Şimdi Ara

Piyasadaki En İyi Otomatik Vites (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
15
Favori
191.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDC nedir, DSG nedir arkadaş

    ZF 8 speed
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    EDC nedir, DSG nedir arkadaş

    ZF 8 speed

    Onun da uzun dönemdeki performansını bekleyip görmek en doğrusu aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    EDC nedir, DSG nedir arkadaş

    ZF 8 speed

    Onun da uzun dönemdeki performansını bekleyip görmek en doğrusu aslında.

    4 senedir kullanılıyor 7 serisinde, 3 senedir de 5 serisinde. Yeteri kadar uzun bir süre :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine sorun çıkartmayandır.

    kuru tip dsg son zamanlarda düşüşte. sorunları ile ilgili pek çok konusu var.
    örneğin sıcak güncel konu;http://forum.donanimhaber.com/m_58045908/mpage_1/key_/tm.htm

    bencede, en iyi otomatik şanzıman en performanslı ve en az tükettirendir.



    sahibine sorun çıkarmasını şanzımanı almadan önce düşünmeye gerek yok. üreten düşünsün. 4-5 yıl garanti şuan piyasadaki her araç için var. 10 yıl binerim deniyorsa. 10 yıl sonra nano teknoloji bataryalar ile elektirikli olmayan araçların hepsi çöp olacak diye düşünüyorum.

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine ENAZ sorun çıkartandır olmalı. sorun çıkarmayan şanzıman yok.

    Benim daha öce kulandığım ve şimdi kullandığım otomatik şanzımanlı 2 aracımda da, şanzıman kaynaklı HİÇ bir sorun yok.
    10 yılda: 2 adet esaytronic, 1cvt jazz, 1 i-shift jazz, 1 CıvıcHB i-shift (kullanımda) araç geldi geçti " Sıfır " şanzıman sorunu.

    DSG gibi her an sorun çıkartma ihtimali yüksek bir şanzımana tonlarca para verip servislerde sürüneceğime, daha sorunsuz olan
    tam otomatikleri tercih eder, kullanırım.

    Keşke! dsg arızaları sadece üreticiyi düşündürüp sıksa...
    Okuyoruz! millet servislerde sürünüyor, aşağılanıp surat yapılıyor. Ekstra verdiği "iyi niyet" paraları da cabası...

    Takur tukur ses gelip servislerde süründükten sonra neyleyim! öyle performansı. Verilen paranın hakkını verse bari!
    Bence 1lt de fazla yaksın, tangırtı çıkartmayıp milleti servislerde süründürmesin yeter.

    Sorunlu dsg büyük bir ayıptır!
    Hala! pişkin pişkin satılması dahada büyük ayıptır...

    Manuel şanzımandan devşirme bir otomatikten bahsediyoruz. Özü manuel olan o şanzımana, o kadar para ÇOK.
    Çift kavrama olması, yarı otomatik diğer kardeşlerine göre daha performanslı olması bile! sorunlarını gözardı edemiyor.
    Vee malesef onu, iyiler arasına sokmuyor....

    Sorun istemeyen/sevmeyen kullanıcı, ne "bir tık"lık seriliğine. Nede yakacağı 1lt eksikliğe bakar.

    Ben, bakımdan bakıma servise giden arabayı severim. Arıza çıkartması muhtemel araçlar beni sıkar, gerer...
    Hem devşirme şanzımana bir ton para ver. Hemde servis de, abuk sabuk adamlarla sürekli muhatap ol...




    12 şubat 2012 yılında yapmış olduğum yorumumdan, 22 ocak 2012 tarihine kadar yaklaşık 1 YIL olmuş;

    Dikkat! ettim...
    "O zamandan bu yana, düşüncelerim değişikliğe uğramamış. Hatta! büyüyen dsg sorunları dolayısı ile daha da pekişmiş."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine sorun çıkartmayandır.

    kuru tip dsg son zamanlarda düşüşte. sorunları ile ilgili pek çok konusu var.
    örneğin sıcak güncel konu;http://forum.donanimhaber.com/m_58045908/mpage_1/key_/tm.htm

    bencede, en iyi otomatik şanzıman en performanslı ve en az tükettirendir.



    sahibine sorun çıkarmasını şanzımanı almadan önce düşünmeye gerek yok. üreten düşünsün. 4-5 yıl garanti şuan piyasadaki her araç için var. 10 yıl binerim deniyorsa. 10 yıl sonra nano teknoloji bataryalar ile elektirikli olmayan araçların hepsi çöp olacak diye düşünüyorum.

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine ENAZ sorun çıkartandır olmalı. sorun çıkarmayan şanzıman yok.

