Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (280. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
944.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitachi30

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business7 sahibiyim.
    henüz garantisi bitmedi. siteden arıza bildirim formu doldurdum.
    anladığım kadarıyle .ürünü şu kargo ile göndereceğim. "e5 yanyol türe sokak no:2 34290 beşyol küçükçekmece /istanbul
    anlaşmalı bir ücretsiz kargo varmı ? yoksa ücretini benim vereceğim herhangi bir kargo şirketiyle gönderebilirmiyim.?
    piranhanın telefonları kitlenmiş. çokmu arızalı ürün var?2125990088



    merhaba telefonla kimseye ulaşamazsın....

    benim navigation unda garantisi bitmemişti.pirinhaplus üyeiğimde vardı.cihazımın lcd ekranında yani görüntüsünde çizgiler oluştu .mng ile gönderdim anlaşmalı kargo mng dir.cihaz gitti incelendi.bana herhangi bir arıza tespit edilemiştir şeklinde açıklama yapılarak cihaz tekrar bana arızalı bir şekilde gönderildi.


    pirinhaplus üyeliğin var mı?
    mng ile gönderiyorsun mng dekiler sana yardımcı olur

    ürünü göndereceğin adres doğru.evet o adrese göndereceksin.

    ürünü gönderene kadar sıkıntı yok bence.adrese ulaşınca teknik servisin cevabı önemli.inşallah tamir edilir ve gönderilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masipahi

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitachi30

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business7 sahibiyim.
    henüz garantisi bitmedi. siteden arıza bildirim formu doldurdum.
    anladığım kadarıyle .ürünü şu kargo ile göndereceğim. "e5 yanyol türe sokak no:2 34290 beşyol küçükçekmece /istanbul
    anlaşmalı bir ücretsiz kargo varmı ? yoksa ücretini benim vereceğim herhangi bir kargo şirketiyle gönderebilirmiyim.?
    piranhanın telefonları kitlenmiş. çokmu arızalı ürün var?2125990088



    merhaba telefonla kimseye ulaşamazsın....

    benim navigation unda garantisi bitmemişti.pirinhaplus üyeiğimde vardı.cihazımın lcd ekranında yani görüntüsünde çizgiler oluştu .mng ile gönderdim anlaşmalı kargo mng dir.cihaz gitti incelendi.bana herhangi bir arıza tespit edilemiştir şeklinde açıklama yapılarak cihaz tekrar bana arızalı bir şekilde gönderildi.


    pirinhaplus üyeliğin var mı?
    mng ile gönderiyorsun mng dekiler sana yardımcı olur

    ürünü göndereceğin adres doğru.evet o adrese göndereceksin.

    ürünü gönderene kadar sıkıntı yok bence.adrese ulaşınca teknik servisin cevabı önemli.inşallah tamir edilir ve gönderilir...




    bende buradan derdimi anlatacak birisini bukdum da o bana yol gösteriyor sağolsun




  • Merhaba
    Benim piranha pathfinder model navigasyon cihazım var güncelleme yapmam gerekiyo piranha extra çalıştırdgmda ayıgıt bulunamıyo diyo napabilirm Naviextras Toolbox programında cihazım bulunuyo ama güncelleme yapmıyo ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhilalsahin

    Merhaba
    Benim piranha pathfinder model navigasyon cihazım var güncelleme yapmam gerekiyo piranha extra çalıştırdgmda ayıgıt bulunamıyo diyo napabilirm Naviextras Toolbox programında cihazım bulunuyo ama güncelleme yapmıyo ?

    Sayın hhilalsahin,

    Patfinder modelimizin 1 yıllık ücretsiz güncelleme hakkı bulunmaktaydı. Bu nedenle güncelleme yapamıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Billy The Kid

    Piranha Zen le çekilen fotoğraflarda aşırı kumlanma oluyor ayrıca kamera Sony deniyor ama bence o Sony değil Sunny !!! Birde forumdan birisi telefonun kapalıyken bile şarj yediğini söyledi hatta piranha sitesine bildirmiş bunu . Telefonun bi an önce güncelleme alması şart yada farklı bir rom hazırlanıp kullanıcıların kullanması için yayınlanması lazım ....

    Sayın Billy The Kid,

    Zen modelimiz için müşterilerden ve geliştiricilerden gelen sorunları yazılım firmamıza bildirmiş bulunmaktayız. Güncelleme yazılımı şu an hazırlık aşamasındadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: really32

    Piranha Business Tab 7 kullanıcısıyım
    benim sorunum rom yükleyememek.destek bölümündeki p455 serili cihaza uygun rom dosyasını indirdim video ve word dosyasındaki adımları tek tek uyguladım ve yüzde 16 ya gelip 0 landı.bir türlü yükleme yapamıyorum sizce sorun nedir.

    Sayın really32,

    http://yadi.sk/d/_sRlRO7HHgkeq adresindeki linki indirin, yazılım yükleme aşamasında format seçeneğine hayır seçeneğini seçin. Yazılım yükleme tamamlanamazsa cihazda donanımsal sorun olabilir (flash ayaklarında soğuk lehim). Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitachi30

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business7 sahibiyim.
    henüz garantisi bitmedi. siteden arıza bildirim formu doldurdum.
    anladığım kadarıyle .ürünü şu kargo ile göndereceğim. "e5 yanyol türe sokak no:2 34290 beşyol küçükçekmece /istanbul
    anlaşmalı bir ücretsiz kargo varmı ? yoksa ücretini benim vereceğim herhangi bir kargo şirketiyle gönderebilirmiyim.?
    piranhanın telefonları kitlenmiş. çokmu arızalı ürün var?2125990088



    Sayın hitachi30,

    Cihazın sorunu nedir yazılımsal bir sorunsa buradan size yardımcı olmaya çalışayım. Adres doğru, mng kargo firmasıyla göndermenizi öneriyoruz. Çağrı merkezimiz geçici olarak kapalıdır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thermofısa

    bende de piranha business 10.1 var.kapandı şuan ne yaparsam yapayım açılmıyor.sarja takıyorum kırmızı ışık yanıyor 8 saat oldu tık yok

    Sayın thermofısa,

    Sorun yazılımsal olabilir, öncelikle Home tuşu yanında bulunan reset tuşuna basıp bırakın, sorun devam ederse; sitemizden ürün sayfasına girin Destek>Sürücü ve Yazılımlar bölümünden cihazınıza ait yazılım ve yazılım yükleme programlarını indirip yazılım yüklemesi yapın. Yazılım yükleme videosunu ürün sayfasından Destek>Videolar bölümünden izleyebilirsiniz. Yazılım yüklemesinden sonuç alamazsanız cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir. Cihazı teknik servise göndermek için;

    Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Teknik Servisine teslim etmeden (göndermeden) önce;

    "Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti vermek amacıyla hazırladığımız
    “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.

    Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

    Ayrıca faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.

    Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar arızalı değilse bize teslim etmenize gerek yoktur.

    Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

    1. Arıza bildirim formunu
    2. Faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
    3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

    Ulaştırmanız gerekmektedir.

    Arızalı Ürün Gönderimi için Açık Adresimiz;

    Piranha Teknik Servis

    E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul

    Anlaşmalı kargo şirketimiz ise MNG kargodur. Kargo şubesine gidince; 150 491 513 Alıcı kodlu hesabın fiyataları ile göndermek istiyorum deyiniz. Bu sayede indirimli özel fiyatlardan yararlanabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zomboy

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business III Tab 10.1 kullanıcısıyım fakat bir sorunum var.
    Kısaca şöyle anlatayım, tabletimle internete bağlanamıyorum.

    1- Wi-Fi ile modeme bağlanmaya denedim, şifreyi falan doğru bir şekilde girdim ve sağ alt köşede bağlandığını belirten gösterge çıktı. Fakat internete girmeye çalıştığımda bağlanmadı. (Girmeye çalıştığım uygulamalar: Google, Facebook, Google Play)

    2- Birinci şekilde internete bağlanamadığım için telefonumu modem olarak kullanıp internete bağlanmaya çalıştım. Yine şifreyi falan doğru bir şekilde girdim ve sağ alt köşede bağlandığını belirten gösterge çıktı. Fakat internete girmeye çalıştığımda yine bağlanmadı.

    Çözüm önerilerinizi detaylı olarak ve en kısa zamanda bekliyorum, her şey için şimdiden teşekkürler.

    Sayın Zomboy,

    Öncelikle farklı bir Wi-Fi ağda cihazı tekrar deneyin. Modeminizin şifreleme türünü wpa2 olarak ayarlayınız. Wi-Fi internet bağlantısı sağlandığında bağlantı göstergesi maviye dönecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koleman

    Merhaba;
    oğluma piranha business tab 7 almıştım. Şimdilerde ekranın sağ tarafına dokununca algılamıyordu. Daha doğrusu 2-3 cm içeri dokunmuşuz gibi algılıyordu. Böyle olunca bir çok oyun oynanmıyordu..
    Deva olur diye fabrika ayarlarına çevirdim. Bu sefer iyie kötü oldu. Ne hesap ekleyebiliyorum. Ne uygulamalara girebiliyorum. Herşeyi de silmiş olduk, geçmiş olsun

    Ne yapmak lazım? Var mı bir ekran kalibrasyon metodu? Yada servise mi göndermeliyiz? Çöpe mi atsak..

