Şimdi Ara

Pist için hangi lastikleri tavsiye edersiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üstatlar, ikinci el temiz bir cupra aldım sadece pistte kullanmak için..üstündeki lastikler 17 bin km yapmış, 2 yıllık standart gelen lastikler.. araç 5 yaşında.. ne tavsiye edersiniz benim için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logan1990 -- 23 Nisan 2017; 16:30:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arabayi yolda da kullanmak isterseniz michelin pilot super sport ya da pilot sport cup, sadece pistte kullanmak icinse semi-slick

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RotörHead

    arabayi yolda da kullanmak isterseniz michelin pilot super sport ya da pilot sport cup, sadece pistte kullanmak icinse semi-slick

    Çok saolun hocam bilgilendirmeniz için.. acaba semi-kick ler çabuk yıpranıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asinma konusunda pek bir bilgim yok acikcasi ancak yolda kullanmak icin pek de saglikli bir tercih olacagini sanmiyorum. isinmadan yola fazla tutunmuyorlar ve islak zeminde performanslari cok dusuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yipraniyor,yaris asfalti paramparca ediyor lastikleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben toyo proxes t1r öneririm. V desen ancak ugultu vs. olmuyor. 2yıl 20bin km kadar kullandım. yaştan ötürü sertleşip yol tutmadıkları için değiştirmiştim. hız endeksi V olduğundan mıdır nedir pek soğukken tutunmama problemi olmazdı. Islakta çok kötü değil abuk subuk sıkıntılar çektirmiyordu. Parçalanma gibi sorunlar da olmadı. Aracım b sınıfı olduğu için virajlarda bi çok c sınıfı arabaya kafa tutardım

    Aracı değiştirdim aynı aracın 3kapı modeline geçtim. üzerinde kumho ku31 lastikler geldi. eski sahibi lastiklerin ırzına geçtiği için bi kaç tanesi balans tutmuyordu ama tutunmaları fena değildi. onları michelin pilot sport3 ile değiştirdim, Toyo gibi değiller. Kumholar da soğukken sıkıntı çıkarmıyordu. Ama bu michelinlerin soğukta tutmaması rezalet(v hız endeksi, hava 14derece filandı) diğer lastiğe alıştığımdan viraja biraz hızlı girdim, önümdeki beceriksiz sürücü koca yolda şeridine sığmayıp önüme kırınca frene bastım ve hooppp sağ arka kendini bıraktı kontra ile kurtardım ondan beri arabayı 10km kadar kullanıp lastikleri ısıtmadan tirin tirin gidiyorum, hafif bi ısıtmak lazım ondan sonra baya iyiler. Ama hala tam performanslarını görecek kadar ısıtıp virajlı yola girmedim. Ancak toyo kadar dayanıklı olmadıklarını yabancı forumlarda okudum. kiminsinde klasik michelin problemi et kopmaları var Bu arada ıslakta yol tutuşundan çok memnunum. Islakta gerçekten efsane tutuyor, bu noktada toyodan üstün ve gönlümü alıyorlar.

    Pzero serisinin maalesef benim ebatta üretimi yok ancak arkadaşım bi boy büyük jant ile pzero nero gt kullanıyor o da baya memnun. pzero'lar da baya övülüyor. Çoğu bmw, merso gibi lüks aracın spor modellerinde görüyorum.

    Yokohama Advan Sport v105'ler için de iyi yorumlar yapılmış. onun da ebatları yok... s.drive da fena değil ama yine v desen... Hatta ben ps3'ler yerine s.drive düşünmüştüm ancak benim arabanın basit elektrikli direksiyonu V deseni çok sevmiyordu bi de v desen olmayan spor tip lastik denemek istedim keşke s.drive alsaymışım dediğim oldu soğukta tutmayan ps3ler sebebiyle.

    Goodyear tarafında ise Eagle F1 Asymmetric 3 çok övülüyor. Sinan Koç lansman sırasında test etmişti yanılmıyorsam, otopark kanalında videosu bulunabilir. Islakta da iyi deniliyor.

