Şimdi Ara

PlayStation 5 | ANA KONU | En Kaliteli Konsol |

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: xxAnzaCxx , King Of The Birds Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 14 Misafir (7 Mobil) - 7 Masaüstü9 Mobil1 iOS1 Android
5 sn
77.459
Cevap
654
Favori
3.764.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 2794
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3194
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 11
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1904
  • Favoriye Eklediklerim 668
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Raising Kratos (3194 mesaj) Perro_De_Levantamiento (1383 mesaj) Thejoker58906 (1145 mesaj) Press a Key (1115 mesaj) Mr Sherlock Holmes (1075 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (38252 mesaj) Mobil (22304 mesaj) Mini (3398 mesaj) Uygulama (13504 mesaj)
  • @
123 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> PlayStation 5 | ANA KONU | En Kaliteli Konsol |
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1640 Mesaj

    Sağol hocam ben çok anlamıyorum bu tv işinden 1080p'den geçtiğim için her hâli üzt düzey geliyor bana Bu daha iyi diyorsan bunu yapayım eve gidince ?
    |
    |
    SacredDivinity kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Bktbkt


    Vay arkadaş Media Markt gittim önce müşteri hizmetleri ile görüştüm ön sipariş açık mağazadan yapılıyor dediler mağazaya gidince 100 tane geleceğini hepsinin dolduğunu söylediler ulan imdat diye bağıricam şimdi 🤬
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Bence bir sonraki güncellemeyi bekleyelim. Nitekim bu sorun güncellemeden sonra yaşanmaya başlandı.
    |
    |
    Onur__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Adamlar 500 Dolar veya Euro ile alıyorlar cihazı. Collection kiralayarak 2. Veya 3. Hatta daha fazla cihazın parasını çıkarmışlardır bence 😅
    |
    |
    Dictattor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3105 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bıyıklı Bey

    Vay arkadaş Media Markt gittim önce müşteri hizmetleri ile görüştüm ön sipariş açık mağazadan yapılıyor dediler mağazaya gidince 100 tane geleceğini hepsinin dolduğunu söylediler ulan imdat diye bağıricam şimdi 🤬

    Bana da aynisini dediler hocam. Baska gelen bir yerde yok suan




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    SAMSUNG™| Teknisyen
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Bktbkt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Bana da aynisini dediler hocam. Baska gelen bir yerde yok suan



    Alıntıları Göster
    Evet hocam hemen hemen her teknoloji marketlerine sordum net 15inden sonra deniyor
    |
    |
  • Yarbay
    2051 Mesaj

    Demek ki hatalar olması ihtimali gerçekten varmış. Az veya çok, insanlar çeşitli problemleri raporluyorlar. Demek ki ilk 6 ay cihaz almayın diyenler boş konuşmuyorlarmış. Ama onu da pek takAmıyorum. O kadar hype'lıyım ki yakaladığım ilk yurtdışı stoğundan çekeceğim cihazı. Ama mübarek bulunmaz hint kumaşı gibi olduğundan yakalayamıyoruz ki! PC başında kamp kurup stok arayanlar, bitirdiniz bizi bitirdiniz. Kızdığımdan değil sadece veryansın ediyorum ama, sıkılmıyor musunuz sabah akşam stok beklerken?  


    Yanlış anlaşılmasın. PC başında kamp kurmak hakkınızdır. Güzel günlerde kullanın.  




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Ankara Cepa Teknosa'da da isim yazdırılabiliyordu
    |
    |
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj

    Souls türü oyunlar arasında şu ana kadar Dark Souls 3 BloodBorne, Sekiro ve Demon’s Souls oynadım.

    Bitirebildiğim tek oyun Sekiro... Onda da son Boss’u herhalde 100 defada indirebildim 😄

    Demon’s Souls’da boss’a ulaşmak nispeten zor ama bence boss’u yenmek diğerlerine göre kolay. Hatta bence boss’ların zayıf noktaları çok daha bariz.