    Oğuzcum standart-rutin-olağan-sıradan-normal-periyodik (Sen hangi ismi-koyarsan-beğenirsen-seçersen-tercih edersen-kullanırsan artık) bakımlarını (bakım dediğin de yaklaşık 50 bin km'de bir şanzıman yağı değişimi) aksatmadan yapman durumunda Honda'larda kullanılan 4 ya da 5 ileri tam otomatik şanzımanların aracın kullanıldığı süre-kilometre boyunca sorun çıkartmadığına - ya da senin deyiminle EN AZ sorun çıkarttığına (başka bir işlem görmesine gerek duymadığına) dair onlarca örnek bulabilirim sana.

    Linkteki Accord 1 milyon mil (1.6 milyon km yapmış) orjinal şanzımanı ile.

    quote:

    I bought my 1990 Honda Accord LX 15 years ago with 74K miles. This was my first time buying a Honda. It was made in America, which is important to me as a patriotic American, and also makes my car "True Blue" in more ways than one. My Accord has now surpassed 1 million miles on the original engine, automatic transmission, power-steering system, brake calipers, fuel injectors and much more. This car was towed once after 10 1/2 years of service for a fuel-pump failure, which was also original to the car. I have recorded and completed all the scheduled maintenance services to the vehicle using the same quality parts and fluids every time. I've been in the automotive field most of my life, and it wasn't until I owned a Honda that I truly understood the engineering and workmanship that Honda puts into their products. To this day, my car still amazes me and the people I share my story with.


    http://automobiles.honda.com/mile-makers/story.aspx?Story=783

    Bu uç örneğin yanında 200 bin km'lerde şanzıman içindeki plakaların değiştirildiği örnekler de bulunabilir tabii. :)

    Ama aracını bu km'ye kadar kullanmayanlar için bu şanzımanlar sorunsuzdur.

    İkinci elde araç alanlar için de genel bir bakım yapıldıktan sonra yine çooook uzun bir süre sorunsuzca binilecektir.



    Yazımın bu kısmını çift kavramalı şanzımanlı araç sahibi olarak yazıyorum:

    EDC'den ilk 10 bin km boyunca memnundum.

    Ama ne zaman ki olay aktif olarak şehiriçinde kullanmaya döndü, o zaman su koyvermeye başladı sistem.

    Sonra olması gereken vitesi bulamamaya, 1 üst ya da 1 alt viteste gitmeye çalışmaya başladı.

    Aracım şu an 35 bin km'yi devirmiş durumda.

    Büyük konuşmayayım ama 50 bini görmeden yani daha 1 yıldan uzun bir süre garantisi varken satıp başka bir araç alırım herhalde.


    Sen de ilk başlarda çok memnundun DSG'den.

    Ama ne zaman kavrama ile sorun yaşamaya başladın ve de garantiden kavrama değişti ondan sonra olaya daha bir temkinli yaklaşmaya başladın.

    Hatta 30-40 bin km sonra yine kavrama değişimi olursa önünden bile geçmeyeceğini belirttiğini hatırlıyorum.


    Belki o zaman en iyi şanzıman tanımlamanda revizyona gidersin.


    Selamlar.


    Hakkımdaki ve konuda analizlerine katılıyorum.

    tam otomatik ile çok uzun kmler masrafsız giden araçlara örnekler var. Ancak çift kavramalara yok mu? :) Bu ara ısrarcıyım. 100.000 200.000 300.000 km yapan araçlar hakkında (yutiçi-dışı) bilgi bulabilirseniz sevinirim. çünk dq200 dsg 7 senedir satılıyor. Bu araçlar km yapmıyormu? niye örnek yok (ben bulamadım) sizce.

    Ancak otomatik şanzıman bakış açım, kişisel imkanlarım ve zevklerim çerçevesinde. En perfomanslı ve en az tüketeni en ucuza almak yönünde.

    En azında bu dönemde bu şekilde. 8zf şanzımanlı araç alabilecek bütçem yok.
    DSG de EDc gibi sıkışık tarik sorunu yok. (kavrama bitme sorunuda edc de yok anlaşılan, duymadım yada.) Ancak yolda kalmak benim için çok önemli bir kriter. DSg yolda bırakırsa defterden silerim. Ancak kavrama değişimi küçük titremeden ibaret. yani yolda bırakacak cinsden bir arıza değil. Ancak 60.000 km de tekrar değişim gerekirse yine defterden silerim.

    bunlar benim kritrerlerim. Çünkü forumlarda gerekli gerçekçi istatistik (satış rakamı/arızalı araç oranı) oluşmuş değil. DSg nin sorunlu bir şanzıman demem için...




  • Oğuzcum ıslak kavramalılarda uzun süre sorunsuzca kullanılmış örnekler bulunabilir tabii ki.

    Ama onlar şu an benim bir araç alımı için ayıracağım bütçenin dışında kalıyorlar maalesef.

    ZF 8 de aynı şekilde.

