Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (295. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piranha Android Tabletlerde Yazılım (ROM) Yükleme,

    Tablet bilgisayarlara yazılım (ROM) yüklerken en çok yaşanan sorun olan sürücü (driver) yüklemelerini PhoenixSuite programını kullanarak çözebilirsiniz. PhoenixSuit programını bilgisayarınıza yüklemeden önce bilgisayarınızdan sürücü imzalama özelliğini devre dışı bırakmanız gerekecektir.

    PhoenixSuit programını burayı tıklayıp indirebilirsiniz.

    Program kurulumu ve yazılım yükleme adımlarınıhttp://youtu.be/wAPOlhz7l1E videodan izleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 9 Nisan 2014; 12:09:26 >




  • prinha aristo 2 tab 8GB 7 sahibiyim.
    24.03.2014 tarihinde aldım aynı tablet arkadasım var onun tabletinin 1gunu cok rahat cıkartırken benimkisinin 2 saatte sarjı bitiyor bazen sarjı %50 kendiginden kapanıyor 7.4.2014 kapandı ve dahada acılmadı 1 gundur sarj da duruyo gene acılmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keskin53 -- 9 Nisan 2014; 17:18:39 >
  • piranha zen hakkında bir şey sormuştum.1 buçuk ay oldu hala cevap gelmedi.lütfen cevap verin
  • Piranha No traffic s type navigasyona güncelleme yaptım. Sonrasında navigasyon ne çalışıyor ne de içinden dosya siliniyor. Resmen ürün kitlendi.
  • Piranha ile ilgili bu konuya ben de katkida bulunmak istiyorum. 28 Subat 2014 'te aldigim piranha aristo tab 9.7" tablet bilgisayarim 25 mart 2014'te yani 1 ayini bile doldurmadan arizalandi. Sarji tam oldugu halde, kapatilmasi gerektigi sekilde tableti kapattim ve tekrar acilmadi. Sarji bitmis olabilecegini dusunerek sarja taktim, sarj lambasi yanmadi. Sevise gonderdim ve bataryasi degismis (emin de degilim degisip degismediginden, belki sadece yazilim guncellemesi yaptilar) Bizim koskoca bildigimiz piranha sirketi, garantili ve kendi arizali urunlerinin 5 TL'lik kargo ucretini odeyememis, ben odedim, sorun degil. Kutuyu actim ve tabletin arka kapaginin tam oturmadigini gordum, kendim bastirarak oturttum, Bari gondermeden bi kontrol edin kapagi oturmusmu, vidasi vs tammi diye. Olur da tekrar bozulursa pencereden disari atacagim urunu zaten. Ve bundan sonra da ne ben, ne de tanidiklarima asla piranha urunu kullandirmam. Paraniz varsa kalitelisini alin, paraniz yoksa bekleyin paraniz oldugu zaman kaliteli bisey alin. Paraniz hic olmayacaksa, hic kullanmayin piranha urununu, kullanmamanin sonunda olum yok. Ama kullanirsaniz psikolojiniz bozuluyor resmen. Hic bir arkadasa bu firmanin urununu tavsiye etmiyorum. Illa alacam diyorsaniz, sikayet sitelerini bi kontrol edin veya koskoca piranha musteri hizmetleri telefonunu bi arayin bakalim ulasabileceginiz birini bulabilecekmisin.




  • İyi günler elimde araç içi navigasyon 7" cougar var güncelleme yapmak istiyorum ancak piranhaextra üzerinden kesinlikle bağlantı yapamıyorum birkaç internet bağlantısı denedim ama sonç hep aynı ayrıca navigasyon cihazını da bilgisayara bağlayacağımıza dair herhangi bir uyarı yok. ben harita güncellemesi yapmak istiyorum. Bu kadar uğraştıracağınıza harita dosyalarını kendi bölümünde yayınlasanız indirip karta atsak sizde yorulmasanız biz de olmaz mı. Harita güncelleme bildiğin karta dosya atmaktan ibaret değil mi?
  • Merhabalar,

    No Traffic X Type Navigasyon cihazı için 22.Mart tarihinde gönderilen güncelleme duyurusuna inanarak haritasını
    Sygic Asistan programı yardımıyla güncellemeye çalışmış bir kullanıcınızım.

    Birkaç gün üst üste denemelere rağmen her seferinde Sygic Asistan programı Server'dan TA:2014.03 kodlu
    Türkiye haritasını indirmeyi başaramadı. Hatta denemelerden birinde nasıl olduysa cihaza kayıtlı olan eski harita da
    silindi.

    Konuyu web sitenizdeki destek bölümüne yazıp uygun dosyayı göndermelerini veya indirebileceğim bir link vermelerini
    istedim Matbu evrak gibi "Kopyala - Yapıştır" tarzında cihazı servise göndermem gereken hatta bir de üzerine 60TL
    vermemi isteyen bir cevap aldım.

