Şimdi Ara

Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
930
Cevap
12
Favori
42.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burberrys42 B kullanıcısına yanıt
    Hocam özelikle /62 ile biten Türkiye yapımı Philips TV'lerden uzak durmak lazım.

    58 ve 70 inch modellerde hiç sorun rastlayamadım.

    65lerde tamamen piyango. Ben hatırlarsanız bir liste yapıp servisin eline 100 lira sıkıştırıp "test yapacağız" demiştim.

    Şuan için TV'mden memnunum.

    65PUS8204 kullanıyorum
  • Merhaba arkadaşlar. Evkurdan 55pus8204 modelini aldım. 65 inç gibi büyük bir tv gereksinimim yok. TV geldiğinde pixel kontrolu ve panel kullanım süresini nasıl öğrenebilirim. Servis mi yapıyor bunu. Onlar evdeyken ben mi yapıyorum. Ayrıyeten öncelikle hangi konulara dikkat etmem gerekiyor. Bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65PUS8204 kullanmaya başladım. Son derece akıcı ve keyifli bir cihaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m.faruk72 M kullanıcısına yanıt
    Servisin cebine 100 lira bayram harçlığı sıkıştırın, bunları yapın. İyice kontrol edin.


    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu
  • LGatakan kullanıcısına yanıt
    Eyw hocam. Bi gelsin yaptırayım bunları. Sağolun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam 100 tl sıkıştırmaya gerek yok rica etseniz yapıyorlar zaten. ama ışık sızmasını gündüz gözü ile kontrol etmeniz mümkün değil. diğerlerini yapabilirsin bir de tv nin explorerindenwww.eizo.be/monitor-test sayfasına girerek sizi test sekmelerine yönlendiriyor. bu test sizin için yeterli olacaktır.
  • yemre2000 Y kullanıcısına yanıt
    Öneriniz için teşekkür ederim. Philips web sayfasından tv'nin ürün kaydını yaptıktan sonra Online Servis İsteği'nde bulunayım dedim ancak açılan servis kaydı penceresinde iki problemle karşılaştım: Birincisi, ürün modeli kısmını doldurayım dediğimde "Yanlızca Küçük Ev Aletleri , Kişisel Bakım ve Avent Ürünleri için" uyarısını görüyorum. İkincisi, ili seçtiğimde bana verdiği servis seçeneği tv'yi kurmaya gelen servis değil. Tv geldiğinde philips müşteri hizmetlerini aramıştım. Bana Kuşadası'nda bir servis numarası vermişlerdi. Web sayfası üzerinden servis kaydı oluştururken ise Söke'de başka bir servisi sunuyor.
  • Tekrar merhaba. Günlerdir televizyon için en iyi görüntü ve ses ayarlarını bulmaya çalışıyorum. Buradaki paylaşımlardan da yararlanıyorum. Dün yaklaşık 90 sayfalık bir kullanım kılavuzu buldum. Belki siz de temin etmişsinizdir bir yerden ama ne olur ne olmaz buraya bırakayım (https://www.download.p4c.philips.com/files/6/65pus8204_12/65pus8204_12_dfu_tur.pdf). Bunun incelenmesinde fayda var. Misal, bu kılavuzda bazı görüntü ayarlarının 4K yayında titreme yapabileceği yazıyor. Amblight kullanımı için ve görüntü tercihleri için açıklamalar da var. Ben şu ana kadar sadece Görüntü Formatı menüsünü çözemedim çünkü bende aktif değil. Yukarıda gönderdiğim kılavuzda sadece tv yayınında aktif olur ibaresi var yanlış anlamadıysam ama ben de hiçbir türlü aktif olmuyor. Bu menü şu yüzden de önemli: OVERSCAN kapatılmalı ve varsa ZOOM işlevi ortadan kaldırılmalı deniyor bu tip tv'lerde. Bunlar da Görüntü Formatı seçeneğinde. Dinamik Kontrast ayarları için de gereksiz diyenler var başka yerlerde. Şöyle ki Dinamik Kontrast tv'deki kontrast oranını sürekli değiştirdiğinden parlaklıkta sıçramalara neden olabiliyormuş. Benzer şekilde bu tip tv'lerin resim işleme özelliklerine kuşkuyla yaklaşılması gerektiği, çünkü özellikle zorlu sahnelerde problem yaratabileceği yazılıyor. Işık Sensörü'nü kapattım benzeri uyarılar gördüğüm için. Noise Reduction özelliğinin HD yayınlarda problem çıkardığı, daha çok sıkıştırılmış yayınlarda iş gördüğü yazılıyor. Hareket Düzeltme özelliğinin de tv'yi zorlayabileceği, bunların daha çok tv yayınlarında tercih edilmesi gerektiği yazılıyor. Yoksa hızlı giden nesnelerin etrafında haleler oluşmasına ve titreşime neden olabiliyormuş. Minimuma indirdim o yüzden. Çünkü tv'yi büyük oranda hard disk'lerimdeki mkv dosyalar için kullanıyorum. Gönderdiğim birinci fotoğraf hard disk'ten 1080p mkv dosyası. İkincisi Netflix. Evdeki internet fiber olmamasına rağmen Netflix görüntü performansı oldukça iyi. İnternet hızınız yüksek ise çok daha iyi performans verecektir. Hiç 4K özelliğine tanık olmadım. Elimde öyle bir görüntü kaynağı yok. Dijiturk de 4K özellikli değil. Tv'nin HDR, Dolby Vision özelliklerini muhtemelen henüz kullanmadım. Bunların ayırdına varamadım henüz. Ama fotoğraflardan gördüğünüz üzere mevcut haliyle bile çok çok iyi.En azından bir önceki Philips televizyonuma göre... Görüntü akışında 50 hz meselesi bir sorun yaratmıyor ama mesela film bittikten sonra akan jenerikten çok belli. Bir önceki televizyonumda yağ gibi akan kapanış jeneriği bu tv'de kısmen sekerek gidiyor.
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim GrubuPhilips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu




