Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Philips 107T5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
30
Cevap
0
Favori
334
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    394 Mesaj
    arkadaslar ben bu monitoru flat diye aldim ama keske almaz olaydim.monitorden hic memnun degilim..sizce bunu satip ustune en fazla 75$ verebilirim gene 17' bi tavsiye edebilir misiniz?[clvr]



    |
    |
  • Yüzbaşı
    400 Mesaj
    samsung 757mb veya lg f700p
    |
    |
  • Binbaşı
    1590 Mesaj
    bence LGF700B ile kafa kafaya değiştir derim. Yada 757MB veya LGF700P de iyi monitörlerdir ama bence 1280x1024 de kullanmayacaksan ve çok prof. olmasın dersen F700B de işini görür derim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    17 İNC SAMSUNG 172V LCD MONİTÖR bence çok iyi ama sen bilirsin tabi fiyat konusunda bütçen ne kadarına izin veriyo
    |
    |
  • Yarbay
    2919 Mesaj
    arkadaşlar ben de bir iki soru sorsam konuyla ilgili bir zahmet bakarmısınız?
    mesela 17 inç monitörlerde izlenebilir olarak 16 inç yazıyor ne demek?benim 15 monitördede 13.8 yazıyor.ölçtüm 35 cm kadar çıktı(2.54 e böldüm yaklaşık 14 çıktı)??yani bu monitörlerde 17 inç 16 -- 15 inç te 14 inç mi demek ?bir de ilk değerlere monitörü ayarlayınca niye ekranın küçüldüğünü biliyormusunuz?Öyle mi kullanmak lağzım?
    ufak bir sorumda nokta aralığı ile ilgili = bizim gözümüz 0.24 ile 0.20mm arasında nasıl etkilenir?yani gözümüzü bozabilir mi? yada görüntü kalitesini çok etkiler mi?
    bir son sorumda samsung753mb gerçekten 0.20 mm olabilir mi?
    herkese sevgiler ve daha sorular dilerim...[lamer]
    |
    |
  • Yarbay
    2993 Mesaj
    O Samsunglardaki bir pazarlama hilesi,o da bir miktarı belirtiyordu ama tam neydi hatırlamıyorum.Philipslerde bu rakam 0.21 dostum.Görünen büyüklüğe kafanı takma,çünkü her monitörde ve TV'de var bu,nedense tamamını göremiyoruz bu aletlerin.

    En güzeli sen değiştir o monitörü,gördüm ve hayret ettim,benim 2 yıllık 107E ondan daha iyi,en azından real bombeli monitör,görüntü iki camdan geçmiyor[^].Para var dersen al 757MB veya LG F700P,yok o kadarına gerek yok dersen de real olmayan flatlerde F700B iyidir...
    |
    |
  • Yarbay
    8311 Mesaj
    samsung 757mb al.
    |
    |
  • Binbaşı
    1246 Mesaj
    flat monitör istiyorsan lg f700b veya f700p tavsiye ederim. samsung 757mb de iyi monitör ama gerçek flat değil. ön camı düz iç camı bombeli.
    |
    |
  • Yarbay
    2919 Mesaj
    HYUNDAI Q790 Monitor CRT FLAT 17.0 0.2000 mm 158$
    bu ürün hakkında ne diyorsunuz.iyi gibi de?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    370 Mesaj
    FLAT DEDIĞIN BAŞTAN YANLIŞ REAL FLAT DIYE GEÇIYO BU EKRANLAR YANI 107 T LER BUNLARA GENEL OLARAK CRT MONITOR DENİYO.
    BENDE DE 107T VAR VE COK MEMLUNUM AMA MİMARLIKLA ÇİZİMLERLE FALAN UGRASIYORSAN ORASINI BILMEM TABII
    YADA 107B ÖNEREBİLİRİM GAYET IYIDIR
    |
    |
  • Çavuş
    41 Mesaj
    bende 107 t var çok memnunum.arkadaşlar ben mühendisim,büroda diğer monitörle 3-4 saat uğraşsam gözlerim kızarıyo ama evdekinde böyle bir sorun yok.herşey görüntü değil sağlık daha önemli,ayrıca görüntüden de memnunum...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    yigitozcan +1 andante +2
    |
    |
  • Yarbay
    2554 Mesaj
    mursip +1
    |
    |
  • Çavuş
    86 Mesaj
    700p al çok memnun kalırsın kesinlike phlips 107p alıyım deme p5 modeli gerçek flat değil ve tüp vs çok kalitesiz..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    274 Mesaj
    107T'den memnun olmadığına göre samsung 763MB'den de memnun kalmazsın. LG F700B al. Ben bu ay 2 kişiye bilg. topladım birine 763MB birine F700B aldım. Kesinlikle F700B daha iyi. 763MB'de bi yansıma sorunu var. Ayrıca Magicbright özelliği de beklediğim gibi güzel bi özellik çıkmadı. Hem ekranın kenarlarında nıkta aralığı değişiyor 763MB'de.
    |
    |
  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    monıtorunu nezaman nerden aldıgını soylersen belkı ıade edebılırız.
    sana ben yınede ne kadar memnun olmasanda maarka olarak philips yada samsung tavsıye ederım gercı ben alıcak olsam ılk basta sams. alırım bana mpden yada mailden yaz monıyorunu alalı ıkı hafta felan olduysa ustundede herhangıbı bı zedelenme yada ıadeyı engelleyecek bısey yoksa kesın ıade ederız.
    |
    |
  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    yada degıstırır baska monıtor aldıttırırız.
    |
    |
  • Teğmen
    241 Mesaj
    107p ile ilgili olan kısma katılamayacağım... Aperture Grill kullanılıyor üründe çünkü
    meşhur çizgileri bile var...hatta daha iyisi varmı emin değilim 17 flat'lerde
    |
    |
  • Yüzbaşı
    325 Mesaj
    ben 107t 5 değil t2 sini kullanıyorum çok mmemnunum 107t5 serilerinin iyi olmadığını biliyorum
    |
    |
  • Yarbay
    2919 Mesaj
    HYUNDAI Q790 Monitor CRT FLAT 17.0 0.2000 mm 158$
    bu ürün hakkında ne diyorsunuz.iyi gibi de? Bunu beyaz fontla yazdım herhalde kimse bir şey söylemedi?
    hiç bunu gören duyan kullanan yokmu?
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.