Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Piranha Destek Cevaplıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7.106
Cevap
255
Favori
849.184
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Er
      8 Mesaj
      26 Mart 2014 22:48:16
      Merhaba Sayın piranha yetkilisi;

      kullanmakta olduğum piranha voyager cihazımın klasörlerini yanlışlıkla pc de formatlayıp sildim.siteden tekrar orjinal romunu yükledim ama Navigasyonum hiç acılmıyor.gereklı dosylarını bana yollayabılırmısınız.

      Piranha voyager :serial no:54345830484485f30
      GT 903B00347
      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      27 Mart 2014 00:31:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: Piranha Destek

      quote:

      Orijinalden alıntı: azzaro83

      Piranha destek selamlar. Bir sorum olacak. No traffic S type var ben de. 2014 yeni harita çıkmış mail geldı ama yükleyemiyorum.
      Piranha extra bu model için ürün bulunamadı hatası veriyor. Sygic Assistant ile de inanın o kadar karışık ki daha doğrusu hiç bişey net değil Türkçe arayüzü de yok.
      Yükleyemiyorum yardımcı olurmusunuz?

      Sayın azzaro83,

      NoTraffic modellerinde PiranhaExtra programını kullanamazsınız. Sygic Asistan programını kullanmanız gerekmektedir.http://www.youtube.com/watch?v=8d0DOLZq4a4 adresindeki videoyu adım adım takip edin sorunsuzca yazılım güncellemesi yapabileceksiniz.

      Kolay gelsin.

      7 inc



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      fb




    • Er
      13 Mesaj
      27 Mart 2014 02:21:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: Piranha Destek

      quote:

      Orijinalden alıntı: devran1984


      quote:

      Orijinalden alıntı: devran1984

      Merhaba ultra tab 2 nin 4.1 güncelleme img. Sini bulamadım piranha sitesinden indirme yapılmıyor yardımcı olabilirmisiniz

      Yardımcı olabilecek kimse yokmu


      Sayın devran1984,

      Ultra II Tab ?? kaç inç olduğunu belirtirseniz size yardımcı olabilirim.

      Kolay gelsin.

      7 inç
      |
      |
      _____________________________

      fb
    • Er
      5 Mesaj
      28 Mart 2014 08:47:11
      İyi Günler Rıdvan Bey; P3530830 seri nolu piranha tahoe ürünü sahibiyim dün sitenizden P353 seri numarasına ait rom u indirip yükleme talimatına uyarak işlemi gerçekleştirdim. Cihaz açılışında pirhana arkaplanı geliyor sonra yükleme barı çıkıyor fakat %0 da kaıyor hiç ilerlemiyor. Rom la ilgili bir prıblem mi var.
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      29 Mart 2014 14:45:05
      Sayın yetkili,

      Business III Tab 10.1 cihazım android yazısında takılıp kalıyor.

      p455 serisi için rom aradım ama bulamadım.

      yardımızını bekliyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      92 Mesaj
      30 Mart 2014 07:36:12
      Piranha zen telefon aldim. Oyunlari yalnizca kendi hafizasinda iken aciyor. Cikarilabilir SD karta oyun yuklenmiyor ve acmiyor. Ayarlardan ön tanimli disk adi altida iki seçenek var. Biri telefon belleği diğeri sd kart. Sanirim orda ki SD den kasit sizin dahili SD oluyor. Sorun kisaca şu ki uygulamalar oyunlar cikarilabilir sd karta yuklenemiyor. Lütfen bi yardim edin pirnha destek....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bensukru -- 30 Mart 2014; 7:38:09 >
      _____________________________

    • Çavuş
      70 Mesaj
      30 Mart 2014 16:50:28

      aynı şeyden bende şikayetçiyim .buraya bildirdim 1 aydır cevap vermediler hala.piranha nın sitesinden de bildirdim saçma sapan bi cevap verdiler.
      |
      |
      bensukru kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      31 Mart 2014 21:35:11

      piranha zen telefonum var açılış logosunda kalıyor ne yapmam lazım acill @Piranha Destek
      |
      |
      Bahsedilenler: Piranha Destek
      _____________________________

    • Yarbay
      2628 Mesaj
      01 Nisan 2014 10:43:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MsK25

      piranha zen telefonum var açılış logosunda kalıyor ne yapmam lazım acill @Piranha Destek

      Telefonum açılış logosunda kaldı açılmıyor ne yapmalıyım?

