|
Merhaba, arabayı alırken plakayı değiştirmedim fakat şu an pişman oldum. plakayı değişmek için devir şart mı? onun haricinde nasıl değişiriz? özel plaka istemiyorum şehrimin plakasını istiyorum. şu an 53 plaka, 61 yaptıracağım. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