    Piste gireceksen saç jant filan bulup 2set lastik jant takımı yapmalısın. saç jantlara semi slick yapabilirsin ancak semi slick konusunda pek bilgim yok. Pist için semi, günlük kullanım için araç üzerine pzero, ps3 gibi veya normal lastik de kullanabilirsin. Ben hem günlük kullanımda hem de performanslı kullanımda memnun edecek lastikler kullanıyorum. Böyle bir durumda toyolar beni çok memnun etmişti. Bi sonrakinde toyo cf2 deneyeceğim. günlük lastik ama bi arkadaşın arabasında 225/45r17 ebatında test etme şansım oldu çok iyi tutuyorlar. Günlük kullanımda daha pratik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 24 Nisan 2017; 10:24:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Ben toyo proxes t1r öneririm. V desen ancak ugultu vs. olmuyor. 2yıl 20bin km kadar kullandım. yaştan ötürü sertleşip yol tutmadıkları için değiştirmiştim. hız endeksi V olduğundan mıdır nedir pek soğukken tutunmama problemi olmazdı. Islakta çok kötü değil abuk subuk sıkıntılar çektirmiyordu. Parçalanma gibi sorunlar da olmadı. Aracım b sınıfı olduğu için virajlarda bi çok c sınıfı arabaya kafa tutardım

    Aracı değiştirdim aynı aracın 3kapı modeline geçtim. üzerinde kumho ku31 lastikler geldi. eski sahibi lastiklerin ırzına geçtiği için bi kaç tanesi balans tutmuyordu ama tutunmaları fena değildi. onları michelin pilot sport3 ile değiştirdim, Toyo gibi değiller. Kumholar da soğukken sıkıntı çıkarmıyordu. Ama bu michelinlerin soğukta tutmaması rezalet(v hız endeksi, hava 14derece filandı) diğer lastiğe alıştığımdan viraja biraz hızlı girdim, önümdeki beceriksiz sürücü koca yolda şeridine sığmayıp önüme kırınca frene bastım ve hooppp sağ arka kendini bıraktı kontra ile kurtardım ondan beri arabayı 10km kadar kullanıp lastikleri ısıtmadan tirin tirin gidiyorum, hafif bi ısıtmak lazım ondan sonra baya iyiler. Ama hala tam performanslarını görecek kadar ısıtıp virajlı yola girmedim. Ancak toyo kadar dayanıklı olmadıklarını yabancı forumlarda okudum. kiminsinde klasik michelin problemi et kopmaları var Bu arada ıslakta yol tutuşundan çok memnunum. Islakta gerçekten efsane tutuyor, bu noktada toyodan üstün ve gönlümü alıyorlar.

    Pzero serisinin maalesef benim ebatta üretimi yok ancak arkadaşım bi boy büyük jant ile pzero nero gt kullanıyor o da baya memnun. pzero'lar da baya övülüyor. Çoğu bmw, merso gibi lüks aracın spor modellerinde görüyorum.

    Yokohama Advan Sport v105'ler için de iyi yorumlar yapılmış. onun da ebatları yok... s.drive da fena değil ama yine v desen... Hatta ben ps3'ler yerine s.drive düşünmüştüm ancak benim arabanın basit elektrikli direksiyonu V deseni çok sevmiyordu bi de v desen olmayan spor tip lastik denemek istedim keşke s.drive alsaymışım dediğim oldu soğukta tutmayan ps3ler sebebiyle.

    Goodyear tarafında ise Eagle F1 Asymmetric 3 çok övülüyor. Sinan Koç lansman sırasında test etmişti yanılmıyorsam, otopark kanalında videosu bulunabilir. Islakta da iyi deniliyor.

    Piste gireceksen saç jant filan bulup 2set lastik jant takımı yapmalısın. saç jantlara semi slick yapabilirsin ancak semi slick konusunda pek bilgim yok. Pist için semi, günlük kullanım için araç üzerine pzero, ps3 gibi veya normal lastik de kullanabilirsin. Ben hem günlük kullanımda hem de performanslı kullanımda memnun edecek lastikler kullanıyorum. Böyle bir durumda toyolar beni çok memnun etmişti. Bi sonrakinde toyo cf2 deneyeceğim. günlük lastik ama bi arkadaşın arabasında 225/45r17 ebatında test etme şansım oldu çok iyi tutuyorlar. Günlük kullanımda daha pratik.

    Çok teşekkürler hocam, dediğin lastikleri bugün inceleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araba normalde 10 binde bakim istiyorsa pistte 5 bin belki 2-3 bin km de bir full bakim ve lastik degisimi isteyecektir bu en ufaktan en iyi arabaya kadar gecerli bi durum hem pist asfalti hemde pistteki surus sekli bunda bir etken



    Lastik icin onerim michelin pilot olabilir yoldada gitmenizi saglar semi slick onermiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.