Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
944.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ClubmanII

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ClubmanII

    Sayın Piranha Teknik Servisi Yetkilisi;

    Piranha evoq navigasyon cihazımın şarj sorunu vardı ve cihaz bazen açılmıyordu.teknik servise gönderdiğim garantili cihaz için kullanıcı hatası var şeklinde servis raporu verildi tamiri için 100 tl ücret istendi. (150 tl alış fiyatı)
    Son kullanıcı olarak ne yapmam gerekir?

    - cihazı çöpe atmak?
    -yeni farklı marka ürün satın almak?



    Sayın ClubmanII,

    Sizden ricam lütfen bu konuyu destek merkezimize mail olarak bildiriniz. Servis işleyişiyle ilgili durumlara bire bir müdahale edemediğimden sizi yalnış yönlendirmek istemiyorum. Talebiniz mutlaka olumlu karşılanacaktır.

    Kolay gelsin.



    Sayın Piranha Teknik Servisi Yetkilisi!!

    Marka adına cevap yazarken yetkili, ürünün sıkıntısı olduğu zaman mail atın!!.Piranha ürünlerini artık ne satın alırım,ne de çevremdeki kullanıcılara tavsiye ederim bitmiştir artık benim için.

    Sayın ClubmanII,

    Ben buradan sadece teknik destek vermekteyim. Servis işleyişi, kargo takibi yada yedek parça ücretleri konusunda size yardımcı olamayacağım için, size yardımcı olabilecek birime yönlendirdim. Buradan size yardımcı olabilseydim sizi herhangi bir yere yönlendirmezdim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavdarhakan

    Merhaba
    Aylar önce Piranha Business Tab 10.1 cihanızı aldım.
    3. gününde herhangi bir fiziksel zorlanma ( Düşme, çarpma, sıkışma vb.. ) olmadan dokunmatik ekran çatladı.

    Aldığıma ve verdiğim paraya pişman olmakla birlikte; Birkez sorduğumda bir ekran için cihaz fiyatının %75 i kadar fiyat çıkartınız. ( normal kullanımda kırılan bir parçanın sorumluluğunu bana yüklediniz.)

    Cihaz aylardır evde ve çöpe atılmayı bekliyor. Çevreme sizi yasakladım.

    Garantiden tamir bu koşullarda mümkün değilmi?


    Sayın cavdarhakan,

    Fizksel hasarlı ürünleri teknkerler kontrol etmektedir. Kullanıcı kaynaklı olup olmadığına tekniker karar vermektedir. Yedek parça konusunda bizlerde sizin kadar zor durumda kalıyoruz çünkü yedek parça ücretleri alınan vergilerle ciddi rakamlara ulaşabiliyorlar. Yedek parça konularında ve fiziksel hasarlı durumlarda buradan size yardımcı olamam ancak bu konuyu sitemizin destek bölümünden mail atarsanız servis birimindeki yetkili arkadaşlarımız size ulaşacak yada yardımcı olacaklardır. Buradan bire bir bu konuda destek veremediğim için özgünüm,

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: planet41

    sayın piranha destek

    Piranha Changer Y teyp aldım cihazın tuş sesini kapatma olanağımız varmı acaba? ayrıca video çıkışı siyah beyaz bu normalmi yoksa sorunmu var

    Sayın planet41,

    Tuş sesini kapatamıyorsunuz. Video çıkışının siyah beyaz olması normal değildir. Sistem ayarlarından PAL seçeneğini seçerseniz görüntü renkli olacaktır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: planet41

    sayın piranha destek

    Piranha Changer Y teyp aldım cihazın tuş sesini kapatma olanağımız varmı acaba? ayrıca video çıkışı siyah beyaz bu normalmi yoksa sorunmu var

    Sayın planet41,

    Tuş sesini kapatamıyorsunuz. Video çıkışının siyah beyaz olması normal değildir. Sistem ayarlarından PAL seçeneğini seçerseniz görüntü renkli olacaktır.