    Teşekkürler..



    Sayın koleman,

    Dokunmatik ekranın sağ alt köşesi çalışmıyor sanırım. Cihazın dokunmatik ekranında sorun var bu nedenle cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir. Arızalı ürün gönderimi için;

    Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Teknik Servisine teslim etmeden (göndermeden) önce;

    "Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti vermek amacıyla hazırladığımız
    “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.

    Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

    Ayrıca faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.

    Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar arızalı değilse bize teslim etmenize gerek yoktur.

    Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

    1. Arıza bildirim formunu
    2. Faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
    3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

    Ulaştırmanız gerekmektedir.



    Arızalı Ürün Gönderimi için Açık Adresimiz;

    Piranha Teknik Servis

    E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul

    Anlaşmalı kargo şirketimiz ise MNG kargodur. Kargo şubesine gidince; 150 491 513 Alıcı kodlu hesabın fiyataları ile göndermek istiyorum deyiniz. Bu sayede indirimli özel fiyatlardan yararlanabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    Merhabalar piranha encore navigasyonlu multimedia sistemi almaya karar verdim fakat size birkaç sorum olacak :

    1- Film ve alt yazı dosyasını sd karta veya usb ye atınca otamatikman tanıyıp alt yazı ile film izleyebiliyor muyuz?

    2- Filmlerde takılma olduğunu söylüyorlar bu beni endişendirdi bugün alacaktım suan vazgeçtim. Sonuçta filmleri izlemek çok önemli benim için. Çözümü var mı ??

    3- Convert etmek gerekitiğini yazmışlar. Convert sonrası takılma oluyor mu ve videoların görüntü kalitesi bozuluyor mu?

    4- Ömür boyu harita güncelleme desteği var. Fakat encore modeli pc ye bağlanmıyormuş. Yazılım ve harita güncellemelerini nasıl yapıyoruz?

    5- 2002 model honda crv aracıma uygun mu acaba ?

    6- Geri görüş kamerası olarak neyi öneriyorsunuz? Piranha Falke Gps Uyumlu Gece Görüşlü Araç Park Kamerası heralde uygun olmalı ?

    Teşekkür ederim...

    Sayın Devilsbutcher,

    1. Filmlerde alt yazı desteği bulunmamaktadır.
    2. Videoları sitemizin SSS da belirtildiği şekilde convert edilmesi gerekmektedir.
    3. Convert sonrası takılma olmayacaktır.
    4. Encore modeli bilgisayara bağlanan bir cihaz değildir. Tool programı aracılığıyla hafıza kartı üzerinden güncelleme yapabilirsiniz. Sitemizde SSS larda konuyla iligili detaylı bilgi edinebilirsiniz.
    5. Cihaz standart double din ölçülerindedir.
    6. Falke yada farklı bir marka alabilirsiniz.




  • sayın yetkili;
    3 arkadaşa benim tavsiyemle piranha zen tlf aldım 2 haftadır kullanıyoruz.
    Zen ana konudan bakarsanız ben memnun olduğum için birçok kişiye tavsiye ettim, yardımcı oluyorum alınması ve yayılması için.

    Ancak benim 2 sorumum var
    *tlf görüşme bittikten sonra tuş kilidine geçiyor ve kilitleniyor açılmıyor. power ses açma ile reset ederek açıyorum. Bu sorun her görüşmede olmuyor ara ara günde bir iki defa oluyor.
    *ses tuşları ve power tuşu çok gevşet şıkır şıkır sallanıyor ileride sorun açar mı? (düşme temassızlık) Tamiri mümkünmü veya değişimi?
    cvp için şimdiden tşk ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gencuzan2004

    Merhaba breva 4.3" cihazım var harita yedeğim diğer pc'de yanlışlıkla silindi şu anda güncellemeden sonra navigasyonun harita kısmını çalıştıramıyorum cihazı teknik servise gönderecek kadar vaktim yok harita yedeği konusunda yardımcı olabilir misiniz . teşekkürler.

