Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (616. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 614615616617618
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Benim hatam rot balans ustama ve benzinliklerdeki hava basma aletlerine çok güvenmemden kaynaklandı :) Diğer arkadaşlara da bir tecrübe olsun bunlar.
    Size de kazasız belasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler
    aracı aktif kullanmaya devam ediyorum şu an eksiltme yok ama muhtemelen sizin dediğiniz gibi bakım yaklaştı sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Herkese iyi akşamlar bugün servise gittim bakım geçmişine baktık 89binde Km triger değişmiş 129KMde tekrar değişmiş (devirdaim dahil) aracım şu an 172bin km oldu.Acaba su kabının kapağı kaçırıyor olabilir mi çünkü triger değişeli çok olmamış araç park halinde su eksiltmiyor. Sıkıştırdığımda performanslı kullandığımda eksildiğini fark ettim.Sebepler neler olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esattr55

    Herkese iyi akşamlar bugün servise gittim bakım geçmişine baktık 89binde Km triger değişmiş 129KMde tekrar değişmiş (devirdaim dahil) aracım şu an 172bin km oldu.Acaba su kabının kapağı kaçırıyor olabilir mi çünkü triger değişeli çok olmamış araç park halinde su eksiltmiyor. Sıkıştırdığımda performanslı kullandığımda eksildiğini fark ettim.Sebepler neler olabilir?
    Beklenenden önce triger ve devirdaim değişiklikleri yapılmış.. Sanırım orjinal parçalar kullanılmıştır.

    Su kabının kapağı da kaçırabilir gerçekten. 308'im de su kapağı buhar olarak kaçırıyormuş, usta kapakta su izleri görünce değiştirmiş ve sorun çözülmüştü.


    Umarım kapaktır, aslında keşke serviste hemen değiştirselerdi.
  • bir sonraki izin günümde arabayı bırakırım servise bakalım a dan z ye bi baksınlar ne diyecekler.
  • 2011 dizel onerir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar.

    Makyajli kasa 2014-2016 allure paket 508 almayi düşünüyorum.

    Aklımı kurcalayan tek şey,
    Eat6 etg6 sanziman farki.

    Sanziman özelliklerine asagi yukari hakimim.

    Daha once cvt, dsg sanzimanli araclar kullandim.

    Eat6 sanzimani da iyi biliyorum.

    Fakat etg6 hakkinda pek bilgim yok. Vites gecislerini aşırı hissettirdigine dair yazilar okudum. Bu dogru mu?

    Bakim maaliyetleri nasildir?

    Daha once dsg’den ağzım yandi o yuzden etg6’ı üfleyerek yemek istiyorm.

    Malum etg6’li bir 508 ile eat6’li 508 arasinda ciddi fiyat farki var deger mi?

    Simdiden herkese cok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkertiguan -- 26 Mayıs 2020; 4:46:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkertiguan

    Merhabalar.

    Makyajli kasa 2014-2016 allure paket 508 almayi düşünüyorum.

    Aklımı kurcalayan tek şey,
    Eat6 etg6 sanziman farki.

    Sanziman özelliklerine asagi yukari hakimim.

    Daha once cvt, dsg sanzimanli araclar kullandim.

    Eat6 sanzimani da iyi biliyorum.

    Fakat etg6 hakkinda pek bilgim yok. Vites gecislerini aşırı hissettirdigine dair yazilar okudum. Bu dogru mu?

    Bakim maaliyetleri nasildir?

    Daha once dsg’den ağzım yandi o yuzden etg6’ı üfleyerek yemek istiyorm.

    Malum etg6’li bir 508 ile eat6’li 508 arasinda ciddi fiyat farki var deger mi?

    Simdiden herkese cok teşekkür ederim.
    Rahat olun, makyajlı kasa 508'lerde zaten EAT6 var.
  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Öndeki ızgarayı nasıl söktünüz acaba.
    Hoparlör değişimine gitmeyi planlıyorum kapı döşemelerini söktüm öndeki ızgarayıda sökeyim dedim ancak oval siyah çıtayla mı sökmem gerekiyor yoksa çıta içindeki ızgarayı mı sökmem gerekiyor tam bilemedim. Zarar vermemek yanlış bişey yapmamak için sormak istedim. Kapılar içinde hoparlör arayışındayım çokta anlamıyorum boyutlara bakmak için tek kapıyı söktüm şuan. Kapılar için aklımdaki hoparlör JBL GTO 609C.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Malum sitede 2015 model makyajli kasa olup e-hdi etg6 cok arac var.
    O yüzden sordum. Farka deger mi diye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaliilAtaoğluu

