Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (521. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.606
Cevap
137
Favori
1.295.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 519520521522523
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu sensörler arızalanabiliyor.
    ama kesin değil.
    ne demek bu;
    manyetik alanda fazla kalan, parazit dalgalara maruz kalan uzaktan kumanda ve sensörler söz konusu olduğunda en azından 508 özelinde (başka anahtarsız girişli arabam olmadı) sistem arızlıymış gibi çalışmayabiliyor.
    Sattığım arabamda da bu sistem birkaç kez çalışmamıştı.
    Servisteki ustalar da sorunu tespit ettiler.
    Sonra bir nevi resetleme kodu tekrar yükleme benzeri bir işlem yapıldı ve düzeldi.
    Tam olarak neydi. ne yapıldı bilmiyorum ama sizdeki sorunun birebir aynısı yaşandı ve en ufak parça değişimi yapılmadan arıza giderilmişti.
    Sonra uzunca bir süre tekrarlanmadı.
    Mesela arkadaşıma ait 2015 c kasa mercedesin anahtarsız çalıştırma sistemi anahtarı görmüyordu.ne yaptığımızı bilmeden sadece anahtarın pilini söküp taktık ve sorun ortadan kalkıverdi.
    Büyük ihtimalle manyetik bir sorun.
    Servise götürün bi baksınlar peşinen parça değişimi derse kabul etmeyin derim o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anahtarsız giriş benim araçta da bazen ilk denemede algılamıyor ama 2. ya da 3. denemede algılıyor. Yazılımsal bir sorun olabileceğini düşünüyorum.

    Arka iç okuma lambasının kapağı geçen araca binen birisinin kapıyı çok sert kapatması ile yere düştü :(. Kapağın alt kısmındaki tırnaklar kırılmış. Yedek parça olarak bu bileşenleri satan bir yer biliyor musunuz? Son çare aydınlatmayı söküp tırnakları çıkartacağım ve yapıştırıp tekrar takacağım.
  • Bende yazılımsal bir sorun olabileceğini düşünüyorum daha önce de başka kapılarda ilk seferde görmeyip bir kaç seferden sonra algıladığı olmuştu şu an için bi sorun olmuyor arka kapıdan da anahtardan da açılıyor zaten ama bi akü kutup başlatını çıkartıp denemeyi düşünüyorum ama bu seferde mutimedia da sıkıntı filan olabilir diye düşündüğümden henüz bişey yapmadım ilgiye teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    bende arıyorum o kapakları. servis 30 günde gelir fiyatı da 200 tl dedi. bi yerde bulursanız çıkma vs ben de almak istiyorum paylaşırsanız çok sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cceranimoo kullanıcısına yanıt
    Akü kutup başını çıkarınca sadece tarih ve saat ayarı yapmak gerekiyor.Tarafımdan servisin telkini ile uygulandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizde mi aynı sorun için söktünüz akü kutup başlarlarını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cceranimoo kullanıcısına yanıt
    Benim araç vitese geçmiyordu.Ne yaptıysam olmadı servis son çare olarak akü kutup başını sökün ve 10 dk bekleyin dedi.Bu işlemi yapınca sorunumda geçmiş oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yarın bi deneyecem yarın sonucu paylaşırım forumda ilgilenen herkese teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç koltuk kılıfı yaptırdım arkadaslar kullanışlı oldu tavsiye ederim
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim sorunum akü kutup başını çıkartıp 10 dk sonra taktığımda düzeldi şu anda kapı sensörlerinde hiç bi sıkıntı yok yazılımsal bi sıkıntı oldu anladığım kadarıyla ilgilenen herkese teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar tavsiyenize ihtiyacim var.
    2012 pevgeot 508 dizel ile
    2014 ford focus hb arasinda kaldim
    ikiside 60bin km de ,sizce hangisini tercih etmeliyim
    Pejo uzun kullanimda nasil en az 4 sene kullanmayi dusunuyorum. Sizce konfor ve donanim olarak hangisi daha keyifli
    Simdiden degerli yorunlariniz icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kukuli K kullanıcısına yanıt
    kesinlikle 508 . 508 in allure versiyonu ile eğer focusun comfort unu felan kıyaslıyorsan tabi ki zaten 508. zaten ikisini kıyaslamamalısın çünkü 508 mondeo klasında bir araç. yani focustan her şekilde üstündür. mondeo ile kıyaslasan bir nebze belki tartışılır derdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kukuli K kullanıcısına yanıt
    İki aracıda uzun süre takip altında tuttuktan sonra 508 de karar kıldım ve gayet memnunum, focusa gore daha oturaklı, alımlı ve en önemlisi cok cok geniş ayrıca trafikte cogu aractan daha belirgin bir araç dikkat çekici insanların ışıkta sizin aracınız süzdüklerini görüyorsunuz, focuslar genelde şirket aracı olarak biliniyor aynı zamanda kiralama firmalarınında çok kullandıkları araçlar. Benim her şekilde tavsiyem 508 olur ayrıca bakım maaliyetleride yüksek değil
  • Tartışmasız 508 mükayese kabul etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kukuli K kullanıcısına yanıt
    karşılaştırmak doğru değil bence.
    segment farkı var.
    tabi bu demek değil ki 508 her anlmada üstün.
    en belirgin fark focusun sürüşü çok daha kıvrak olur birde anormal dar gelir 508'e kıyasla.
    motorlar aynı (dizel) 508 yarı otm. ile geliyor. Start-Stop olacak. eğer arıza olursa akü volan gibi ekstra masraflar olacaktır.
    önceliğiniz ne ona karar verin.
    ona cevap bulursanız zaten hangisini tercih edeceğinizi kimseye sorma gereği duymazsınız bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik 508'lerin baskı balata kaç binde değişmeli bilgisi olan var mı arkadaşlar?
    Bir de bunun toplam masrafını; özel servis mi, yetkili servis mi tercih edilmeli konusunda tavsiyelerinizi belirtebilir misiniz?
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkartall

    Otomatik 508'lerin baskı balata kaç binde değişmeli bilgisi olan var mı arkadaşlar?
    Bir de bunun toplam masrafını; özel servis mi, yetkili servis mi tercih edilmeli konusunda tavsiyelerinizi belirtebilir misiniz?
    Teşekkürler.

    Belli bir km yok, kullanıma bağlı. 40-50 bin km'de de değiştiren var, 100 bin km'yi devirip halen değiştirmemiş olan da var, kullanım ile alakalı. Baskı balata, volant seti değişimi 2 bin ile 3 bin TL arasında bir fiyat tutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjkartall

    Otomatik 508'lerin baskı balata kaç binde değişmeli bilgisi olan var mı arkadaşlar?
    Bir de bunun toplam masrafını; özel servis mi, yetkili servis mi tercih edilmeli konusunda tavsiyelerinizi belirtebilir misiniz?
    Teşekkürler.

    Belli bir km yok, kullanıma bağlı. 40-50 bin km'de de değiştiren var, 100 bin km'yi devirip halen değiştirmemiş olan da var, kullanım ile alakalı. Baskı balata, volant seti değişimi 2 bin ile 3 bin TL arasında bir fiyat tutuyor.

    Neden bu kadar çabuk değişiyor ? tamamen kullanım kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
    Bende Citroen C4 2008 MCP robotize şanzıman kullanıyorum. Aracım şu an 110 binde. Forumda hiç bir c4 sahibinin 100 binden hatta 130 binden önce değiştiğini duymadım.
    Ama bildiğim kadarı ile eski MCP robotize ile 2011 sonrası olan AutoR robotizelerin farkları vardı.. Ondan kaynaklanıyor olabilir mi acaba ?
    Mesele eski Robotize şanzımanlar araç 10km nin altına düşünce otomatik boşa alıyordu. Araç ayağınızı frenden çekseniz bile gitmiyordu.
    Sizin robotize şanzımanlarda bu şekilde mi ? yoksa ayağınızı frenden .ekince araç hareket mi ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kotumuren -- 27 Temmuz 2016; 17:18:22 >
  • kotumuren kullanıcısına yanıt
    evet 2011 sonrası şanzımanlarda ayak frende değilken kendisi hareket eder. normal otomatik araçlar gibi yani.
  • Benim 2012 Access 508 durduğumda ayağımı frenden çeksemde duruyor hafif gaz verirsem hareket ediyor ama tam durmazsam boşa almıyor
  • 
Sayfa: önceki 519520521522523
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.