    Kendilerine cihazı servise gönderemeyeceğimi ve neden bahsettiğimi anlamadan "Kopyala - Yapıştır" cevap vermelerinin
    Piranha gibi bir firmaya yakışmadığını yazdığımda da Elif Y. kullanıcısından aşağıdaki cevabı aldım:

    "Ayrı bir link gönderebiliyoruz dilerseniz destek bölümümüzden yardım alabilirsiniz yada cihazınızı servise
    yönlendirebilir siniz"

    Ben teşekkür edip, link için e-mail adresimi bildirdikten sonra da aynı kullanıcı dalga geçer gibi aşağıdaki cevabı gönderdi:

    "Kusura bakmayın yanlış yazılmış gönderemiyoruz"

    Böylesine gayri profesyonel bir davranışla karşılaşınca cihazı elime alıp duvara çarpasım geldi ama beni asıl sinirlendiren cihaz
    değil, şirketinizin bir programı (Sygic Asistan) doğru dürüst çalıştırmasını beceremeyen teknik ekibi ve müşterilerin salak
    olduğunu düşünüp onlara sağılmalık inek muamelesi yapan destek ekibi olduğu için cihazı parçalamaktan vazgeçip çözüm
    yolu aramaya başladım.

    Neredeyse bir sene önceki harita güncellemesinden sonra almış olduğum yedeği cihaza yükledim ve Navigasyon kısmı
    tekrar çalışmaya başladı. Bu haliyle yine bilgisayara bağlayıp Sygic Asistan aracılığı ile Türkiye haritasını güncellemeye
    kalktım, yine program haritayı server'dan indiremedi.

    Sizden ricam TA:2014.03 kodlu Türkiye haritasını indirebileceğim bir linki bana bildirmeniz.

    Şayet bunu gerçekleştirebilirseniz sitenizin destek bölümündeki "Problemin ne olduğunu okuyup anlamadan her cihazı
    ücreti mukabili servise göndertmeye çalışan" Elif Y. gibi işe yaramaz elemanların zedelediği şirket imajınının tekrar
    layık olduğu şekilde düzelmesi yolunda bir umut olduğunu düşüneceğim.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...




  • Bir ekleme daha yapma ihtiyaci hissettim. Persembe gunu servisten gelen ve tamir edildigi soylenen tabletimde gene ayni sorun olustu. Nasil bir urundur nasil bir servistir gercekten anlayamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: csari

    Bir ekleme daha yapma ihtiyaci hissettim. Persembe gunu servisten gelen ve tamir edildigi soylenen tabletimde gene ayni sorun olustu. Nasil bir urundur nasil bir servistir gercekten anlayamadim.

    Sayın csari,

    Servisle ilgili yaşadığınız sorunu yönetim birimimize bildireceğim. Sizden ricam bu sorununuzu aynı zamanda sitemizin destek bölümüne de mail atmanızdır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora_can

    Merhabalar,

    No Traffic X Type Navigasyon cihazı için 22.Mart tarihinde gönderilen güncelleme duyurusuna inanarak haritasını
    Sygic Asistan programı yardımıyla güncellemeye çalışmış bir kullanıcınızım.

    Birkaç gün üst üste denemelere rağmen her seferinde Sygic Asistan programı Server'dan TA:2014.03 kodlu
    Türkiye haritasını indirmeyi başaramadı. Hatta denemelerden birinde nasıl olduysa cihaza kayıtlı olan eski harita da
    silindi.

    Konuyu web sitenizdeki destek bölümüne yazıp uygun dosyayı göndermelerini veya indirebileceğim bir link vermelerini
    istedim Matbu evrak gibi "Kopyala - Yapıştır" tarzında cihazı servise göndermem gereken hatta bir de üzerine 60TL
    vermemi isteyen bir cevap aldım.

    Kendilerine cihazı servise gönderemeyeceğimi ve neden bahsettiğimi anlamadan "Kopyala - Yapıştır" cevap vermelerinin
    Piranha gibi bir firmaya yakışmadığını yazdığımda da Elif Y. kullanıcısından aşağıdaki cevabı aldım:

    "Ayrı bir link gönderebiliyoruz dilerseniz destek bölümümüzden yardım alabilirsiniz yada cihazınızı servise
    yönlendirebilir siniz"

    Ben teşekkür edip, link için e-mail adresimi bildirdikten sonra da aynı kullanıcı dalga geçer gibi aşağıdaki cevabı gönderdi:

    "Kusura bakmayın yanlış yazılmış gönderemiyoruz"

    Böylesine gayri profesyonel bir davranışla karşılaşınca cihazı elime alıp duvara çarpasım geldi ama beni asıl sinirlendiren cihaz
    değil, şirketinizin bir programı (Sygic Asistan) doğru dürüst çalıştırmasını beceremeyen teknik ekibi ve müşterilerin salak
    olduğunu düşünüp onlara sağılmalık inek muamelesi yapan destek ekibi olduğu için cihazı parçalamaktan vazgeçip çözüm
    yolu aramaya başladım.