      Recovery moda girip ürünü fabrika ayarlarına sıfırlayarak bu sorunu çözebilirsiniz. Recovery menüsüne ulaşmak için;

      1. Cihazı kapatın,
      2. Ses + tuşunu basılı tutun,
      3. Power tuşunu 4 sn basılı tutup bırakın, (Ses + tuşunu basılı tutmaya devam edin)
      4. Android robot logosu çıktığında ses + tuşunu bırakın,
      5. Herhangi bir tuşa basın, recovery menüsü açılacak,
      6. wipe data/factory reset seçeneğine gelip onay (ok) tuşuna basın,
      7. --delete all user data seçeneğine gelip onay (ok) tuşuna basın,
      8. Recovery ana menüsü tekrar açılacak wipe cache partition seçeneğine gelip onay (ok) tuşuna basın,
      9. İşlem tamamlandıktan sonra cihaz kapanıp fabrika ayarlarına dönmüş bir şekilde açılacaktır. Cihaz kapanmazsa power tuşuyla kapatıp tekrar açın. (İlk açılış biraz uzun sürebilir).

      Not: Bu işlem sonrası cihazın dahili hafızasındaki tüm bilgiler silinmiş olacaktır.
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.




    • Yarbay
      2628 Mesaj
      01 Nisan 2014 10:52:20 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: thefountain

      İyi Günler Rıdvan Bey; P3530830 seri nolu piranha tahoe ürünü sahibiyim dün sitenizden P353 seri numarasına ait rom u indirip yükleme talimatına uyarak işlemi gerçekleştirdim. Cihaz açılışında pirhana arkaplanı geliyor sonra yükleme barı çıkıyor fakat %0 da kaıyor hiç ilerlemiyor. Rom la ilgili bir prıblem mi var.

      Sayın thefountain,

      Farklı bir hafıza kartıyla deneyin. Hafıza kartı kapasitesi yüksekse lütfen 1 yada 2 GB lik bir kart kullanın.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.
    • Yarbay
      2628 Mesaj
      01 Nisan 2014 10:58:09 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: erolsokyen

      Merhaba Sayın piranha yetkilisi;

      kullanmakta olduğum piranha voyager cihazımın klasörlerini yanlışlıkla pc de formatlayıp sildim.siteden tekrar orjinal romunu yükledim ama Navigasyonum hiç acılmıyor.gereklı dosylarını bana yollayabılırmısınız.

      Piranha voyager :serial no:54345830484485f30
      GT 903B00347


      Sayın erolsokyen,

      Cihaza ait dosyaları indirebileceğiniz link ve nasıl yükleme yapacağınız konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.
    • Yarbay
      2628 Mesaj
      01 Nisan 2014 11:00:57 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: osmansakir

      Teknik servisten, gonderdigim 'acilmayan haliyle' - yazilimin guncellendigi yanitiyla kisa surede geri donen , garanti kapsamindaki tablet acilmiyor( seri no:P45506461 ). E-mail ile ulastigim Piranha destek merkezinden ( takip no:91026) ' kopyala yapistir - Sarj edin acilmiyorsa yazilim yuklemesi yapin' mesaji aliyorum . Resmi sitesindeki yazilim-rom (piranha business tab 7.0 icin ) 2 ay once bozuktu zaten . Resmi sitenizdeki yazilim ise yaramadigi icin tservise gonderin onerinizi uyguladim . ayrica formati neden ben atiyorum!
      *Magduriyetimin giderilmesi hususunda yapilacaklari acilen bekliyorum.


      Sayın osmansakir,

      Cihazınızı tekrar servise göndermeniz gerekecektir. Lütfen buraya yazdığınız şikayetinizi sitemizin destek bölümüne ve arıza bildirim formuna yazınız.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.




