Şimdi Ara

PLAYSTATION 4 [ANA KONU] (442. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
121.007
Cevap
561
Favori
3.399.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fe4rless_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: richy06

    Hadi hayırlı olsun ağalar

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]



    La bi gidin Allah askina

    ?
  • Gamepadin degişmesi iyi olmuş playstation 1den beridir aynıydı gamepad

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmi524

    quote:

    Orijinalden alıntı: persi_ali

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    quote:

    Orijinalden alıntı: persi_ali

    PS4 PULSE


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    Bu fake'ci millette ne hayal gücü var arkadaş. Bıraksalar şunlara konsol yapımını vallahi coşacak bu piyasa.

    Bu cihaz fake değil yalnız .
    Bu mühendisler "Meslektaşlarım " tarafından daha önce yapılan bir cihaz.
    PS 4 de neden olmasın ?




    Ne mühendisisiniz hocam

    Metalurji & Malzeme Müh .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: persi_ali

    PS3 de bunu yapan Sony, PS 4 de neler yapmaz neler



    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]



    Bugün GDC 2013


    GDC 2011 deki Samaritan adlı demoyu sanırım herkez hatırlar, bugün başlıyan GDC 2013 konferansındada Yeni nesil Unreal Engine 4 adına bu Yeni Video yayınlandı. Butip oyunları yeni nesilde görmek müthiş olucak.



    />




    --------------------------------------------------------------------------

    GDC 2011 Samaritan

    />


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 25 Mart 2013; 19:42:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: persi_ali

    PS3 de bunu yapan Sony, PS 4 de neler yapmaz neler



    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]



    Bugün GDC 2013


    GDC 2011 deki Samaritan adlı demoyu sanırım herkez hatırlar, bugün başlıyan GDC 2013 konferansındada Yeni nesil Unreal Engine 4 adına bu Yeni Video yayınlandı. Butip oyunları yeni nesilde görmek müthiş olucak.



    />




    --------------------------------------------------------------------------

    GDC 2011 Samaritan

    />


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    hocam paylaşım için teşekkürler . Yalnız bu Unreal Engine Motoru hakkında bir ufak nacizane yorumda bulunmak isterim konusu açılmışken.
    Xbox360 konsolu Microsoft sağ olsun bu Unreal Engine 3 oyun motoruna mahkum etti. Mahkum ettiyi de açalım biraz . Kendi oyun studyoları dahil 3rd party firmalar 2nd Party firmalar bu ucuz ama orta seviye oyun motorunu hazır kullandılar . Sonuç birbirnie çok benzeyen oyunlar çıktı ortaya, oyunların tarzı bile farklı olsa fps tps allah ne verdiyse hepsi birbirne benzer imitasyon gibi oldu . Hangi oyunu oynsam Gears of War oynar gibi hissettim kendimi. UE3 motorunun en kötü tarafı o (GRI RENK PALETİ) . İçim karardı . Çok afedersiniz midem bulandı hatta. Şimdi bu Gri videoyu görünce bir yandan yine eyvah dedim . Allahtan Sony çoğu firması kendi oyun motoru ile çalıştı ağırlıklı olarak . Bunlar maliyet tabi kendi oyun motorunu yapmak bir tarafta UE3 motorunu ucuza satın almak bir tarafta . Tabi hazır yiyici firmalar UE3 e atladı. En son sanırım bu sorunu dile getiren çok oldu benim gibi ,ki Geow 3 de yeşil çimen çalıştılarbol bol ama yine kurtaramadı olayı.

