Şimdi Ara

#### POKEMON CRATER REHBERİ(RESİMLİ ANLATIM) ###

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.776
Cevap
1
Favori
627.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 501
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 47
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • magic96 (107 mesaj) ert-6 (76 mesaj) Zeomix (75 mesaj) seyyid_emre (70 mesaj) _Nobody_ (51 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Pokémon oyuncuları >> Pokemon Genel >> #### POKEMON CRATER REHBERİ(RESİMLİ ANLATIM) ###
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ellerine saglık
    |
    |
  • Yarbay
    3190 Mesaj
    bide erken bulabilseydik bu siteyi ama süper,harika olmuş
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    arkadaşım ben trainers card yaptım fakat bununla ne yapılacak şimdi onu anlamadım arkadaşlar
    |
    |
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Eline sağlık onları yazan ellerin dert görmesin bi sorum olcak benim pokemonum 21 ben trainer yapsam lwli artarmı?
    |
    |
  • Teğmen
    193 Mesaj
    ewet bende trainer card yaptım fakat ne işe yarayacagını bilmiorum
    |
    |
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: masTerKharadun

    hasan eline sağlık ama bir sorum olucak.
    trainer listesinden şeçiyorum ve kopyalayip yapiştiriyom oraya.

    battle member diyince ;

    There was an error with your request. - 2

    diye bir hata veriyor. bunun nedeni ve nasıl çözeceğimi söylermisiniz?



    bu nedir aynı hata bende de vermeye başladı
    tam pokemonu yeniyorum
    hop
    bi sorun çıkıyor. Geri gidiyorum. Bu hata
    oynadığımdan zevk alamıyom
    |
    |
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    arkadaşlar biraz bizlerede yardım edermisiniz ya
    biz trainers cardları yaptıık fakat kullanamıyoruz
    bi zahmet yardım edin
    |
    |
  • Teğmen
    193 Mesaj
    ya ewet lutfen biri cwp wersın ne işe yarıolar
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    cok saol kardes
    |
    |
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    çok iyti açıklamıssın eyw bi denim bakim nası oıyun
    |
    |
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: spiegel


    quote:

    Orjinalden alıntı: masTerKharadun

    hasan eline sağlık ama bir sorum olucak.
    trainer listesinden şeçiyorum ve kopyalayip yapiştiriyom oraya.

    battle member diyince ;

    There was an error with your request. - 2

    diye bir hata veriyor. bunun nedeni ve nasıl çözeceğimi söylermisiniz?



    bu nedir aynı hata bende de vermeye başladı
    tam pokemonu yeniyorum
    hop
    bi sorun çıkıyor. Geri gidiyorum. Bu hata
    oynadığımdan zevk alamıyom


    Kendi cevabımı kendim buldum FİREFOX kullanmalıymışım.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    abilerim benim adım kaan ground diye bi tip var one
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    benim adım kaan ben bir pokemon oyuncusuyum ve pokemonu çok seviyom bi yardım etseniz rica olur pokemonda ground diye bir tip var o ne oluyo
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    acil cevap bekliyom

    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: k@@nblood

    acil cevap bekliyom

    />

    |
    |




  • Onbaşı
    19 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kıller

    pokem frozen oldugunda naapmalıyım ??


    Alt tarafta items kısmı var ice heal kutucuğunu seç ve okeyle pokn çözülür ;)
    |
    |
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    trainer lardan bazıları çalışmıyor bir problem mi var?
    |
    |
  • Teğmen
    193 Mesaj
    ya lutfen bi cwp werin trainers card ne işe yarıo off yaa bi soru sorduk kımsenın takdıgı yoq
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ya ground un zelliği ne
    |
    |




  • Yarbay
    4108 Mesaj
    ya ben hızlı level atmak için trainerları yazıyom çıkmıyo kopyala yapıştır yapıyom olmuyo
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
triple negative breast cancer
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.