Şimdi Ara

PİERCİNG HAKKINDA BİLGİİ!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
11
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> PİERCİNG HAKKINDA BİLGİİ!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    103 Mesaj
    Arkadaşlar göbek piercing hakkında bilgisi olan varmı?!?!?!?!Acıyomu,zararını gören oldumu yaptıran varsa tavsiye edeceği bi yer varmı?!?!?!



    |
    |
    _____________________________
    100
    YIL
  • Binbaşı
    1758 Mesaj
    Bence yaptırma.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    103 Mesaj
    niye?!?!?!?!?!?
    |
    |
    _____________________________
    100
    YIL
  • Çavuş
    90 Mesaj
    ilk başta tabiki acıo ist anadolu yakasında oturuosan kadıköy rexx sinemasının orda bu işin müdavimleri vardır yıllardır piercing işiyle ugraşıolar tamamen güvenilirdir.Doktorada gidip deldirebilirsin ama genelde yamuk deliolar ama genede göbeği deldirmenin pek gerekli olmadıgı kanısındayım tabiki sana kalmış bişi


    Geçmiş olsun şimdiden...
    |
    |
    _____________________________
    *_*AsHeS to AsHeS*_*

    °`°º¤ø*(¯`•¸ ஐOh my dreams it's never quite as it seemsஐ¸•´¯) *ø¤º°`°
  • Teğmen
    103 Mesaj
    offff yaa nerden aklıma geldi bilmiyorum birden merak sardı yaptırmak istiyorum ama bi okadarda korkuyorum biraz daha araştırayımda ondan sonra yaptırıp yaptırmayacağıma karar vereyim
    |
    |
    _____________________________
    100
    YIL
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    göbeği bilmem ama .kızın biri göğsüne yaptırmış.yaptırdığı yer iltihap kapmış.sonra tekini almışlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4568 Mesaj
    Ben Piercing karşıtı biri değilim, hatta hem erkeklerde hem de bayanlarda bazı şekillerde kaş'a yaptırılan veya dudak altı tek top şeklinde yakıştığını düşünüyorum ama göbek piercing'i olayını bi bayana yakıştıramıyorum..

    Erkeklere de tabi..
    |
    |
    _____________________________
    ..Karanlığa Küfredeceğine Bir Mum Yak..
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    taktıranları hiç anlamıyorum ne sorununuz var begenilmeme gibimi zaten takıpta begenceklerse kalsın dikkat edin vücudunuzdan bi yeri deldiriyorsunuz darbe almış araba gibi yani
    |
    |
    _____________________________
    mükemmel olmaya çalışmakta mükemmeli aramakta hata
  • Yarbay
    3372 Mesaj
    bir faydasını göreceksen deldir..
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    120 Mesaj
    Mutlu hissedeceksen mutlaka yaptır.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    yaptırın bakalım repciler sizin işiniz gücünüz kendinize zarar vermek bunun öte tarafıda var atamızın ğüvendigi ğençler işte
    |
    |
    _____________________________
    HaNi GöZlEr VaRdIR HeP SöZlErİ AnLaTıR,HaNi sÖzLeR vArDıR hEp gÖzLeRi AnLaTıR,BiR dE AşK vArDıR hEp SeNi AnLaTıR be ((GüLüM)) [email protected]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
Bey Azura
SEO
kolayoto.com
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.