Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (600. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.606
Cevap
137
Favori
1.295.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 598599600601602
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kürşat alp K kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkür ederim.
    servis ile görüşüp durumu kontrol edeceğim.
  • rtal kullanıcısına yanıt
    siz serviste mi yaptırdınız ve maliyet ne oldu?
  • rtal kullanıcısına yanıt
    Bu ışlem kaç km'de yapılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bej renk hali paspas bulabileceğim yer var mı? Hep siyah var bej olanlar da çok dandik kenarı bile düzgün değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • false6 kullanıcısına yanıt
    Opel easytronic'lerde 80.000'den sonra debriyaj seti değişimi ihtiyacı çok belli oluyordu.
    Peugeot o kadar da çok bariz hissettirmedi. Tahminimce 120.000'e kadar da giderdi.
    Peugeot Auto6R tecrübeme dayanarak söyleyebilirim ki 100.000 civarında set değişimi ihtiyacını hissetmek normal gibi.
    Diğer taraftan, hoyrat araç kullananlar marka farketmeksizin çok daha erken balata eritecektir.
  • mauvais M kullanıcısına yanıt
    Ben özel serviste yaptırdım. Küsüratı hatırlamıyorum 3300-3400 gibi bir fiyattı.
    2018 nisan ayında yetkili servise sorduğumda 4.500 demişti.
    Tabi dolar o zaman 4 tl'nin altındaydı. şimdi doalrla birlikte fiyatlar artmış olabilir.
    artmadıysa kazık yedik demektir.
  • Eğer araç dur-kalk çok olan trafikte kullanılmıyor ise 100000km yi rahat geçmesi gerekir. Ben aracımı 78000km de İstanbul'dan almıştım ve 75000km'de set değişimi yapılmış haldeydi. İstanbul trafiğinde 75000km iyi bir rakam.

    Bu aracı alacaklar için merak edilen birkaç noktaya yönelik olumlu/olumsuz yönleri aktarmak isterim. Aracım yürüyeni taş gibi, çok şükür süspansiyon vs sorunu ne benden önce ne de bende iken sorun yok, nazar değmesin. Aracın tek sorunu, elektrik aksamında. Allure pakette hali ile çok donanım olduğundan, mesela koltuğun altında bir elektrik soketinde temassızlık oluyor ve sürücü tarafı koltuk ısıtma temassızlık yapabiliyor. Sistem bozuk değil ancak temassızlık oluşabiliyor. Sürücü anahtarsız giriş sistemi sorunlu. Serviste araca bağlanıldığında ve sonrasında birkaç ay devrede oluyor ancak sonra çalışmıyor vs. Ancak bunlar çözülebilecek problemler. Onun haricinde, yedek parça maliyetleri düşük, servis maliyeti düşük ve özellikle bu fiyatlara çok çok konforlu araca binme olanağı sunuyor. İnanın, aracıma arada sırada nazar değiyor diye düşünüyorum. Araca binen ve beğenmeyen görmedim ama binip de çok beğenen ise çok oldu.
  • rtal kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için. Bu yari otomatik sanzimanlarda mi oluyor sadece, yeni makyajlı kasadaki eat6 tam otomatikte de gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    2016 allure bakıyordum ama söylentiler doğru o zaman, ne kadar elektronik oyuncak o kadar çok ariza öyle mi? Makyajlı kasada hala düzelmedi mi bu? Sıfır aldığım 2015 Civic'i satıp makyajlı 508'e geçmeyi düşünüyorum ama soru işareti hala bunlar bende. Hiç ariza yaşamıyorken yarın bir gün ivir zıvır arızalar can sıkıcı olabilir gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 active veya allure satan varsa görüşelim bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anahtarsiz giris olan bizim araclarda;aractan ciktigimizda hic bir tusa, kapi koluna basmadan aractan uzaklastigimizda aracin kendini kitlemesi programlanabilir mi? boyle bisey yaptiran var mi? arkadasta civic var onun sistemi dedigim gibi calisiyor mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar. yaz lastiğine geçme arifesindeyiz malum. 2 yıldır kullandığım eski sahibinden kalan 2016 üretim riken marka 225 50 17(orjinal olan 215 55 17) lastik var yaz için. ama aldığımdan beri pek memnun kalmamıştım, ama çok kötü görünmüyor. 2 yılda 30 bini geçmiştir yazlıklar acaba bir yıl daha kullanmalı mı yoksa zaten seneye almak zorunda kalacağımdan dolayı erken geçerek daha iyi bir lastiğe mi geçmeliyim? kararsız kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi free33 -- 29 Mart 2019; 19:58:25 >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Bende SW modeline 900₺ ye aldım sanaiden, varta70 amper.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Bende SW modeline 900₺ ye aldım sanaiden, varta70 amper.
    Güle güle kullanın. Sizin aslan kaç model ve km de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekürler
    2011 model 82000 km de. Sizin ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Teşekürler
    2011 model 82000 km de. Sizin ki?
    2012 130.000 km de 15 gün oldu alalı, ama yıllardır station wagonları takip ediyordum tam istediğim gibi bir araç denk gelincede kaçırmak istemedim hemen aldım. Eğer bi sıkıntı çıkarmazsada uzunca yıllar binmek niyetim var çünkü bu fiyata böyle bir araç alabilmek mümkün değil.
    Siz ne zamandır biniyorsunuz sw unuza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Çok uzun sayılmaz, bende sekiz aydır biniyorum. Ben biraz masraf yapmadım değil gerçi. Yani araç hatasız kazasız boyasızdı dı ama bakımları filan bana biraz pahalıya mâloldu. Debriyaj baskı balata volan , ön arka dört fren diski, balatası, aküsü derken beş binlik oldum.Araç bana 75.000₺ gelmiş oldu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Çok uzun sayılmaz, bende sekiz aydır biniyorum. Ben biraz masraf yapmadım değil gerçi. Yani araç hatasız kazasız boyasızdı dı ama bakımları filan bana biraz pahalıya mâloldu. Debriyaj baskı balata volan , ön arka dört fren diski, balatası, aküsü derken beş binlik oldum.Araç bana 75.000₺ gelmiş oldu:)
    Benim araçta kazasız boyasız, genellikle uzun yolda kullanılmış, ilk sahibinden ve tamamen servis bakımlı ancak ilk sahibi bütün bu para harcanacak şeylerin zamanı geldiği için aracını satıp sıfır araç almak isteyen birisiydi. Dolaysıyla bende daha alır almaz aküyü değiştirdim. (Bu arada aracın üzerindeki akü orjinaldi yani 7 yıl kullanılabiliyor bi start stop akü) lastikleri yeniledim. Aldığımda muayenesinin bitmesine 3 gün vardı muayene yaptırdım.
    Araç 130.000 km de ancak en baştada dediğim gibi uzun yol aracı olduğundan baskı balata henüz değişmemiş ve benim tespitlerime göre bir süre daha da değimesi gerekmiyor şimdilik o masrafı biraz öteledik ama triger değişimi kapıda (aslında bi taraftanda üreticinin tavsiyesine uyup 10 yıl 180 nini beklemekte mantıklı)
    Bu arada ben aldığımda aracın bakımı yeni yapılmıştı ve enjektörleri yetkili serviste değişmişti (8000 tl ve araç tamamen servis bakımlı olduğundan yarı ücretini peugeot karşılamış)
    Uzun lafın kısası ben aracı alırken bütün bu kalemleri hesaplayarak ve 80.000 tl ayırarak aldım sonuçta bunların hepsi sarf malzemesi, yeter ki araç başka bir sıkıntı çıkarmasın bizi yarı yolda bırakmasın bence bu fiyatlara böyle bir araç yok.
    Çok ilgi çeken, çok kullanışlı bir araç 508 station wagon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    "ilk sahibi bütün bu para harcanacak şeylerin zamanı geldiği için aracını satıp sıfır araç almak isteyen birisiydi. Dolaysıyla bende daha alır almaz aküyü değiştirdim. (Bu arada aracın üzerindeki akü orjinaldi yani 7 yıl kullanılabiliyor bi start stop akü) lastikleri yeniledim. Aldığımda muayenesinin bitmesine 3 gün vardı muayene yaptırdım."

