Bildirim
Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
-
-
Ağustos ayında PS Plus için bedava verilecek...
-
PlayStationtwitter“Hunter’s Arena: Legends, Tennis World Tour 2 and Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville are your PlayStation Plus games for August: https://t.co/J10v87INrf”https://twitter.com/PlayStation/status/1420406281794465803?s=20_____________________________
Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe -
merhaba bu oyunun GW2 ile farkı ne daha mı eski daha mı yeni?
_____________________________ -
Daha yeni. En son çıkan, yani 3. oyun.
_____________________________
Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe -
PS Plus için indirmeye açıldı...
_____________________________
Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe -
quote:
Orijinalden alıntı: VenomstrDaha yeni. En son çıkan, yani 3. oyun.
mantık aynı ama degıl mı? bayrak savun falan
_____________________________ -
Merhaba arkadaşlar
6 yaşında yegenimle bu tarz, online veya yan yana iki kişi oynananilen oyunlar oynuyoruz.
Bu oyunda iki kişi online olarak ilerledigimiz bir mod var mıdır? (Battle royal kısmını oynayamayiz, hemen vurulur)
Yani ikimiz beraber gorev yapip veya açık dünyada kafamıza göre ilerleyip zombi avlayacagimiz mod var mıdır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macrinius -- 5 Ağustos 2021; 10:4:43 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: macrinius
Merhaba arkadaşlar
6 yaşında yegenimle bu tarz, online veya yan yana iki kişi oynananilen oyunlar oynuyoruz.
Bu oyunda iki kişi online olarak ilerledigimiz bir mod var mıdır? (Battle royal kısmını oynayamayiz, hemen vurulur)
Yani ikimiz beraber gorev yapip veya açık dünyada kafamıza göre ilerleyip zombi avlayacagimiz mod var mıdır?oyunda battle royale modu yok team deathmatch,domination gibi klasik multiplayer modları var
_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt






