|
Ben özyeğin veya bahçeşehir pilotajı istiyorum.Bu unilerin havayollariyla anlaşmaları var.Mesela özyeğini bitirince pegasus mülakatlarına girebiliyorsun veya bahçeşehiri bitirdiğinde aldığın atpl lisansı ile sunexpressde çalışıyorsun.Ama benim bir sorunum var.Benim e nabız geçmişinde psikolojik muayene tanısı diyor bu cadet programlarında direkt elenme sebebi ama atpl lisansı alınca tolerans gösterirler mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