    Bence UE3 motorunu en iyi kullanan oyun BIOSHOCK oldu . Renk paleti olarak adamlar usta bir firma sonuçta.oyunda UE3 desler zor anlaşılıyor. Neyse
    Üstadım umarım yeni nesikde o gri tonlama gider ki bu sizin paylaştığınız video bana yine GRi TONA devam gibi geldi =( Umarım ben yanılırım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi persi_ali -- 25 Mart 2013; 19:55:22 >
  • American McGee'dan PS4 Yorumu: "Meh"

    Forbes'e konuşan Alice: Madness Returns yapımcısı American McGee, Playstation 4'ten etkilenmediğini söyledi. Yeni platformun geliştiricilere kolaylık sağlaması açısından güzel göründüğünü söyleyen McGee, yeni nesil konsollar hakkında çekinceleri olduğunu da belirtmiş.

    "Kontrolcülerde bir yenilik umuyordum. Ama anlamlı bir şey göremedim. Yani 'meh'."

    Geliştirici dostu donanım ve bağımsız yapımcılar için daha kolay dağıtım imkanları sunması güzel. Görünenle, gerçek eşleşecek mi, göreceğiz. Bence bu nesil konsollar mobil/çevrimiçi oyunlar karşısında acıyla mücadele edecekler."

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-American_McGeedan_PS4_Yorumu_Meh-36764.htm
  • Şu ne idüğü belirsiz çöp firmaların yorumlarını burda paylaşmayalım lütfen.Zaten mobil oyunculuğu, konsol oyunculuğuna rakip olarak görmesi, ne kadar ezik olduklarının kanıtdır.Mcgee sen git kumda oyna.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Şu ne idüğü belirsiz çöp firmaların yorumlarını burda paylaşmayalım lütfen.Zaten mobil oyunculuğu, konsol oyunculuğuna rakip olarak görmesi, ne kadar ezik olduklarının kanıtdır.Mcgee sen git kumda oyna.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: richy06

    Hadi hayırlı olsun ağalar

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]

    Yumurta şeklindeki daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Şu ne idüğü belirsiz çöp firmaların yorumlarını burda paylaşmayalım lütfen.Zaten mobil oyunculuğu, konsol oyunculuğuna rakip olarak görmesi, ne kadar ezik olduklarının kanıtdır.Mcgee sen git kumda oyna.

    Adamlar tabi ki mobil oyunculuğu konsol oyunculuğuna rakip olarak görecekler. Hem daha büyük, hem de daha hızlı büyüyen pazar. Bir yerde okumuştum, şu an 240 milyon konsol kullanıcısı varken 450 milyon mobil kullanıcısı var. Olaya hardcore oyuncu gözüyle yaklaşmayın, para neredeyse firmalar da oraya yoğunlaşacaklar.

    En basitinden bir örnek; Angry Birds gibi bir oyun 1 dolardan satılarak veya android'de ücretsiz sunularak topalmda 1.5 milyar kere indirildi. Mobil pazarın ne kadar ciddi bir rakip ve potansiyelinin olduğunun göstergesi değil mi bu rakam?

    Mobil cihazların en büyük avantajı, her an heryerde oynamaya erişilir olmaları ve herkese hitap etmeleri. Her insanı konsol karşısına geçirip oyun oynatamazsın ama telefonda basit bir oyun herkesin dikkatini çeker. Çevrenizde eminim ki hiç oyunla alakası olmayan insanların mobil oyunları oynadığını görüyorsunuzdur.

