İki araç da 230 bin tl civarına satılıyor. (Polo'yu 225'e alanlar da olmuş). Polo ile arayı bu kadar açan bir rakibi heralde olmamıştı yakın zamanda; resmen 50+ bin liralık donanım ve motor farkı var arada. Polo 225 ise 208 minimum 270-280 felan olmalı, GT line 235 ise polo max 180 felan olmalı, burada bir terslik var Bir de polo 6 ay içinde makyajlanacak. Pejo 208 1.2 GT Line 130 hp 230 Nm 0-100 8.7 sn max 208 km/h eat8 şehir içi tüketim; 5.4 litre Polo 1.0 highline 95 hp 175 nm 0-100 10.8 sn max 187 km/h 7 ileri kuru dsg şehir içi tüketim; 5.9 litre GT line'da olup polo higline'da olmayanlar; Adaptif cruise control (normali dahi yok poloda) Şerit konumlama asistanı Aktif şerit takip sistemi Güvenli takip mesade uyarısı kör nokta uyarı sistemi trafik levha tanıma sistemi aktif tam durdurma güvenlik freni Hayalet Gösterge Elektrikli el freni anahtarsız giriş ve çalıştırma geri görüş kamerası sesli komut sistemi full led farlar karartılmış arka camlar 17" jantlar |
Polo 1.0 Highline - Yeni 208 GT Line Donanım ve Motor Karşılaştırması (Anormal Fark)
-
-
Tebrik ederim reklamını yaptığına göre pug hisselerini satabilirsin artık.Ya pug hissedarısın ya da vw fanboylarını kışkırtmak istiyorsun her iki şekilde de evde oturmaktan canın sıkılmış bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olay sadece donanım değil. Polo şasi olarak 208 den bence daha kült bir araç. Yalıtım, işçilik ve malzeme kalitesi ile polo tabiki daha önde olur. Ancak ekstra donanımlar ile 208 durumu ancak kurtarır.
Bence 208 ile polo arasındaki en büyük fark şanzıman ve motor. Bunlar için 208 gözüm kapalı alırım. Ancak polodan pahalı olmaması lazım. En azından şimdilik. Araç gelir kendini ispatlar sonu 3008, 2008 gibi olur. Pahalı olursada sonu 508 gibi olur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
208, +50 binlik farka rağmen Polo’ya erişemiyorsa burada bir sorun var demektir.
Bu kıyasta ki iki araçtan algıyla küçümsenen Polo, insanların tercih sebebiyse demek ki gerçekte 208 başarılı bir model değildir.
Polo’nun kalite de, işlevsellikte, fonksiyonellikte ve de vermlilikte ki karşılığı pejoda ki 308’dir. Biri pargalıysa diğeri fransuvadır.
Bunu fiyatından da anlayabilirsiniz.
Pejo’da ki donanımlar, sebebi bilinmeyen elektronik arızaların potansiyelini arttırabilir, aman dikkat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Polo’nun kalite de, işlevsellikte, fonksiyonellikte ve de vermlilikte ki karşılığı pejoda ki 308’dir. Biri pargalıysa diğeri fransuvadır.
Yok ya 308 değil 508 -
308 çok mütevazi olmuş. 508 denebilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaw he he burda pejo dersiniz gider vw alırsınız.
Satış rakamları herşeyi söylüyor yıllarca
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu her zaman böyleydi. Donanımları sayarak iyi araba olunsaydı haklı olurdun.
Vakti zamanında birader araba alacak. Baktık boş golf; kapaklı jant, sadece önde 2 hoparlör, gerçekten boş. 307 ise full + full bi de cam tavan. Tabi o zamanlar ben de aynı senin gibi donanım sayısına göre ölçüyordum arabaları -yani arabadan anlamıyordum-, 307yi aldırdım.
