Şimdi Ara

PHILIPS 8109 tüm görüş ve yorumlar(güncellendi) (134. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.068
Cevap
64
Favori
154.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpben

    kardeş ne yaptın sorununu çözebildin mi bari?
    Hangi sorun hocam. Puffin şu an çalışıyor. Geçen açılış ekranında yükleniyor hatası vardı. Düzeltilmiş. Lakin şu anki sorun uygulamayı açıp kullanıp çıktıktan sonra Android ana ekranındaki uygulamalar bölümünde Puffin en sonda (en sağda) kalıyor hep. Normalde başa dönmesi lazım en son açılan uygulamanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Mayıs 2018; 10:45:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar
    Önce şöyle başlayayım, philips görünce artık el bombası görmüş gibi kaçıyorum. Köy Evimde dahil 3 Tv de Philips 3 ü de vasat. Enson Android diye 2015 film dizi izlerim ailemle otururum hem Pc ile de aramı açarım demiştim ama tv den soğuttu beni bu philips.
    Şuan Televizyonum serviste aşşağıda görüntüleri attığım hali almıştı en son beyaz renkler mavi olmuştu. Garantisi olmamasına rağmen servisine götürdüm en iyi onlar anlar diye Sorun anakartdan mış, 630 TL ücreti çıktı,Daha 3 yaşını doldurmadı. Tek savunduğum yanı panel güzel ekran görüntüsü iyi diyordum oda içine verdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hangi sorun hocam. Puffin şu an çalışıyor. Geçen açılış ekranında yükleniyor hatası vardı. Düzeltilmiş. Lakin şu anki sorun uygulamayı açıp kullanıp çıktıktan sonra Android ana ekranındaki uygulamalar bölümünde Puffin en sonda (en sağda) kalıyor hep. Normalde başa dönmesi lazım en son açılan uygulamanın.

    Alıntıları Göster
    bende de en sağda kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZamanSal kullanıcısına yanıt
    Telefonu pc e hangi programla bağlıyorsun hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gkndmr55 kullanıcısına yanıt
    Anlayamadım!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZamanSal kullanıcısına yanıt
    Telefonun ekranını televizyon a nasıl yansıtıyorsun. Demek istemiştim hocam. Birde Önerdiğin uygulamalar varsa paylaşırmısın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gkndmr55 kullanıcısına yanıt
    TV de wifi açık olsun , telefon da ekranı yansıt yada kablosuz ekran seçeneği ile yansıtabilir son.



    Program olarak video muzik çin Mx player

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netflix de film yada dizi başlatınca ekran böyle başlıyor. Aynı sorunu yaşayan varmı yada çözümünü bilen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • gkndmr55 kullanıcısına yanıt
    uygulamayı google play store dan indirince böyle başlıyor. smart tv uygulaması değil mobil apk indirmiş oluyorsun.

    phlips uygulamalardan indirdiğinde sorun ortadan kalkıyor. (benimde başıma gelmişti. netflix müşteri hizmetlerinden yardım almıştım.)
  • alpben A kullanıcısına yanıt
    Evet kardeşim dediğin gibi oldu teşekkür ederim. Ama philips in uygulaması google play in uygulaması kadar kullanışlı değil. Vede Türkçe dil desteği yok, logosunda da kocaman bir soru işareti var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gkndmr55 kullanıcısına yanıt
    haklısın mobil uygulması çok daha kullanışlı. bunun için yaklaşık 1 yıl kadar önceydi sanırım philips müşteri hizmetleriyle görüşmüştüm. netflix in philips için güncelleme yapması gerekliymiş phlips in yapabileceği bir şey yokmuş.

    mesela digiturk play' inde smart uygulaması yok ve tv de mobil uygulama kullanmak zorunda kalıyoruz ve düşük görüntü kalitesine mahkumuz. 2 yıldır digiturk ve philips müşteri hizmetleriyle görüşüp yıldırırım belki dedim ama yok... olmuyor.
    digiturk ve philips anlaşamıyolarmış. o yüzden tv de gömülü olan digiturk play uygulama aktif değil.
  • alpben A kullanıcısına yanıt
    Yüz güldürmez hocam bu. Doğru düzgün tv uygulamasıda desteklemiyor yok zaten. 3 senede çöp oldu tv.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pn21

    55PFS8109 model televizyonu 3 sene önce çok beğenerek aldım ama şimdiki aklım olsa almazdım. Görünüşü ve görüntüsü çok güzel ama yazılım konusunda Philips tam anlamıyla batırmış.

    2 ay önce bir anda restart döngüsüne başladı, Philips logosu geliyor, sonra tekrar kapanıp açılıyor, görüntü gelmiyor. Nette bulduğum bir android sitesinde yazılanları yaptım, düzeldi, 1 ay öyle devam etti, sonra yine takılmalar, durduk yere restartlar, dün yine format attım. TV dediğin açılır, seyredersin, bununla bilgisayara windows kurar gibi devamlı uğraşıyorum. Bir haftadır internete bağlamıyorum, fena gitmiyor şu anda.