    Kolay gelsin.

    onuda denemiştim görüntü yine siyah beyaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: planet41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: planet41

    sayın piranha destek

    Piranha Changer Y teyp aldım cihazın tuş sesini kapatma olanağımız varmı acaba? ayrıca video çıkışı siyah beyaz bu normalmi yoksa sorunmu var

    Sayın planet41,

    Tuş sesini kapatamıyorsunuz. Video çıkışının siyah beyaz olması normal değildir. Sistem ayarlarından PAL seçeneğini seçerseniz görüntü renkli olacaktır.

    Kolay gelsin.

    onuda denemiştim görüntü yine siyah beyaz

    Sayın planet41,

    Farklı bir monitörle test edebilir misiniz. Çünkü video çıkışı siyah beyaz değildir ve arıza oranı çok düşük bir cihazdır.

    Kolay gelsin.




  • Rıdvan Bey, Benim Notraffic S type cihazım var. Sygic Assistant programı ile güncelleştirmeleri yükleyemiyorum. Cihazda 2013.01 harita sürümü yüklü aşağıda ekran alıntılarını yükledim. Yardımcı olursanız sevinirim. Select All, Process gibi seçenekleri tıkladığımda 2013.01 versiyonunu tekrar yüklüyor.
     Piranha Destek Cevaplıyor Piranha Destek Cevaplıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aasime

    Rıdvan Bey, Benim Notraffic S type cihazım var. Sygic Assistant programı ile güncelleştirmeleri yükleyemiyorum. Cihazda 2013.01 harita sürümü yüklü aşağıda ekran alıntılarını yükledim. Yardımcı olursanız sevinirim. Select All, Process gibi seçenekleri tıkladığımda 2013.01 versiyonunu tekrar yüklüyor.
     Piranha Destek Cevaplıyor Piranha Destek Cevaplıyor

    Yeni bir şey daha farkettim sizin ekran alıntısıyla benimkinin arasında fark var.
     Piranha Destek Cevaplıyor Piranha Destek Cevaplıyor




  • Merhaba.
    28.06.2013 tarihinde P44014176 serinolu vermiş olduğum cihazın durumu ne oldu ve ne zaman teslim alabileceğim.Telefonla yaptığım görüşmede Bayramdan önce teslim alabileceğim söylenmişti.Online olarak bakıyorum herhangi bir değişiklik yok.
    Yanıtlar

    Sena Rakıcı
    17.08.2013 18:32

    Merhaba, Aşağıdaki soru-cevabı incelemenizi tavsiye ederiz.

    SER317 -

    Arızalı ürünümün son durumunu nasıl öğrenebilirim?




    Öncelikle kargo şirketinden ürünün bize (yani Piranha Teknik Servisine) teslim edildiğinden emin olun. Bu bilgiyi (yani ürününüzün bize teslim edilip edilmediğini) gönderdiğiniz kargo şirketinden öğrenmelisiniz.



    Piranha Teknik Servisine gelen her arızalı bir ürün; en fazla 48 saat içerisinde sistemimize kaydedilir. Ve kayıt sonrasında e-posta yoluyla bilgi verilir. E-posta içinde yer alan "Piranha İş Emri numarası" ilehttp://servis.piranha.com.tr adresinden ürününüzün son durumunu görebilirsiniz.



    Eğer ürününüzün servis hizmeti tamamlanmış ve kargoya verilmiş ise; yine "Piranha İş Emri numarası" ile Online Kargo Takip Bölümünden ürününüzün nerede olduğunu görebilirsiniz.





    Saygılarımızla,

    Sena Rakıcı
    Piranha Destek Merkezi

    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    19.08.2013 08:47
    Sn.Sena Hanım.
    Merhaba
    Öncelikle ürün hakkınızda bilginiz yok galiba.
    1.Ürünü ben kendim servis merkezine elimle teslim ettim.
    2.15 gün kadar önce telefomla servis merkezini aradım ürünüm yenisi ile değiştirilecek yurt dışından gelmiş gümrükte olduğu cevabı verildi. Çağrı hattınız 25 dakika beklemeli 2 adet aramama rağmen cevap vermedi bu sebeple mail gönderdim. ( telefon görüşmelerini kayıt altına alıyorsunuz bakıp öğrene bilirsiniz.) Vermiş olduğum seri no ile sisteminizden ürünümün kaydını görebilirsiniz.
    Sena Rakıcı
    19.08.2013 21:43