Kaliteli araba istiyorsan polo, bol oyuncak istiyorsan 208 alırsın. 208 o fiyata o oyuncakları vermese satamaz zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O donanımlar bırak poloyu Golf "highlineda" bile 2/3 tanesi hariç + opsiyon olarak alınabiliyor, şerit takip, adaptif cruz falan nere polo nere Allah aşkına. Vosvosun 2 hava yastıklı polosu artık sınıfınında 3. Sıralara düştü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Donanımdan kasıt şanzıman + motoruda kapsıyor mu hocam? Eğer kapsıyorsa 208 konudada önde zaten. Polo'nun tek +sı kaportadır bana kalırsa ama onun içinde 208 deki o kadar +dan vazgeçmeye değer mi? Kaldı ki ikiside b sınıfı sonuçta o bile ne kadar farklıdır tartışılır.
-
Polo 2017 de guncellendi, 208 ise 2020de. Yani arada teknolojş farkı olması çok normal. Ki zaten vw aynı paraya donanım olarak fransızlara göre çok daha azını sunuyor bu da bir gerçek.
Ama bence 208 in 230 bandına satılması ötv ile ilgili, adamlar 230 un üstüne çıktıgı anda fiyat direk 280 e çıkıyor e o zaman da 50k fark verip almak kimse 208 almayacağı için mecburen 230 a satmak durumunda kalıyorlar.
Burada asıl sorulması gereken soru insanlar neden 230 a bu kadar guncel modern bir araç varken 220 ye neden gidip polo alıyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Marka algısı, 2.el piyasası. Uzun kullanacak olsam 208 ya da corsa alırım ama 2-3 seneye satarım gibi bir düşüncem varsa bile polo alırdım.
-
"Burada asıl sorulması gereken soru insanlar neden 230 a bu kadar guncel modern bir araç varken 220 ye neden gidip polo alıyor?"
Ben bu soruya E.K.A sendromu seklinde cevap veriyorum.
-
Fiesta buna güldü :)
Yok ya 308 değil 508
|
308 çok mütevazi olmuş. 508 denebilir.
|
Peugeot, mekanikten elektro-mekanik işlemlere geçiş sürecinde (90'ların sonları, 2000'lerin başları) çok ciddi yanlışlar yaptı. Elektronik olarak dikiş tutmayan arabalar, sorunlu motorlar, malzeme kalitesindeki hatalar, işçilik hatalar gibi şeyler müşterileri çok yıprattı. Daha eskiden harika olan imajını (504'ler, 106'lar vesaire) bu nedenle kaybetti. Ancak eğri oturup doğru konuşmak lazım, mazide olan mazide kaldı. Günümüzde 3008 de, 508 de, 5008 de, 208 de, 2008 de VW grubundaki rakiplerinin içinden geçer. |
Adamlar öyle bir kafayı bozmuş ki VW ile fanboy demek az kalır. 208'de ki fazla donanım elektronik sorunlara neden olabilirmiş VW 20 yıl öncenin Nokia'sıdır pazarda lider, satışta lider, donanımsız ve asla parasının hakkını vermeyen ürünler. |
Polonun 208 den neresi kaliteli mesela.Ben daha incelemedim ama siz incelemişsiniz herhalde Sürüş destek sistemi ggk full led far hangi oyuncak grubuna giriyor. |
Hocam o oyuncak dediğiniz şeyler günümüzde artık çok elzem olan donanımlar. Anahtarsız giriş çalıştırma, geri görüş kamerası, adaptif hız sabitleyici, kablosuz şarj, hayalet gösterge bunlardan hangisi lüks Allah aşkına? Ama gel gör ki 360.000 liralık Passat da bile hiçbiri yok. Allah o distribütörü bildiği gibi yapsın başka bişe demiyorum. |
Tebrik ederim reklamını yaptığına göre pug hisselerini satabilirsin artık.Ya pug hissedarısın ya da vw fanboylarını kışkırtmak istiyorsun her iki şekilde de evde oturmaktan canın sıkılmış bence.
|
mouseon’ın vw bayisi.. |
Aynen öyle bencede. 3008 tek başına Tiguanın neredeyse 2 katı sattı 2020de |
Benzer içerikler
- focus mu megane mı
- toyota hilux en çok tutulan modeli
- dayco triger seti ömrü
- direksiyonu çevirince gelen sürtme sesi
- opel corsa 1.2 kullanıcı yorumları
- cherry euro ncap
- toyota fiyat listesi
- suzuki jimny 5 kapı
- opel mokka sıfır fiyatları
- volvo xc40 elektrikli fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X