Şimdi Ara

Pokémon GO [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
37.812
Cevap
202
Favori
985.757
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Shiny veya 100 iv pokemonların koordinatlarını hangi sitelerden takip ediyorsunuz ? VMOS'u bypass ile tekrar çalışır hale getirdim , inşallah ban yemeyiz :)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    173 Mesaj

    başka niğde düşmedi valla :)

    |
    |
    muratgdk31 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Her gün güneş doğar Yeterki açık olsun perdeler
  • Teğmen
    102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LucidDream

    başka niğde düşmedi valla :)

    Eyvallah hocam su ana kadar 4 pokestop 1 gym actirdik bunların daha onayı gelmedi bazı kabul edilenlerde henüz pokestop olmadı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    173 Mesaj

    yakında gelir bunlar da. zaten ilk istek yaptığında sıraya sokuyor o yüzden gecikiyor.

    parkları gym yapmaya bakın. ara ara gelen güncellemeler ile ex gym'e dönme şansları var.
    |
    |
    muratgdk31 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Her gün güneş doğar Yeterki açık olsun perdeler
  • Teğmen
    102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LucidDream

    yakında gelir bunlar da. zaten ilk istek yaptığında sıraya sokuyor o yüzden gecikiyor.

    parkları gym yapmaya bakın. ara ara gelen güncellemeler ile ex gym'e dönme şansları var.
    Bakalım inşallah yapmaya çalışıyoruz da çok oynayan yok ex pass alamıyoruz ex gym varda



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    173 Mesaj

    pokedex100 discord kanalına girin.
    tier 5 raid üstüne bossted olursa buraya koordinat atın bir raidi 2-3 kere doldurursunuz.
    reel arkadaşlarımıza bu şekilde ex pass getiriyoruz genelde her hafta.
    |
    |
    muratgdk31 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Her gün güneş doğar Yeterki açık olsun perdeler
  • Teğmen
    102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LucidDream

    pokedex100 discord kanalına girin.
    tier 5 raid üstüne bossted olursa buraya koordinat atın bir raidi 2-3 kere doldurursunuz.
    reel arkadaşlarımıza bu şekilde ex pass getiriyoruz genelde her hafta.
    Sağolasın hocam su ana kadar 2 kere geldi deoxys zamanında. Her ne kadar ex gelmesede çoğu 5 lik raidleri alıyoruz zaten arkadaşla 3 hesap



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    Bana geçtiğimiz günlerde ilk defa 2 tane Ex-pass geldi, birisi 10 kasım'da, birisi de 18 kasım'daydı. Şans işte, 10 kasım'da telefonum bozuldu, yaptırıp yine root fake gps falan derken 19'unda girebildim oyuna. İkisi de kaçtı anlayacağınız :)

    Ex-Raid'lere beraber girebileceğim kimse de yok, özellikle fly oynayanlar eklesin de arkadaşlık kasıp birbirimizi ex-raidlere davet edelim:

    1873 9332 4641
    |
    |
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EKINOKS



    Hadi gözünüz aydın
    14ve 15 Aralık'ta ALL COMMINITY DAY geliyor

    2019 yılında CD pokemonları daha çok spawn olacak, 2018 YILINA AİT CD ATAKLARIDA AYNI ZAMANDA AKTİF OLACAK!

    Ayrıca 2018 yılındaki CD pokemonlari raidlerde olacak

    kedninize meteeor mars Metagros, Draco meteor Dragonite, ve Blast Burn charizard yapmayı unutmayın süper oldu be!


    https://pokemongolive.com/en/post/dec19-cd/
    Merhaba charmender dratini squirtle larvitar falan raidlerde mi olacak community day gününde öyle yazıyorda
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Belo Betty



    Evet onlar raidlerde olacak ama doğada bulduğunuz yada daha önceden elinizde olan 2018 CD pokemonlari etkinlik saatinde evrimlesirse özel moveset'e kavuşacak .