    Merhabalar. Öndeki ızgarayı nasıl söktünüz acaba.
    Hoparlör değişimine gitmeyi planlıyorum kapı döşemelerini söktüm öndeki ızgarayıda sökeyim dedim ancak oval siyah çıtayla mı sökmem gerekiyor yoksa çıta içindeki ızgarayı mı sökmem gerekiyor tam bilemedim. Zarar vermemek yanlış bişey yapmamak için sormak istedim. Kapılar içinde hoparlör arayışındayım çokta anlamıyorum boyutlara bakmak için tek kapıyı söktüm şuan. Kapılar için aklımdaki hoparlör JBL GTO 609C.
    Ön göğüsten bahsediyorsanız dışındaki plastik çerçevesiyle beraber sökülüyor. Metal tırnaklarla geçmiş halde. Plastik (alttaki deri kaplamaya zarar vermeyecek bir şeyle) bir tarafından sokun plastik çerçevenin. Sonra yavaş yavaş yukarı doğru esnetin. Metal tırnaklar esneyip atacaktır. Acele etmezseniz çok basit gerçekten totalde 2 dk yı geçmedi hoparlörü değiştirmek.




  • Cevap için teşekkürler. Kapılardaki hoparlörleri değiştiren oldu mu hiç veya amfi bağlayan oldu mu bu araclara. Deneyimler paylaşılırsa sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    Bende de 2015 makyajlı kasa 2.0 hdi 163 hp ( bluehdi değil ) otomatik var. Sanırsam benimki de eat6 değil. Etg de değil. Eski tip tam otomatik olsa gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkertiguan

    Malum sitede 2015 model makyajli kasa olup e-hdi etg6 cok arac var.
    O yüzden sordum. Farka deger mi diye?
    Bildiğim kadarıyla 2014'de araç makyaj görünce motoru 1.6 BlueHDI, şanzımanı da EAT6 oldu. Bu ikili oldukça dayanıklı ve konforlu. Bu ikiliyi tercih ettim ve kullanıyorum. Önceki nesillere bir şey diyemem ama halen kullanılmakta olan EAT6 şanzımanı öneririm.
  • Bu aralar ciddi ciddi 508 almayi düsünüyorum. Kayinbirader uzun yillardir Ford ta teknik serviste calismakta. Otomobillere ve mekanige dair ciddi bir bilgi birikimi var. Yakin bir arkadasinda da bu aractan var. Görüslerim elbette subjektif gelebilir ancak anladigim kadariyla D sinifta fiyat - performans anlaminda eline su dökebilecek bir arac yok. ( Fiyat - performans dedim tekrar vurgulamak isterim. Simdi VW Fanboy lari gelip beni topa tutabilirler pesin pesin söyleyeyim.
    Arac oldukca dolu, yakit tuketimi konusunda diger D segment rakiplerinden de daha iyi, servis ve parca konusunda bir sikintisi yok, kronik herhangi bir sorunu da yok. Masraf acabilecegi zamanlari da hesaba kattigimizda ( sonucta ikinci el aliyoruz her ihtimali göze almak ve kenarda biraz para tutmakta fayda var) uzmuyor. DSG gibi masraf actiginda ocaginiza incir agaci dikmiyor mesela ! ki cevremde bu DSG yüzünden cani yanan cok arkadas var. Bende eski bir Passat CC kullanicisiyim. Sansli cikan birkac kisiden biriyim sag salim sattim bir aksilik cikmadan lakin Allah var cok dikkat ediyordum sanzimana. Benden araci alan arkadasta 7-8 ay sonra aradi acikcasi alirken araci iki uc bin lira da kenara ayirmistim sonucta ikinci el araba masraf acar diye ama bir kurus masraf acmadi Allah sizden razi olsun dedi. Bu sözü ben 10 bin tl ye degismem. O vicdani haz bambaska. Sadece anladigim kadariyla robotize sanziman yuzunden bir ve ikinci vitesler sarsintili diye sikayet edenler var ama sonucta rakiplerinden fiyat performans olarak daha iyi bir arac oluyorsunuz. Ic kismi girtlaga kadar dolu araba yok öyle 3 kurusa 5 köfte.
    Uzun yillar TR disinda yasadim ( 4 sene Ispanya, 13 sene Almanya, 2 sene ABD, 6.5 sene Ingiltere de olmak üzere), kisa is ziyaretleri ile birlikte 80 den fazla farkli ülke gördüm. TR deki bu alman ve alman arabasi hayranligini bir türlü anlayamiyorum ! Eskidendi beyler onlar hemde cook eskiden artik herkes tas gibi, mis gibi arabalar yapiyor. Passat a fazladan 25-30 bin lira bayilmayi ben mantikli görmüyorum. D sinifinda fiyat performansta tercih edilebilecek en güzel arac gibi duruyor bu araba.




  • etoiledorient kullanıcısına yanıt
    Guzel aciklamissin bu aralar 508 i inceliyorum d segmenti araba alacaksam benim icin donanim birinci siradadir. Bu sene sonu kesin alirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linneus -- 27 Mayıs 2020; 23:37:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 90 bin km'lik 508 deneyimlerimden biraz söz edeyim..