    sistemimiz üzerinden cihazınızın şuanki durumunu öğrenebilirsiniz değişim yapıldığında değişim yapıldı olarak not yazacaktır
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    20.08.2013 09:04
    Sn.Yetkili.
    Lütfen ciddiyetsiz cevaplar vermeyin.Sisteminizde cihazımı bende görüyorum.ama ne olduğu konusunda sadece parça bekliyor ibaresi var.1,5 aydır farklı birşey yok daha önceki görüşmemde bucevap verildi bunu öğrenmek istiyorum(15 gün kadar önce telefomla servis merkezini aradım ürünüm yenisi ile değiştirilecek yurt dışından gelmiş gümrükte olduğu cevabı verildi.)
    Sena Rakıcı
    20.08.2013 21:44

    parça bekliyor olarak yer alan cihazlar bekleme sürelerinden dolayı yenisi ile değişim yapılmaktadır . sizin cihazınıza da değişim yapılacaktır.
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    21.08.2013 08:35
    Merhaba
    Ne zaman ?
    İbrahim yunus TEKE
    21.08.2013 14:57
    Merhaba.
    Bugün tekrar saat 15.00 civarında arıza durumu sorgu sayfasına girdim. Ürünümün durumu değişmiş teslime hazır ibaresi bulunmakta.Kargoya ne zaman verilir bu konuda sizden tarih almak istiyorum.
    Sena Rakıcı
    23.08.2013 23:53

    en geç p.tesi günü kargoya verilecektir
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    24.08.2013 09:03
    26.08.2013 tarihli pazartesi herhalde.Cumartesi çalışıyormusunuz.Bildiğim kadarı ile çalışmanız yok.
    Teşekkür Ederim.
    Sena Rakıcı
    26.08.2013 09:57

    cumartesi günleri teknik servisimiz çalışmamaktadır
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    29.08.2013 09:07
    26.08.2013 tarihli pazartesi geçti sorun oldu herhalde gelişme yok????
    Sena Rakıcı
    29.08.2013 09:55

    Cıhazınızın ıslemını hızlandırmıs bulunmaktayım.. gecıkme ıcın özür dılerız..

    Saygılarımızla,

    Sena Rakıcı
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    29.08.2013 09:58
    Teşekkür Ederim Sena Hanım.
    Bekliyoruz.
    Sena Rakıcı
    29.08.2013 10:01

    Rıca ederız..

    Saygılarımızla,

    Sena Rakıcı
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    05.09.2013 10:41
    Sn.Sena Hanım.
    Bir haftayıda geride bıraktık ama cihazımız zorlukları aşarak elimize henüz ulaşmadı.
    Çinden ali expresten aldığım ayrı tarihlerde birkaç ürün posta ile geldi.Sizden gelmedi.
    Arife Erdem
    05.09.2013 11:30

    en gec onumuzdekı hafta cıhaz tarafınıza gonderılecektır..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    05.09.2013 11:44
    Bekliyoruz.
    Cevabınız için teşekkürler.
    Arife Erdem
    05.09.2013 11:47

    rıca ederım tarafınıza donus saglanacaktır..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    13.09.2013 12:35
    Sn. arife Hanım.
    Verdiğiniz söze göre cihazımız bugün kargoya verilecekmi?
    Arife Erdem
    13.09.2013 14:02

    cıhazın son kontrollerı yapılıp tarafınıza gonderı saglanacaktır gcıkmeden dolayı özür dılerız..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    17.09.2013 13:17
    Sn.Sena ve Arife Hanımlar.
    Cihazımız bugünde gelmedi.Kargoya verebilmek bukadarmı zor.Lütfen artık gönderin.Forumları,şikayet sitelerini okudum.....
    Vatan bilgisayarın işleri zamanında yapılıyormuş yorumları var.Diğer satıcı firmaları ve tekil kullanıcıları cezalandırıyormusunuz acaba?? Buna inanmak istemiyorum.Fakat buna inananlar bayağı fazla görünüyor.ve firmanızda bayağı pazar kaybediyor bu konuyuda dikkate almanızı tavsiye ediyorum.
    Arife Erdem
    17.09.2013 13:36

    cıhazınızla bırebır ılgılenmekteyım bu hafta ıcı cıkısını saglıyacgım..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    17.09.2013 14:13
    İnşaallah, Teşekkürederim.

