Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Ping, Snr Margin, Paket Kaybı Bilgi (Aşırı Ping Sorunu Yaşıyorum)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
3
Cevap
1
Favori
1.466
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> Ping, Snr Margin, Paket Kaybı Bilgi (Aşırı Ping Sorunu Yaşıyorum)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşlar bu konuyu bilgi almak amaçlı açtım. Bu konuda bilgisi olanlar bana yol gösterirse çok sevinirim.
    Başlıkta belirttiğim gibi ping sorunu yaşıyorum.
    Ping sorununu düzeltmek için yaptıklarımdan ve nasıl sorun yaşadığımdan bahsedeceğim.

    Olay şöyle;

    - Oturduğum semtteki altyapı pek iyi sayılmaz fakat, bu kadar kötü ping alacak kadar da berbat olmadığını düşünüyorum. Çünkü eski zamanlarda yada yer yer 60 70 ping alırken bu pingler şu an 130 140'larda sabit.

    Bir süre önce sokaktan eve gelen kabloyu yenilemiştim. modeme kadar geliyor kablo ve hiç ek yok. Ping düşürücü program önermeyin çünkü çoğunu denedim ve hiç bir fark göremedim.

    Bazıları bu regedit'ten nodelay gibisinden ayarlar yapıyordu onları da denedim bir faydasını göremedim.

    Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ping ile ilgili hiçbir şeyle ilgilenmiyorlar, arıza kaydı açmıyorlar hatta teknik servis bile göndermiyorlar. Ama ben üstlerine gidince parayla teknis servis getirttirdim. Bakın altını çiziyorum kendim para verip Türk Telekomun teknik servisini evime çağırdım ve adam elindeki cihazı modeme bağladı sorun yok dedi gitti.

    -Ekteki attığım resimde cmd'de ping -twww.google.com.tr yaptım burada gözükmüyor ama saten pinge bakın ve zaman aşımına uğradı yazıları geliyordu sürekli. Ve oyunlarda hani atıyorum sabit 100 ping bile alsam içim yanmayacak ama ping sürekli bir düşüp bir çıktığı için çok sorun yaratıyor.

    - Müşteri hizmetlerini aradığımda onlar sürekli modem şirketine yönlendiriyorlardı. Bende aradım ve onlarda yukarı satırdaki gibi CMD'den baktılar ve hattımda paket kaybı olduğunu söylemişlerdi. Ayriyeten modem arayüzüne girip snr margin değerine bakmışlardı ve bu değerin 20'nin altında olmaması gerektiğini söylemişlerdi müşteri hizmetleri de tabi ki o konuda da yardımcı olmadılar.

    - Anlayanlar Netalayzr sitesindeki benim internet analizime bakabilirler ben anlamıyorum nerelerde sorun var söylerseniz sevinirim.
    http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=369839a0-2764-991da4df-ca52-4f5e-94c8

    - Modemim Zyxel vmg3312-b10b (arkadaşımın yeni aldığı modemle de 2 3 gün denemeler yaptım hızda da ping'te de hiç bir fark yok) ve Türk Telekom'un 100 AKK 16 mbps hızlı paketini kullanıyorum. Adamlar bana 16 MBPS hız alıyorsun diyorlar gönderdikleri elemanlar modeme bakıp 8 mbps hız alıyorsun diyorlar ve ben aslında 4 mbps hız alıyorum. Aslında hız önemli değil benim için ping'im düzgün olsa yeter.

    - PC'de de virüs yok sanıyorum çünkü kullanıma dikkat ediyorum ve haftada bir taratıyorum PC'yi.

    - Geçtiğimiz 1 2 hafta önceye kadar geceleri saat 2 den sonra filan 65 70 ping alıyordum ve gayet iyiydi sadece geceleri ama bu parayla getirttiğim elemanlardan sonra o da bozuldu geceleri bile pingim çok yüksek.

    Demek istediğim ben bu pingi zamanında 60 70 aldıysam şu anda geceleri de aldığımı varsayarak bu çözülemeyecek bir durum değil gibi geliyor, fakat inanın gerçekten çok araştırmama rağmen hala nasıl çözüleceğine ve bu pingin neden kaynaklandığına dair net bir fikir yok kafamda. Bu yukarıda yaptıklarımdan başka kendim daha neler yapabilirim bilmiyorum ve yardımlarınızı bekliyorum en ufak bir bilgi dahi olsa kârdır. İyileştirmek için neler yapabilirim? Hangi kurumlara nasıl ve ne diyerek başvurabilirim yardımcı olursanız sevinirim. Yazı biraz karışık oldu ama derdimi anlatmaya çalıştım şimdiden teşekkürler.




    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    714 Mesaj
    yazını dikkatlice okudum ve içimden yine türk telekoma lanet okudum zaten düzgün hizmet verseler şaşarım.Ben kurtuldum ttnetten uğraşılmaz bu çirkef şirketle.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    81 Mesaj
    Sorununun aynısı direk bendede var malesef , arıyorum ping için bir şey yapamıyoruz diyolar.... Resmen şaka gibi , siz destek veremiyorsanız kim vercek

    Gurur Tablom






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mrmikda -- 9 Mart 2017; 21:43:11 >
    |
    |
    _____________________________
    BattleTag: Neverdie#2927
    SocialClub: Crokxe
    Uplay: Crokxe




  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    Aynı paket kaybı sorunu bende de var hocam herşeyi denedim düzelmedi siz sorunu çözebildiniz mi acaba ?
    |
    |
    _____________________________
    "ioz" adlı kullanıcı ile asla alışveriş yapmayın, ne mal satın ne de mal alın. Kendisi eline gelen sağlam ürünlere zarar verip iade istemekte, normal olarak iade kabul etmeyen satıcılara da olumsuz referans verip satıcı profilini zedelemektedir. Kullanıcının profilinden daha önce başka kişiler hk açtığı benzer konulara da ulaşabilirsiniz. Sahibinden ve Sanalpazar üzerinden yüze yakın satışım olmuştur, görüldüğü üzere forum üzerinde yaptığım diğer satışlardan da aldığım referanslar mevcuttur. Alışveriş yaparken aklınızda şüphe kalmasın, iyi forumlar.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,180
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.