    Neredeyse bir sene önceki harita güncellemesinden sonra almış olduğum yedeği cihaza yükledim ve Navigasyon kısmı
    tekrar çalışmaya başladı. Bu haliyle yine bilgisayara bağlayıp Sygic Asistan aracılığı ile Türkiye haritasını güncellemeye
    kalktım, yine program haritayı server'dan indiremedi.

    Sizden ricam TA:2014.03 kodlu Türkiye haritasını indirebileceğim bir linki bana bildirmeniz.

    Şayet bunu gerçekleştirebilirseniz sitenizin destek bölümündeki "Problemin ne olduğunu okuyup anlamadan her cihazı
    ücreti mukabili servise göndertmeye çalışan" Elif Y. gibi işe yaramaz elemanların zedelediği şirket imajınının tekrar
    layık olduğu şekilde düzelmesi yolunda bir umut olduğunu düşüneceğim.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Sayın bora_can,

    Elif çalışanımız işe yeni başlamış bir çalışanımız olduğundan size hatalı cevaplar vermiş bu konuda sizden özür dileriz. Cihazın harita dosyalarını daha önce yedeklediyseniz bu yedeği geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. Ayrıca Sygic Asistan programında cihazı bağladıktan sonra Select All seçeneğine tıklayıp Process seçeneğine tıklarsanız ilke harita geri yüklenecektir. Harita dosyalarını şu an hazırlıyorum yedek dosyaların yükleme işlemi tamamlandığında indirebileceğiniz linkleri size ileteceğim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebelup

    İyi günler elimde araç içi navigasyon 7" cougar var güncelleme yapmak istiyorum ancak piranhaextra üzerinden kesinlikle bağlantı yapamıyorum birkaç internet bağlantısı denedim ama sonç hep aynı ayrıca navigasyon cihazını da bilgisayara bağlayacağımıza dair herhangi bir uyarı yok. ben harita güncellemesi yapmak istiyorum. Bu kadar uğraştıracağınıza harita dosyalarını kendi bölümünde yayınlasanız indirip karta atsak sizde yorulmasanız biz de olmaz mı. Harita güncelleme bildiğin karta dosya atmaktan ibaret değil mi?

    Sayın hebelup,

    PiranhaExtra programını bilgisayarınıza kurun, cihazda bulunan Micro SD kartı bilgisayarınıza takın PiranhaExtra programı harita dosyalarınızı tanıyacaktır. Bu işlemden sonra güncelleme yapabilirsiniz. Cihazı bilgisayara bağlamanıza gerek yoktur.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskin53

    prinha aristo 2 tab 8GB 7 sahibiyim.
    24.03.2014 tarihinde aldım aynı tablet arkadasım var onun tabletinin 1gunu cok rahat cıkartırken benimkisinin 2 saatte sarjı bitiyor bazen sarjı %50 kendiginden kapanıyor 7.4.2014 kapandı ve dahada acılmadı 1 gundur sarj da duruyo gene acılmadı

    Sayın keskin53,

    Cihazın bataryasında büyük ihtimalle sorun var, bu nedenle cihazı teknik servise göndermenizi öneriyorum. Yazılımsal veya sizin yapabileceğiniz bir konu olsaydı buradan size yardımcı olmaya çalışırdım.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknazor

    Merhaba.. 2008 senesinde aldığım voyager 4.3 model navigasyon cihazımı, siteniz destek bölümünde verilen güncel rom ile flashladım. Ancak şimdi navigasyonum çalışmıyor.. USB bağlantısı yapınca Naviextras da tanımıyor. Ne yapmam lazım?

    Sayın teknazor,

    Cihazın harita dosyalarını daha önce yedeklediyseniz bu yedeği geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. Aksi taktirde cihazın modelini, arka kısmında P... ile başlayan seri numarasını ve ayarlar>sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını bana iletmeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal okur

    piranha zen hakkında bir şey sormuştum.1 buçuk ay oldu hala cevap gelmedi.lütfen cevap verin

    Sayın kemal okur,

    Sizin sorunuz için yazılım birimimizden haber bekliyorum. Şu an yeni sürüm için çalışmalar mevcut bu nedenle size geri dönüş yapmadım.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kordsa

    Merhaba piranha destek öncelikle cevabınıza şimdiden teşekkürler. Piranha aristo 2 tab 7 aldım.telefon olarak kullanabilmek için piranha sitesindeki update.zip dosyasini indirmem mi gerekli. O dosya versiyonu 4.0.4 gôrunuyor acaba dosya ismi mi hatalı. bende 4.1.2 yüklü geldi.

