Şimdi Ara

Philips PUS7002 kullanıcıları . (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
322
Cevap
10
Favori
19.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • neozine kullanıcısına yanıt
    Eski Vestel TV WiFi üzerinden sorunsuz aktarıyordum Nero Home ile. Altyazı takılma vs sorunsuz idi. Philips bilgisayarı görüyor. Filmi de görüyor ama altyazıyı çekemiyor. Yine de KODİ ile çözdüm sorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar birazdan youtubeye banding test ve ghosting test ( görüntü atlaması veya görüntüde gölgelenme) videosu aticam. Lütfen izleyin. Ve görüş bildirin. Sizden gelen cevaplarla teknik servisi cagiricam veya cagirmayacam . Şimdiden yorumlariniz için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/HsS6Yu8bYy0 bu video ghosting vidosu. Lütfen bunu siz de tv nizde deneyin. Aynimi farklı mı benim tv gibi. Belirtiniz.



    https://youtu.be/nnUyXOWy5sA bu da banding test. Bir sorun varmi litfen belirtiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bukowski001 B kullanıcısına yanıt
    Doğrusu sorunuzun yanıtı çekiminizin yüklemesi olduğundan çok sağlıklı izlenim vermeyebilir, lakin göründüğü kadar köşelerden ışık sızmanız çok fazla gibi, 7002 modeli olduğuna eminmisiniz?, zira 7002 modeli direct led teknolojisi ile aydınlatıldığı için bu denli ışık sızması en son beklenecek arıza olmalı, ayrıca panel genel anlamda kirli tabir edilen bir panel gibi duruyor, 7002 modeline pek yakıştıramadım doğrusu. 7002 modeli yada değil kesinlikle servis çağırmanız gerektiği ve değişim için ısrar etmeniz kanısındayım şahsen... kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neozine -- 18 Temmuz 2018; 4:22:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Philips PUS7002 kullanıcıları .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotoğrafda gördüğünüz gibi 7002 serisi. Neozine hocam servise ne diyecem. Panel kirlimi diycem. Banding mi var diycem. Yotubedeki testleri birde siz denerseniz kendi tv nizde . Aynısı oluyor mu olmuyorum. Ona göre bir karar verelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an philips aradım. Bir iki güne servisi gonderecekler. Gelişmeler i haberdar ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar biraz once servis geldi baktı. Işık suzmesi banding ve golgelenme ye normal dedi. Bunlar hepsi TSE den geçiyor dedi. Genel merkeze gondersek bile geri döner dedi. Şimdilik bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar biraz once servis geldi baktı. Işık suzmesi banding ve golgelenme ye normal dedi. Bunlar hepsi TSE den geçiyor dedi. Genel merkeze gondersek bile geri döner dedi. Şimdilik bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bukowski001 B kullanıcısına yanıt
    Phillips servisleri maalesef pek olumlu değiller bu tür hususlarda. Bende tüm testleri yapmıştım zamanında, sizin videolarda görünen ışık hüzmesi yok doğrusu bende, lakin çekimlerinize bağlı da olabilir tabi, siz gözünüze güvenin derim, ciddi anlamda rahatsız ediyorsa servise aldırmadan önce yazılı değişim talep edin, olumsuz cevaplarlarsa, olumsuz yazısı ile üşenmeden tüketici mahkemesine, biraz uğraştırır ancak sizin gözlerinizi tırmalayan sıkıntı varsa %90 bilirkişi de aynı raporu verecektir. Genelde bu durumlarda tüketici lehine verilen karar ile yeni televizyon ile sıkıntı çıkarmadan değişeceklerdir, göreceli uzun sürmesi aslında önemli saymazsanız ki televizyonu kullanmaya devam edeceğinizden ek bir mağduriyet olmaz, sonunda hakkınızı almış olursunuz. Kolay gelmesini dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sorun daha buldum. Ekran ışığı kendine göre azalıyor veya yükseliyor. Ekran sensorumu açık diye Bakdim. Hayır kapalı. Ama yinede ekran ışığı filmin durumuna göre azalıyor veya yükseliyor. Dur bakalım daha neler gorecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bukowski001 B kullanıcısına yanıt
    Sorunlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler ancak bu sorunları sizden başka yaşayan anlaşılan pek yok, tarif ettiğiniz sorunlar yazılımsal da olabilir zira ışık sensörü kapalıyken çalışması buna işaret.