    Mesela dün gece Fool’s Idol’u hiç canımı üzmeden ikinci denemede geçtim. Oysa Sekiro’nun Lady Butterfly dövüşünde neler çektiğimi bir Allah bilir bir de ben..

    Ama dediğim gibi Bloodborne ve Dark Souls 3’ü bitiremedim bile... Blood Starved Beast ve
    Aldritch, Devourer Of Gods benim için kendi oyunlarının son bossları oldular😄.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jean001 -- 1 Aralık 2020; 8:50:55 >
    |
    |
    console-master kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Aslında blood starved beast kesmesi kolay bir canavar. Kan damlası atıyordum sağa sola ona dalıp kalıyordu yaratık 😅 bence bir şans daha verin
    |
    |
    Jean001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1118 Mesaj

    hepsisony den verdim siparişi halen bekliyorum

    _____________________________
    Steam/PSN: kozkir
  • Yarbay
    2051 Mesaj

    Ps5 stoklayan karaborsacılar bunlar işte. Ortak yanları her iki tarafın da hayvan olması. Ortak olmayan(zıt) yanları ise bu sincap sevimli bir hayvanken karaborsacı hayvanların bok böcekleri gibi sevimsiz olması.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arthur.Morgan -- 1 Aralık 2020; 9:15:11 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1678 Mesaj

    Ps4 geriye uyumluluk olduğu için çalıştırmaması donanımsal dan ziyade yazılımsal olmalı. Ps5 oyununu çalıştırmıyorsa donanımsal olur.
    |
    |
    Onur__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1678 Mesaj

    İade geçmiyorlar bilginize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ardamax -- 1 Aralık 2020; 8:30:7 >
    |
    |
    byvolcan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3372 Mesaj





    😁😁😁



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BE WATER MY FRİEND...




  • Yüzbaşı
    894 Mesaj

    Hocam demon souls'u zor tarafı eğilimli dünyası diğer souls oyunlarından ayıran tarafı daha zora veya daha kolaya kayması nedemek istediğimi oyunu platınlemeye çalışınca anlıyorsun
    |
    |
    Jean001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2093 Mesaj

    günaydın


    monitörüm dün yola çıkmış gözüküyor amazon trden


    bi ümit bugun gelir diye bekliyorum


    olmazsa inş yarın gelir daha uzamaz bı iş


    çok heyecanlıyım beyler

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Yarbay
    6341 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Epsilon

    günaydın


    monitörüm dün yola çıkmış gözüküyor amazon trden


    bi ümit bugun gelir diye bekliyorum


    olmazsa inş yarın gelir daha uzamaz bı iş


    çok heyecanlıyım beyler

    Günaydın dostum, şimdiden hayırlı olsun. Sana bi g7 odyssey yakışırdı. Ama ps5 oyunları tam bi gelsin g7 odyssey lüks gibi şu an hz değerlerinden dolayı benim de kafam karışık.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    >CoNTiNuE<
    PS3-PS4 Online Oyun Klubü
    PSN: xaviesta8734
  • Yarbay
    27400 Mesaj

    @Arthur.Morgan kurlarin oynamadigi bir ulkede bu cihazi 1 sene almayip beklemek cok mantikli ama bizim gibi kurlarin dansoz oldugu ulkede seneye bu cihazin 10-11 bin TL olmayacaginin garantisi yok. Ben de almadim daha vergi sistemine karsi protestomu gosteriyorum. Yurt disina giden tanidiklarla almaya calisacagim olmazsa tabii ki buradan alacagiz kacari yok




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Arthur.Morgan
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Binbaşı
    1037 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kozkir

    hepsisony den verdim siparişi halen bekliyorum

    Ben dün görüştüm bu hafta geleceğini söylediler.

    _____________________________
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
ankara gülüş tasarımı
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,906
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.