    Sayın kordsa,

    GooglePlay üzerinden arama, mesaj ve rehber uygulamarını indirip cihaza yükleyebilirsiniz. Son sürüm olarak Android 4.1 JB yüklüdür. Mobile için size yazılım gönderebilirim ancak android sürümü 4.0.4 tür.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek
    Sayın bora_can,

    Elif çalışanımız işe yeni başlamış bir çalışanımız olduğundan size hatalı cevaplar vermiş bu konuda sizden özür dileriz. Cihazın harita dosyalarını daha önce yedeklediyseniz bu yedeği geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. Ayrıca Sygic Asistan programında cihazı bağladıktan sonra Select All seçeneğine tıklayıp Process seçeneğine tıklarsanız ilke harita geri yüklenecektir. Harita dosyalarını şu an hazırlıyorum yedek dosyaların yükleme işlemi tamamlandığında indirebileceğiniz linkleri size ileteceğim.

    Kolay gelsin.


    @Piranha Destek

    Cevabınız için teşekkürler ,
    Şayet Sygic Asistan programı sizin de anlattığınız gibi Select All - Process yapıldığında güncel olan haritayı server'dan indirebilseydi
    büyük olasılıkla cihaza da kopyalardı ve bütün bu sorunlar hiç yaşanmamış olurdu. Ana sorun Sygic Asistan'ın dosyayı server'dan
    indirememesi . Bildireceğiniz linki dört gözle bekliyorum
    Bora CAN




  • http://www.youtube.com/watch?v=7zF94vRnbnA adresinde paylaşılan videoda piranha mate zuma diye klasörler var acaba yeni modellermi bunlar.
  • kordsa K kullanıcısına yanıt
    kardes yapman gerek yol su
    https://piranha.com.tr/product.php?product_id=401 burada 4.0.4 yazmasına bakma aslında 4.1.2 güncelleme paketidir burada (altta paylastım) yandex linkteki dosyayı indir sd karta at sonra tabletten ayarlar menusune gir en allta tablet hakkındaya tıkla orada yerel güncelleme var ona tıklıyorsun systemuptade diye bir menu acılıyor check uptade diyorsun ondan sonra tablet telefon oluyor butun telefon ozellikleri acılıyo buna görüntü konusmada dahil bence arayuz olarakta nova veya apex kullan takılmalar ortadan kalkıyor
    https://disk.yandex.ru/public/?hash=kABaDL94NouYSf88giQ9ZDcjlznCpoMa8OecXyGs1Ng%3D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keskin53 -- 14 Nisan 2014; 12:21:26 >




  • Merhaba ;

    Mayıs ayının ortasında arkadaşlarımla amerikaya gideceğiz.
    Birlikte gideceğimiz arkadaşlarımdan birinde Piranha Leon navigasyon
    cihazı var ve biz bu cihazı giderken yanımızda götürmek istiyoruz.
    Araç kiraladığımız şirketten kiralamadık bunun menüsünün türkçe olması sebebiyle.

    Benim sizden yardım istediğim konu şu ; Bizde ki cihaza Amerika (Orlando) haritası yüklemek istiyoruz
    ancak geldiğimizde yeniden türkiye haritasını da kullanmak istiyoruz, yani türkiye haritasını da muhafaza etmeliyiz.

    Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok seviniriz.

    Teşekkürler şimdiden.
  • MERHABA RIDVAN BEY
    İZMİR NT MAĞAZASINDAN 4 ADET BUSİNESS TAB 7" TABLET ALDIM
    DÜN AKŞAM CİHAZLARI SİTENİZDEKİ 4.1.1 ROMU İNDİRİP LİVESUİT
    PROGRAMIYLA FORMAT ATTIM.CİHAZLAR GAYET GÜZEL ÇALIŞIYOR.
    FAKAT KAMERADA SD KART İSTİYOR.DAHİLİ HAFIZAYI GÖRMÜYOR
    İNTERNETTEN HİÇBİRŞEY İNDİRMİYOR.15 ADET MENÜ GÖZÜKÜYOR.
    SABAH KADEMEDEKİ ARKADAŞLARA ATTIRDIM YİNE AYNI SORUNLAR
    DEVAM EDİYOR.CİHAZLARIN SERİ NOLARI AYNI P447
    YARDIMCI OLURMUSUNUZ.
  • 
Sayfa: önceki 293294295296297
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.