    Sırf bu gerekçeyle Honda A/T ya da CVT sonraki araçlarım için en kuvvetli adaylar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Oğuzcum ıslak kavramalılarda uzun süre sorunsuzca kullanılmış örnekler bulunabilir tabii ki.

    Ama onlar şu an benim bir araç alımı için ayıracağım bütçenin dışında kalıyorlar maalesef.

    ZF 8 de aynı şekilde.

    Sırf bu gerekçeyle Honda A/T ya da CVT sonraki araçlarım için en kuvvetli adaylar.



    siz edc yi sıkışık trafikteki konforsuzluğu yüzünden defterten silmişsiniz anlaşılan.
    Demekki sorunsuzluk her zaman ilk sırada olmayabiliyor. sizin için konfor 1.sırada demektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözünüz şanzıman görsün

  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Gözünüz şanzıman görsün



    ne kadar saçma bir video. neden ortalamayı sıfırlayıpta çekmeye başlanmamış?
    uzun km sabit hızda 5.4lt oluşmuş ise, öle 5.4 kolay kolay değişmez. 1000 devirde gidebilmeside bence motorun başarısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 23 Ocak 2013; 16:04:39 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Oğuzcum ıslak kavramalılarda uzun süre sorunsuzca kullanılmış örnekler bulunabilir tabii ki.

    Ama onlar şu an benim bir araç alımı için ayıracağım bütçenin dışında kalıyorlar maalesef.

    ZF 8 de aynı şekilde.

    Sırf bu gerekçeyle Honda A/T ya da CVT sonraki araçlarım için en kuvvetli adaylar.



    siz edc yi sıkışık trafikteki konforsuzluğu yüzünden defterten silmişsiniz anlaşılan.
    Demekki sorunsuzluk her zaman ilk sırada olmayabiliyor. sizin için konfor 1.sırada demektir.

    Yokuş aşağı inişlerde kararsız, dolayısıyla konforsuz bulduğum EDC'nin alternatifi olan sistemler (Honda A/T, Honda CVT) zaten sorunsuz olduğu için yazma gereği bile duymadım Oğuzcum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine sorun çıkartmayandır.

    kuru tip dsg son zamanlarda düşüşte. sorunları ile ilgili pek çok konusu var.
    örneğin sıcak güncel konu;http://forum.donanimhaber.com/m_58045908/mpage_1/key_/tm.htm

    bencede, en iyi otomatik şanzıman en performanslı ve en az tükettirendir.



    sahibine sorun çıkarmasını şanzımanı almadan önce düşünmeye gerek yok. üreten düşünsün. 4-5 yıl garanti şuan piyasadaki her araç için var. 10 yıl binerim deniyorsa. 10 yıl sonra nano teknoloji bataryalar ile elektirikli olmayan araçların hepsi çöp olacak diye düşünüyorum.

    en iyi otomatik şanzuman, sahibine ENAZ sorun çıkartandır olmalı. sorun çıkarmayan şanzıman yok.

    Benim daha öce kulandığım ve şimdi kullandığım otomatik şanzımanlı 2 aracımda da, şanzıman kaynaklı HİÇ bir sorun yok.
    10 yılda: 2 adet esaytronic, 1cvt jazz, 1 i-shift jazz, 1 CıvıcHB i-shift (kullanımda) araç geldi geçti " Sıfır " şanzıman sorunu.

    DSG gibi her an sorun çıkartma ihtimali yüksek bir şanzımana tonlarca para verip servislerde sürüneceğime, daha sorunsuz olan
    tam otomatikleri tercih eder, kullanırım.

    Keşke! dsg arızaları sadece üreticiyi düşündürüp sıksa...
    Okuyoruz! millet servislerde sürünüyor, aşağılanıp surat yapılıyor. Ekstra verdiği "iyi niyet" paraları da cabası...

    Takur tukur ses gelip servislerde süründükten sonra neyleyim! öyle performansı. Verilen paranın hakkını verse bari!
    Bence 1lt de fazla yaksın, tangırtı çıkartmayıp milleti servislerde süründürmesin yeter.

    Sorunlu dsg büyük bir ayıptır!
    Hala! pişkin pişkin satılması dahada büyük ayıptır...

    Manuel şanzımandan devşirme bir otomatikten bahsediyoruz. Özü manuel olan o şanzımana, o kadar para ÇOK.
    Çift kavrama olması, yarı otomatik diğer kardeşlerine göre daha performanslı olması bile! sorunlarını gözardı edemiyor.
    Vee malesef onu, iyiler arasına sokmuyor....

    Sorun istemeyen/sevmeyen kullanıcı, ne "bir tık"lık seriliğine. Nede yakacağı 1lt eksikliğe bakar.