    Durum böyleyken ve daha az efor ve maliyet ile daha çok parayı mobilde kazanacağınızı düşünürseniz hangi platform önceliğiniz haline gelir? Mobil mi yoksa konsol mu?
  • Geçenlerde mobil oyun yapmanın sanıldığı kadar karlı olmadığı ile ilgili bir haber vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakip olarak görmek için ilk önce aynı ligde olmaları lazım.Biri süper ligde milyonlarca dolarlık kadrosu ile mücadele ederken, diğeri amatörde karın tokluğuna oynuyor.Mobilde oyun oynayanların bir çoğu, zaten konsol oyunları(gow3,gt5,forza,killzone,uncharted) ile işi olmaz.Biri 1 dolara oyun alırken, diğeri bir oyuna 60 dolar veriyor.Yani oyun onun için o kadar önemlidir.Bir oyuna 60 dolar verecek kadar.Satın alma gücü konsol oyunlarında her zaman daha fazladır.Misal call of duty 60 dolardan 30 milyon adet satış yapıyor.Bunun karşılığı çok yüksek meblağa tekabül ediyor.Zaten mobilde oyun oynayanların bir çoğu free oyunlar alıyor.Oyun onlar için çok önemli bir kriter olmadığı için 1 dolardan fazlasını veremezler.Yani işin özü halan daha hardcore oyunlar yine oyun yapımcılarının birinci önceliğidir.Eğer senin dediğin gibi olsaydı, crytek,infinity ward,dice,polyphony digital vs. vs. vs. hepsi mobil oyuna kayarlardı.Demek çok ta büyük paralar dönmüyor, mobil piyasada.Dünyada halan daha 250 milyona yakın hardcore gamer var.Ve bu çok ciddi bir rakamdır.En basiti atıyorum, 250 milyon hardcore gamer 60 dolar bir oyuna para verse, toplam 15 milyar dolar ediyor.450 milyon mobil kullanıcı 1 dolarda oyun aldığını varsayarsak, 450 milyon dolar eder.Yani arada görüldüğü gibi uçurum bir fark var.Yani para yine çok emek verilip, yapılan oyunlardan kazanılıyor.O senin savunduğun ne idüğü belirsiz adam, konsollardan para kazanamadığı için karın ağrısı yaptı.Şekil A'da görüldüğü gibi.
    http://www.vgchartz.com/game/33815/alice-madness-returns/
  • Çok düz mantık yürüterek hesaplamalar yapmışsın.


    Sadece bekleyelim ve yapımcı firmaların birer birer mobil platformdan bahsetmelerini izleyelim. Daha sonrasında da beklenmedik yapımların nasıl birer birer mobil cihazlara port edildiğini görelim.


  • Yok artik şimdide mobil platformmu ? Yav he he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razura

    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Şu ne idüğü belirsiz çöp firmaların yorumlarını burda paylaşmayalım lütfen.Zaten mobil oyunculuğu, konsol oyunculuğuna rakip olarak görmesi, ne kadar ezik olduklarının kanıtdır.Mcgee sen git kumda oyna.

    Adamlar tabi ki mobil oyunculuğu konsol oyunculuğuna rakip olarak görecekler. Hem daha büyük, hem de daha hızlı büyüyen pazar. Bir yerde okumuştum, şu an 240 milyon konsol kullanıcısı varken 450 milyon mobil kullanıcısı var. Olaya hardcore oyuncu gözüyle yaklaşmayın, para neredeyse firmalar da oraya yoğunlaşacaklar.

    En basitinden bir örnek; Angry Birds gibi bir oyun 1 dolardan satılarak veya android'de ücretsiz sunularak topalmda 1.5 milyar kere indirildi. Mobil pazarın ne kadar ciddi bir rakip ve potansiyelinin olduğunun göstergesi değil mi bu rakam?

    Mobil cihazların en büyük avantajı, her an heryerde oynamaya erişilir olmaları ve herkese hitap etmeleri. Her insanı konsol karşısına geçirip oyun oynatamazsın ama telefonda basit bir oyun herkesin dikkatini çeker. Çevrenizde eminim ki hiç oyunla alakası olmayan insanların mobil oyunları oynadığını görüyorsunuzdur.

    Durum böyleyken ve daha az efor ve maliyet ile daha çok parayı mobilde kazanacağınızı düşünürseniz hangi platform önceliğiniz haline gelir? Mobil mi yoksa konsol mu?

    .apk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gran Turismo'daki dayanıklılık yarışlarının mobil de olduğu düşünün.
    Kim uğraşır. Ama konsolda uğraşıyorsun...