    En önemlileri metagros , tyranitar, evee, venusar bana göre
    Muamma tek şey Eevee'nin durumu
    leafeon ,glaceon gelinecek mi bilinmiyor ,niantic help yazdim cevap yok.
    Şayet Leafeon Last Resport'a.kavusursa canlar yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKINOKS -- 22 Kasım 2019; 15:40:32 >
    |
    |
    Matt_Murdock kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    Bugün biraz oyunla ilgili bir yerleri kurcalarken DEFİT diye bir programın kullanıldığını duydum. Hemen yükledim, Google Fit ile senkronize oluyor ve hızınızı ayarlayıp sürekli koşuyormuş gibi Google Fit'e veri yolluyor. Oyun ve uygulamalar kapalıyken, sadece bu Defit'in senkronizasyonu açık olarak günde 200 km'ye kadar yürünebildiğini söylüyorlar. Bu da onlarca yumurta ve candy demek. Bilgisi olan var mı, Niantic bununla ilgili bir ceza yada Ban uyguluyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇandıR -- 27 Kasım 2019; 10:21:6 >
    |
    |
    _____________________________
    The world is not enough..
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj

    Selam arkadaşlar, zamanında buradan eklediğim arkadaşlarla lucky olunca kendilerine ulaşmakta zorlanıyorum. Şimdide "nazgulefendisi" ile lucky oldum. Aranızda tanıyan varsa etiketleyebilir mi bu mesajı alıntılayarak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: nazgulmaster , Nazgulefendisi
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Belo Betty



    Forumdan @virüssavar arkadaşımız hocam. Burdna iletişime geçer

    Bu arada bir dostumun yardımıyla Wayfared testini nihayet geçtim, Antalya kıyısından fener geldi yapıştırdım valla 5 yıldızı :D
    Bir ingress oyuncusunun heykel editi geldi. Açıklama kısmına FB1907 falan yazmış. Böyle fantazilere hiç gerek yok arkadaşlar. Zaten insan , hayvan , okul vs olmasın direk yapıştırırız evelallah 5 star'ı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKINOKS -- 27 Kasım 2019; 15:30:35 >
    |
    |
    FairFight kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Yarbay
    8301 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    I am Bane and I could kill you... but death would only end your agony and silence your shame.
    Instead, I will simply...BREAK YOU!
    -Bane
    Steam: -Bane
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj

    Hocam sende tam sıralı listesi mi var forumdakilerin :) Eğer öyleyse ben de Egg açmak için UmtSaves nickli birini arıyorum, ya buradan ya sözlükten ekledi ama tam emin değilim.
    |
    |
    Belo Betty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    The world is not enough..
  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Belo Betty



    Yok hocam maalesef, benimde best hatta lucky olup bulamadığım çok oyuncu oldu .
    Buddy poke üzerine numarada yazıyorum ama mesaj atmaya cekinenler oluyor haliyle



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ÇandıR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EKINOKS

    Yok hocam maalesef, benimde best hatta lucky olup bulamadığım çok oyuncu oldu .
    Buddy poke üzerine numarada yazıyorum ama mesaj atmaya cekinenler oluyor haliyle
    Bazıları çok çekiniyor anlayamıyorum.Buradan birçok kişiye no yazılı hesapla ulaşmayı denedim,fakat hiç yazan olmadı.En azından şuyum, buyum deseler anlayacağız ama adamlar yazmaya çekiniyor.Bu durum çok can sıkıcı cidden.Oyuna güzel şeyler getirdiler doğrudur,bir türlü şu konuşma sistemi eklenmedi.Bu sistem eklenmediği sürece bu tip aksaklıklar devam edecektir maalesef.Keşke bunu bir an önce gerçekleştirseler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Belo Betty



    Facebook altyapısı ile birşeyler yapacaklardı ama sadece login ile kaldı geçen kış .Genelde bayan oyuncular çekingen oluyor ki onlarada hak veriyorum, son etkileşimi kendilerine bırakıyorum Genelde.

    Oyuuncular zaten iletişim halinde açık dünyada diye düşünmüyor olabilirler .
    Ben iki kişi ile lucky olup ulasamamistim ,onları sildim .
    Forumda jlofan ile lucky olduk mesela onada ulaşamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKINOKS -- 28 Kasım 2019; 14:57:13 >
    |
    |
    Kani38 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LucidDream

    yakında gelir bunlar da. zaten ilk istek yaptığında sıraya sokuyor o yüzden gecikiyor.

    parkları gym yapmaya bakın. ara ara gelen güncellemeler ile ex gym'e dönme şansları var.
    Nasıl yapabiliyoruz?

    4204 3833 0775



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi must82 -- 28 Kasım 2019; 15:36:30 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EKINOKS



    Bugün yakaladım ,elimde fazlalik shadow ball vuran mewtwo
    Pokedex açık varsa yani daha önceden mewtwo yakalamış birisine veririm.
    Karşılığında birşey istemiyorum. Öncelik reel oyuncularda
    26 level im. Hiç fake oynamadım anlamını bilmem. eklemek isterseniz arkadaş ekleme görevim var . teşekkürler. 4204 3833 0775
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.