    Ben, bakımdan bakıma servise giden arabayı severim. Arıza çıkartması muhtemel araçlar beni sıkar, gerer...
    Hem devşirme şanzımana bir ton para ver. Hemde servis de, abuk sabuk adamlarla sürekli muhatap ol...




    12 şubat 2012 yılında yapmış olduğum yorumumdan, 22 ocak 2012 tarihine kadar yaklaşık 1 YIL olmuş;

    Dikkat! ettim...
    "O zamandan bu yana, düşüncelerim değişikliğe uğramamış. Hatta! büyüyen dsg sorunları dolayısı ile daha da pekişmiş."





    Honda hb ı Shift nasıl?
    Önerir misiniz?
    İlk kez ehliyet alacak hiç araba kullanma bilmeyen birisi için 2007 model 28 bin TL ye nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    ne kadar saçma bir video. neden ortalamayı sıfırlayıpta çekmeye başlanmamış?
    uzun km sabit hızda 5.4lt oluşmuş ise, öle 5.4 kolay kolay değişmez. 1000 devirde gidebilmeside bence motorun başarısı.

    Oğuzcum videoda motor devrinin neredeyse hiç yükselmeden hızın artması olayına bakacağına ortalama tüketim kısmına takılman da orjinal olmuş. :)

    1000 devirde gidebilmesi öncelikle CVT'nin başarısı.
  • ben mercedesin 7g-tronic şanzumanından çok memnunum. sarsıntısız, keyifli,ekonomik , hızlı bir şanzuman. tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinman
    Honda hb ı Shift nasıl?
    Önerir misiniz?
    İlk kez ehliyet alacak hiç araba kullanma bilmeyen birisi için 2007 model 28 bin TL ye nasıl?

    i-shift; sarsıntılı vites geçişlerine sahip. Özellikle! sert kick down kullanıcıyı sarsıyor.
    Ama! bu durum yumuşak kullanım ile minimum seviye de hissedilebilir duruma gelebiliyor.

    Zaten kullanıcı, bir süre sonra arabaya ve vites geçişlerine alışılıyor ve normal bir duruma dönüşüyor.


    Tabi! bunlar benim görüşüm ve tecrübem. Aynı fikre sahip olmayan kullanıcılar olması muhtemel...

    2012 Civic HB sport i-shift aracımızın istanbul kullanım verisi 7.2lt...

    *Aracın 2. eli hakkında bir fikre sahip değilim. O yüzden fiyat ve model hakkında bir yorum yapamayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isomania


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    Lexus LS600H Dünyanın ilk 8 ileri otomatik vitesi
     Piyasadaki En İyi Otomatik Vites

    Eight-Speed Automatic Transmission
    The LS is equipped with the world's first eight-speed automatic transmission, offering the perfect blend of acceleration, smooth shifting and fuel efficiency.

    toyota grup, şu teknolojisini birazda b,c,d sınıfı araçlarında kullansa...

    TOYOTA yi turkiyedeki araclari ile degerlendirirsen dogru fakat TOYOTA dunyanin bir numarali otomobil ureticilerinden.. Toyota da soyle bir kural vardir.. Bulunan bir cok yeni teknoloji ilk olarak amerika da LEXUS markasinda kullanir.. Bizim ulkemizde toyota araclari lux degil diye bilinir.. Amerikaninda en lux araclarindan biride lexus markasidir..
    Belki kimse bilmez.. Direksiyon uzerinde kullanilan kontrol dugmelerinin patenti toyota ya aittir.. Bunun gibi hir cok ilkleri ve yenilikleri vardir.. Ama bir toyota calisani olarak soyleyim.. Toyota turkiye artik pazarlama stratejisini degistiriyor.. Toyota modellerinde artik daha cok ozellik goreceksiniz

    hadi inşallah




  • ZF konu kapanmıştır.
  • kesinlikle bmw nin kullandıgı 8 ileri zf şanzıman en iyisi 3000- 3500 devirde bile vites küçültüyo çok hızlı bi şekilde mükemmel bi şanzıman 150 milisaniyede vites degiştiriyo
  • Tabi ki de BMW'lerdeki 8 ileri yarı otomatik vites en iyisidir.Joistik vites olarakta geçer.Türkçesi zevk çubuğu vitestir.Bayanlara önerilmez.Erkekler için üretilmiştir. Bu arada vites geçişleri mekanik değil tamamen elektroniktir.Kullanın farkı anlarsınız.2 sene BMW 5.25D xDrive bindim F10 kasa ve inanın şuanda o performansı vw passat aracımda arıyorum ama DSG bmw'nin şanzımanının yanından bile geçemez emin olun.Bmw'ye binen bir daha inmeye zorlanır açıkcaksı.Bu arada reklam yaptım yarın gidip paramı almalıyım.
  • gerçekten hondanin düz fites li arabalı çok güzel hele accord 2003

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.