Pilot Garage Antalya Muratpaşa Oto Ekspertiz firmasından şikayetçiyim. İlgili firma 20.12.2023 tarihinde araç alımım öncesinde yapmış olduğu hatalı ekspertiz ile beni mağdur etmiştir. Vermiş olduğu raporda aracın tüm parçalarının boyasız ve orijinal olduğunun bilgisini ve raporunu vermiştir. Ben de bu rapora istinaden araç alımına karar vererek TC. Antalya 24. Noterliğinden yapmış olduğum araç alım işlemi ile bu aracı satın aldım. Daha sonra ikamet ettiğim şehir olan İstanbul’a döndüm. Burada Mercedes Benz yetkili servisinde 27.12.2023 tarihinde yaptırmış olduğum ekspertiz sonucunda aracın sağ arka iç çamurluk lokal boya olduğu bilgisine ulaştım. Daha sonra bu bilgiyi Pilot Garage Antalya Muratpaşa sahibi ile cep telefonu görüşmesi ile ve Pilot Garage Müşteri Hizmetleri ile paylaştım. Her 2 tarafta beni kendilerinin İstanbul’daki Sancaktepe Lavender şubesine yönlendirdiler. 29.12.2023 tarihinde burada yapılan yeni ekspertiz sonrasında da aracın sağ arka iç çamurluk lokal boya olduğu bilgisi teyit edildi Ayrı tarihte bu bilgi hem Pilot Garage müşteri hizmetleri hem de hatalı ekspertiz yapan ve maddi manevi kaybıma sebep olan ilgili bayi ile paylaşıldı. Pilot Garage Antalya Muratpaşa Oto Ekspertiz firma sahibi bana Genel Müdürlüğü ile görüşüp döneceğini iletti. 02.1.2024 saat 10.21 tarihinde kendi cep telefonundan beni arayarak bana 7.000 TL teklif etti. Kendisine bu tutarın çok düşük olduğunu sadece aracın yeni ekspertizi için 4.000 TL ödediğimi ilettim. 03.01.2024 saat 11.13 tarihinde bayiyi tekrar arayarak hatasını maddi olarak telafi etmesi gerektiğinin bilgisini verdim. Buna rağmen herhangi bir ödeme yapmayacağını iletti. Özetle; Pilot Garage beni maddi ve manevi olarak mağdur etmiştir.