    UUID :LH10110904402978

    Sayın gencuzan2004,

    Cihazınıza ait dosyalar ve nasıl yükleyeceğiniz konusunda detaylı bilgi PM den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hm1506

    sayın yetkili;
    3 arkadaşa benim tavsiyemle piranha zen tlf aldım 2 haftadır kullanıyoruz.
    Zen ana konudan bakarsanız ben memnun olduğum için birçok kişiye tavsiye ettim, yardımcı oluyorum alınması ve yayılması için.

    Ancak benim 2 sorumum var
    *tlf görüşme bittikten sonra tuş kilidine geçiyor ve kilitleniyor açılmıyor. power ses açma ile reset ederek açıyorum. Bu sorun her görüşmede olmuyor ara ara günde bir iki defa oluyor.
    *ses tuşları ve power tuşu çok gevşet şıkır şıkır sallanıyor ileride sorun açar mı? (düşme temassızlık) Tamiri mümkünmü veya değişimi?
    cvp için şimdiden tşk ederim.

    Sayın hm1506,

    İlgi ve alakanız için öncelikle teşekkür ediyoruz. Power tuşunda hafif boşluk olabilir bu durum ileriki dönemlerde sorun yaratmayacaktır. Kilitlenme konusunda yazılım güncellemesi yapmanızı öneriyoruz. Sürüm olarak V7 olacak. Buna rağmen sorun yaşıyorsanız lütfen kilitlenme anını görüntüleyip özelden bana gönderin konuyla ilgili size yardımcı olmaya çalışayım.

    Kolay gelsin.




  • Merhaba Rıdvan bey
    X bir firmadan Zen marka telefonunuzu aldık. Daha doğrusu Benim tavsiyem ile bir Arkadaşımın almasına Vesile oldum. 07.02.2014 tarafımıza ulaştı. henüz 7 gün olmadı yani.
    kısa bir kullanımdan sonra ufak tefek aksaklıklarından ve Markanın insanlar tarafından (telefon konusunda)az bilinir olmasından dolayı Arkadaşım Telefondan Soğuduğunu ve geri göndermek istediğini Belirtti.
    Fakat almış olduğumuz x sitede 7 günlük iade süresi mevcut deilmiş.
    Ben sizden Bu tip bir durum için yapabileceğimiz birşey varmı varsa yolu yordamı nedir .Bilgi verebilirmisiniz ?
    Saygılarımla
  • sayin desrek piranha businiess tab7 kendilginden donuyor 3 kez format attm ve ayrica google playde 2,3,6uygulamari var donmasi icin romda ise yaramofo ne yapablrm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanveo

    Merhaba Rıdvan bey
    X bir firmadan Zen marka telefonunuzu aldık. Daha doğrusu Benim tavsiyem ile bir Arkadaşımın almasına Vesile oldum. 07.02.2014 tarafımıza ulaştı. henüz 7 gün olmadı yani.
    kısa bir kullanımdan sonra ufak tefek aksaklıklarından ve Markanın insanlar tarafından (telefon konusunda)az bilinir olmasından dolayı Arkadaşım Telefondan Soğuduğunu ve geri göndermek istediğini Belirtti.
    Fakat almış olduğumuz x sitede 7 günlük iade süresi mevcut deilmiş.
    Ben sizden Bu tip bir durum için yapabileceğimiz birşey varmı varsa yolu yordamı nedir .Bilgi verebilirmisiniz ?
    Saygılarımla

    Sayın orhanveo,

    Bu konuda size yardımcı olamadığım için özgünüm, buradan teknik konularda size destek olabilirim. Ancak iade talepleri konusunda firmaların iade şartlarını okumanızı ve bu yönde hareket etmenizi tavsiye ediyorum. 7 günlük yasal iade konusunu lütfen satın aldığınız firmayla görüşünüz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensdgn005

    sayin desrek piranha businiess tab7 kendilginden donuyor 3 kez format attm ve ayrica google playde 2,3,6uygulamari var donmasi icin romda ise yaramofo ne yapablrm

    Sayın ensdgn005,

    Yüklediğiniz yazılım (rom) 4.0 mı yoksa 4.1 midir. Android 4.0 da hafif donmalar yaşanabilir, Android 4.1 yüklemenizi tavsiye ederim. Buna rağmen sorununuz devam ederse donanımsal bir sorun olabilir bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.
  • yazılım 4.1 ama servise gonderirsem en erken 1 ay icinde gelir dio arkadaslarm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensdgn005

    yazılım 4.1 ama servise gonderirsem en erken 1 ay icinde gelir dio arkadaslarm

    Sayın ensdgn005,

    Servisimiz hem alan açısından hemde çalışan açısından genişletilmiş olup, şu anki servis süremiz en geç 3-10 iş günü arasında değişmektedir.

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.