    Bir de 3 - 4 ay önce bilgisayarı bağlamak istedim, devamlı yaptığım şey, HDMI portlarının hiçbirisi çalışmıyor. "No signal" yazıp duruyor. Başka kablo ve bilgisayarla denedim, olmadı. Nette araştırınca dünya kadar HDMI hatası konulu farklı farklı ülkelerden Philips kullanıcı şikayeti çıktı. Sırf bu modelde değil, neredeyse son 6 - 7 senedir çıkan tüm serilerinde bu problem var gibi gözüküyor. Philips gibi bir firmanın bu konuda hiçbir şey yapmadığını anladım. Sırf Türkiye'de değil, hiçbir ülkede bu yazılım ve HDMI problemlerini çözmemiş. Şu anda TV'deki 4 HDMI portu da çalışmıyor.

    Sonuç ne oldu, geçen hafta babam TV almaya gitti, satıcı 55" Philips ve Samsung modellerini gösterdi. Kesinlikle Philips alma dedim, Samsung aldırdım.
    kardeş aynı problemleri yaşıyorum ve servise verdim. servis inceleme sonrası ssb kartı bozulmuş istanbulda değiştirilip gönderilecek dendi. anakart değişimi mi dedim yok o değişirse 1000 tl olur dediler. ssb değişimi 450 tl imiş. artık şansa ne kadar giderse o da. şuna eminim bundan sonraki alacağım tv kesinlikle philips olmayacak. made in japan dan şaşmayacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefiluzman -- 15 Temmuz 2018; 11:51:1 >




  • Bana anakart dediler 630 TL hesap çıkardılar. Elime de hiç bişey vermediler. Fatura dahi. Vermediler. Normal mi bu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefiluzman

    kardeş aynı problemleri yaşıyorum ve servise verdim. servis inceleme sonrası ssb kartı bozulmuş istanbulda değiştirilip gönderilecek dendi. anakart değişimi mi dedim yok o değişirse 1000 tl olur dediler. ssb değişimi 450 tl imiş. artık şansa ne kadar giderse o da. şuna eminim bundan sonraki alacağım tv kesinlikle philips olmayacak. made in japan dan şaşmayacaksın.

    Alıntıları Göster
    Hocam en son format atalı 3-4 hafta oldu. Bu sefer deneme amaçlı internete hiç bağlamadım, ağı bile tanıtmadım. Kendi kendine kapanmaları falan düzeldi gibi, problemsiz çalışıyor, sadece televizyon seyretmek için kullanıyorum. Anladığım kadarıyla bu televizyonu bozan internet ve smart tv özelliği.

    Bilmediğim için soruyorum, SSD kartını ne için değiştirmek istediler, hdmi portlarla mı ilgili?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pn21 -- 9 Haziran 2018; 21:20:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefiluzman

    kardeş aynı problemleri yaşıyorum ve servise verdim. servis inceleme sonrası ssb kartı bozulmuş istanbulda değiştirilip gönderilecek dendi. anakart değişimi mi dedim yok o değişirse 1000 tl olur dediler. ssb değişimi 450 tl imiş. artık şansa ne kadar giderse o da. şuna eminim bundan sonraki alacağım tv kesinlikle philips olmayacak. made in japan dan şaşmayacaksın.

    Alıntıları Göster
    Hocam o dediğiniz Ssd değil SSB kartıdır. Ana sistem kartı denilebilir. Philips Android ile birleştiği anda her türlü ızdırap. Gidin Regal, Axen veya Seg veya Hi Level adlı ucuz dandik Tv'leri alın restart sorununu yaşmazsınız kolay kolay. Sebebi de ana sistem TV board ile smart Tv özelliklerini Hdmi veya Usb üzerinden ayrı şekilde ek modül ile ayrı ayrı birleştirmeleri. Üstün zeka ürünü Philips bunu düşünemediği için aynen sıvıyor tam gaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Haziran 2018; 16:24:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • gkndmr55 kullanıcısına yanıt
    Kardes vermeleri gerekir. Taktiklari parcanin 6 ay garantisi varmis. Servis fisi olmazsa bir anlami yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sefiluzman kullanıcısına yanıt
    Bayram sonrası arayacağım. Kredi kartıyla ödeme yaptım fişini özellikle sakladım. Arayınca bilgiyi burada paylaşıcam. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_1907

    Arkadaşlar selamlar herkese, bir süredir kumandanın pili azaldı uyarısı veriyordu televizyon bu akşam TV birden bire dizi izlerken döndü bizde pillerden mi acaba diye pilleri değiştirdik ama şuanda ne yeni pille ne eski pille kumanda çalışmıyor. TV nin arkasındaki tuş ile bir şekilde kanal açtım ama TV yi kullanamıyorum böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Var mı öneriniz?
    kumanda üzerinde mavi kırmızı tuşlara aynı anda basılı tut tv kumandayı tanıyacak ve çalışacaktır
  • Browser üzerinden film izleyemiyorum chrome tam ekran yapmıyor kalite seçilmiyor vs. Öner’iniz var mı film izlemek için browser

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.