    Saygılarımızla,
    Arife Erdem
    17.09.2013 14:14



    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    20.09.2013 15:12

    17.09.2013 13:36

    cıhazınızla bırebır ılgılenmekteyım bu hafta ıcı cıkısını saglıyacgım..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi



    İlginiz için Teşekkür ederim. Hafta bitti cihazımızı halen alamadık.
    Arife Erdem
    20.09.2013 15:27

    cıhazın cıkıs ıslemlerını yapmaktayım onumuzdekı hafta ıcı tarafınıza ulasım saglanacaktır..

    Saygılarımızla,

    Arife Erdem
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    30.09.2013 11:52
    Sn.Arife Hanım.
    Merhaba.
    Verdiğiniz sözlere rağmen bir gelişme sağlayamadık.
    Murat Koçdağ
    27.11.2013 17:39

    Size daha kaliteli hizmet verebilmek adına yeni bir yapılandırma sürecine gidilmiştir. Ancak maalesef bu süreçte bazı aksaklıklar ve gecikmeler yaşanmıştır. Bu durumdan dolayı tarafınızdan özür dileriz. Bundan sonraki aşamada mesajlarınıza iş günleri içerisinde en geç 24 saat içerisinde dönüş sağlanacaktır.

    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    28.11.2013 13:25
    Teşekkür ederim.Firmanızın imajı bilen kesimde bayağı sarsılmış durumda. İnşaallah düzeltebilirsiniz.
    İyi çalışmalar.
    Murat Koçdağ
    28.11.2013 13:45



    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    10.01.2014 09:03
    Merhaba
    Değişim sonucu teslim edilen ile aynı olmamakla beraber verdiğiniz cihazı aldık. fakat bu geçen zaman içerisinde ürün tekrar arıza yaptı.Ürün şarjda iken çalışıyor.Şarj kablosunu çekince kapanıyor.Servisinize göndermeye çekiniyoruz tekrar üç dört ay kalırsa ? Garantili üründe yine kargo bizemi ait ? bizi aydınlatırsanız seviniriz.
    İbrahim yunus TEKE
    10.01.2014 09:05
    Sitenizde halen çağrı merkezi telefonu yok hizmetinizin düzeldiğinden emin değiliz.
    Murat Koçdağ
    10.01.2014 11:47
    İbrahim ,

    Callcenter hizmetimiz bulunmadığı içi sadece mail yolu ile müşteri hizmetleri sağlanmaktadır.

    Servisimize gelen cihazlar max 20 iş günü olan yasal içinde onarımı yapılarak müşterilerimize teslim edilmektedir.

    ( Şu an da servisimizde cihazlar 8 günü geçmeden kullanıcılara gönderilmektedir.)


    SER315 -

    Anlaşmalı kargonuz var mı?

    Anlaşmalı kargo şirketimiz MNG kargodur. Kargo şubesine gidince; ******* Alıcı kodlu hesabın fiyataları ile göndermek istiyorum deyiniz. Bu sayede indirimli özel fiyatlardan yararlanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    31.01.2014 09:35
    Murat Bey. Merhaba.
    Cihazımı servise gönderdim yapılıp geldi fakat belirttiğim ekranın üst kısmında içeriden oluşmuş 5-6 mm genişliğinde bir bant var düzeltilmemiş ve 16 gb.olan dahili hafızam artık 8 gb. olmuş( cihazda toplam hafıza 5 okunuyor) okunuyor nedendir.Daha önceki Arıza 4 ay sürdü buseferki ise daha az sürdü bu yönden teşekkür ediyorum. Fakat her seferinde servisten cihazım özellikleri kırpılmış geliyor.Bunu nasıl düzeltebiliriz.
    İbrahim yunus TEKE
    31.01.2014 09:37
    Cihaz arıza kayıt kodu Yazmayı unutmuşum 325418
    Murat Koçdağ
    31.01.2014 10:59
    İbrahim Bey cihazınız 8 gb anakart takılmış cihazı tarafımıza gönderim yapınız anakart değişim yapalım ve bant sorunu içinde inceleyelim