    Hem direksiyonsuz yarış oyunu oynamak istemiyorum.
    Umarın yeni konsolda mevcut direksiyonları kullanırız...
  • Sony Konsollarına Gelecek Bağımsız Oyunlar Listesi


    Sony, San Francisco'daki Game Developers Conference'taki (GDC) Playstation Indie etkinliğinde Playstation 3, Playstation Vita, Playstation 4 ve Playstation Mobile servisi için çıkacak bazı oyunları açıkladı.

    Bu oyunlardan Blacklight: Retribution ve Primal Carnage: Genesis ve Spelunky'i daha önce size bildirmiştik. Aşağıda ise Sony'in açıkladığı tam listeyi bulabilirsiniz. Bu arada aşağıdaki listede sadece GDC'de bahsedilen yapımların olduğunu belirtelim.


    Blacklight: Retribution – PS4
    Primal Carnage: Genesis – PS4
    Rain – PS3
    Divekick – PS3 ve PS Vita
    Spelunky – PS3 ve PS Vita
    Velocity Ultra – PS Vita
    Limbo – PS Vita
    Metrico – PS Vita
    Sportsfriends (Johann Sebastian Joust, BaraBariBall, Hokra ve Super Pole Riders'ı içerir) – PS3
    Ibb & Obb – PS3
    Guacamelee! – PS3 ve PS Vita
    Hotline Miami – PS3 ve PS Vita
    Dragon Fantasy Book II – PS3 ve PS Vita
    Thomas Was Alone – PS3 ve PS Vita
    Luftrausers – PS3 ve PS Vita
    Friend Network App – PS Vita
    A Virus Named Tom – PlayStation Mobile
    Beatdown in Treachery City – PlayStation Mobile
    Crumble – PlayStation Mobile
    Crystallon – PlayStation Mobile
    Don’t Wake the Bear – PlayStation Mobile
    Hermit Crab in Space! – PlayStation Mobile
    Oh, Deer! – PlayStation Mobile
    Rymndkapsel – PlayStation Mobile
    Ten By Eight – PlayStation Mobile


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Sony_Konsollarina_Gelecek_Bagimsiz_Oyunlar_Listesi-36786.htm
  • Alice: Madness Returns Full Nvidia destekli bi oyun, bana dedikleri normal geldi. Nvidia'nın çok tuhaf şeyler söyleyip durduğunu düşünürsek hemde.

    Mcgee'nin idare eder iş görür demeleri bile bence önemli, azına geleni söylememişler.

    Yukarda bahsi geçtiği gibi mobil ile konsol oyunculuğunu aynı sınıfa koymayın. Mobil oyunu, konsol gibi tv ye bağlayıp, konsol ile aynı kaliteyi, benzeri görüntü kalitesi ve oynanabilirlik vs. ile verirse karşılaştırabilirz belki. Birbirleriyle alakalı omlayan pazarlar. 0.99$'dan daha pahalıysa büyük bi kesim direk burun kıvırıyor mobil oyunlara zaten. Mobil de amaç, ilgi çekici olup insanların birbirine tavsiye edeceği ve yayılacağı ortam olması. Angry Bird en eski ve çok az sayıdaki örnekten biri. Ondan önce 50 tane başarısz olmuş denemeleri var firmanin. Çok para kazanan firmalar oyunlar ve bunların fikirlerinin çok fazla olması lazım ki gerçek anlamda karşılaştırma olsun.

    İlave : Ps4 'ün indie geliştricilere de büyük destek verecek olması önemli. Ama daha önce bin kere dediğim gibi donanım altyapısını uygun bulup gevşetip dandik kodlarla ortaya çıkmamaları gerekir.

    Blacklight PC de Phenom x6 + 6850 kart ile bile sorun çıkartıyordu, bazı bugları sorunları var diye. Konsola inşalla düzgün adapte ederler sorunsuz olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rubisco -- 26 Mart 2013; 13:48:32 >
  • http://www.vgleaks.com/playstation-4-architecture-evolution-over-time/

    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]


    PLAYSTATION 4 [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 26 Mart 2013; 16:14:50 >
  • 
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.