< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yok sanırım. onları talep edenler başka marka aldılar hep. |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
aynı araçtan bende de var 2015 1.4 TDI... Hız sabitleyici+Ön Arka Park Sensörü+Yokuş Kakış Desteği + Cam tavan... sadece ekletmeyi unuttuğum şey dijital klima ve kararan dikiz aynası... (+ Sürüş paketi o zamanın parası 800TL) aracı oluşturan satıcının ihmali bizimde bilmememizden kaynaklı... araçta birçok şey opsiyondur VW'de.... A3 'ler bile yıllarda hız sabitleyici olmadan satıldı...isteyenler farkını verdi aldı... VAG grubu 3TL fark ile büyük boy almak istermisiniz sorusunu sordular + talep ücrete tabii... özellikle 2015 2.yarı 2016 1.2 TSI LOUNGE paketler gırtlak dolu dediğimiz paketle geldi.. Polo'nun en güzel en kıymetli kasası... 1.4 TSI GT paketini almadığım için apayrı pişmanım... |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bahsettiğiniz yıllarda Bluemotion diye bir tip vardı. Onlar da full geliyordu. Panjuru, marşpiyeli v.s. değişikti biraz. 1.2 diye daha az teknolojisi olan 1.6 tdi seçimi yapmıştım zamanında. Aynı paraydı. https://arbstorage.mncdn.com/ilanfotograflari/2022/12/18/21577238/ea5e2cd7-e037-47b0-86dd-27aeab3ee3aa_image_for_silan_21577238_580x435.jpg için Google Görsel Sonuçları https://www.google.com/imgres?imgurl=https://arbstorage.mncdn.com/ilanfotograflari/2022/12/18/21577238/ea5e2cd7-e037-47b0-86dd-27aeab3ee3aa_image_for_silan_21577238_580x435.jpg&imgrefurl=https://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-volkswagen-polo-1-2-tdi-bluemotion/60-500-km-de-ilk-sahibinden-kazasiz-boyasiz-tramersiz/21577238&tbnid=16fbpzttc0dFKM&vet=1&docid=kw_SSlfoE5sENM&w=580&h=435&source=sh/x/im |
|
_____________________________
|
|
Var hocam Polo Bluemotion 1.2 TDI modelinde mevcut. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
en baz paket classic , 20 yaşında fabia 1 var. arka camlar el ile açılıyor, ama cruice control var uzun yolda takıyom 100 e, kahvemi çerezimi alıp köşeme çekiliyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 25 Aralık 2022; 13:18:25 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|