    Aşağıdaki ücretsiz kargo bilgileri ile gönderim yapınız

    CİHAZINIZI MÜŞTERİ HİZMETLERİ MURAT KOÇDAĞ DİKKATİNE YAZARAK GÖNDERİM YAPINIZ

    Sn. İBRAHİN TEKE, ******* alıcı müşteri no ve ******** teslimat no ile en yakındaki MNG kargo şubesine arızalı ürününüzü ücretsiz teslim edebilirsiniz.
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    31.01.2014 11:21
    İlginize teşekkür ederim cihazı gönderiyorum.
    İyi çalışmalar dilerim
    Murat Koçdağ
    31.01.2014 11:23
    Bu durum içinde ayrıca özür dileriz


    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    04.02.2014 14:24
    Sn. Murat Bey.
    Cihazı gönderdim servis teknisyeni cihazı sadece 3g aparat için test yapmış gibi bir ibare yazmış.eksilen hafıza tamamlandımı? ve ekran için bir tamirat söz konusumu.Aynı şekilde cihaz tekrar geri gelmesin.Sorunları tek tek yazıp ekran sorunu için resim çekerek kutu içerisine ilave ettim.
    ilgilenmenizi rica ediyorum.
    İyi çalışmalar.
    Murat Koçdağ
    04.02.2014 16:54
    İbrahim Bey,

    Cihazınız onarımı tamamalanarak tarafınıza gönderimi sağlanmıştır
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    07.02.2014 10:08
    Sn.Murat Bey.
    Cihazımızı aldık.Ekran daki bant düzeltilmiş teşekkürler ama daha öncede bahsettiğim gibi asıl önemli olan hafızanın kırpılmış olması halen 5 GB. görünmekte(16 Gb.olması gerekirken).Daha önceki mesajımda özellikle belirttim hafıza konusunda servis teknisyeni bir işlem belirtmemiş.Tahmin ettiğim gibi o şekide geldi.
    Bu konuda ne yapmamız gerekiyor?
    Murat Koçdağ
    07.02.2014 11:08
    İbrahim Bey,

    Sizden çok özür dilerim ben konuyu teknik servis personeline aktaradım ama malesef bu işlem yapılmadan gönderim yapılmış dilerseniz ben size ücretsiz bir kargo bilgigi veriyim siz sadece benim dikkatime yazarak gönderim yapaınız aynı gün içinde de cihazınızı işlemini yaparak size gönderim yaptıralım

    Sn. İBRAHİM YUNUS TEKE, ******** alıcı müşteri no ve ******* teslimat no ile en yakındaki MNG kargo şubesine arızalı ürününüzü ücretsiz teslim edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    12.02.2014 18:57
    Sn.Murat Bey Merhaba.
    Cihazım servisinizde 334659 kod ile kaydı yapılmış.Tamiri tamam deniliyor.Hafıza yükseltilmesi (16 Gb.) tamammı kontrol etmenizi rica ediyorum.Servis notunda bunun ile ilgili bir yorum getirilmemiş düzeltilmeden gönderilmesin.
    İyi çalışmalar dilerim.
    Murat Koçdağ
    13.02.2014 10:28
    Merhaba,

    Cihazınız gerekli işlemleri tamamlanarak gönderim yapılmıştır

    Saygılarımızla,

    Murat Koçdağ
    Piranha Destek Merkezi
    Lütfen bu cevabı puanlayınız:
    1
    2
    3
    4
    5
    İbrahim yunus TEKE
    15.02.2014 09:40
    Murat Bey. Baştan söyleseydiniz sizde uğraşmayacaktınız bende uğraşmayacaktım.Onca kargo masrafıda boşuna olmayacaktı. (Servis Kodu)334659
    Cihazım aynı şekilde geri dönmüş. Halen 5 Gb.
    Sorun nedir yapılması istenmiyorsa benim size gönderdiğim parasını ödediğim ilk cihazım (bu elimdekinden daha iyi idi) onu geri gönderin.önemli olan şarj soketi girişi herhalde lehimi kopmuştu. 10 Tl.ye herhangi bir cep telefoncuda yaptırıp geçerdim.Şu ana kadar size ve firmanıza güvenerek toplamda 30 TL. gibi bir ücret ödedim ve iyi cihazım gitti daha düşük bir cihaz gönderildi. Ne yapmam lazım?



