Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (527. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 525526527528529
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bahsettiğiniz modeller hangileri acaba? 2012 model (2013 Mayıs çıkışlı) 1.6 e-hdi active donanımlı aracım 117.000 km'ye geldi. Garanti bittiği halde ücretsiz değişim olabiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren1977

    Bahsettiğiniz modeller hangileri acaba? 2012 model (2013 Mayıs çıkışlı) 1.6 e-hdi active donanımlı aracım 117.000 km'ye geldi. Garanti bittiği halde ücretsiz değişim olabiliyor mu?

    Garanri ile ilgisi yok bu durumun.



    Bizdeki iki araçta 2011 model ve her ikisi de ücretsiz değişecek.



    Km nin 120 k olmasını bekliyoruz.



    Şasi no ile servisten sorgulayın.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BarbarosTUGRUL

    Peki volan ve balata için ne düşünüyorsunuz? 1500 tl ye volan + balata + debriyaj merkezi bildiğim kadarıyla bu valeo marka fabrika da takılan marka

    http://www.peugeotparca.com/peugeot-508-volant-debriyaj-set-dv6c-115bg-urun4517.html

    Birde 875 tl ye başa bir marka var Sizce hangisi mantıklı?

    http://www.peugeotparca.com/peugeot-508-1-6-hdi-110-hp-orjinal-volant-debriyaj-seti-0532-q4-2052-l1-urun979.html

    Pahalı olan yeni tip için (2012 sonrası )
    Ucuz olansa 11 modeller için sanırım.

    Kaydırmalı debriaja geçildiğinden farklı parçalar




  • 2011 uretimi araclarin kayislarinda uretim hatasi olabilir, sonraki yillarda parca revize edilmis ve eksiklik giderilmistir. o nedenle ust modellere ucretsiz degisim yoktur muhtemelen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Super olmus Allah razi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -mhm- - kullanıcısına yanıt
    Hocam 508 lerin agir bakimi da 90 binde degilmi?

    Yapilmadiysa bunlar normal degilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdkmdk M kullanıcısına yanıt
    90.000 bakımı yapıldı. Tüm bakımlar eksiksiz. Dumankaya alternatör kayışı 60.000 de değişmeliydi dedi. Aktif iriyıl öyle bir prosedür yok diyor.
    Biz kontrol ediyoruz gerirse değişiyoruz gibi topu taca atan açıklamalar yapıyor. Alternatör kayışını 60.000 baımda değişen oldu mu acaba.
  • utkuaydin U kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Merhbalar, servise konuyu sorarken ne dememiz gerekiyor? tam tam anlayamadım kusura bakmayın bu değişimin 120k olmasını beklemesi ve ücretsiz olması üretim hatasındanmıdır?
  • 508 Kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim kardeşimin clio hb sunu kullanıyorum 1.2 otomatik 2011 model 20k km de vites geçişlerini kıyaslıya bilir misiniz önceleri bana sarsıntılı geliyordu alıştım yada araba bana alıştı yani clio gibiyse benim için sorun sayılmaz lütfen degerli yorumlarınızı eksik etmeyin muhtemelen 2011-2012 model bulmaya çalışacağım tamamen duygusal sebeplerden.
    ***Lütfen tahmini değil iki aracıda kullanmış kişilerden yorum bekliyorum biraz zor ama neden olmasın***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Han_09 -- 26 Ağustos 2016; 16:56:23 >
  • -mhm- - kullanıcısına yanıt
    60.000 de kontrol ediyorlar ama Stop&start çok kullanıyorsanız 60-70 arası arıza veriyor. iki adet gergi bilyası ve bir kayış değişiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BarbarosTUGRUL

    Merhbalar, servise konuyu sorarken ne dememiz gerekiyor? tam tam anlayamadım kusura bakmayın bu değişimin 120k olmasını beklemesi ve ücretsiz olması üretim hatasındanmıdır?

    Aynen düşündüğünüz gibi.



    2011 ve 2012 yıllarında üretilen araçların bir kısmındaki triger kayışları ömür olarak 180k ya dayanamıyor.



    Muhtemelen tr de tr dışında problem yaşanmış ve bu parti trigere sahip araçlara iyileştirme amacı ilr 120 k ücretsiz değişecek değişimi tanımlanmış.



    Sonrası ve öncesindeki araçlarda bu tarz bir bonus yok.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -mhm- - kullanıcısına yanıt
    Benim servisim (Ordu Bayram) alternatör kayışı için 45000 km'de bir değişim tavsiye ediyordu bende uyuyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mypeugeot'a kayıt oldum; 120 bin km'de triger değişimi ile ilgili herhangi bir duyuru yok. Önümüzdeki yıl için tuvtürk muayenesi hatırlatması var sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi arayin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 lerin bagajında lastik tamir kiti varmış kompresör ile birlikte her modelde varmı göremedim ama faydalı olabilir.

    http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/#/172 sayfa 170
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -mhm-

    90.000 bakımı yapıldı. Tüm bakımlar eksiksiz. Dumankaya alternatör kayışı 60.000 de değişmeliydi dedi. Aktif iriyıl öyle bir prosedür yok diyor.
    Biz kontrol ediyoruz gerirse değişiyoruz gibi topu taca atan açıklamalar yapıyor. Alternatör kayışını 60.000 baımda değişen oldu mu acaba.


    Benim araç 113.000 de ve hala değişmedi. Her servise gidişimde de ustaya bak diyorum o da bakıp sıkıntı yok diyor. Babamın 508 inde de araç daha 30.000 deyken koptu ve değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teach55

    Servisi arayin.

    Bugün triger kayışı için servisi aradım "180.000 km'de değişmesini tavsiye ediyoruz." dediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Han_09 H kullanıcısına yanıt
    Avrupada artık hemen hemen tüm araçlar tamir kitiyle satılmaya başlandı.
    Stepne opsiyonel donanın oldu.
    Ama ben türkiye pazarında satılan hiçbir 508 de bunu görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eren1977 E kullanıcısına yanıt
    Vay arkadaş. :)
    Ben 180.000 rakamını ilk kez duyuyorum.
    Öyle bir kayış düşünün ki aynı marka için hizmet veren farklı yetkili servislerin dahi tam olarak ne zaman değişmesi gerektiğine dair tutarlı bir cevap veremesin.
    10.000 hatta 30.000 km gibi farklar olsa anlayacağım da biri 180.000 km derken diğeri nasıl 90.000 de değişim tavsiye edebiliyor.
    Hangisi doğru?
    Ben euro5 motorlu e-hdi 508'imde 77000 km'de kayışta ses olduğu için cebimden para vererek yetkili serviste (tüm set ve işçilik dahil 500 lira) değişim yaptırmıştım. Usta "biraz erken ama" diyerek sökerken çıkan kayışın halini görünce "abi iyiki değiştirmişiz" demişti.
    Aracı 119800 km'de sattım.
    Ama kullansam 120.000'i geçince bi daha garanti kapsamında değişecekti.
    Hatta satarken yeni sahibine söyledim.
    "Böyle bir hakkın var haberin olsun" demiştim.
    Merak ettim şimdi değiştirdilermi acaba :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 525526527528529
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.