    2015 Aralık trafiğe çıkışlı araç.
    Active paket. MAkyajlı kasa denenlerden.

    1.6 Litrelik BluHDI motor ve EAT6 Tork konvektörlü şanzıman ile yürüyor.

    Bu ikiliyi daha önce 308 ile 185 bin km kullandığım için alırken neredeyse gözü kapalı şekilde güvenerek aldım. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım..

    Araç active paket olmasına rağmen oldukça dolu.

    elektrikli ve bel destekli 8 farklı işlevli koltukları, çift böleli dijital klimalı, otomatik far, otomatik silecek, kararan dikiz aynalı, elektrikli dış aynalı, navigasyonlu, 17" alaşım jantlı bir araç.

    Geniş hacimli, arka koltuk yaşam alanı yeterli, dirsek dayamalı, arka cam perdeli, kocaman bagajlı vs.


    D sınıfı özelliklerinin bir çoğuna sahip. Allure olsa bu özelliklere deri koltuklar, 18" jantlar, sunroof ve 4 bölgeli klima eklenmiş olacaktı.


    1.5 tonluk bir araç olmasına rağmen otoyol hızlarına uygun kullanımlarda oldukça ekonomik olduğunu söyleyebilirim.

    Eksiklikleri de elbette var, örneğin yağmurlu havalarda veya aracı yıkadığınızda bagaj kapağını tamamen açarsanız bagaja su damlıyor.

    Yüksek hızlarda (150 üstü) rüzgar sesi oluşuyor. Aynalardan kaynaklandığı söylense de bence cam çerçeve lastikleri de yeterli değil.

    Uzun yol için çok iyi, ağırlıklı şehir içi kullanım için biraz hantal kalıyor. Büyük olması nedeniyle özellikle İstanbul gibi yoğun trafikli şehirlerde ben olsam bu hacimde bir aracı tercih etmem.

    Direksiyon turu az. Dönüş çapı yüksek.

    Addblue tüketimi çok ideal. Bitmiyor bir türlü. 1.5 litrelik yeni motorlarda AddBlue tüketimi can sıkıyor.

    Genel olarak trim sesleri yok ya da çok az denebilir. Araç öyle dökülmüyor.

    Yol tutuşu gayet iyi. Çok zorladığım zamanlar olmasına rağmen virajlarda kendini hiç bırakmadı.

    Karlı buzlu yollarda hızı yol şartlarının üstüne çıkartırsanız ESP devreye girip aracı çizgisinde tutuyor.

    Yan rüzgarlardan etkileniyor. Şerit değiştirmiyor ama gemi gibi sağa sola sallanıyor. Elbette yine yüksek hızlardan söz ediyorum. (Özellikle İzmir yeni otobanında Balıkesir taraflarında aşırı rüzgar oluyor, oralarda 150 üstü hızlarda giderken yan rüzgarları hissediyorsunuz)

    Bir arkadaş daha söz etmiş, fiyat performans açısından bence sınıfının en iyilerinden.

    Periyodik bakımlar dışında ciddi bir masrafla karşılaşmadım. Sadece sağ amortisör takozu ilk kalkışlarda hafif bir küt yapıyor diye çift olarak değiştirdim.

    Aile için uygun, makam aracı gibi de kullanılabilir.


    Herkesin araçlarını kazasız arızasız sağlıklı günlerde kullanmalarını dilerim.




  • Arkadaşlar iyi akşamlar araçlarımız için şasi numarasından araç sorgulama sitesi var site rusça translate veya google çevri ile az çok halledilebilir. Araçlarımız hakkında tüm detaylar mevcut fabrikadan nasıl çıktıysa hepsi yazıyor.

    >>>>>>>>>>>>https://pp2000.ru/vin<<<<<<<<<<<<<<<
  • arkadaşlar tavsiye edermisiniz aracı ?
  • Avcı10 kullanıcısına yanıt
    Attığınız mesajın 2 mesaj yukarısında Necdet Bey bütün detaylı kullanıcı bilgilerini vermiş. Oradan faydalanabilirsiniz. D segmentte bende şahsen en doğru tercih olduğu kanaatindeyim. TR de insanlarda deli gibi Passat hastalığı var. Passat a ben fazladan 20-30 bin lira vermem, daha da az yakan, arıza vs durumunda daha ucuza tamiri bakımı olsun, dolu dolu güzel bir araç olsun ekonomik olsun yakıtı vergisi beni üzmesin diyorsanız, önceliğiniz bunlarsa tavsiye ederim. 1 ve 2. viteslerde robotize şanzımanlı olanlar biraz vites geçişlerinden şikayetçiler sizde böyle ufak tefek şeylere takılmayacaksanız alabilirsiniz. Bizim milletimiz sever herşey on numara olsun 5 kuruş olsun ama işte yok öyle bir dünya.
  • 
Sayfa: önceki 614615616617618
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.