|
İşten çıkıp metroya atlayıp tesisat döşemeye gitmiştim. İşim bittikten sonra da yine metroya atlayıp klasik müzik konserine gitmiştim. Hayatı yaşıyordum resmen. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