    İşte benim piranha ile yaşadıklarım yorumu sizler bırakıyorum.
    Ülkemizin değeri diyerek alıp bu şekilde mağdur olmamız yapılamayacaksa olmaz desinler ne bizi nede kendilerini uğraştırsınlar.
    Yeni telefonları beğenimi kazanmıştı ama bututumları hepsini sildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sistekiiz -- 15 Şubat 2014; 9:52:02 >




  • Beyler piranha busıness tab 7 yi 3. Kez aynı sıkayetten dolayı servıse gonderdım yapamadılar ve iadesını ıstedım . Ustune 200 lıra daha koydum ipod touch 5 aldım . İşte kalite budur diyorum.
    Apple 512 mb ram koymus ama acmadıgı oyun yok . Retına ekran. Cozunurluk 1130x640
    Tavsıyem bu sekılde iyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene yaz aylarında Piranha S type navigasyon cihazını HD olduğu için ikinci cihaz olarak aldım. Aldığım günden beri diğer cihazım İGO yüklü 3 defa güncelleme yaptı. Piranha ise infotek harita kullanıyor ve güncelleme yapmadı. versiyon 2013-01 kullanıyoruz.Halbuki infotek'in kendi sayfasında Türkiye Doğu avrupada gözüküyor ve 2013-3 versiyonu var. Neden diye sordum. Bana 2014 yılının ikinci çeyreğinde güncelleme yapılacağı bilgisi verildi. Nerede ise yılda bir güncelleme yapılacak. BU NE İŞTİR: HATAMIZ PİRANHA ALMAK MI? YOKSA BU SEFERLİK BİR GECİKMEMİ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ege1905

    Geçen sene yaz aylarında Piranha S type navigasyon cihazını HD olduğu için ikinci cihaz olarak aldım. Aldığım günden beri diğer cihazım İGO yüklü 3 defa güncelleme yaptı. Piranha ise infotek harita kullanıyor ve güncelleme yapmadı. versiyon 2013-01 kullanıyoruz.Halbuki infotek'in kendi sayfasında Türkiye Doğu avrupada gözüküyor ve 2013-3 versiyonu var. Neden diye sordum. Bana 2014 yılının ikinci çeyreğinde güncelleme yapılacağı bilgisi verildi. Nerede ise yılda bir güncelleme yapılacak. BU NE İŞTİR: HATAMIZ PİRANHA ALMAK MI? YOKSA BU SEFERLİK BİR GECİKMEMİ.


    Sayın ege1905,

    Bu yılın ilk çeyreğinde güncelleme yayınlanacaktır. Yurt dışı kaynaklı bir geçikme yaşanmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    Beyler piranha busıness tab 7 yi 3. Kez aynı sıkayetten dolayı servıse gonderdım yapamadılar ve iadesını ıstedım . Ustune 200 lıra daha koydum ipod touch 5 aldım . İşte kalite budur diyorum.
    Apple 512 mb ram koymus ama acmadıgı oyun yok . Retına ekran. Cozunurluk 1130x640
    Tavsıyem bu sekılde iyi günler

    Sayın flowerhorn,

    3 defa göndermişseniz gerekli onarım işlemlerinin veya değişim işlemlerinin yapılması gerekiyordu. Cihazın P... ile başlayan seri numarasını yada gönderici adınızı PM den bana iletirseniz sistem kayıtlarınızdan cihazda ne tür işlemler yapıldığını görebilir bu konuda size bilgi verebilirim.
  • Merhaba Sayın Yetkili,

    Piranha Pathfinder Modeli Navigasyona sahibim,
    Cihaz açılıyor fakat GPS'i tıkladığımda cevap vermiyor ve açılmıyor. ROM'un zarar gördüğünü düşünüyorum ve mümkünse bu ürünün ROM'unu benimle paylaşabilir misiniz?

    Centrality Atlas III 400 MHZ
    3,5 inch TFT LCD Touch Display

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

    Egemen DÖNER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniya

    Merhaba Sayın Yetkili,

    Piranha Pathfinder Modeli Navigasyona sahibim,
    Cihaz açılıyor fakat GPS'i tıkladığımda cevap vermiyor ve açılmıyor. ROM'un zarar gördüğünü düşünüyorum ve mümkünse bu ürünün ROM'unu benimle paylaşabilir misiniz?

