Şimdi Ara

Polo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, volkswagen’in 2013-2016 yılları arası ürettiği pololarda hem hız sabitleyici hem de yokuş kalkış desteği olan modeli var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • yok sanırım. onları talep edenler başka marka aldılar hep.

    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Ne saçma iş yapıyor ya bu volskwagen. Chrome edition diye sözde üst paket çıkarmışlar. Hız sabitleyici ekleyip yokuş kalkış desteğini çıkarmışlar. Gülünç gerçekten. Parayla falan ekletiliyor muydu acaba? Belki ekleten vardır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • uniqe11 kullanıcısına yanıt
    Benim aracım 2015 comfortline ve ön arka park sensörü hız sabitleme yokuş kalkış var. Resimlerden anlarsın ön park sensörü olan araçlarda bu özellikler var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bende Audi A1 var full paket + ek opsiyonlu falan ama hız sabitleyici yok
    Saçmalığın daniskası.Mercedes olmaya çalışırken rezil olmak işte bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alper08 kullanıcısına yanıt

    aynı araçtan bende de var 2015 1.4 TDI... Hız sabitleyici+Ön Arka Park Sensörü+Yokuş Kakış Desteği + Cam tavan...


    sadece ekletmeyi unuttuğum şey dijital klima ve kararan dikiz aynası... (+ Sürüş paketi o zamanın parası 800TL) aracı oluşturan satıcının ihmali bizimde bilmememizden kaynaklı...


    araçta birçok şey opsiyondur VW'de.... A3 'ler bile yıllarda hız sabitleyici olmadan satıldı...isteyenler farkını verdi aldı...


    VAG grubu 3TL fark ile büyük boy almak istermisiniz sorusunu sordular + talep ücrete tabii...


    özellikle 2015 2.yarı 2016 1.2 TSI LOUNGE paketler gırtlak dolu dediğimiz paketle geldi.. Polo'nun en güzel en kıymetli kasası...


    1.4 TSI GT paketini almadığım için apayrı pişmanım...

    _____________________________
  • infinite kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle Lounge paket çok güzel

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Accord & Mercedes C180
    13 yıl önce açıldı
    Polo döşeme
    10 yıl önce açıldı
    Polo GTi vs. RCZ 200HP
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bahsettiğiniz yıllarda Bluemotion diye bir tip vardı. Onlar da full geliyordu. Panjuru, marşpiyeli v.s. değişikti biraz.


    1.2 diye daha az teknolojisi olan 1.6 tdi seçimi yapmıştım zamanında. Aynı paraydı.


    _____________________________




  • Var hocam Polo Bluemotion 1.2 TDI modelinde mevcut.

    _____________________________
  • 1.2 tsi da da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • en baz paket classic , 20 yaşında fabia 1 var. arka camlar el ile açılıyor, ama cruice control var   


    uzun yolda takıyom 100 e, kahvemi çerezimi alıp köşeme çekiliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 25 Aralık 2022; 13:18:25 >
    _____________________________
  • 2014 ve üzeri tüm Polo'larda Hill Hold,

    ESP

    ABS

    ASR

    EDL

    5" dokunmatik multimedya

    Standart.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.