Şimdi Ara

Philips Bluetooth Kulaklık Netflix sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Birkaç gündür içinden çıkamadığım bir konu var.

    Samsung smart tv için Philips SHB3075BK Bluetooth kulaklık aldım. TV de optik ses çıkışı olduğu için optik kablo ve S-Link Optik çevirici aldım. Tabi dönüştürücüyü de aldığım Taotronics TT-BA07 Bluetooth vericisine bağladım. Tv ve YouTube uygulaması üzerinden sorunsuz ses alabiliyorum. Fakat internet üzerinden ve Netflix üzerinden açtığım bir filmde kulaklıktan rahatsız edici bir cızırtı geliyor. Filme dair hiçbir ses yok tabi. Uygulamadan çıktığımda cızırtı aniden kesiliyor normal ses duyuluyor. TV de pek bir ses ayarı bulunmuyor. Sorunun içinden çıkamadım. Wierless kulaklığa dönsem aynı sorunu yaşar mıyım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Netflix'deki filimin sesi 5.1 ise, Taotronics TT-BA07 verici, stereo dışındaki sesleri aktaramıyordur.

  • Netflix ses seçeneklerinden 5.1 olmayanı seçiyorum yine de olmuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kralkadirrr K kullanıcısına yanıt

    Seçtiğiniz içerik 2.0 STEREO mu? örneğin hangisi? (Dolby Digital Stereo ise yine çözülemiyor olabilir.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JUNE8O -- 30 Ağustos 2021; 9:57:6 >
  • Optik çıkışı kullanmayın bence. Zaten kullanım şeklinizden dolayı avantajını yitiriyor. Hatta sorunu yaratan o da olabilir. Direkt dönüştürücüsüz bir şekilde (varsa eğer) tvnizdeki 3.5mm çıkışına takın derim bt cihazını. Siz tvden çıkışı dijital (optik) aldığınız için Netflix'de ona göre ses formatı kullanıyordur. Direkt analog (3.5mm) çıkış almayı deneyin.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.