    • Er
      5 Mesaj
      01 Nisan 2014 14:13:10
      Rıdvan Bey; sorunu çözdüm ROM yükleme yönergesinde işlem %100 bitince hafıza kartını çıkarın talimatı var fakat kartı çıkartmadan reset atılınca gerekli dosyaların yüklemesi yapıldı cihaz açıldı. Şimdi başka bir sorunumuz var cihazın yedeğini alamadığımız için navigasyon kısmı açılmıyor bu dosyaların olduğu linki göndermeniz mümkünse sevinirim.

      Model: Tahoe
      Seri No: P3530830
    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      01 Nisan 2014 19:54:39
      merhaba. bende piranha business tab 7.0" tablet var. seri no P44 tür.bu cihaz için son güncelleme hangisidir?bende suanda jelly bean 4.1.1 sürümü var.
    • Teğmen
      111 Mesaj
      01 Nisan 2014 20:15:16
      Sayın Ünal 43 öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Sorunumun kaynağı tamamen işlemleri yapmaya çalıştığım bilgisayarla ilgiliymiş. Aynı işlemleri bir başka bilgisayarda yeniden yaptım ve sorunsuz olarak güncellemeleri yükledim. Bir de bahsettiğiniz anten GPS anteni mi?
      |
      |
      _____________________________

      The biggest success to hide your success::::::>La Rochefoucauld
    • Yarbay
      2628 Mesaj
      02 Nisan 2014 16:59:08 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: aligulcan7

      merhaba. bende piranha business tab 7.0" tablet var. seri no P44 tür.bu cihaz için son güncelleme hangisidir?bende suanda jelly bean 4.1.1 sürümü var.

      Sayın aligulcan7,

      Şu an yayınlanan sen son sürümü 4.1.1 JB dir.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.
    • Yarbay
      2628 Mesaj
      02 Nisan 2014 17:03:16 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: thefountain

      Rıdvan Bey; sorunu çözdüm ROM yükleme yönergesinde işlem %100 bitince hafıza kartını çıkarın talimatı var fakat kartı çıkartmadan reset atılınca gerekli dosyaların yüklemesi yapıldı cihaz açıldı. Şimdi başka bir sorunumuz var cihazın yedeğini alamadığımız için navigasyon kısmı açılmıyor bu dosyaların olduğu linki göndermeniz mümkünse sevinirim.

      Model: Tahoe
      Seri No: P3530830

      Sayın thefountain,

      Cihazın modelini,
      Seri numarasını,
      Ayarlar>Sistem bölümünde yer alan ID (UD, UUDD) numarasını Pm den bana iletirseniz size yardımcı olabilirim.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.
    • Çavuş
      66 Mesaj
      02 Nisan 2014 20:43:30
      selam piranha destek,

      bugün anneme piranha aristo 2 tab 7 aldık ama annem şarj edemiyor. yani şarj cihazını şarj yuvasına sokamıyormuş girmiyor diyor. neden olabilir?
      başka bir microusb şarj aletini sokmuş onla şarj ediyormuş ilginç.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kordsa -- 2 Nisan 2014; 20:49:58 >
      _____________________________

    • Çavuş
      92 Mesaj
      02 Nisan 2014 21:12:10
      Burada sadece tabletleri cevapliyorlar sanriim. Piranha zen akilli tlefon ile İlgili sorulara pek bakmiyorlar....



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2628 Mesaj
      03 Nisan 2014 10:55:39 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: kordsa

      selam piranha destek,

      bugün anneme piranha aristo 2 tab 7 aldık ama annem şarj edemiyor. yani şarj cihazını şarj yuvasına sokamıyormuş girmiyor diyor. neden olabilir?
      başka bir microusb şarj aletini sokmuş onla şarj ediyormuş ilginç.

      Merhaba,

      İlk şarja taktığında zorlamışsa şarj cihazındaki micro şarj ucu hasar görmüş olabilir. Bu durumda şarj cihazını teknik servise gönderebilir.

      Kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________

      Sorunların çözüm merkezihttp://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.
    Hızlı Cevap




Reklamlar
web tasarım
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.