  • Özgür Balmumcu Ö kullanıcısına yanıt
    Hocam olmaz mı ben oradan yaptım ama siz Google a direk Philips müşteri hizmetleri mail diye yazın oradan girin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 65 alarak aramıza katıldım. Fakat 4k remux dosyaları oynatırken takılma oluyor. Sizde de var mı böyle bir durum. İki ayrı Hdd denedim sonuç aynı. Lan dan hdd bağladım gene aynı. En son ssd kaldı o da maalesef bende yok. Başına gelen varsa veya bir bilgisi olan allah aşkına el atsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yetkili servisi aradım ve fotoğrafları attım normal olmadığını söylediler, daha sonra tekrar arayıp normal olduğunu söylediler bana attıkları mesajlarıda silmişler. Kanal geçişleri yavaş 3-4 saniyede değişiyor attığım fotoğrafta panelde dalgalanma var ve beni çok rahatsız ediyor. 18 mayısta cihaz kurulumu yapıldı sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • siz ışık sızması için mi şikayet ettiniz yoksa ekran dalgalanması için mi
  • Her ikisi içinde. Ekran dalgalanması normal mi sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gokhn64 G kullanıcısına yanıt
    Normal değil.
    Değişim talep edin.
    55 mi 65 mi sizinki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65 inç.
    Servisten gelen cevap bu şekilde;
    Yetkili kişiyle görüştüm ışık sızmaları normal o cihaz için dedi kanal geçişlerinide yazılım yüklemesi yapılacak yarın bilginz olsun cihazı atölyeye almaya gerek yok dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu televizyon geldi arkadaşlar. Yarında kurulum için gelirler. İlk izlenimleri yazarım buradan. 55 inç aldım. 65e göre daha az sorunlu sanırım. Bakalım benim tv nasıl çıkacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gokhn64 G kullanıcısına yanıt
    Bu cihazı iade edin.
    Almıyorsa tüketici mahkemesine gidin.
    Yaptıkları ayıp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genellikle ips üreticileri ekranın en az %75, üst seviye monitörler için ise genellikle %90'ının eşit aydınlatıldığını söylemekte fakat ekran boyutu büyüdükçe bu yüzdeyi tutturmak daha zor oluyor ve bu tarz ışık sızması ve bulutlanma daha fazla görülebiliyor.

    Tabi ki ekran dalgalanması kabul edilebilir değil, değişim veya iade isteyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amon35 -- 28 Mayıs 2020; 22:1:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu görsellerde ekran dalgalanması var değil mi ben yanlış görmüyor veya yanlış bilmiyorum
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gokhn64 G kullanıcısına yanıt
    Bu tv ye yaptıgınız test nedir. Nasıl yaptınız.
    Bir web sitesi üzerinden mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.