    Centrality Atlas III 400 MHZ
    3,5 inch TFT LCD Touch Display

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

    Egemen DÖNER

    Sayın maniya,

    Cihazın dahili hafızasında yer alan harita dosyalarını daha önce yedeklemişseniz bu yedeği geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. Daha önce yedek almadıysanız;

    Cihazın modelini, seri numarasını ve ayarlar/sistem bölümünde yer alan ID serial numarasını PM bana iletmeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    Beyler piranha busıness tab 7 yi 3. Kez aynı sıkayetten dolayı servıse gonderdım yapamadılar ve iadesını ıstedım . Ustune 200 lıra daha koydum ipod touch 5 aldım . İşte kalite budur diyorum.
    Apple 512 mb ram koymus ama acmadıgı oyun yok . Retına ekran. Cozunurluk 1130x640
    Tavsıyem bu sekılde iyi günler

    Sayın flowerhorn,

    3 defa göndermişseniz gerekli onarım işlemlerinin veya değişim işlemlerinin yapılması gerekiyordu. Cihazın P... ile başlayan seri numarasını yada gönderici adınızı PM den bana iletirseniz sistem kayıtlarınızdan cihazda ne tür işlemler yapıldığını görebilir bu konuda size bilgi verebilirim.

    İşlemci degıstı guncelleme yapıldı denıldı 3 gonderımde de sorunun devam etmesının yanında 20 günde teknik serviste kalıyor cihaz. Daha allah korusun piranhaya yaklasmam . Ayrıyetten 5 aylık mp3 calarım var piranhanın kulaklık girisinde hemen sorun olustu. Kabul edin kalitesiz malzeme kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniya

    Merhaba Sayın Yetkili,

    Piranha Pathfinder Modeli Navigasyona sahibim,
    Cihaz açılıyor fakat GPS'i tıkladığımda cevap vermiyor ve açılmıyor. ROM'un zarar gördüğünü düşünüyorum ve mümkünse bu ürünün ROM'unu benimle paylaşabilir misiniz?

    Centrality Atlas III 400 MHZ
    3,5 inch TFT LCD Touch Display

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

    Egemen DÖNER

    Sayın maniya,

    Dosyaları indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi PM den size iletilmiştir.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Tekrar teşekkür ederim Sayın Yetkili, dosyaları indiriyorum ve talimatlarınızı yapıp size en kısa sürede cevap döneceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniya

    Merhaba Sayın Yetkili,

    Piranha Pathfinder Modeli Navigasyona sahibim,
    Cihaz açılıyor fakat GPS'i tıkladığımda cevap vermiyor ve açılmıyor. ROM'un zarar gördüğünü düşünüyorum ve mümkünse bu ürünün ROM'unu benimle paylaşabilir misiniz?

    Centrality Atlas III 400 MHZ
    3,5 inch TFT LCD Touch Display

    Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim...

    Egemen DÖNER

    Sayın maniya,

    Dosyaları indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi PM den size iletilmiştir.

    Talimatlarınız doğrultusunda cihazımı sorunsuz bir şekilde çalıştırabildim.
    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.




  • Sn.Rıdvan Bey.
    Murat Koçdağ ayrıldımı. Mesai saatlerinde 1-2 saate mesajlarıma dönüyordu.Yanıt vermedi veya sıkıntımıza bir cevap belki siz verebilirsiniz.Piranha firmasının bu konudaki düşüncesi nedir.Biz cezalandırılıyormuyuz , firma politikanız bumu? Siz de yazdıklarımı okumuşsunuzdur. Bu konuda sizinde görüşlerinizi almak isteyerek bu platforma taşıdık belki yapıcı gelişmeler olabilirdiye. Burası büyük bir vitrin farkındasınızdır.İçeriğini istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.Sonuçta biz bir tablet fiyatı zarar ederiz ama piranha öyle değil.
  • Merhaba Sayın yetkili;

    Piranha Encore 7 modelinizi almak istiyorum, aracım 2009 model Mito uyumluluğu hakkında bilgi vermenizi rica ederim, ayrıca orjinal direksiyon kumandamı bu cihaz ile kullanabilirmiyim ?
  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.