıyasta ki iki araçtan algıyla küçümsenen Polo, insanların tercih sebebiyse demek ki gerçekte 208 başarılı bir model değildir.

    Polo’nun kalite de, işlevsellikte, fonksiyonellikte ve de vermlilikte ki karşılığı pejoda ki 308’dir. Biri pargalıysa diğeri fransuvadır.

    Bunu fiyatından da anlayabilirsiniz.

    Pejo’da ki donanımlar, sebebi bilinmeyen elektronik arızaların potansiyelini arttırabilir, aman dikkat

    Çıkmış gene meydana dinci Volkswagenci  

    95 Hp Polonun kendine hayrı yok. DSG de cabası. Ayrıca Clio 4 bu sene en çok satan B HB oldu şimdi en iyi B o mu oluyor? Sıkıyorsa o kadar donanımı VW koysun eminim ki 208 den önce dağılır. Caz yapmayı bırak işine bak.

    |
    |




  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    Kapıyı kapatınca gelen o tok kapı sesi, önde ve arkada bulunan woswos simgesinin yaşattığı fevkalade premium hissi... tsi motorun o eşsiz gücü ve hırıltısı, dsg şanzımanın yaşattığı o eşsiz heyecan... ANLAYAMAZSINIZ!
    Şakası bir yana woswos liste fiyatının altında veriyor olabilir . Birde bizim vatandaşın satmak için araba aldığını unutmayın. Aynı fiyatta bile olsalar 2. Elde woswos pejodan daha değerli kalır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    12775 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i am groot

    Suv tarafını pejo domine etmeye başladı. Taleplerden anlaşıldığı kadarıyla 208 ile de b hatchback'i ele geçirecek. Donanımı, performansı, tipi bariz şekilde daha iyi olan araç için aksi düşünülemez zaten. 308 de yeni görünümüne kavuşup bağımsız süspansiyonlar ile gelirse artık vw hegemonyası sona erecek gibi duruyor.

    çok klişe olacak ama bir zamanlar her yeni çıkan telefona iphone killer diyorlardı. seninki de bu hesap.


    tiguan eskiyen yüzüne rağmen avrupa'da suv satışlarında bir numara. 3008 ancak 4. sırada kendine yer bulabilmiş. 308 bir bağımsız süspasiyona kavuşsa herşey çözülecek öyle mi? :))) avrupa'da zaten golf 1. de türkiye'de hiç mi farketmedin insanlar sedan tercih ediyor, bunun tek bir istisnası var; golf. golf hb olduğu halde c sınıfında en sevilen araç türkiye'de. millet 20 yaşındaki golf'e bile saldırıyor. şirket arkadaşım 20 yaşında golf almıştı, "çok yaşlı değil mi?" dediğimde "abi golf" diye cevaplamıştı. kimse bunu 308 için demez. 308 zaten 20 yaşında gerçekten yamulup kalan bir araba.


    vw dünyada ilk sırayı toyota ile paylaşıyor satışlarda. pejo nireee vw nireee? aralarında fersahlar var.


    bu forumdaki bir kısım zevat neden pejo ve citroen'in birinci olması için yanıp tutuşuyor anlamadım gitti. ne var? aslan logosu mu çekiyor sizi? sebep nedir? gerçekten anlayamıyorum.





  • Yarbay
    2609 Mesaj

    zaten o donanımları koymasa satamıyacağını biliyor

    |
    |
  • Yarbay
    6810 Mesaj

    Polo molo alinmaz kutu gibi araba enistemde 2004 modeli var tavani sarkti, bobin patlatti, klima gazi kacti, bilmem ne arizasi oldu. Sorun ustune sorun lanet ettirdi araba. Sifir almisti bir ton ogretmen maasindan kredi cekip para ayirip. Karsi komsusunda 2005 toyoto corolla var canavar gibi adam fabrikadan ciktigi misali hala kullaniyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1133 Mesaj
    Şahsi düşüncem,

    190'a verirlerse Polo Comfortline,

    230'a verirlerse GT Line 208 alınır.

    Bence fiyat donanım olarak bakmak lazım olaya.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    16 Mesaj

    ağır vw fanboyusunuz gördüğüm kadarıyla. vw rakibi her markayı övene sizi saldırtan sebep nedir ? pejonun konuşuluyor olması neden rahatsız ediyor bu kadar sizi, ne çıkarınız var ? mevcut kasasını savunmadığım 308 için bir paragraf yazı yazmışınız bir de :D


    toyota dayanıklılık ve sağlamlığı ile vw grubu konforuyla, pejo da estetik araç tasarımı ve alt segment araçlardaki zengin donanımlarıyla ön planda günümüz için. Gösterişe daha çok önem veren türk insanı için, konfor tarafında da eksikliklerini (trim sesi, ses yalıtımı) kapatmaya devam eden pejonun daha cazip hale gelmeye başlaması bir gerçek.


    20 yaşındaki golfunuzle mutluluklar dilerim size :)

    |
    |
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    Tebrik ederim reklamını yaptığına göre pug hisselerini satabilirsin artık.Ya pug hissedarısın ya da vw fanboylarını kışkırtmak istiyorsun her iki şekilde de evde oturmaktan canın sıkılmış bence.

    Al birini vur ötekine forumda vw pejo ve honda fanboylarindan gına geldi artik düzgün birşey konusamaz olduk adam mercedes s mi bmw 7 mi diye sorsa biri çıkıp bunlar arabami 308 varken diyen bir kitle var artik




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Al birini vur ötekine forumda vw pejo ve honda fanboylarindan gına geldi artik düzgün birşey konusamaz olduk adam mercedes s mi bmw 7 mi diye sorsa biri çıkıp bunlar arabami 308 varken diyen bir kitle var artik



    Alıntıları Göster

    Hepinizi davet ettik gruba,Acın bir facebook hesabı rahat edin;)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    12775 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i am groot

    ağır vw fanboyusunuz gördüğüm kadarıyla. vw rakibi her markayı övene sizi saldırtan sebep nedir ? pejonun konuşuluyor olması neden rahatsız ediyor bu kadar sizi, ne çıkarınız var ? mevcut kasasını savunmadığım 308 için bir paragraf yazı yazmışınız bir de :D


    toyota dayanıklılık ve sağlamlığı ile vw grubu konforuyla, pejo da estetik araç tasarımı ve alt segment araçlardaki zengin donanımlarıyla ön planda günümüz için. Gösterişe daha çok önem veren türk insanı için, konfor tarafında da eksikliklerini (trim sesi, ses yalıtımı) kapatmaya devam eden pejonun daha cazip hale gelmeye başlaması bir gerçek.


    20 yaşındaki golfunuzle mutluluklar dilerim size :)

    20 yaşında golfüm yok. Bir arkadaşımın vardı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Alıntı

    metni:
    Golf konusuna girip ford çok iyi dersin pejoya gelip golf översin.

     

    |
    |
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    eski kral (vw) öldü. yaşasın yeni kral (psa). Mevcut modellerle vw psa ya rakıp olamaz.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Bitcoin Alım Satım
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.