    Her halükârda burada paylaşmanız güzel olsada bu tür arızalara internet ten destek bulmanız zor. Kanımca beklemeniz hata olur, tüm arızaları servise bildirerek mağdur olmamak için ivedi değişimi yazılı olarak talep edin, alacağınız yanıtı olumsuz olması durumunda yasal yollara başvurmak üzere yine yazılı isteyim veriyorlar. Sonra yine yazılı olarak değişim yada iade talebinizi servis kayıtları, fatura vs ile birlikte tüketici mahkemesi aracılığıyla talep edin.



    Bu kaç ay zaman alabilir ancak bu zaman zarfında televizyonu kullanacağınız dan ve ek başka bir sorun olması durumunda garanti şartları devam ettiğinden sıkıntı olmayacaktır.



    En iyi bilinen her teknolojik cihazda en kallavi arızalar çıkabiliyor, malum artık hepsi yoğun prodüksiyon dan geçiyorlar, eski kontrol ve kaliteli malzeme kullanımları ciddi pahallı ürünlerden başka hiç bir üründe kullanılmıyor, uygulanmıyor maalesef. Yeniden geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçenlerde tvnin fişini çektim tatile gittim arada güncelleme geldi, onu da yükledim galiba, şimdi youtubeda oturum açmıyor, oturum açmadan izliyorum ama geçmişi görmem için youtubeda oturum açmam lazım. ne yapmak lazım?
  • neozine kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar tekrardan . Bir sorum olacak. İnternetim 75 gb 16 bit kadar . Yotubede 4 k li videolarda herzaman takıldı. Bir türlü izleyemedim. 1080 hd dede akan görüntülerde takılan takila devam etti. Netflix deki 4 k filmlerde hakeretli görüntülerde insan çevresinde bir görüntü bozukluğu oluyor. Ayarlardan hareketlerde kapatincada takila takila görüntü devam ediyor. Ben tüketici nehkemesine basvurucam ama öncelikle ankaradami evimde Sony xd8505 var aynı görüntüleri odada izleyecdm ve karşılaştırma yapicam bakalım odada olacakmi. Sonra kararimi verecem bu tv hakkında ne yaoacam diye. Şimdilik saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neozine kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar tekrardan . Bir sorum olacak. İnternetim 75 gb 16 bit kadar . Yotubede 4 k li videolarda herzaman takıldı. Bir türlü izleyemedim. 1080 hd dede akan görüntülerde takılan takila devam etti. Netflix deki 4 k filmlerde hakeretli görüntülerde insan çevresinde bir görüntü bozukluğu oluyor. Ayarlardan hareketlerde kapatincada takila takila görüntü devam ediyor. Ben tüketici nehkemesine basvurucam ama öncelikle ankaradami evimde Sony xd8505 var aynı görüntüleri odada izleyecdm ve karşılaştırma yapicam bakalım odada olacakmi. Sonra kararimi verecem bu tv hakkında ne yaoacam diye. Şimdilik saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tv ye usb den apk nasıl kuruluyor acaba.es dosya ile buluyorum apk yi ama kurmuyor

    cep telefonundan video foto nasıl görüntüleyeceğiz acaba. tv yi bulmuyor telefon.
  • Merhaba arkadaşlar ben de 55pus7002 modeli kullanıyorum ve memnunum ancak benim sorunum şu ki elimde samsung level u pro ve ayrıca samsung gear iconx bluetooth kulaklık var ancak hiç birini tv ye bluetooth menüsünden aratıyorum bulmuyor dolayısıyla tanıtamıyorum. Çocuk uyurken haberleri falan kulaklıktan sesi dinleyerek izlemek istiyorum ama yapamadım bir türlü. Yapabilen ya da başka bir önerisi olan var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tecno06 T kullanıcısına yanıt
    sıze bır sorum olacak. yotubeden 4 k videoları rahatlıkla ızleyebılıyormusunuz. zira benım 7002 serı tv de youtube de 4 k vıdeo ızleyemıyorum. 1440 goruntu kalıtesınde ızlıyorum. veya 1080 goruntu kalıtesınde ızleyebılıyorum. ınternetım de son derece hızlı bu arada.
  • bukowski001 B kullanıcısına yanıt
    Bakıyorum şimdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet izleyebiliyorum sorunsuz bir şekilde. Tv yazılımınızı güncelleyin ve youtube programını da güncelleyin. Youtube aramada 4k arayın ve 4k videolar açılacaktır başka bir sorun yoksa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.