    Benim aracı tarif etmişsiniz:) Orjinal aküsü ve orjinal fabrika lastikleri üzerindeydi, lastik masrafım da içindeydi. Lastikler içler acısıydı akü birgün ben yokum dedi zaten.
    Bu arada triger kayışı zamanı gelmeden değişim yapmayın ve şahsi görüşümdür yetkili servislere güncellemeler dışında uğramayın. Tabi bulunduğunuz yerde deneyimli ustanız varsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    "ilk sahibi bütün bu para harcanacak şeylerin zamanı geldiği için aracını satıp sıfır araç almak isteyen birisiydi. Dolaysıyla bende daha alır almaz aküyü değiştirdim. (Bu arada aracın üzerindeki akü orjinaldi yani 7 yıl kullanılabiliyor bi start stop akü) lastikleri yeniledim. Aldığımda muayenesinin bitmesine 3 gün vardı muayene yaptırdım."

    Benim aracı tarif etmişsiniz:) Orjinal aküsü ve orjinal fabrika lastikleri üzerindeydi, lastik masrafım da içindeydi. Lastikler içler acısıydı akü birgün ben yokum dedi zaten.
    Bu arada triger kayışı zamanı gelmeden değişim yapmayın ve şahsi görüşümdür yetkili servislere güncellemeler dışında uğramayın. Tabi bulunduğunuz yerde deneyimli ustanız varsa.
    Ben yetkili servisten devam edeceğim hocam o yüzden aküyü bile yetkili servisten aldım. Evet fiyat %20 kadar pahalı ama orjinal parça kullanma, muhattap bulma açısından ve garantili iş yapma açısından kesinlikle tercih sebebi.
    Triger devirdaim ve gergi bilyası için servisten fiyat istedim 2000 tl dediler indirimde yapcaklarını belirttiler.
    Sanayide sordum aynı şeyleri orjinal parça ile aynı fiyata kaliteli oarçalar ile 1500_1600 liraya yapacaklarını belirtiler. O yüzden bence yetkili servis ama herkesin düşüncesi farklı tabi ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 598599600601602
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.