|
Değerli arkadaşlar 8 yıl Passat b7 ve b8 kasa passat highline kullandım. Sonrasında SUV modasından dolayı Tiguan Rline alacaktım ancak dış tasarımı iyi olmasına rağmen ama iç tasarımının kötülüğü ve donanım yetersizliğinden dolayı Peugeut 3008 GT 1.6 Puretech 180 Beygir olan aracımı satın aldım. Yıllardır alman ürünleri kullanan biri olarak soru işaretlerim vardı. Şimdi Peugeut 3008 GT aracımı 2 yıla yakın oldu kullanıyorum. Sizlere aradaki farkları çıkarttım. 3008 almak isteyenler için bir fikir verirse ne mutlu bana. 3008 aracın Passat'a göre Eksileri her açılışta radyo ile açılması (Passat bluetooth ile açılıyor.) açılışta ağır multimedia açılması (ilk 10 saniye start stopu kapatmak için bekliyorum) klima soğutma performansı (Cam filmi yaptırınca azaldı ancak klima komprosörü bence daha güçlü olmalıydı) start stop düğmesi olmaması (Her çalıştırmada multimedia ekranında kapatmak zorunda kalıyorum) montaj kalitesindeki bazı sorunlar (iç kısımda 2-3 yerde tutarsızlıklar var.) yağmur sensörü hassasiyeti (hızını ayarlamada bazen saçmalıyor.) geri görüş kamerasındaki bulanıklık (360 derece kamera var 360p görüntü kalitesi) gözlüklük olmaması - Cidden sıkıntı :) 1 litre fazla yakıyor - Motor gücü hesap edildiğinde tolere edilebilir. arka kapılar sert plastik - (Passatta arkadalar yumuşak plastikti d segmenti olmasının acantajları) kontak kapatınca her şeyin bir anda kapanması - Kontağı kapattığımda şarkı vs hepsi duruyor. Passatta kapıyı açınca şarkı kesiliyordu 3008 GT aracın Passata göre artıları daha sessiz bir iç kabin Daha dinamik bir sürüş keyfi performans çok iyi donanım çok çok fazla cam tavandan ses gelmiyor şerit takip sistemi adaptif cruse kontrol (kendi kendine gidip duruyor şeriti takip ediyor direksiyon çeviriyor.) otomatik uzunlar soğutmalı çok büyük kolçak haznesi silecek suyu yıkaması - fışkırtmak yerine sileceğin içinden su akıtıyor. daha rahat koltuklar tabela okuma sistemi (radar olan yerlerde son tabeladaki hız neymiş diye çok işe yarıyor) Aynada kör nokta uyarı sistemi ayakla bagaj açma çarpışma önleme sistemi kablosuz şarj - car play 360 derece kamera Otomatik park şehir için kullanımda direksiyon hissiyatı iyi ve çok dinamik focal ses sistemi muhteşem cam tavanı otomatik perde açılıyor ve büyük. (passatta el ile geriye iterek açıyordum) hayalet ekran çok daha işlevsel masaj fonksiyonu passata göre çok daha iyi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihbalkan -- 31 Ekim 2023; 15:25:15 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






